[Motorola V600] Motorola V600

Kan iemand mij de instellingen voor KPN Imode voor de V600 mailen
rvenrooij@euronet.nl , alvast bedankt

› reageer

Ik hoor zo hier en daar dat de Motorola V600 in januari uit zou gaan komen. Het toestel is echter moeilijk te vinden, er is weinig informatie over. Wie van hier kan er iets meer over vertellen? Is er een shop die hem al kan leveren?

› reageer

Als je ziet dat de V300 al medio 2003 geintroduceerd zou worden zou het wel eens even kunnen duren. Motorola heeft leveringsproblemen betreffende cameratelefoons heb ik gelezen. Bij de belcompany vertelde men dat het wel eens medio 2004 zou kunnen gaan worden...

Frenzy

› reageer

Is toch handig om met een quadband gsm 850/E-gsm900/1800/1900 overal waar maar gsm is te kunnen bellen. In de USA is er nu nog voornamelijk gsm 1900 maar bijna alle gsm operators daar zijn gsm 850 basisstations aan het bijplaatsen in de landelijke gebieden.

Als ze bijtijds weten te leveren, dan heeft Motorola net als met triband toestellen de wereldprimeur en dan nog kleur en een camera ook! Likt mij een toptelefoon. Heeft iemand hem mogelijk al in het buitenland gespot?

› reageer

ze bieden em hier wel aan maar of ze em voorradig hebben, denk ik niet
volgens mij derde week van jnauari

http://213.206.93.91/gsmhuis/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=mv60001&ab_agid=10000

› reageer

Dirk, bedankt voor je slotje........NOT
Ik had namelijk een paar vragen, wanneer kan je de V600 dus bij een rieeele zaak kopen. Niet die flut link in deze thread.
Maarja........Misschien is dit weer te interessant voor mensen die een echte leuke telefoon willen hebben.
DUS, wederom de vraag, WIE weet wanneer en waar maar vooral voor hoeveel de V600 verkrijgbaar zal worden?

› reageer

Hoker, maak je niet druk zeg. Je had je vraag gewoon in deze thread moeten stellen. Je maakte een nieuw topic, die gaat dus dicht. Dat neemt niet weg dat je je vraag gewoon vanuit dat gesloten topic kan copy-pasten. M.a.w. het was geen irrelevante vraag, maar een onnodig extra topic.
Wat bedoel je met een 'reeele' zaak? Een fysieke winkel? Of een gerenomeerde webshop? Met die prijs van een kleine 400 euro heb je toch een antwoord op je vraag? Volgens Pricewatch komt dat aardig overeen. En coentre meldt dat ie denkt dat ie deze maand nog uitkomt, zoals ook verschillende webshops.

› reageer

Nee wat ik zo jammer vindt van dit forum is dat het absoluut niet ingaat op het telefoon gebied.
Dus alleen maar over waar kan ik zo veel mogelijk krijgen voor zo weinig mogelijk geld.
En wanneer kan ik kostenloos mijn abbo afzeggen.
Ik wil liever topics zien, over ,mooie nieuwe telefoons.........maarja dat zou ik dan alleen wel hebben.
maar mijn vraag is, wie heeft de V600 al op voorraad.
Als ik bij een webpagina zie dat ze hem aanbieden, betekend nog niet dat ze hem ook daadwerkelijk op voorraad hebben. Vandaar.........

› reageer

Hoker, heb je haast of zo? Neem eens contact op met de importeur, misschien dat die uitsluitsel kan geven. Dit toestel komt heus wel een keer op de markt en het zal echt niet sneller gaan door jouw irritatie.
Als je geïnteresseerd bent in discussie over toestellen kan je ook GoT checken. Dat forum is naar mijn mening van een niveau vergelijkbaar met TV.

› reageer

De meeste discussies over nieuwe toestellen komen doorgaans pas op gang als de specificaties bekend gemaakt worden en voor de 2e keer als de eerste telecommers er een gekocht hebben. Als je echt zo'n haast hebt, haal hem dan even in het buitenland en deel je ervaringen met ons. Doorgaans zijn de UK en Duitsland zo'n 1 tot 6 maanden eerder aan de beurt met nieuwe toestellen dan wij in Nederland.

› reageer

Yes, dit klopt allemaal wel.
Maar het mooie van een forum waar ook winkel eigenaren opzitten is dat je dus samen iets kan bereiken.
Dus bijvoorbeeld aandringen bij leveranciers, en providers.
En voor toestellen die hier nog lang niet op de markt zijn ga ik inderdaad naar het buitenland.
En om alvast te weten wat er volgend jaar verkrijgbaar is, vindt ik het leuk om naar www.mobile-review.com te gaan.
Zij hebben een forum dat echt te kewl is over nieuwe toestellen, maar dat zou ik hier ook wel willen.
Maar is naar mijn mening heir niet mogelijk, omdat in Nederland ecth te veel van die mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
En daar erger ik me redelijk aan....vooral hier op dit forum.
Ik zou er vanaf nu geen woorden meer over vuil maken, maar toch.....
Ohja, als je info wilt over een product, moet je dus NIET bij importeurs zijn, die weten echt helemaal niks.....of willen het je niet vertellen.

› reageer

ff terug on topic ;-)

Probleem is dat nog steeds onbekend is wanneer de V600 in nederland uit gaat komen. inmiddels is de AustinMartin versie al uit, evenals de Vodafone gebrande versie (in Duitsland) en de O2 gebrande versie (in de UK).

Al maanden gaan er geruchten over steeds nieuwe release dates, de nieuwste zou zijn 15 januari 2004... maar keer op keer blijken de release dates onjuist....

Nog ff afwachten dus...

Trouwens navragen bij moto zelf heeft ook weinig zin, je krijgt dat dit antwoord:

Geachte heer
Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.
Het toestel V600 zou op de Nederlandse markt verkrijgbaar moeten zijn in de eerste komende weken. U een precieze datum, kan echter niet worden gegeven
We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst (0800 0222743) onder vermelding van bovenstaand klantnummer.
Met vriendelijke groet,
Chris
Motorola klantendienst Benelux

› reageer

Ja klopt ja, die mail kreeg ik al in september vorig jaar :S
Echt niet fraai, de manier waarom motorola zijn klanten laat wachten op een release van een product.
Ze schenen wat moeite te hebben, met het stabiel krijgen van de video player in het apparaat.
Weet iemand trouwens of je ergens in Nederland een V600 Austin Martin kan kopen, en voor hoeveel?
Lijkt mij wel een mooie phone, om te kopen.

› reageer

Am versie is uitverkocht (waren er ook maar 1000 wereldwijd)

Via Ebay worden er wel een aantal aangeboden door betrouwbare (en minder betrouwbare) handelaren.... maar tegen prijzen van ca $1500, en dat vind ik echt belachelijk veel voor een GSM....

Dus nog maar ff wachten...

› reageer

Ik kreeg net de nieuwsbrief van gsm web waar de V600 te kiezen was als toestel. Ik weet niet of dat betekent dat hij echt al leverbaar is, maar het lijkt daar wel op.

› reageer

Nou nee hoor Koen, dat dacht ik ook een week geleden, toen stond ie er al bij. Gelijk een abonnement genomen, want 24 uurs service, toch mooi. Nu na een week bellen en e-mailen met gsmweb hebben ze gezegd dat hij maandag 12 jan. naar hun toe kwam. Ben benieuwd....

› reageer

Kijk aan dit soort info heb ik wat!
Maar eh hij zou vandaag dus binnnen komen? Nou dat wordt een bel momentje.

