KPN[KPN] HI abonnement opzeggen

Ik zou in ieder geval direct een prepaidkaartje kopen van een provider (Vodafone?) waar je wel bereik binnenshuis hebt. Het is dan even lastig om mensen een nieuw nummer te geven , maar je weet dan wel dat je direct weer bereikbaar bent. Vervolgens kan je dan aan de slag om eventueel van dit abo. af te komen. Ik vrees dat dat misschien nog wel even kan gaan duren , vandaar vast een prepaid. Als ze een beetje menselijk zijn bij HI , zou het geen probleem moeten geven , echter denk ik dat je schriftelijk verder zal komen dan met bellen. Dus buiten het bellen om , zou ik ook z.s.m. een brief en/of email sturen.

In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

› reageer

Sinds 10 juli heb ik binnenshuis geen bereik meer met mijn Hi abonnement, na jaren prima bereik (zelfs 3G) gehad te hebben. Eerst uitgezocht of het aan mijn toestel lag, dat was niet het geval want mijn vrouw, mijn zus 2 straten verderop en mijn moeder verderop in de wijk hebben dezelfde problemen.

Dus ik heb vandaag gebeld met Kpn, en het blijkt dus dat de mast waarvan we voorheen gebruik maakten, op last van de eigenaar (van de grond cq het gebouw) afgebroken is. Of, en wanneer er een nieuwe mast komt, kon de beste meneer me niet vertellen...

Nu is er 6 weken geleden bij mijn zoontje van 2 non hodgkin (lymfeklierkanker) geconstateerd, dus eigenlijk MOET ik gewoon bereikbaar zijn binnen.
Is er een mogelijkheid om KPN/Hi in gebreke te stellen en mijn abonnement te beƫindigen?

› reageer

Na jaren... Je hebt het abonnement dus al jaren?! Dan, tenzij je recent verlengd hebt, kun je het abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn.

› reageer

In andere gevallen kan dat ook wel, maar zal KPN waarschijnlijk blijven roepen dat ze zich niet aansprakelijk stellen voor bereik binnenshuis etc. Kan een lang getouwtrek worden, maar ik zou zeggen... gewoon proberen !

› reageer

@mrtelecom:
Nee, mijn abonnement is niet per maand opzegbaar. Dit is mijn 3e contractperiode van 2 jaar bij Hi, dus ben al 6 jaar tevreden abonnee. Normaal gesproken zou ik niet zo moeilijk doen, maar ik zit nu in een situatie dat ik 100% bereikbaar moet zijn.

Ik ga ze morgen maar eens bellen, kijken hoever ik kan komen met de klantenservice...

› reageer

Ik zou in ieder geval direct een prepaidkaartje kopen van een provider (Vodafone?) waar je wel bereik binnenshuis hebt. Het is dan even lastig om mensen een nieuw nummer te geven , maar je weet dan wel dat je direct weer bereikbaar bent. Vervolgens kan je dan aan de slag om eventueel van dit abo. af te komen. Ik vrees dat dat misschien nog wel even kan gaan duren , vandaar vast een prepaid. Als ze een beetje menselijk zijn bij HI , zou het geen probleem moeten geven , echter denk ik dat je schriftelijk verder zal komen dan met bellen. Dus buiten het bellen om , zou ik ook z.s.m. een brief en/of email sturen.

In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.