VodafonePaspoort landen NL vs UK

op de UK-site zie ik wel een maximum van 60min, praat je langer dan betaal je een bedrag per minuut; bij mijn weten is er voor Nederlandse sims in principe geen maximum aan de lengte van het gesprek.
Ik persoonlijk zou verwachten dat (als oude Engelse kolonie) Zuidafrika eigenlijk ook in het Passport-rijtje thuis hoort, of Dubai, daar zitten veel Engelsen. Maar ja, ik weet niet welke reden Vodafone aanhoudt om een land toe te voegen, in ieder geval wel die landen waar ze een netwerk geheel of gedeeltelijk in handen hebben.

zie trouwens op vodafone.de dat zij ook het maximum van 60min hebben, zou t in NL ook die kant op gaan?

› reageer

In de UK zijn er 44 paspoort landen. In NL slechts 42.

Kroatie ontbreekt bij Nederland bijvoorbeeld. Heeft iemand eerder deze verschillen opgemerkt? Zou het kunnen zijn dat NL ook binnenkort naar 44 zal gaan?

› reageer

Inderdaad. UK passport heeft de Faeroƫreilanden en Croatiƫ op de lijst.

Ik zit zelf op Singapore te wachten, maar waarschijnlijk kan ik dan lang wachten...

› reageer

Singapore is natuurlijk een ander verhaal.

Ik heb het eerder gezien dat na een paar maanden een land die in the UK al wel beschikbaar was ook in NL beschikbaar werd.

De klantenservice al gebeld over Croatie. Die weten natuurlijk van niks. En hebben geen idee wat de landen in de UK zijn en wanneer deze eventueel in NL beschikbaar komen.

› reageer

Singapore een ander verhaal? Hoezo?

› reageer

Hiermee doel ik op de Vodafone Paspoort landen die al wel beschikbaar zijn in the UK! Zie hier

Aangezien NL vaak 1 op 1 gelijk loopt met deze lijst, echter met vertraging....

› reageer

op de UK-site zie ik wel een maximum van 60min, praat je langer dan betaal je een bedrag per minuut; bij mijn weten is er voor Nederlandse sims in principe geen maximum aan de lengte van het gesprek.
Ik persoonlijk zou verwachten dat (als oude Engelse kolonie) Zuidafrika eigenlijk ook in het Passport-rijtje thuis hoort, of Dubai, daar zitten veel Engelsen. Maar ja, ik weet niet welke reden Vodafone aanhoudt om een land toe te voegen, in ieder geval wel die landen waar ze een netwerk geheel of gedeeltelijk in handen hebben.

zie trouwens op vodafone.de dat zij ook het maximum van 60min hebben, zou t in NL ook die kant op gaan?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.