› reageer

Dat hebben ze gezegd, maar toen ik verleden week een e-mail stuurden
en zei dat niemand hem nog binnen had, toen kreeg ik het bericht :
"morgen krijgen we er een paar binnen". En dat was op 7 januari!
Dus ik geloof toch maar dat ze 15 of 16 januari binnen komen.

› reageer

Jullie hebben het over de Austin Martin versie, maar bedoelen jullie niet eigenlijk de Skoda-Porsche?

› reageer

hier staat dat er vertraging is, en hier wat V600 ongeveer moet kosten, deze spreekt ook over laatste week januari @Eddy, dit is de "gewone V600"
BESIDES, V600 Aston Martin kost hier $1850>

› reageer

Nee, het gaat over de gewone V600, niet de speciale versie

› reageer

Oke, we zien het wel Barzz

› reageer

Damn........NIEMAND, heeft hem al op voorraad.
Ben toch bang voor motorola dat ik dan een SX1 ga kopen,ook een keer wat anders,maar nu nog wel erg duur

› reageer

Nog even geduld Hoker, zal je zien, andere telefoon komt ie net uit..

› reageer

hehe, klopt........
Maar ik heb er een handje van om sowieso veel te veel telefoons te kopen, dus dat zit wel snor

› reageer

Beste mensen, degene die op de V600 zitten te wachten moeten nog 10 WERKDAGEN! geduld hebben. Net een mail gekregen van GSMshop (waar ik hem niet besteld heb, maar wel gevraagd heb om mij op de hoogte te houden). Ik denk wel dat deze mensen dus de waarheid zeggen, ze hadden kontakt gehad met de leverancier. Helaas...

› reageer

WTF?! Mei - Juni?!

Quoted van een ander forum:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Its delayed again i heard!

It will come not in januari for sure,but they couldnt tell another date,she suggest around mai or begin of june.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was gepost door gsmfan, die af en toe ook wel is hier wat heeft gepost naar mijn weten.

Hoe kom je trouwens aan deze info, gsmfan?

KC

› reageer

Oops, sorry... gsmfan post hier niet naar mijn weten. Had dit berichtje ff gekopieerd van een ander forum waar ik dit had gepost.

mijn excuses

KC

› reageer

Net mail gehad van een andere gsm shop waar ik hem niet bij besteld heb: V600 komt pas uit in week 5 !

› reageer

welke shop?

› reageer

Echt al de V600 op de markt komt, meteen drie weken daarna moet ie wel keihard in prijs gaan dalen.
Damn, wat een management hebben die lui bij motorola.....

› reageer

Bij 2tellyou.nl, daar staat ook bij de losse toestellen "coming soon"
Bij gsmweb.nl staat ie bij de losse toestellen, als je dan onderaan kijkt dan zie je staan: "alle toestellen op deze pagina zijn voorradig", mooi niet dus!!

› reageer

ik heb de v600 besteld bij gsm.nl, ik kreeg 14 jan. een mail dat hij binnen 3 weken verwacht werd.

› reageer

Ik geloof er niks van, maar bel Belstore staat dat de motorola V600
in voorraad is! Ga naar www.belstore.nl, kijk bij Motorola, klik V600 aan, doe net of je hem bestel (plaats order), en volia, in voorraad! Ik geloof er niks van.
Helaas is het nu nacht dus kan het ook niet effe checken..

› reageer

dat ik vernomen hebt van mijn leveranciers is dat hij zeer binnenkort (waarschijnlijk aankomende week of volgende week) beschikbaar moet komen voor het publiek. Ik heb echter nog nergens importversies gezien of ergens al gehoord waar hij al leverbaar is. Het zal mij niet verbazen als het weer eens ergens in februari wordt.

› reageer

Alsjeblieft niet zeg..

› reageer

Op jouw site staat tenminste een rood kruis bij de V600, dat is duidelijk!

› reageer

Er zijn wel degelijk al "test" modellen uit van de V600, maar dat een normaal model inderdaad over een week of twee uit komt, lijkt mij heel erg sterk.
Maar, We shall see....

› reageer

Wat, denk jij later Hoker?

› reageer

Ik denk het wel, de camera functie loopt nog steeds niet stabiel....
En ik denk dat dat ook wel zo gewoon gaat blijven, maar hoe dan ook ik wil er een hebben.
Mooie apparaatje namelijk

› reageer

Ik denk niet dat ie al op voorraad is, maar dit is volgens mij best een ok deal van GSM.nl, effectief voor 371,30 euro, incl. 2 jr. lang gemiddeld 75 belminuten/maand:

U moet betalen aan Vodafone::
Kosten belbundel 2 x € 0,00 (eerste 2 mnd. gratis belbundel) € 0,00
Kosten belbundel 4 x € 23,50 € 94,00
Kosten belbundel 18 x € 16,50 (eerste maand gratis belbundel) € 297,00
---------- +
€ 391,00

U moet betalen volgens onze aanbieding:

Kosten belbundel 24 x € 14,95 € 358,80

Verzendkosten € 12,50
---------- +

€ 371,30
--------- -
Sponsoring € 19,70

Het sponsorbedrag zal binnen 28 dagen nadat het contract is aangesloten op uw rekening worden overgemaakt.

Deze aanbieding is gebaseerd op een gratis abonnementswijziging na 6 maanden van Vodafone 120 naar Vodafone 60. Deze wijziging dient u zelf uit te voeren door contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone.

› reageer

Deze aanbieding is gebaseerd op een gratis abonnementswijziging na 6 maanden van Vodafone 120 naar Vodafone 60. Deze wijziging dient u zelf uit te voeren door contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone.

mogen ze daar nog mee adverteren?

› reageer

Blijkbaar, ik houd er niet van, maar het is wel 1 van de bekendste gsm-shops (wat wil je met zo'n naam).

› reageer

....pfffffff in Duitsland zou ie al vanaf 15/1 verkrijgbaar moeten zijn, maar helaas helaas nog geen enkele winkel kan leveren....

› reageer

Ja, motorola is op het laaste moment gewisseld van LCD-scherm leverancier. Dit betekend, dat het scherm wel beter wordt, maar dat het wel langer gaat duren voordat de phone te koop wordt aangeboden.
Dus aan de eene kant een voordeel, maar aan de andere kant een groot nadeel.
We shall see.........

› reageer

Ik heb van onze leverancier gehoord dat-ie in de eerste week van februari komt. Ik kan niet wachten, goeie tegenhanger van de E700... maar dan mét bluetooth.

› reageer

hahahaha, en dan is het begin feb. Nee sorry, hij komt over twee weken eind feb. hahahaha.........lekker managment daar bij moto.

› reageer

Ben vorige weekend in milaan geweest en de v600 is daar al te koop in de winkel, echt een schitterend apparaat, dus ik twijfel er niet aan dat ie binnenkort ook in nederland beschikbaar is. Ik word wel wel misselijk van al die amateur gsm webwinkels die claimen het toestel in voorraad te hebben, om op die manier potentiele klanten aan zich te binden!Ik denk persoonlijk dat daardoor klanten belazerd voelen en op lange termijn niet meer bij die amateurtjes kopen!!!!Zulke webwinkels moet zich eens schamen!

› reageer

En wat koste de V600 in milaan?
Heb je er zelf eentje gekocht?

