Smartphone Magazine gelanceerd

Bij de Albert Heijn hier hadden ze 't wel, ziet er goed uit, mooi papier, nette layout, zelfde uitgever als enkele grote computertijdschriften.
Heb het proefexemplaar voor 4,95 meegenomen, het overzicht van de momenteel verkrijgbare smartphones is wel niet helemaal compleet, maar toch handig, wanneer iemand mij om een toesteladvies vraagt, bespaart een heleboel uitleg

Proefabo van 3 stuks voor 15,- euro is ook mogelijk, maar moet dan wel zes weken voor ontvangst van 't derde nummer opgezegd worden.

Ik denk trouwens niet, dat veel mensen hier een abo op zullen nemen, men zal waarschijnlijk eerder een los exemplaar kopen, wanneer men een nieuw toestel gaat uitzoeken.

› reageer

In mijn mailbox trof ik een persbericht aan over de lancering van een nieuw tijdschrift, getiteld Smartphone Magazine. In dit magazine worden ontwikkelingen op het gebied van smartphones en handheld computers 'uitgebreid belicht'.

Het nieuwe tijdschrift richt zich op gebruikers van de high-end mobiele telefoons. Inhoudelijk legt Smartphone Magazine een sterke nadruk op de consument, met tips van experts en tutorials voor apparaten voor de professionele gebruiker, plus reviews van de laatste smartphones voor consumenten.

Smartphone Magazine verschijnt tien keer per jaar. Niet alleen alle technische ins & outs van de nieuwste smartphones worden besproken, maar ook tal van andere mobiele gadgets zullen de revue passeren.

Leest de gemiddelde TV'er nog tijdschriften?

› reageer

Van die papieren boekjes? Niet echt aan mij besteed..

› reageer

boek? boek?
ah, stapel faxen!

(Youp vh Hek)

› reageer

Fax

[sub]Faxen is zo 1990 ...[/sub]

› reageer

Als ik het me goed herrinner nog niet eens zooo 1990 maar eerder zooo 1989 (oudejaarsconferance 1989)

› reageer

mmmm, wel lekker leesvoer kennismaking voor 4,95 is nog wel te doen ook.....

maar... 70 p/j voor 10 nrs.... is me dan wel weer te gortig....

› reageer

Ik lees dat blad wel via FTD.... (of is dat ook niet meer van deze tijd )

› reageer

Het enige papieren boek dat ik lees is de FHM.
(en soms de Donald Duck bij de tandarts)

› reageer

ik naar de alberthein.... ff boekje halen..... hips, hebben ze niet.... naja.... waar is dat ding te halen, BRUNA?

› reageer

Bij de Albert Heijn hier hadden ze 't wel, ziet er goed uit, mooi papier, nette layout, zelfde uitgever als enkele grote computertijdschriften.
Heb het proefexemplaar voor 4,95 meegenomen, het overzicht van de momenteel verkrijgbare smartphones is wel niet helemaal compleet, maar toch handig, wanneer iemand mij om een toesteladvies vraagt, bespaart een heleboel uitleg

Proefabo van 3 stuks voor 15,- euro is ook mogelijk, maar moet dan wel zes weken voor ontvangst van 't derde nummer opgezegd worden.

Ik denk trouwens niet, dat veel mensen hier een abo op zullen nemen, men zal waarschijnlijk eerder een los exemplaar kopen, wanneer men een nieuw toestel gaat uitzoeken.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.