Vodafone volledig op afronden per minuut en betaalde klantenservice

Vindt dit allemaal erg jammer en dacht dat het afronden op minuten alleen aan telfort-klanten besteed was. Na wat "onderzoek" ben ik er achter dat vodafone de laatste is die dit gaat invoeren. Zelf T-mobile rond al af op hele minuten bij een T-Mobile Relax Online abonnement.

(bij gewoon T-Mobile Relax abonnement, wat je in alleen in de winkel kan afsluiten dus geen online korting, betaal je wel per seconde met een min. van een minuut)

› reageer

Naast het feit dat Vodafone datalimieten gaat invoeren voor smartphones, gaat Vodafone per 6 september ook volledig over op afrekenen per minuut. Voor de sim-only's van Vodafone gold dit al. Voor de abonnementen die in combinatie met een toestel werden afgesloten nog niet.

Hiernaast gaat Vodafone ook geld vragen voor 'live support': het bellen met een medewerker van de klantenservice. Voor persoonlijke ondersteuning is de klantenservice voortaan bereikbaar via 1201. Voor het spreken met een medewerker wordt €0,45 per gesprek in rekening gebracht. Bellen naar 1200 blijft gratis. Via het computergestuurde self service menu dat hierachter schuilt gaat zijn kan bijvoorbeeld tegoed worden opgevraagd, en kunnen BloX worden in- en uitgeschakeld.

Dit alles geldt voor nieuwe klanten per 6 september a.s.

› reageer

Jammer ...

› reageer

Ze blijven maar bezig... kan me herinneren dat toen de bel+sms+web abo's werden ingevoerd de gesprekken ook al naar minuten werden afgerond. Dat is weer een tijd terug veranderd dat alleen sim only's per minuut werden berekend en nu weer terug. Betalen per seconde en onbeperkt houdbaar is nu echt het enige eigenlijk wat me bij t-mobile houdt. Oh ja en misschien omdat ze met datalimiet niet streng zijn, wou nog een Vodafone maar puur vanwege snelheid inet en netwerkkwaliteit is nu niet meer genoeg.

› reageer

Ik laat het plan om naar Vodafone over te stappen nu maar varen...

› reageer

Vindt dit allemaal erg jammer en dacht dat het afronden op minuten alleen aan telfort-klanten besteed was. Na wat "onderzoek" ben ik er achter dat vodafone de laatste is die dit gaat invoeren. Zelf T-mobile rond al af op hele minuten bij een T-Mobile Relax Online abonnement.

(bij gewoon T-Mobile Relax abonnement, wat je in alleen in de winkel kan afsluiten dus geen online korting, betaal je wel per seconde met een min. van een minuut)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.