› reageer

ik zit erover te denken om nog evn te wachten op 7200 van nokia, volgens de reviews een superapparaat

› reageer

nah.........nogsteeds een 4096 kleuren scherm

› reageer

v600 kost in milaan ook ongeveer +/-400 euro

› reageer

V600 is ook al te koop in Duitsland en UK (alleen, dat zijn branded versions, vooral de voda branding is erg...opzichtig)

Het grote wachten is op de "vrije" versie... was in duitsland aangekondigd voor de 3e week van januari.. maar inmiddels verlaat naar de 4e week van februari (dus rond 28/2)

› reageer

... en op de nieuwe schermpjes:

Motorola has changed its supplier of Motorola v300, v500, v600. First supplies of handsets, which are for sale from the end of 2003, are assembled with LCDs of the prior provider. Sharp has become the new partner and offered LCDs of a better quality. We have scrutinized the model v500 from recent supply to reveal dramatic changes in color and saturation. In our opinion the model with its LCD beats Sony Ericsson Z600, Nokia 7200 and is slightly ahead of Samsung phones. The screen resembles that in Panasonic X70, though settings and interface do not allow direct comparison. In fact there are only 3 leading models with color LCDs, i.e. Panasonic X70, Samsung E700, Motorola v500/v600.

KC

› reageer

Oh ja! Ik heb motorola een weekje of 2 geleden weer gemeeld en nog steeds geen antwoord gekregen! Volgens mij zijn ze al die vragen over de v600 beu... toch nog een beetje voldoening >

KC

› reageer

Mijn visie: net als T-Mobile die hele series Motorola V300 opkoopt zijn de Motorola V600 toestellen door andere buitenlandse operators opgekocht voor hun eigen klantenkring en eigen winkels. De productie gaat nu daarheen in plaats van ze als operatorloos toestel in Nederland te verkopen. Of zie ik dit verkeerd?

› reageer

In fact there are only 3 leading models with color LCDs, i.e. Panasonic X70, Samsung E700, Motorola v500/v600.

Eldar vergeet m.i. de Sharp GX20 en GX22. Wel duidelijk is dat Sharp op dit moment de beste beeldschermen produceert. (Voor Panasonic, Motorola en eigen merk telefoons.)

› reageer

Ik kreeg vandaag het volgende antwoord van Moto op mijn vraag wanneer de V600 in Nederland te koop is:

Helaas is het antwoord op uw vraag weer hetzelfde: wij hebben nog geen informatie over wanneer dit toestel op de nederlandse markt zal verschijnen.

› reageer

Volgens mij is ie nu uit in Duitsland. Op de Duitse Ebay staan er nu genoeg te koop terwijl een paar dagen geleden je er alleen voor kon inschrijven. Bij sommige aanbiedingen staat ook dat ie binnen 24 uur geleverd kan worden. Eindelijk uit! staat er (in het Duits...)

› reageer

Dat zijn allemaal Vodafone of O2 versies van de V600....

› reageer

Bij gsm.nl hebben ze ook niet in voorraad maar ondertussen verkopen ze wel de bijhorende abonnementen, ben benieuwd wanneer ze daadwerkelijk kunnen leveren, zou me niet verbazen als het ergens in maart is. en ondertussen lekker abonnementen verkopen....

› reageer

lekkere management daar bij motorola, weten zelf niet eens wanneer de v600 op de nederlandse markt komt
de mpx-200 is wel verkrijgbaar.

› reageer

Bij gsm.nl hebben ze ook niet in voorraad maar ondertussen verkopen ze wel de bijhorende abonnementen, ben benieuwd wanneer ze daadwerkelijk kunnen leveren, zou me niet verbazen als het ergens in maart is. en ondertussen lekker abonnementen verkopen....

Ik moet nu beslissen om mijn abonnement op te zeggen of te verlengen. Wat mij betreft is het dus prima als ik mijn abo nu alvast kan verlengen en ik het toestel krijg zodra het echt leverbaar is. Bij gsm.nl staan er 3 sterretjes achter, wat voorheen verwees naar een tekst dat het toestel niet of slecht leverbaar was en de levertijd lang kon zijn. Blijkbaar zijn deze voetnoten nu weggevallen en staan alleen de sterretjes er nog. Van mij mogen meer onlineshops hem bij voorintekening verkopen met abonnement of verlenging!

› reageer

precies kees2, ik heb precies hetzelfde, wel al een abbonnement maar nog geen telefoon. ik moest nog ff geduld hebben. maar sim kaart heb ik al wel ontvangen.

› reageer

Ik moet nu beslissen om mijn abonnement op te zeggen of te verlengen. Wat mij betreft is het dus prima als ik mijn abo nu alvast kan verlengen en ik het toestel krijg zodra het echt leverbaar is. Bij gsm.nl staan er 3 sterretjes achter, wat voorheen verwees naar een tekst dat het toestel niet of slecht leverbaar was en de levertijd lang kon zijn. Blijkbaar zijn deze voetnoten nu weggevallen en staan alleen de sterretjes er nog. Van mij mogen meer onlineshops hem bij voorintekening verkopen met abonnement of verlenging!

Er heerst onduidelijkheid over de introductiedatum van de v600, niemand weet wanneer deze toestel in de winkel te koop is. Het kan een week zijn, 1,2 of 3 maanden zijn voordat deze op de markt komt. Door alvast de consumenten te "prikkelen" met de aanbieding van deze fraaie telefoon die NIET LEVERBAAR is op dit moment, worden klanten alvast gebonden aan het nieuwe abonnement, terwijl er ondertussen in de "wachttijd op het toestel" kans is dat elders met een betere aanbieding komt.

› reageer

Vanuit de perspectief van de klant/consument vind ik dit natuurlijk niet netjes, zachtjes uitgedrukt.

› reageer

Ik had van GSMweb.nl nog geen eens een simcard gehad, 7 januari al
contract afgesloten met de V600 en 22 januari al een rekening gekregen van Telfort...
Het contract was 16 januari geannuleerd.

› reageer

en je hebt geluk dat je je contract nog kan opzeggen, heb op een andere forum gelezen dat er mensen zijn die al meer dan een maand een nieuwe abonnement hebben en nog steeds zonder toestel zitten. er zijn ook enkelingen die geen oude toestel hebben om te bellen, in feite kunnen ze al een maand niet bellen met de nieuwe sim.

› reageer

GSMweb had op de site gezet dat alle toestellen die je zag ook in voorraad waren. Dit is natuurlijk misleidende informatie.
Boze e-mail gestuurd en een beetje gedreigd over verdere stappen
ondernemen, paar dagen later e-mail terug dat het contract was
geannuleerd.

› reageer

Maarja je bent ook gewoon niet silm als je dat geloofd.
Motorola heeft hem gewoon nog niet geintroduceerd in nederland.
Dus hoe dom kun je zijn als je dan denk dat die winkel hem al wel heeft?

› reageer

Altijd eerst een meeltje sturen, doe ik ook en alle winkels zeggen dat het om een pre-order gaat.

KC

› reageer

Een goede les voor de volgende keer..

› reageer

Precies, en trouwens je vraagt altijd voordat je iets besteld of het op voorraad is....

› reageer

Het lijkt erop dat de eerste Nederlandse V600 toch in aantocht is, volgens de laatste berichten van Motorola zullen ze "volgende week of de week daarna" beschikbaar komen, afhankelijk van de distributeurs...

Waarschijnlijk gaat het om de Vodafone-live versie van de V600...

› reageer

Ja maar daar zitten we niet op te wachten!
We zitten te wachten op de unbranded versie van dit mooie apparaat! :

› reageer

Denk dat ik hem dan toch maar uit duitsland ga halen, de O2 versie dan... die is tenminste niet branded aan de buitenkant (of toch de softkey? ik weet het niet meer), alleen als je de foon aan- of uitzet zie je even het O2 logo-tje.

