KPN[KPN] Wijziging Belbasis tarieven 1-1-2011

Laatst heb ik het een en ander gezien van het woonveilig pakket, een beveiligingspakket wat volledig op IP basis werkt en ook deze is goedgekeurd door verzekeraars. Dus ook dan ben je niet meer afhankelijk van minimaal een analoge lijn

› reageer

Met name overdag bellen binnen de eigen regio gaat flink omhoog. Ook het starttarief wordt 2,5 cent hoger.
Gesprekstarieven BelBasis met ingang van 01-01-2011
Met ingang van 1 januari 2011 is er geen sprake meer van piek- en daltarieven bij gesprekskosten. In plaats hiervan geldt voortaan één tarief voor de hele dag, ook in het weekend. Ook wordt er geen onderscheid meer gemaakt in regio's.
Gesprekken Tarief Starttarief
Naar vaste nummers € 0,0350 /minuut € 0,0897 /gesprek
Naar mobiele nummers € 0,1302 /minuut € 0,0897 /gesprek

Bron: website KPN

› reageer

In ieder geval wel duidelijkheid door een vast tarief, maar wel een flinke stijging zeg!

› reageer

He, geen inflatiecorrectie deze keer?

› reageer

Wie zit er voor de vaste lijn dan nog bij KPN? 't wordt overal goedkoper, dus waarom zou je bij KPN blijven die alleen maar stijgt ? Arrogantie ten top !

› reageer

met een alarminstallatie via meldkamer zit je nog steeds redelijk vast aan een kpn koperlijn

› reageer

Hoezo? Volgens mij zijn er zat alternatieven die officieel daarvoor gebruikt mogen worden

› reageer

Ik heb nog een vaste lijn van de kpn. Puur bedoeld als backup, mocht de internetverbinding uitvallen. Het uitbellen gaat wel via een betamax kloon. Ik heb wel overwogen om kpn op te zeggen en de nummer te porteren naar budgetphone. Maar als ik binnenkort het huis uit ga, kan ik mijn ouders niet helpen bij storingen aan het voip apparaat. Dus blijft de kpn lijn.

› reageer

De koperelijn, ook wel belbudget van KPN wordt verplicht gesteld door verzekeraars voor mensen met een persoonlijk alarm i.v.m. hun gezondheid.

Ik vind dit eigenlijk belachelijk, want zo worden mensen die bijvoorbeeld een heel jaar niet van hun persoonsalarm toch aardig op kosten gejaagd.

Ik vind dat het tarief van de koperelijn juist naar beneden moet, want ook KPN is bezig met het digitaliseren van hun netwerk. Straks is er geen analoge koperelijn, wat moet er dan gebeuren?

› reageer

Laatst heb ik het een en ander gezien van het woonveilig pakket, een beveiligingspakket wat volledig op IP basis werkt en ook deze is goedgekeurd door verzekeraars. Dus ook dan ben je niet meer afhankelijk van minimaal een analoge lijn

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.