Vodafone8931440000 duo simkaart gezocht

Ik heb net de grote schoonmaak achter de rug en vond nog 1 Libertel! duokaart beginnende met 8931440000.
Zou moeten werken, maar ik schat in dat het niet perfect zou gaan met de nieuwste smart phones.
Weg = Weg

› reageer

Ik zoek een Vodafone duokaart die begint met simkaart nummer 8931440000 dus niet met 8931440300. (8931440300 zijn nl. de nieuwe umts kaarten en die slikt mijn telefoon niet )
Wie weet waar ik ze kan kopen???
Een duokaart zijn 2 simkaarten op hetzelfde nummer.
Vergis je dus niet met een duo sim telefoon.

› reageer

Nieuwe duo-sims levert alleen Vodafone zelf, heb je ze al eens gevraagd, of er een mogelijkheid bestaat, om nog aan een niet-USIM te komen voor een antieke telefoon ?
Anders zul je op de tweedehands markt moeten gaan zoeken, via Marktplaats o.i.d.

› reageer

Toen de usims waren uitgekomen had Vodafone zichzelf verplicht gesteld eerst de oude kaarten op te maken. Dus bij Vodafone zelf maak je weinig kans. Je zou moeten kijken op plaatsen die duo sims op voorraad hebben maar nauwelijks uitgeven. Misschien een Belcompany of Phonehouse e.d.? usims waren bij vf 2-3 jr geleden ingevoerd.

› reageer

Dat is een vervelende situatie, dan kan je nog niets met je abonnement. Bel eerst eens met Vodafone voor de mogelijkheden. T-Mobile had bijvoorbeeld ook een serie simkaarten die niet samenwerkte met enkele Siemens telefoons. De simkaartversie die daarna kwam gaf wel weer ondersteuning op mijn toestel. Ook zijn er simkaarten op de markt die meerdere voltages van simkaartlezers van de toestellen ondersteunen. Bij KPN zit je sinds de lancering van USIM kaarten nu bijvoorbeeld op Usim versie 7. Die geeft al veel minder problemen dan USIM versie 1. Het zou best kunnen zijn dat Vodafone ook al nieuwere versies USIM levert die het wel doen.

Wat voor een toestel heb je?

Wat je nog zou kunnen vragen of het toegestaan wordt om een oude simkaart te activeren. Zo ja, dan kan je kijken of iemand nog een oude afgesloten simkaart heeft die je dan kan laten activeren op jouw aansluiting. KPN heeft dat bij mij wel eens gedaan. T-Mobile weigert dit bijvoorbaat en Vodafone weet ik niet. Technisch kan dit dus wel. Het is alleen de vraag of een provider wel ooit uitgezette/afgesloten simkaarten terugneemt op het netwerk.

› reageer

Uit het (inmiddels gesloten) topic van TS op Tweakers heb ik begrepen, dat het om een autotelefoon gaat, merk en type heeft hij niet vermeld.

› reageer

Dit gaat om een Volvo XC70 van 2007.
Dit is het topic op een Volvo forum hierover.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=32244
Er was een Bel-Company in Alkmaar die ze had maar nadat dat bekent werd zijn ze platgebeld erover. En zijn ze daar dus op.
Vodafone geeft geen gehoor. (Niet hun probleem zeggen ze)
Ik heb gisteren een Prepaid sim gekocht om te proberen maar die geeft steeds een sim-fout.
Zo wie heeft er een liggen of weet een winkel waar ze ze nog hebben.
Mijn eigen sim, wat dus een oud model is, werkt wel. Maar hier kan ik dus geen duokaar bij krijgen. Je krijgt nl. een geheel nieuw setje.

› reageer

zelf sim klonen

› reageer

Ik heb alleen nog maar normale simkaarten (enkel, geen duo) met de 0000 i.p.v. 0300. Kun je nog altijd een goedkoop sim-only abo nemen van Vodafone voor in de Volvo, vanaf €4,45 per maand....

› reageer

Sims kun je niet meer klonen met de kitjes die op het internet verkrijgbaar zijn. Probeer je dit wel dan resulteert dit in een defecte sim (de codering is namelijk te sterk om te kraken).

› reageer

@Koen, Vodafone systeem weigert automatisch gebruikte simkaarten.

› reageer

Mijn vader heeft een duo simkaart van T-Mobile.

De één zit in de telefoon en de ander in een systeem van de auto, maar er mag maar 1 simkaart actief zijn, anders levert het storingen op. Ik dacht dat je bij een duo simkaart 2 aparte simkaartnummers kreeg, maar tot mijn verbazing zijn ze gelijk. Dat er dan storingen kunnen ontstaan is niet zo vreemd, maar goed, ik ben geen T-Mobile. Het lijkt mij logischer dat 1 nummer op 2 simkaarnummers staat, dan hoeft er geen storing te ontstaan. de centrale moet beide simkaartnummers dan wel op 1 telefoonnummer plaatsen. Mogelijk kan het systeem dat niet aan, maar je zou dan een gratis doorschakel systeem verwachten. In dat geval gaan beide apparaten af, maar de eerste die opgenomen wordt heeft het gesprek in handen.