KC

› reageer

Vergeet de vermoedelijke simlock niet......

› reageer

softkeys kan je gelukkig aanpassen en zover ik weet zit er geen sim-lock op de O2-v600... (en anders redelijk eenvoudig op afstand te verwijderen.. Ik wacht nog tot volgende week en haal em anders ook maar in duitsland... mediamarkt schijnt hem daar te verkopen.

› reageer

Verkopen ze de "branded" toestellen dan zonder contract? Ik ben benieuwd. Vermoedelijk is een vrachtwagentje vol van die dingen in dat geval verstandiger om mee te nemen!

› reageer

De O2 versie heeft alleen ipv "browser" links onderin het scherm "O2" staan, men zegt dat je dit kan veranderen, door simpel weg de instellingen te wijzeigen. Ik heb de O2 versie wel al gezien op duitse internet sites, er stond ook bij dat de foon simlock vrij was.

Mediamarkt heeft trouwens nog geen moto v600 op de site staan. Kan iemand met ckerheid zeggen dat mediamarkt hem al heeft? Anders kan ik er zo ff heenrijden

› reageer

Op diverse forums zijn er Deutsche Freunden die een V600 bij de Mediamarkt heben gehaald. Wil je zeker weten, bel dan ff naar de mediamarkt het dichts bij je in de buurt: mediamarkt.de en neem gelijk een nederlandse sim mee...

› reageer

Hinzu hat der Media Markt am Stuttgarter Hauptbahnhof (0711/228260) das Handy bereits - ungebrandet! Preis allerdings 499€.

Alhoewel ik dat ungebrandet met een kleine O2 korrel zout zou nemen, als ik jou was....

› reageer

hm... 499 euri
Dat vind ik eigenlijk nog wat te duur, ik kijk nog wel verder of iemand anders hem goedkoper aanbiedt.

KC

› reageer

Ja inderdaad 500 euro voor de V600?
No way, dat is echt te duur.

› reageer

Afgelopen vrijdag heeft gsm.nl 6 stuks (V600) ontvangen. Naar verwachting zal dit toestel bij ons in week 6 uit voorraad leverbaar zijn.

› reageer

En weet je misschien ook of het gaat om de "branded" (vodafone/O2) of "unbranded" versie? Bedankt voor de info.

KC

› reageer

Geen O2 (meer) in Nederland... Ik ben ook benieuwd of het de vrij of de Vodafone versie betreft...
Week 6 = 2 februari Het zal toch niet waar zijn hè

› reageer

Nou ik hoop het, als ik mijn abbo verleng, en dan 100 pleuro moet betalen voor een V600. Klinkt mij als muziek in de oren

› reageer

Sorry van de sig.

Geen O2 idd, vergeten. Dan zijn er dus nog 2 mogelijke versies of er zou een telfort (vervanger O2, toch?) versie uitkomen, wat ik betwijfel.

› reageer

De v600 schijnt nogal veel bugs te hebben. Heeft er iemand ervaring met de politiek hierover van Motorola? Een nieuw mobieltje, zeker de V600 is leuk, maar als je hem eerst 10 keer heen en weer moet sturen voor hij stabiel loopt, dan wordt het toch nog een duur excemplaar.

› reageer

Ik heb de Motorola V600 gezien op de site van de Otto en daar is hij gewoon leverbaar voor 449 euro

› reageer

>>>!>>>> Ok unknown, je hebt gelijk, ik heb het gezien op de website

› reageer

Kijk maar eens even goed!
Zal ik het anders nog even voor je uitleggen?
Ga naar de Otto
Klik aan de linkerkant op Computer & telef.
Dan ga je naar telefonie en dan ga je naar simlock vrije GSM's en dan zie je op pagina 3 de Motorola V600 voor 449!

› reageer

Je kan ook bij pricewatch kijken; druk bij pricewatchinfo gsm toestellen, dan bij gsm toestellen Motorola intikken (bij filteren),
dan populairste intikken (V600), zie je hem staan bij Otto voor 449,-

› reageer

Ik zie de motorola V600, ik bestel, maar zie vervolgens niet ergens dat ie op voorraad is.
En over dat stabiel of niet lopen van de phone, dat zit na al die maanden extra tijd die ze ervoor hadden wel snor denk ik.

› reageer

Alleen, Unknown, er staat niet bij of die gelijk leverbaar is!!

› reageer

Oh, Hoker, jij zag het dus ook niet, leverbaar of niet..

› reageer

Als hij niet leverbaar zou zijn wordt dit dit normaal gesproken vermeld. Ik zag de telefoon ook in de catalogus staan dus ik neem ook gewoon aan dat hij leverbaar is. De otto is natuurlijk een duits bedrijf dat kan een reden zijn dat zij ze eerder kunnen leveren! en echt duur is hij niet...

› reageer

Nou........echt goedkoop is ie ook weer niet.
Maar eh ik denk echt niet dat ze hem op voorraad hebben.....

› reageer

dit ziet er eigenlijk wel relax uit, eigenlijk te mooi om waar te zijn.. word je niet ergens genaaid?

http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2331

› reageer

Alleen dat ie er nog niet is, met de drie*** zeggen ze wel eerlijk dat het toestel nog niet of moeilijk leverbaar is. Wat de aanbieding betreft weet ik niet...

› reageer

Zie voorgaande berichten in dit topic; het werkt met cashback en je moet zelf na 6 maanden het abonnement van 23,50 euro naar 16,50 euro omzetten om gemiddeld op het bedrag van 14,95 euro p.m. te komen. Het is in principe een goeie aanbieding, maar of je aan een 2 jarige abonnement verbonden wilt zijn....

› reageer

Dus veel mensen hebben hem al besteld bij gsm.nl? Als dat zo is zullen ook veel late bestellers toch nog moeten wachten op een nieuwe voorraad V600's. Hebben internet shops nieuwe gsm's meestal sneller in voorraad dan gewone telecom winkels of hangt dit van het toestel af?

› reageer

E-mail gekregen van de Otto, had gevraagd of de V600 gelijk leverbaar was. Niet op voorraad, levertijd 10 dagen!

› reageer

Is de V600 trouwens niet identiek aan de Vodafone Motorola 525 (met Vodafone Live)? Kijk maar eens op de website van SFR frankrijk. Specificaties lijken identiek of heb ik dit mis?

› reageer

Nee, is niet hetzelfde: hier kun je ze vergelijken! (standbytijd & grootte verschillen oa.)

› reageer

Weet iemand al wat meer, of heeft iemand hem uberhaupt al?
Laat ff weten is wel lache........

› reageer

gsm.nl geeft aan dat hij vermoedelijk pas in maart leverbaar wordt. Het lijkt er op dat ze in de tussentijd wel orders aannemen, maar nog niets daadwerkelijk aansluiten. Volgens mij heeft dus voolopig nog niemand een Nederlandse versie.

› reageer

Allemachtig..., nog langer wachten..

› reageer

Dan maar uit Duitsland halen...

› reageer

Damn........echt gaat nergens over dit.
Als ie uitkomt krijg je hem gratis bij een pakje boter, omdat ie al ondertussen way outdated is........

› reageer

roomboter of margarine?

Het is volgens mij al jaren zo dat als toestellen eindelijk in Nederland uitkomen, de eerste prijsverlaging in Duitsland al een feit is. Zie bijvoorbeeld de introductie van de SE T610, toen hier voor zo'n 599,- euro in de verkoop en 299,- bij een abonnement. Op vakantie in Duitsland kon ik hem op dat zelfde moment met goed zoeken al voor 299,- meenemen, los zonder simlock.

