[Providers] Vervanger voor tmobile Flex?

Je kan natuurlijk je Flex verlengen (eventueel met een Flex sim only).

› reageer

Ik heb op dit moment een tmobile flex abb wat ik destijds bij gsmtopdeals heb gekocht.
maar dat loopt langzaam af..
In het flex bb zit ook het bellen in het buitenland.
Nu is mijn vraag heeft een andere provider ook zo'n abb?
want bij tmobile zit het buitenland niet meer in de bundel.
en flex schijnt te stoppen...

iemand?

› reageer

Over Flex loopt al een uitgebreid topic. Daar is o.a. te lezen dat buitenlandgebruik bij Flex nog steeds uit de bundel gaat en dat Flex voor huidige Flex-klanten vooralsnog blijft bestaan. Wel is het handig om aan het einde van de looptijd van je contract over te stappen van Flex naar Flex SO (simonly). Dan kost de bundel nog maar de helft.
Naast T-Mobile heeft Vodafone iets dergelijks voor de zakelijke markt, de Ondernemersbundel:
De OndernemersBundel is hét zakelijke abonnement van Vodafone voor ondernemers en middelgrote bedrijven. Al uw medewerkers bellen, sms'en en internetten uit één bundel en delen hun tegoeden onderling. Zo houdt u uw zakelijke communicatie gemakkelijk en overzichtelijk.

De voordelen van de OndernemersBundel
Duidelijk: bellen, sms'en en internetten in binnen- en buitenland uit één bundel.
Geen ongewenste verrassingen: het buiten bundel-tarief is hetzelfde als het binnen bundel-tarief.

› reageer

Bij KPN Personal Sim gaat sinds 1 mei 2010 bellen in het buitenland ook uit de bundel, er loopt hier op TV een topic over.

Klanten, die eerder een Personal Sim abo hebben afgesloten, kunnen hier via Mijn KPN ook voor kiezen.

› reageer

ik heb nog een die afloopt zondag met nog ruim 400 euro tegoed kan je contract overnemen

› reageer

bij contractsovername vervalt het tegoed volgens mij.

› reageer

hum...
die kpn en vodafone zijn wel niet zo interessant met het bewaren van het beltegoed.
het blijft maar een of twee maanden geldig.

is daar ook niet iets voor?.
nu zit ik ook met een paar honderd euro tegoed..bij mijn flex.

› reageer

Je kan natuurlijk je Flex verlengen (eventueel met een Flex sim only).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.