Nieuwe Nokia op komst, de E7

Het relatief hoge gewicht wordt veroorzaakt door de aluminium behuizing.

› reageer

Zeer waarschijnlijk zal Nokia op het Nokia World Evenement volgende week de Nokia E7 lanceren, de verwachte opvolger van de N97 en de N97 Mini. Even google-en levert al veel hits op, ook met waarschijnlijke specs, zoals Symbian 3, AMOLED touchscreen, 1 Ghz processor en een hoge schermresolutie. Het gonsde al een tijdje van de geruchten rondom dit toestel, waarmee Nokia terug wil komen in de altijd concurrende markt van de smartphones.

Enkele foto's van het prototype :

Bron : fonearena.com

Bron : nieuwemobiel.nl

Ik vind het wel een fraaie telefoon, hopelijk is deze uit als ik over enkele maanden mijn contract mag verlengen. Nu maar hopen dat Nokia behalve een zwarte ook nog een groene o.i.d. gaat uitbrengen.

› reageer

Een leuk toestel. Wat ik wel jammer vind is dat de nummers geen apartr toetsen hebben. Hoewel er een rij bij is gekomen tov n97 mini. Zijn er functie toetsen geplaatst.

› reageer

Nee er zijn geen functietoetsen zo te zien, 't is namelijk een full-touch scherm.

› reageer

Met functie toetsen bedoel ik o.a. De schift, sym en spatie toets. Ik had liever aparte cijfers toetsen gezien dan dat je de cijfers moet gebruiken icm shift toets.
De toetsenbord van de n97mini is 13 * 3 toetsen. Van de e7 11*4. ik had liever dat in de extra rij aparte cijfers werden opgenomen. Nu is de extra rij gebruikt voor spatie sym enz.

› reageer

@nokiaboy
Denk dat het missen van cijfer toetsen wel mee valt,
zodra je een telefoon nr in gaat voeren heb je automatisch de shirt toets al niet meer nodig, bij een sms gebruik je niet zo vaak cijfers dan is het een paar sec indrukken en je hebt het cijfer al

› reageer

Nieuwe info hier: http://www.engadget.com/2010/09/14/nokia-makes-e7-qwerty-slider-official-beautiful-and-all-busine/

› reageer

Hij wordt wel gruwelijk mooi! Op Nieuwemobiel.nl staat ook nog wat informatie en alvast een overzicht van de specs van de Nokia E7 ... zeg nou zelf : beestachtig fraai toestel toch??

› reageer

Idd mooi, ook prima specs, maar wel een joekel : 176 gram volgens GSMArena !
Maar ja, als zakelijk toestel is het de opvolger van de E90 en de eerdere Communicators waren ook geen kleintjes.

› reageer

Het relatief hoge gewicht wordt veroorzaakt door de aluminium behuizing.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.