De Ericsson R520 is hier nooit geweest zo traag kwam hij uit dat de T39m hem al inhaalde voor hij hier uit was. Blijkbaar blijft dat zo helaas.

› reageer

nog een reden om naar duitsland te gaan, de O2 branding kan verwijderd worden!!! Door de firmware te flashen èn flexen krijg je de nieuwste softwareversie (flash) en brandfree (flex)

En blijkbaar kan je ook een V300 of V525 flashen naar een V600... Enige reden om nog op een V600 te wachten zijn z'n looks... maar ja, da's dan ook wel een erg goeie reden

Kijk hier voor meer info:

http://www.howardforums.com/showthread.php?s=bd99d8dac8ad94690b8115e13ec4f418&threadid=293248&perpage=15&pagenumber=1

› reageer

Toch blijft dat flashen gevaarlijk...

Mensen op het tweakers forum zeggen dat gsmweb.nl hem morgen al binnen heeft. Ik wil daar wel op reageren op dat forum, maar om de één of andere reden kan ik mij daar niet registreren

› reageer

Net weer op het tweakers forum gekeken, ze zeggen nu dat ie pas in maart/april komt

› reageer

als dat ding nog langer op zich laat wachten is hij outdated.

› reageer

Op de officiële site staat nu in de "Neem contact met ons op"-vraagbaak bij Producten>Telefoons Verkoop>Beschikbaarheid (verder niets invullen)

In de vraag wanneer de V300 V525 en V600 beschikbaar zijn vermeldt (bijgewerkt) dat de V300 en V525 al vanaf November te koop zijn waarbij de laatste dus enkel via Vodafone (overigens heb ik hem nog nergens gezien, maar goed.)
En de V600 wordt verwacht in maart 2004.

Vrij vlotte bijwerking aangezien ik gisteren op het oude antwoord ( Modellen worden in Oktober 2003 verwacht) reageerde dat ze dat antwoord weleens bij mochten werken voor de v600.

Vandaag nog gereageerd dat ze ook kunnen vermelden wanneer de V500 beschikbaar is, aangezien dat waarschijnlijk ook met de vraag geïmpliceerd werd. Vraag me af hoe snel ze reageren.

› reageer

Echt waar, als het zo door gaat ligt er binnenkort een v600 op de deurmat, die speciaal voor mij uit duitsland is gekomen!!!

› reageer

Cherek, ik heb hetzelfde uitgevoerd op de Engelse Motorola site.
De vraag van wanneer hij ook in Engeland uitkwam was ook geupdated,
de V600 was daar nu leverbaar!

› reageer

Ik heb het met de v600 ook enkel over Nederland, in veel andere landen is ie al(Duitsland, Italië, waarschijnlijk VS) uit, alhoewel ik me afvraag of dat geen v600 met oude schermpjes zijn. Dat is dan misschien het voordeel al ie in maart pas komt: grotere kans dat het de nieuwe scherpjes zijn.

› reageer

Reactie van gsmweb.nl:

Geachte klant,

Wij krijgen dit toestel deze week binnen. We hebben hem momenteel dus nog niet.
Het kan dus wel wat langer duren. We kunnen geen garantie geven van de 24 uurs
levering. Hoogst waarschijnlijk kunt u hem wel binnen een paar dagen verwachten
wanneer u hem nu besteld, maar dat blijft dus altijd onder voorbehoud. Er is
namelijk waarschijnlijk een kleine stormloop op dit toestel, omdat er al velen
op hebben gewacht.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMWEB.NL

› reageer

Dit kreeg ik te horen van gsmweb:

De Motorola V600 is leverbaar in week 6.

Met vriendelijke groeten,
Alexander

Klantenservice GSMWEB.NL

fax: 020-7771124/020-7771123
tel: 020-7766366/0207766355

www.gsmweb.nl

is het nu niet week 6?

de diversiteit van de verschillende reacties over de vraag wanneer de V600 leverbaar is, wekt bij mij het vermoeden op dat ik (lees "wij" aan het lijntje gehouden word door onze grote vrienden van de gsm-shops.
Ik stel daarom voor dat iedereen die mailtjes terugkrijgt van gsm-shop ze op dit forum post. Dan is alles namelijk wat makkelijker te overzien; het wordt gewoon allemaal wat duidelijker.
Bovendien kan op deze manier de meest "misleidende/liegende/@#!%$@@#!" leverancier ontdekt worden!!

WAT EEN K*TZOOI!!! IK WORD HIER KNETTERGEK VAN!!

› reageer

GSMweb zei 7 januari al tegen mij dat ie de V600 binnen een week binnen zou hebben, kan je nagaan....

› reageer

wat dacht je van www.bel-geld.nl

› reageer

Wat is er met bel-geld.nl?

› reageer

Als je bij deze site nieuwe telefoons- binnenkort verwacht "meer" aanklikt, zie je de V600 staan met tussen haakjes: Nu leverbaar!

› reageer

TV-burgers, goed nieuws, ben vanmiddag naar phonehouse geweest en heb daar geinformeerd en de folder meegenomen. Het toestel is opgenomen in hun folder van feb. Prijzen met abbo is bekend en heb tevens gevraagd of ie leverbaar is, het is wel leverbaar alleen slecht. Dit houdt in dat telecomwinkels een beperkt aantal toestellen geleverd krijgen op de korte termijn. Het toestel is deze week alweer uitverkocht, maar volgende week komen weer nieuwe ladingen binnen!

› reageer

kwil je niet je enthousiamse ontnemen, maarre de V600 heeft ook in de novemberfolder van Phonehouse gestaan...

› reageer

net toch nog ff gaan kijken bij Phonehouse..... Maar helaas, de V600 staat inderdaad in de folder maar ze hebben werkelijk geen idee wanneer het toestel binnen komt.

"kan volgende week zijn of volgende maand of nog langer, toestel is al zo vaak uitgesteld"

› reageer

Vandaag ook bij Belcompany in de folder, wel met binnenkort verkrijgbaar, reserveer nu......

› reageer

Het gaat nu misschien opschieten met de V600, de Nederlandse handleiding staat nu officieel op de site van Motorola!!

› reageer

is die v600 net zo dik en lomp als de v525???

› reageer

nee, een stuk strakker design dan de v300 en v525....

daarom ook het wachten van iedereen, anders was ik ook wel voor die v525 actie van vofanone gegaan....

in duitsland komt íe (unbranded) uit in week 9 (laatste week van februari) dus in nederland wel ergens eind maart... hoop hoop...

› reageer

Voor de freaks onder ons is de goedkopere V525 te flashen naar de V600>> Ikzelf heb het ook gedaan, en het werkt compleet>> Ook de video stream werkt uit de kunst >> enigste wat niet werkt is de Oproep led aan de buitenkant, die zit op de V525 niet , in het menu staat ie echter wel.
Verder ben je compleet je Vodavone Sjit kwijt>> uit de kunst dus.
Let op: Je raakt wel je garantie kwijt!!
Alle info staat op:

www.motclub.com
www.V525.com

Let op is in het spaans, maar een vertaal programma doet wonderen.

› reageer

Als je hem toch hebt vertaald zou je dan de vertaling hier wilt plaatsen? En zou je kunnen vertellen hoe het allemaal in zijn werking gaat?

› reageer

radiohitec, mag ik vragen waar je de benodigde datakabel vandaan hebt gehaald en hoeveel deze kost?

› reageer

De datakabel (USB) is op ebay te koop, tipje Datakabel van de V60 T720(i), V300, V600 is dezelfde, kabeltje koop je voor zo'n 7 euro op Ebay.

