KPN[Telfort] Telfort loopt achter met de online rekeningen en er is nog steed geen inzicht in de bel status

grappig, ik kan niet het originele factuur, maar wel een duplicaat in zien.

Het betreft rekening 23 juni 2010, dat is +/- 10 dagen later dan normaal en heeft een korter factuurnummer.

Maar duplicaat zegt het al, veel later dan 23 juni 2010.

Edit:

En weer verdwenen, maar ik heb een kopie van het PDF bestand.

› reageer

Telfort loopt achter met de online rekeningen en de bel status is nog steeds niet beschikbaar.

› reageer

Werkelijk ongelooflijk dit, de Telfort site werkt de helft van de tijd niet als ik deze probeer te openen.
Als de site al werkt is deze ontzettend traag, de verzendknop van het contactformulier werkt niet waardoor je de klantenservice niet kunt mailen.

Inloggen op Mijn Telfort werkt ook "weer" niet

Helaas,
Er heeft zich een technische fout voorgedaan. Probeer het later opnieuw. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik herinner mij nog de uitzending van Kassa enkele jaren geleden waarin Telfort verbetering beloofde na het zooitje wat ze er toen van hadden gemaakt. Als het zo doorgaat wordt het maar weer eens tijd dat een dergelijk programma wordt ingeschakeld.

› reageer

Nu is het weer mogelijk in te loggen op Mijn Telfort. Alleen inderdaad nog steeds geen belstatus!

› reageer

En nog steeds geen rekening van juni.

› reageer

Werkt web-sms voor jullie ook niet?

› reageer

Ik snap dat jullie inzicht willen hebben in jullie Telfort gebruik. Zelf ben ik zeer te spreken over Telfort, ook mijn huidige abo ga ik weer verlengen. Al jaren trouwe klant. De reden dat ik bij telfort blijf is dat ik optimale dekking heb, waar T-mobile en Vodafone nog wat van kunnen leren in mijn omgeving enaltijd 3G dekking heb.

Daarnaast zijn mijn facturen met toegenomen gesprekken en gespreksduur altijd nog minder dan met een van bovenstaande. Inzicht in rekeningen is voor mijn geen pre als mijn maandfactuur standaar 15-20 euro lager is dan bij een ander.

Los daarvan wordt het natuurlijk wel tijd voor mensen die de tijd en energie ervoor over hebben om te checken of het saldo werkelijk klopt, of om te controleren of het factuur niet torenhoog gaat worden (wat ik me niet kan voorstellen)

› reageer

Nou is het toch wel echt te gek hoor
Ben het helemaal zat
stap over naar andere aanbieder, kan zowiezo niet verlengen op de site
is het nu zo moeijlijk om een kompleet nieuwe site op te zetten
en die pas in gebruik te nemen als het werkt zodat klanten die iedere maand hun geld achterlaten ook service krijgen
nee kan niet bel ons servicenummer maar dat kost € ?
belachelijk

› reageer

Af en toe zijn de rekeningen voor sommige klanten te bekijken, helaas werkte bij mij het printen niet correct. De print knop was voor de helft zichtbaar en het printte slechts een deel van de eerste pagina.
Ik heb geen idee wat voor javascript meuk Telfort nu gebruikt voor die print functie, maar onder Firefox in Linux werkt het voor geen meter.
Waarom niet dezelfde optie als toen de oude rekeningen tijdelijk in pdf beschikbaar waren?

Nu doet het het overigens helemaal niet: "technische fout"

› reageer

PFF! Kan ik eindelijk mijn rekening van juni zien en controleren klopt er geen ruck(!) van de verlenging naar 'super sim only'...
En de emailfunctie voor een klacht werkt ook niet, zit te zeuren dat ik het rode veld nog moet invullen...die er dus niet is...
Heb nu al spijt van de 1-jaars-verlenging. Als het werkt is er niks aan de hand met Telfort, maar oh oh oh als je wat hebt ben je de klos, nu weet ik weer waarom ik geen telfort internet+bellen meer heb...
Zo genoeg gelucht.
Iemand die de problemen met de klantenservice-email herkent?

› reageer

Op tweakers zijn er ook wat mensen die met het web formulier problemen hebben.
Je kan wellicht het Telfort forum proberen, daar zijn ook medewerkers van Telfort actief en ik heb al een aantal positieve verhalen daarover gehoord.

http://forum.telfort.nl/

› reageer

Ja, na een aantal pogingen via de website van telfort waarbij allerlei niet naar behoren functioneert nu maar eens geprobeerd via het forum van Telfort. Jaarabonnement van Telfort is vorig jaar juli verlengd voor een jaar. Automatische betaling per maand. Nu ineens heeft Telfort de telefoon afgesloten en kan er niet achter komen wat er aan de hand is. Emailadres is er niet, ook geen kontaktformulier, inloggen om mijn gegevens in te zien lukt niet, want aanvraag van een wachtwoord lukt niet via hun site. Tja al eerder hier geschreven, dan kontakt opnemen met klantenservice. Beetje moeilijk he als de telefoon is afgesloten en bovendien kost het een abnormaal bedrag per minuut, waarbij je dan ook nog eerst door keuzemenu's heen moet. Heb het geld niet op de rug groeien. Wat een waardeloze service en wat een slecht werkende website en wat een absurde maatregel om ineens een telefoon af te sluiten. Voor reklames sturen ze smsjes maar als er wellicht iets aan de hand is met een automatische afschrijving sturen ze die niet maar sluiten je zomaar af na bijna 2 jaar trouwe klant. Hoop dat het een misverstand is en dat het alsnog via het forum daar opgelost wordt.

› reageer

grappig, ik kan niet het originele factuur, maar wel een duplicaat in zien.

Het betreft rekening 23 juni 2010, dat is +/- 10 dagen later dan normaal en heeft een korter factuurnummer.

Maar duplicaat zegt het al, veel later dan 23 juni 2010.

Edit:

En weer verdwenen, maar ik heb een kopie van het PDF bestand.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.