[Nokia 7250i] Foto's versturen met IR

Nou ik heb het geprobeerd hoor, maar hij herkende hem eerst wel maar als ik naar me Gallerij gaat krijg ik de foutmelding "Bewerking kan niet voltooid worden"

Is het eigenlijk wel mogelijk om foto's van je nokia 7250i eraf te halen?

Please help me, want ik kom er echt niet uit ! ! ! !

› reageer

Ik hoor op dit forum dat je foto's kunt versturen met IR naar een laptop met een nokia 7250i.....

Ik heb de telefoon ( en een laptop met IR ), maar ik kan deze optie echt nergens vinden in het menu....

foto's versturen lukt alleen met mms......

Als er mensen zijn die dit wel lukt: zou u zo vriendelijk mij dit uit te leggen, want ik heb mijn geheugen altijd vol op mn telefoon!

Greetzz,

› reageer

Volgens mij kan dit door de Nokia Connection Suite te installeren (downloadbaar van de Nokia site). Dan kun je volgens mij je tel backuppen en ook de foto's mee nemen...

Maar helemaal zeker weten doe ik het eigenlijk niet...

› reageer

Bij de Nokia 7250(i) is het niet mogelijk om foto's via infrarood te versturen. Je zal in dit geval een datakabeltje moeten aanschaffen.

› reageer

okee, thanx

Dit stond er bij Toestel Survey:

elyslam:

"vooral handig dat je foto's via infrarood kunt versturen naar een PC of laptop".
Heb de telefoon vaak laten vallen, soms van grote hoogtes, maar nooit last van gehad. Had eerst een gewone 7250, maar die mist net die extra's die de 7250i wel heeft, zoals foto's in het donker maken en foto van degene die je belt.

Maar hij zal t wel fout hebben dan....

Greetz,,

› reageer

Ik vond dit:

Een datakabel voor de aansluiting van een compatibele PC en een Nokia-telefoon. Deze kabel werkt met de Nokia PC Suite. Voor het uitwisselen en synchroniseren van allerlei soorten gegevens – zoals kalender, telefoonlijst, notities, takenlijst.

Weet je cker of je ook foto's kunt ophalen met zo'n kabel?

Die krengen zijn wel duur trouwens!!

› reageer

ja je kunt er ook foto's mee ophalen heb die kabel zelf ook gehad je kunt ook afbeeldingen naar je tel versturen

› reageer

de fabrikanten laten deze optie (foto's versturen met IR of de Blauwe tand) expres weg in hun toestellen zodat de netwerken deze toestellen meer zullen promoten en subsidieren. De foto's zijn dan dus alleen via duren MMS of datakabels (die in verhouding maar weinig mensen kopen) te versturen en dat levert veel geld op.

› reageer

en waar kan ik zo'n kabeltje vinden en wat kost dat?

› reageer

Kan j wel op internet bestellen!!

kost ca. 70 euro.... >> is mij iets te duur !!

› reageer

bij een vodafone city point is ie 40 euro

› reageer

he labrat
je kunt de foto's op de volgende manier naar je laptop sturen. je moet eerst nokia pc suite 5.16 downloaden hier is de link:
Link

Sluit de 7250i via infrarood aan op de laptop. ga naar deze computer ga daar naar nokia phone browser. daar zie je als het goed is een icoontje van de 7250i(als die is aangesloten). klik daar op en dan op de map foto's. daar moet je als het goed is de foto's kunnen zien die je op je toestel staan.

› reageer

Nou ik heb het geprobeert hoor maar hij ziet me telefoon niet terwijl die is aangesloten (infra rood). Dus.... als je cker weet dat tie werkt kan je me dan helpen?

› reageer

Ik heb zelf (de nieuwste) Nokia Suite 6.1 geïnstalleerd en kan zonder problemen een verbinding maken met een Nokia 7250i via inrarood. Met Nokia Suite kan je dan in principe alles uit je telefoon lezen, dus ook foto's.

› reageer

Nou ik heb het geprobeerd bij bestanden overbrengen, dan kan je meestal ook foto's eruit halen, want dat lukte bij me Nokia 6230 maar me vriend heeft een 7250i en ik krijg je net eruit hoor ik krijg dan een foutmelding de hele tijd. Dus ik weet niet hoe jij het doen?

Kan ik een uitleg krijgen?

› reageer

van de 7250 kan je ook de foto's op pc zetten als de 6230..maar je moet de bitrate van de infarood poort goed instellen.. het moet op 100 duizend en nog wat staan of lager ..ik had ook een probleem..de infarood pakte de telefoon niet..dit werd verholpen nadat ik de bitrate hev vernaderd...de bitrate vind je onder de eigenschappen van de infarood poort..je moet onder geavenceerd gaan kijken

› reageer

Aha, dan ga ik het proberen hè. Dus ik moet dan de waarde op 115.200 zetten? Want hij staat nu op 4.000.000.

› reageer

Nou ik heb het geprobeerd hoor, maar hij herkende hem eerst wel maar als ik naar me Gallerij gaat krijg ik de foutmelding "Bewerking kan niet voltooid worden"

Is het eigenlijk wel mogelijk om foto's van je nokia 7250i eraf te halen?

Please help me, want ik kom er echt niet uit ! ! ! !

› reageer

Heeft u een lening moeten we geven lening tegen lage rente van 2% We geven lening aan elke waren in het woord Indien u interesse hebt, neem dan contact met ons op via e-mail: partrickdevlin21@gmail.com voor meer informatie

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.