› reageer

Radiohitec, als je je toestel flashed, dan mag ik toch aannemen dat dan ook de simlock eraf is? Of is dat niet zo?

› reageer

@radiohitec: dat is inderdaad geen geld, $0.50 voor een datakabel. Met de $8.00 verzendkosten (... ) erbij is dat inderdaad net iets minder dan 7 Euro, en da's netjes.

Mag ik vragen of je hem zowel geflashed als geflexed hebt? Volgens mij is het namelijk beter om alleen te flexen, aangezien je dan gewoon je eigen talen houdt, terwijl je wel alle functies van de V600 krijgt.

Of zie ik iets over het hoofd?

› reageer

Ok gaan we,

Zal vanavond even kijken naar een link die is vertaald in het Engels die ik heb gekregen van V525.com administrator, is wat makkelijker als Spaans, ik ben zelf aan de slag gegaan met vertaal progje via internet.
Ik zeg er wel bij dat je wel moet weten wat je doet, anders heb je een overleden toestel.
Dan de flash zorgt ervoor dat je toestel een V600 wordt, je flex bepaalt je taal en opties, de flex versie die je kunt downen is niet Nederlands maar Engels, Spaans, Portugees en Frans.
De flex bepaalt dus je Vodafone (profider) menu's .
Ik heb geflasht als eerste zonder de flex aan te passen en dat werkt zover ik alles kon bekijken, ik wou echter van Vodafone menu's af en heb toen geflext, ook omdat je geheugen meer wordt ik heb nu 6.058 MB in plaats van 4 MB.
Ik had al een geunlockt toestel dus ik kan de vraag niet beantwoorden of je ook je simlock kwijt bent, al lijkt mij dat wel.
Verder heb ik nog een tegenvraag voor de mensen met een V525 of V500, ik zou jullie batterij verbruik willen weten, hier is ie naar 3 dagen leeg, dat geldt voor mijn toemalige V525 en hetzelfde nu hij V600 is.

› reageer

Zoals belooft de link voor Engelstalig, succes......

Link

› reageer

Ik heb de V600 een tijdje terug bij gsm.nl besteld. Ik heb gister een mail gekregen dat mijn pakket verstuurd is. Hebben de mensen die ook een V600 besteld hebben bij gsm.nl ook een mail gekregen?

› reageer

@maria> zou je ons op de hoogte willen houden als je het pakket binnen krijg?

› reageer

dat is een goed teken, ik heb hem in dezember al bij gsm.nl besteld, ik heb nog niks gehoord. Maarja het kan nog vandaag....

› reageer

Ik houd jullie allemaal op de hoogte. Ben nu op mijn werk, waarschijnlijk ligt the v600 klaar op het postkantoor...to be continued.

Update: ik heb alleen maar een sim-kaart ontvangen, op de status scherm zeiden ze dat het pakket verstuurd is. En alles afgehandeld is, dat niet het geval is. Dus nog steeds geen V600. Btw, Gsm.nl reageert echt traag op mailtjes, ook bij jullie?

› reageer

Ik heb hem ook vorige maand besteld en nog niets gehoord. (er zullen wel een flink aantal anderen voor gaan vrees ik) Wat ik wel zag is dat de V600 op gsm.nl intussen 20,- euro duurder is geworden. Ik neem aan dat alle klanten die al besteld hebben hem nog voor de afgesproken lagere prijs krijgen.

› reageer

Ontvangen op 2 februari 2004 van GSM.nl......

Zoals u waarschijnlijk weet is de door u bestelde Motorola V600 een nieuw model en heeft de eerste uitlevering in Nederland nog niet plaatsgevonden. Helaas is de levering van de Motorola V600 vertraagd. De verwachting is dat het toestel pas in Maart van dit jaar zal worden uitgeleverd.

Zodra het toestel bij ons binnen is, zullen we uw aanvraag verder in behandeling nemen. Vervolgens zullen we het toestel met de bijbehorende sim-kaart zo snel mogelijk naar u opsturen.

U kunt er eventueel ook voor kiezen om de sim-kaart alvast kosteloos te laten opsturen. Op die manier kun u met u huidige toestel alvast gebruik maken van uw nieuwe abonnement. Wanneer u van deze optie gebruik wilt maken, kunt u een e-mail sturen naar: info@gsm.nl.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
GSM.NL

Duzzzzzzzzzz..........nog maar weer eens effe wachten.

› reageer

Ik heb vandaag de v600 gekregen, foto's volgen.

› reageer

Inderdaad! FOTO'S!
En natuurlijk even een revieuw ervan maken voor de TV'ers.

› reageer

pics

› reageer

Eh welke foto's dan?

› reageer

Sorry, ze waren offline, heb nu nieuwe gepost

› reageer

Kewl, en vertel even meteen dan verder, wat je van het toestel vindt, End.

› reageer

Mooi design, strak, gewicht valt wel mee, ligt lekker in de hand, MOOI scherm (ik denk misschien dat er een sharp schermpje inzit). Goeie RF. Tot nu toe ben ik er héél tevreden mee!

› reageer

Hebben meer mensen hem al ontvangen?

› reageer

hey krewcial, waar heb je hem besteld dan?

› reageer

Krewcial had hem besteld in Duitsland, dus ik denk dat het voor ons nog wel een week of 2 over heen gaat.

› reageer

idd duitsland.

› reageer

Hmmm... Duitsland.

Heb je dan ook de Bluetooth spulletjes erbij gekregen (headset etc.)?

Die zouden bij Duitse toestellen er bij zitten.

› reageer

Unbranded v600 release datum in duitsland is vooralsnog 27/2.... nederland volgt veelal een weekje of 3 / 4 later...

maar er is ook goed nieuws, naast voda en o2 is in de uk nu ook orange gestart met de verkoop van de v600!!!!

› reageer

Voor zover ik het weet is het toestel bij ons "opnieuw" leverbaar, heb er 2 de deur uitgedaan (ondanks dat de site nog niet 100% actief is kunnen klanten toch bestellingen plaatsen). Ik zal ff navraag doen bij mijn leverancier, hier horen jullie meer van.

› reageer

Jammer genoeg zit er geen headset bij, das wel minder

Op de foon zitten alleen wat O2 dingetjes, die je er toch wel af kan halen (op verscheidene manieren )

› reageer

Hey Mobieltje.nu
Kan ik er 1 bij je bestellen?
Wat is het precies voor een V600? Unbranded, nieuwste firmware/schermpje? enz enz
Wat is dat trouwens voor "vreemd" tel+fax nr op je website?

› reageer

Helaas slecht nieuws, Volgende week komt de eerste levering "niet Nederlandse" toestellen binnen. Verwachting van Simlockvrije "Nederlandse" toestellen is eerste week maart dus over 2 weken.

Wat betreft telefoon- en faxnummer; het zijn gewoon Nederlandse nummers. Netnummer 0413 (Veghel - Uden)

› reageer

Foutje, 2e levering

› reageer

En wat is dan precies het verschil tussen de niet Nederlandse en de Nederlandse?
Je kunt toch gewoon de taal enzo instellen en dan is alles toch gewoon hetzelfde?
Of zijn er bijvoorbeeld ook dingen die niet werken ofzo?

› reageer

Heb je btw een grote backorderlijst?
Als ik nog voor je tweede levering in aanmerking kom, houd je dan een plaatsje voor me vrij?