› reageer

Helaas heeft vodafone deze ook niet meer. Ik kan je wel helpen aan een oude enkele. Mocht je nog wel een in-actieve oude duo sim van vodafone hebben, dan kan men deze wel weer heractiveren om als nieuwe sim te gebruiken.

› reageer

Ik heb nog even in mijn voorraad lopen zoeken, en ik heb hier nog 1 oude duokaart liggen.

› reageer

Soulmaster als ik die van je kan overnemen zou ik daar geholpen mee zijn.
Moet ik alleen Vodafone nog overtuigen deze simkaarten te activeren.

Ik mail wel op het email adres dat je hebt opgegeven.

› reageer

Even in het oude-simmetjes-doosje gescharreld: ik heb ook nog vier van die setjes:

032D0208931440000450605xxx
032D0208931440000608234xxx
032D0208931440000433334xxx
032D0208931440000606806xxx

Ze zijn wel allemaal uit de grote kaart gedrukt, maar dat hoeft geen probleem te zijn lijkt me Het lastigste lijkt me Vodafone er van te overtuigen dat ze die oude simkaart voor je moeten activeren, zeker gezien de wisselende berichten daarover in deze thread

› reageer

Je zou sowieso contact moeten nemen met de technische afdeling van Vodafone. De winkel en standaard klantenservice kan het niet activeren, systeem accepteert geen eerder gebruikte kaarten.

› reageer

de simkaart die ik heb kan de ks voor jou wijzigen.

› reageer

Sorry maar even een "Brainfart" maar wat is de KS

› reageer

KS = klantenservice.

› reageer

@VEJ. Je wou de simkaarten overnemen? Geef maar even door waar hij naar toe moet verstuurd worden.

› reageer

"Soulmaster" check je hotmail adres.

› reageer

Ik heb nog een klein voorraadje oude duo-sims liggen, zijn nog nieuw in verpakking maar moet even kijken of ze uit de door jou gevraagde serie zijn...

› reageer

Plucky stuur even een email. Zie mijn profiel. Net veranderd.

› reageer

@VEJ: Done

› reageer

Hallo allemaal,

Ik heb recent ook duo simkaarten van Vodafone ontvangen die ik niet kan gebruiken in mijn V70. Is het julie nog gelukt om aan 'oude' simkaarten te komen en om deze geactiveerd te krijgen?

Is er nog iemand die een setje simkaarten voor mij heeft?

Alvast bedankt!

› reageer

@VodaV70: stuur me even een email, ik heb nog wel wat. Voor zover ik weet is het VEJ gelukt om oude duokaarten te activeren op zijn abonnement.

› reageer

Zou te gek zijn, echter, hoe kan ik je mailen? Geen mailadres in je profiel. Ik zet even een mailadres in mijn profiel.

› reageer

Sorry voor de late reply.
Activering van de simkaarten was 3 minuten werk.
Vodafone klantenservice bellen een paar vragen beantwoorden en klaar.
Ik was zo verrast dat ik om de naam van degen heb gevraagd die me geholpen heeft omdat ik niet kon geloven dat het zo snel ging. (Voor het geval het niet zou werken)
Maar geen probleem alles werkte perfect.

› reageer

@ VodaV70: het is een raadsel waarom mijn emailadres niet zichtbaar is Ik heb je in elk geval gemaild.

› reageer

Geeft het gebuik van 'oude' simkaarten geen problemen in combinatie met umts/3g? Ik heb een HTC Desire en die moet natuurlijk feilloos blijven werken.

› reageer

Niemand die het weet? Of zou mijn vraag te dom zijn :-)

› reageer

Nee hoor, geen domme vraag, maar moeilijk te beantwoorden .
Het netwerk vormt geen probleem, toen Vodafone begon met 3G hadden ook iets oudere, niet-UMTS simkaarten toegang tot het netwerk, mits in een 3G-telefoon.
Maar net zoals je auto-telefoon geen 3G-simmetjes lust, zijn er inderdaad ook moderne toestellen, die niet (goed) werken met een oudere simkaart. Zonder het zelf uitgeprobeerd te hebben, kan ik niet zeggen, of dit ook voor de Desire geldt.
Kun je 't niet testen met een ouder simkaartje ?

› reageer

Ik heb VEJ een email gestuurd met de vraag, als ervaringsdeskundige neem ik aan dat hij het wel weet

› reageer

Heren, sorry voor de late reply.
Kaart werkt perfect.
Ik gebruik hem net zoals mijn oude 0000 kaart ook in mijn Nokia E52 en ook in een Samsung Omnia 900 gebruikt.

› reageer

Ik heb net de grote schoonmaak achter de rug en vond nog 1 Libertel! duokaart beginnende met 8931440000.
Zou moeten werken, maar ik schat in dat het niet perfect zou gaan met de nieuwste smart phones.
Weg = Weg

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.