Vodafone en KPN gaan binnenkort de iPhone 4 verkopen.

In de nieuwe folder en op de website van Belcompany staat dat de iPhone 4 nu ook los verkrijgbaar is voor € 729,95 (16 GB) en € 829,95 (32 GB). Dat is een lagere prijs dan bij de winkels in de Tweakers Pricewatch. Zou dit verband kunnen houden met het einde van de T-Mobile exclusiviteit?

Bij het bestellen van de iPhone zie je nog wel het volgende in beeld, maar ik kwam op de website tot aan het iDeal/creditcard betaalscherm en de prijs staat zwart op wit in de folder...

LET OP!! DE IPHONE4 IS ALLEEN VERKRIJGBAAR IN COMBINATIE MET EEN ABONNEMENT EN KAN NIET LOS UITGELEVERD WORDEN!

› reageer

AMSTERDAM – KPN en Vodafone gaan binnenkort de iPhone 4 verkopen. Daarmee komt een einde aan de exclusieve deal tussen Apple en T-Mobile voor de verkoop van iPhones in Nederland.
© AFPKPN zal de iPhone 4 gaan aanbieden via de merken KPN, Hi en Telfort. Overige details zoals prijzen en leverdata zijn nog niet bekend.

Ook Vodafone heeft inmiddels bevestigd de iPhone 4 'de komende maanden' te gaan lanceren. Details zijn door de provider niet bekendgemaakt.

Voorheen verkochten KPN en Vodafone de nieuwste iPhone alleen via een omweg. KPN deed dit vooral aan zakelijke klanten. Nu zal de smartphone opgenomen worden in het reguliere assortiment.

Reactie T-Mobile

T-Mobile laat tegenover NU.nl weten niet verbaasd te zijn over de stap van Apple. "Er is genoeg ruimte op de markt", aldus een woordvoerster. Op de vraag of T-Mobile minder verkoop en omzet verwacht wilde de zegsvrouw niet ingaan.

Blijkbaar was de provider niet op de hoogte van gesprekken tussen KPN, Vodafone en Apple: "Dat is iets tussen Apple en die providers."

bron: nu.nl

› reageer

Nieuwsbrief Vodafone

› reageer

Ik hoop op een prijzenoorlog tussen T-Mobile, KPN en Vodafone.

› reageer

De Iphone is gewild genoeg om juist niet op prijs te gaan concurreren. Ik verwacht dat het aanbod nagenoeg hetzelfde zal worden als bij T-Mobile. Een lagere prijs hebben de providers onderling geen voordeel van. De klanten kopen hem toch wel en veel klanten hebben (of dit nu terecht is of niet) nog steeds liever KPN of Vodafone dan T-Mobile.

› reageer

Ik lees net zelfs dat T-Mobile per 1 november 2010 de prijzen van de iPhone 4 met 40 euro verhoogd!

Dit op zowel de 1 als 2 jarige abonnement...

http://www.iphoneclub.nl/92127/t-mobile-verhoogt-prijzen-iphone-na-1-november-2010/

› reageer

En T-mobile gaat de prijzen verhogen van hun iphones

Nu.nl

› reageer

Zoals ik al eerder zei, T-Mobile heeft het geld op (voor dit jaar?). De investering in de iPhone is te groot, nu is het moment om die investering omlaag te brengen door meer geld ervoor te vragen en tevens de vraag laten afnemen.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de prijzen van KPN en Vodafone. KPN zal zeker de duurste zijn, en nu ligt de markt open voor Vodafone om met een flinke zak geld T-Mobile de pis lauw te maken...

› reageer

Ik denk niet dat er heel veel gaat veranderen qua prijsstelling.

Wel gaan KPN en Vodafone vermoedelijk T-Mobile in de wielen proberen te rijden met kreten als 'het beste netwerk' en 'de beste 3G-dekking' en dergelijke.

Iedereen weet dat KPN en Vodafone nog altijd een grote naam hebben op het gebied van bereik ten opzichte van T-Mobile. Mensen kiezen dan ook liever voor een van die twee, de prijs van zo'n iPhone doet minder terzake.

Ik denk dan ook dat het verschil hem vooral in de marketing gaat zitten en eventuele lokkertjes qua data of belminuten, want die iPhone verkoopt zichzelf wel.

› reageer

@Gertjan. Kan best kloppen, hadden ze vorig jaar ook. Laatste kwartaal was hun geld op, geen acties meer en verlengingen werden met een raar smoesje zoveel mogelijk uitgesteld tot januari. Begrotings-afdeling T-Mobile doet iig niet goed werk.

› reageer

Of ze hebben alle targets binnen en schuiven het door naar volgend jaar.

› reageer

T-Mobile heeft wel al de acties doorgegeven voor de maand januari 2011, geldig voor de klanten die je nu niet aansluit.
Of ze hun target al binnen hebben voor dit jaar? Nee, ik schat in van niet. Bij een collega van mij hebben ze op het laatst een meeting afgeblazen die een kick-off zou moeten zijn voor super acties voor Q4 2010.
Mijn geheugen is niet zo goed dat ik nog weet wat T-Mobile het laatste kwartaal 2009 heeft gedaan. Maar als dat zo is, moeten ze maar gaan werken met een mooi roze telraam...

› reageer

In de nieuwe folder en op de website van Belcompany staat dat de iPhone 4 nu ook los verkrijgbaar is voor € 729,95 (16 GB) en € 829,95 (32 GB). Dat is een lagere prijs dan bij de winkels in de Tweakers Pricewatch. Zou dit verband kunnen houden met het einde van de T-Mobile exclusiviteit?

Bij het bestellen van de iPhone zie je nog wel het volgende in beeld, maar ik kwam op de website tot aan het iDeal/creditcard betaalscherm en de prijs staat zwart op wit in de folder...

LET OP!! DE IPHONE4 IS ALLEEN VERKRIJGBAAR IN COMBINATIE MET EEN ABONNEMENT EN KAN NIET LOS UITGELEVERD WORDEN!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.