› reageer

Mobieltje.nu,
anders mag je me wel ff mailen naar
motorola_v600@hotmail.com

(jaja deze naam was wonderbaarlijk genoeg nog vrij )

› reageer

Er is nog genoeg ruimte voor de backorderlijst.
Het verschil met Nederlandse en "niet" Nederlandse is de gebruiikershandleiding, er zit gen Nederlandse genruikershandleiding bij, verder is het hetzelfde toestel.
Gerrit, ik heb je genoteerd, indien het toestel binnen komt krijg je van ons een mailtje.

› reageer

Oke dan! bedankt!

Gaat het trouwens wel om een "unbranded" versie zonder logo's ed.?

› reageer

@ mobieltje.nu, is het verschil van buitenlandse en Nederlandse toestellen ook niet het schermpje van Sharp?

› reageer

Ja! Dat zou ik ook wel eens willen weten eigenlijk...
Is het verder dan ook een ongebrandmerkte v600?

› reageer

YES, de eerste unbranded versies zijn EINDELIJK te koop!!! alleen, niet in Nederland maar in de UK. En blijkbaar geleverd met de Motorola HS810 Bluetooth Headset voor €480

Bijvoorbeeld :
http://www.theorder.co.uk/sim_free/sim_free_phone_deals.asp?phoneid=V600

of

http://www.mobilefun.co.uk/product/2676.htm

› reageer

Ja ik zag het ook!
en op Expansys is ie ook te krijgen...
Maar mobilefun is toch veel goedkoper? 305 pond ongeveer? (omgerekend zo'n 450 euro)
Enige nadeel is dat je volgens mij niet onder rembours kan betalen... maar ik heb een mailtje gestuurd of dit ook mogelijk is...hopelijk wel!!
Hey Mobieltje.nu heb je mijn vragen al bekeken btw???

› reageer

Het is inderdaad een Sharp scherm, maar wel unbranded.

Hij is waarschijnlijk vanaf donderdag leverbaar.

› reageer

Hij is unbranded dus? das mooi! maar hij heeft wel een O2 opstartschermpje en nog wat kleine O2 voorgeprogrammeerde instellingen of dat ook niet? (Wat nóg beter is natuurlijk )

Waar uit het buitenland haal je ze eigenlijk vandaan als ik vragen mag? Duitland (ktfw, nowicom?) of Engeland (mobilefun?) ?

› reageer

Hey mobieltje.nu, ff nog een vraagje. Op de site staat dat ie €409 kost...is dat inclusief rembours of moet ik als hij donderdag bij me aankomt, nog extra kosten betalen? Ik zie namelijk nergens wat bij staan dat er nog meer bij komt... niet dat ik dat erg vind ofzo, maar dat ik straks niet voor de verassing kom te staan dat ik ineens een paar euro'tjes meer moet betalen...

› reageer

Het is inderdaad exclusief verzendkosten (wat helaas heel erg onduidelijk is op de site, maar wel aangepast gaat worden) van 10 euro.

› reageer

oke, dan moet ik dus €419 aan de postbode gaan betalen.

heeft ie verder ook geen O2 opstartschermpje en O2 voorgeprogrammeerde instellingen dan? of dat wel?

› reageer

Daar durf ik helemaal geen uitspraak over te doen. Ik ga er niet vanuit gezien het een unbranded model is.

› reageer

Nou ja, we zien wel.
Je zou me toch een mailtje sturen als je het toestel binnen zou hebben? (hopelijk donderdag! )
Dan kun je gelijk ff erin zetten om wat voor "type" unbranded het precies gaat als je wilt. (als je de telefoons getest hebt tenminste)

› reageer

Vodafone Duitsland levert standaard een bluetooth headset mee, maar O2 niet. Zou Vodafone gewoon extra investeren in deze handsfree oplossingen of zou O2 die juist uit de pakketten verwijderen?

› reageer

mobieltje.nu,
hoe zit het trouwens met de garantie? Kan ik hem gewoon weer naar jou opsturen als er wat mee is?
Want ik heb gehoord dat als er wat mis mee is en hij moet gerepareerd worden ofzo, je hem ook weer moet opsturen naar het betreffende land waar je hem vandaan hebt gehaald...

› reageer

En hij is toch ook, neem ik aan, simlock-vrij??

› reageer

Iemand een idee hoeveel deze telefoon zal gaan kosten +-?

› reageer

De losse telefoon zonder abbo zal €499,00 zijn. Tenminste daar heb ik hem bij de belcompany zien staan voor die prijs.

› reageer

Maar is het toestel al bij www.mobieltje.nu te koop dan? Of moet dit nog geleverd worden, zoals bij zo'n beetje iedere zaak? Zo ja, wanneer dan?
Bij www.gsmhuis.nl is hij trouwens €388,- (+€0/€6/€13 verzendkosten). Heb hem daar besteld, en als hij geleverd wordt, krijg ik een email. Tot die tijd kan ik het kosteloos cancellen.

› reageer

Mensen, ik heb een hele lading berichten gehide. Berichten over spam etc. horen thuis in het [tv_mf], niet in de discussie zelf.

› reageer

Jep,

Die v600 lijkt me een mooi toestel, maar wanneer je wat reviews leest lijkt het erop dat de bluetooth connectie niet lekker werkt.
Problemen met connectie met andere apparaten ed. Ik zelf wil connectie kunnen maken met m'n pda en laptop en daarmee internet op.
Dit via GPRS of GSM. Het is me niet geheel duidelijk of dat wel goed gaat lukken met dit toestel.
Hopelijk komen ze hier eindelijk ook uit en kan iemand mij hier uitsluitsel over geven. Zou toch niet jofel zijn om z'n toestel te kopen en je kunt er niet mee wat wilt.

Gr

› reageer

Ben inmiddels wat minder enthousiast geworden over de V600 na berichten op Howards en telefon-treff over het spontaan ontstaan van scheuren in de platiclaag van de V600.

Deze scheuren schijnen in de zwarte plastic zijkant te onstaan, soms al na een week.... En zo te lezen lijkt het erop dat het niet echt om een incident gaat maar een structureel probleem is...

hier staat een foto

› reageer

Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij ligt het gewoon aan de gebruiker. Heb tot nu toe nog geen krasje op de mijne zitten.

› reageer

Waar heb jij die telefoon dan gekocht? En is het wel een geheel Nederlandse versie? Want bij iedere winkel wordt gezegd, dat hij pas vanaf maart leverbaar is (begin/eind??).

› reageer

komt uit duitsland, kijk maar een eindje terug in deze thread

› reageer

Als je het forum door leest, dan weet je dat Krewcial hem in Duitsland heeft gekocht....

› reageer

Sorry Krewcial, je was me te snel af.

› reageer

› reageer

Maar ik snap nog steeds niet waarom die v600 3x zo duur is als die v525. Wat heeft die v600 nou dat die v525 niet heeft, behalve dan dat die niet vodafone prepaid is?
En wat als je die v525 laat unlocken, dan kan je ieder abo gebruiken? En zit er dan ook geen garantie meer op?

Ik hoop dat dit niet ook al eerder is gezegd en dat ik er overheen heb gelezen, omdat ik lag te slapen

› reageer

Vodafone, wil prepaid stimuleren, nou en dat doen ze dan ook met die V525......maar de V600 ligt een segment hoger, dus kan je daar zo'n actie niet mee uithalen. PLUS, motorola heeft zijn zinnen gezet op de hoge verkoop getallen uit die V525, want die heeft echt voorrang gekregen tegenover de V600 en V500 qua productie

› reageer

De V600 is uit, een jongen op een ander prikbord heeft hem gehaald bij Belcompany in Amsterdam!

› reageer

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssss lang gewacht maar ook ik heb m! Lang leve de BelCompany!

