Wat brengt de maand oktober 2010?

heb zojuist de x6 ontvangen...een vodafone sim geprobeerd en het werkt...
heb het besteld toen het nog voor 0 euro was....

› reageer

Het is alweer eind september 2010. Daarom open ik het traditionele topic met de vraag "wat brengt de volgende maand".

Dus wat worden de aanbiedingen voor volgende maand, gaan de toestelkortingen omhoog of omlaag, komen er speciale kortingsacties etc. Heb je inside informatie dan kan je die hier kwijt.

Let op: het is in dit topic NIET toegestaan te vragen naar wat er komt, dit om vervuiling van de info te voorkomen. Ook speculaties zijn hier niet welkom. Plaats dus alleen een reactie als je op feiten gebaseerde voorkennis hebt over de aanbiedingen die gaan komen!

› reageer

vanaf 1 oktober ( is al vandaag ingegaan) worden alle toestellen bij t for telecom los tegen dumpprijzen weggedaan. Zoals we allemaal weten stopt t for telecom aan het eind van het jaar dus op=opruiming.

› reageer

^^ Heb je prijsvoorbeelden Amar?

› reageer

Staat al een paar toestellen in het online krantje van hun

› reageer

enkele voorbeelden die mij opvielen van sommige toch wel redelijk actuele toestellen:

nokia n900 €249.95
nokia n97 €249.95
lg gd510 prepaid voda of tmob €39.95
nokia e71 €199.95

en meer:

htc hero €179.95
samsung kpn P960 €49.95
htc s730 €99.95
SAMSUNG B7610 OMNIA QWERTY €249.95
SAMSUNG F480 SCARLET RED €99.95
SAMSUNG S8000 JET €149.95
LG BL40 NEW CHOCOLATE €149.95
SAMSUNG I8910 HD TOP GEAR €249.95
BLACKBERRY 8900 CURVE BLACK €199.95
NOKIA X6 32GB RED INCL. MUZIEKLICENTIE €299.95 16gb €249.95
iPHONE 16GB 3GS simlockvrij €599.95 of 639.95
VODAFONE SONY ERICSSON VIVAZ simlockvrij €199.95
SONY ERICSSON XPERIA X10 MINI BLACK €239.95

dit zijn enkele voorbeelden. Ik heb een lange lijst gezien maar daar staan ook toestellen op die of heel erg oud zijn of zeer kleine landelijke voorradenIk zou anders gewoon een winkel bellen als je wilt weten wat een specifiek toestel kost en waar deze op voorraad is

› reageer

Toestellen worden al enkele dagen tegen deze prijzen verkocht en er is al veel weg. Ben even in Sittard binnengelopen, maar er lagen hoofdzakelijk Samsungs en LG's, die me niet boeiden.
Ook zijn losse toestellen in dergelijke winkels natuurlijk erg duur, zodat sommige telefoons, zelfs afgeprijsd, nog steeds duurder zijn, dan bij enkele webshops.

› reageer

Het lijkt er op dat T-Mobile 5 euro per maand duurder geworden is, maar dan kijk ik naar www.gsmtopdeal.nl .

Mogelijk kunnen ze het aantal aanvragen niet verwerken, want diverse (nieuwe) toestellen zijn van de site verdwenen.

› reageer

@Casper

De korting is nu niet meer 60% zoals voorheen maar 50%, zie ik.

Over de levertijden staat er dit: 'Wegens enorm succes zijn onze levertijden langer dan normaal. Excuses voor het ongemak!'

Ook is hun site vernieuwd en staat er nu duidelijk dat het van T-Mobile is.

Ze zijn inderdaad duurder geworden. Vraag me alleen af of dat komt door het, naar eigen zeggen, grote succes van die site.

Wel heb je nu weer een interessante optie minder voor als je een relatief goedkoop abonnement met leuk toestel wilt

› reageer

Ik zal er geen discussie van proberen te maken.

@Harddiskjockey,

Inderdaad geen 60%, maar 50%, echter vergeet je nog iets.

De toestellen zijn naast duurder geworden nu ook nog minder keuze.

Deze webshop krijgt de aanbiedingen van T-Mobile wat ze mogen verkopen, onderhandelen door bijvoorbeeld bijbetaling en dergelijke mogen ze niet.

› reageer

T-Mobile heeft al het geld op. Alle acties die voor Q4 geplant waren zijn allemaal terug gedraaid. Daarnaast zetten ze wel al mooie acties op voor Q1 2011, weer nieuw geld. Voorfinanciering van de iPhone is dus slecht berekend door de mannen van T-Mobile. Dus ziet komende maanden niet erg “roze” kleurig uit bij T-Mobile....

› reageer

@Gert-Jan
Ze geven toch de X6 16 gb weg bij 1 jarig 13,95 abonnement.
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=8188

› reageer

Probeer hem dan maar te bestellen.... Relax 15 1 jaar, NO GO.

› reageer

Nou ik kan hem gewoon bestellen hier hoor ?

› reageer

@ Gert: zonder problemen besteld!

› reageer

Is de Nokia X6 16 gb bij 1 jarig T-mobile 13,95 abonnement simlock vrij?

› reageer

Kun je die prepaids van T for telecom ergens online bestellen ??
Op de website zie ik nergens prepaid toestellen staan....

› reageer

Gisteren gebeld naar commercial telefoonlijn van t-mobile voor eventuele verlenging. Heb aangegeven dat ik wel wil verlengen maar huidige aanbiedingen echt beneden de maat te vinden. Dat dit niet de beste aanbiedingen waren konden ze beamen, echter ze gaven aan pas in januari weer nieuwe aanbiedingen te verwachten.

› reageer

@kor
bij je link kost een x6 bij 13.95/1jr 200 euries.
Da's niet echt weggeven !

› reageer

@effum T-Mobile heeft de prijzen aangepast.Wellicht kregen ze veel aanvragen.Jammer voor jou.

› reageer

heb zojuist de x6 ontvangen...een vodafone sim geprobeerd en het werkt...
heb het besteld toen het nog voor 0 euro was....

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.