Hi Vandaag Online bij nieuwe aansluitingen voortaan € 2,50

Vorige week zo`n contractje afgesloten voor mijn zus , die maar een enkele keer per maand onderweg online wil zijn. Vandaag de boel geinstalleerd (tja , wat is installeren in dit geval , maar mijn zus durft dit niet zelf). Moet zeggen dat het wel lekker snel en soepel loopt. Een stuk beter dan de ervaringen die ik met Vodafone heb.

Overigens betaal je ook nog eens 9.95 Euro aansluitkosten , en heb ik 29 Euro voor de modem moeten betalen. Maar zoals gezegd geen gedonder met opwaarderen en 0.05 Euro per MB buiten de bundel.

› reageer

Hi Vandaag Online is tegenwoordig bij nieuwe aansluitingen € 2,50 per maand en daarnaast per dag € 2,50 voor 50mb.

Of dit abonnement nog stand gaat houden vraag ik mij af, volgens mij is prepaid dan goedkoper.

› reageer

Misschien is het enige voordeel dan dat je hoge snelheid krijgt binnen en buiten de bundel, je verbruik nog steeds achteraf afrekent en dat je het in het buitenland kan gebruiken omdat je een abonnement hebt.

De oude bundels waren bij geen gebruik gratis, maar kunnen worden beëindigd door KPN als je de bundel 6 maanden achtereen niet gebruikt. Reken maar dat KPN daar nu wel eens wat naukeuriger naar kan gaan kijken zodat je na aflsuiting een nieuwe bundel van 2,50 per maand moet gaan nemen. Ik verwacht zelfs nog wel van KPN dat ze straks doodleuk bestaande abonnees een briefje sturen dat deze ook het maandbedrag moeten gaan betalen. Als pressie middel heeft de klant allen het opzeggen van een gratis bundel. En voor KPN is dat alleen maar voordeleig, ware het niet dat je levenslang ruzie hebt met die klanten voor die paar lui die ook 2,50 moeten gaan betalen.

Maar gelukkig is dit voorlopig nog niet aan de hand.

› reageer

Vorige week zo`n contractje afgesloten voor mijn zus , die maar een enkele keer per maand onderweg online wil zijn. Vandaag de boel geinstalleerd (tja , wat is installeren in dit geval , maar mijn zus durft dit niet zelf). Moet zeggen dat het wel lekker snel en soepel loopt. Een stuk beter dan de ervaringen die ik met Vodafone heb.

Overigens betaal je ook nog eens 9.95 Euro aansluitkosten , en heb ik 29 Euro voor de modem moeten betalen. Maar zoals gezegd geen gedonder met opwaarderen en 0.05 Euro per MB buiten de bundel.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.