› reageer

nou weet ik dat je geen reclame mag maken voor je eigen shop maar ik werk in een telecom zaak en heb het betreffende toestel 3 maal op voorraad. wanneer de volgende levering plaats vind is nog onbekend. ze worden montjesmaat uitgeleverd

› reageer

hoeveel kost hij?
waar werk je dan?

› reageer

Maar bij belcompany is die v600 toch €499? In andere winkels zijn ze tot meer dan €100 goedkoper. Heb hem besteld, voor €388, en zal binnenkort ook daar wel afgeleverd worden (hoop ik). En anders zijn er nog genoeg winkels die hem voor €395-€420 verkopen.

› reageer

YESSSSSSSS

Op andere forums wordt gesproken over € 470 bij BelCompany... Ben wel benieuwd of daar ook een headset bij zit........

› reageer

eindelijk...
komende week gelijk even halen die v600!!
hier hebbe we nou zoveel maanden op gewacht.....

› reageer

Er zit geen headset bij.

› reageer

Weet je welke software / flex versie er op de nederlandse V600's zit?

› reageer

Ja, dat zou ik ook weleens willen weten
Zal ik misschien toch maar flashen???

› reageer

Bij iemand op het GoT forum die er 2 bij Belcompany gekocht heeft, is er kwaliteitverschil tussen de schermpjes!
Volgens mij verkopen ze dan ook nog V600's met oude schermpjes....let dus goed op!

› reageer

Heb je een link??

Trouwens info van het gsmpaginaforum:

Belcompany V600
flexversie: se6418axxn10fa
softwareversie: triplets_g_0b.09.1dr_a

› reageer

Op GoT zegt diegene met de v600 en waarvan de broer er ook 1 heeft dat de kringen van de event lights duidelijk zichtbaar zijn bij de v600 met de betere schermpjes.

Ben wel blij want ik zie ze ook héél duidelijk bij die van mij.
Heb ik misschien toch nog een sharp schermpje.

› reageer

Hij lijkt nu volop op de markt te zijn. Bij 2call is ie nu ook te bestellen, met behoorlijke kortingen overigens. Toch vind ik het een beetje verontrustend om te horen dat er mogelijk "oude" schermpjes in omloop zijn.

› reageer

inderdaad... dit blijft een risico!

weet iemand een mogelijkheid om het te ontdekken,
voordat je er 1tje koopt???

› reageer

Hoe herken je het foute schermpje? Weet iemand ook waar je de mini antenne kunt krijgen.......ik las het op een ander forum maar weet niet meer waar :-{
Btw, ik vind m echt super hoor!!!!!!!!!!! Alleen staat het Motorola logo op zijn kop....of hoort dat zo...........

› reageer

check ff het GoT forum voor het schermpje -->
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/733998/last
Voor de antenne moet je zijn bij -->
http://inovenda.de/startseite.html
of
http://www.antenne-alu.de/miniantenne_zubehoer_handy.html
of
http://www.daydeal.com/motv600/default.htm

suc6

› reageer

Motorola logootje op zn kop?! Bedoel je het logo van motorola dat op het externe display komt te staan als je de tel open klapt? Als dat zo is dan kan ik je gerust stellen, want dit hoort zo. Wanneer je de foon vasthoudt (terwijl uitgeklapt) zie je het logootje gewoon rechtop. Zo hoort het ook.

› reageer

Jep,
Vanmiddag bij Belcompany de v600 gehaald, was net op tijd. ze hadden er 2, was even 30 min weg in die tijd was er nog maar 1, deze maar gauw gekocht.
Ziet er inderdaad echt goed uit, kwaliteit van scherm ed zeer mooi.
Bluetooth Headset werkte meteen en mijn pda werkte ook meteen via bluetooth. Nu alles nog instellen.
Toch wel iets duurder als bij sommige anderen, maar ik kon mijn t68i meteen weer doorverkopen en wilde niet langer wachten, dus meteen maar gekocht.

Nu de rest gaan instellen, ook maar een phonetool erbij halen wel zo prettig.

› reageer

Kreeg je die headset erbij of had je die al?

› reageer

Nee, die had ik al.
Net via email en gprs een gemaakt foto'tje verstuurd dat ik had gemaakt en dat werkt perfect.
Fotootjes zijn best redelijk goed.
Het is tenslotte ook geen tig-megap. foto camerama.
Ik hobby morgen maar eens verder...

› reageer

ben allemaal benieuwd. Ik ga vandaag de mijnes halen bij de Belcompany.

› reageer

En ook jij hebt de TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A firmware?

› reageer

Joh hij is eindelijk leverbaar dat ding ik heb de mijne maandag binnen gekregen echt toppie van die gasten. trouwens errug vet dat toestel

› reageer

waar heb je hem gehaald?

› reageer

Ik heb de TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A firmware

› reageer

weet iemand nog een goede site waar je ringtones kan afhalen voor V600

› reageer

http://www.v525downloads.de/
kijk wel uit voor de popup! Daar verdienen ze geld mee, dus een popupkiller is wel handig

› reageer

Heeft iemand al ervaringen met het instellen van MMS of WAP. Ik heb zelf een Orange en een T-mobile abonnement, maar bij beide lukt het niet....

› reageer

@ab007:

Voor je TM abonnement en je V525 kan je naar de KS bellen en vragen of ze de instellingen voor de V500 naar je kunnen sturen. Voor zover ik de posts hier heb gelezen is de V525 een voor Vodafone omgebouwde V500.
Als je geen zin hebt om ze te bellen kan je het ook via de motorola site naar jezelf sturen, loopt dan via mouse2mobile.
Motorola settings

edit: url opgezocht en toegevoegd

› reageer

Sjemig, zit ik weer over een V525 te blaten terwijl het hier over de V600 gaat... Lekker slim weer
Maar die url geldt ook voor de V600, net als de overige Motorola modellen

› reageer

Heeft iemand reeds een email met bijlage gestuurd naar de v600?
Ik had eem mp3'tje gestuurd en ontvangen, maar hij maakte er een winmail.dat file van die ie niet herkende.
Ik heb verder nog geen datakabel ofzo om er wat op te zetten.
Via bluetooth en pc maybe?

› reageer

Email attachment werkt nu wel, foutje aan mijn email progr kant...

› reageer

Heeft iemand ook een v600 besteld bij gsm.nl? En heb je ook eerst de sim-kaart eerder laten opsturen? Zo ja, moest je voor de sim-kaart ook 12,50 betalen aan de postbode? En als het goed hebben ze vorige week de v600 binnen gekregen, dus als het goed is hebben jullie het al binnen. Moeten jullie nog een keer 12,50 betalen voor de v600 (dubbele verzendskosten). Moesten jullie voor the phone de oude prijs betalen? Of de nieuwe prijs?

› reageer

Heee Gerrit en Krew....bedankt voor jullie reactie! Ik wacht nog maar ff tot ik de antenne hier kan bestellen. De antenne van mijn 3690 past niet

En de verwarring over het logo op zijn kop komt gewoon door die stupid doos! ( nee.....de omdoos dus ;-)

Daar staat ie andersom op.....

Btw.....wat lekker al die toeters en bellen op het toestel......iemand ervaring met t-mobile en internet?????

Grtz Irina

› reageer

Weet iemand of er ook Nederlandse flexware van de V600 is (nu deze toch uit is)? En kan je ook flexen zonder de firmware te flashen?

› reageer

De firmware versie TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A hebben volgens mij de meeste mensen op zijn/haar v600 zitten, ik heb een andere omdat mijne uit duitsland kwam (O2). Deze versie, TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A, is vrijgegeven door motorola duitsland als ik het goed heb en is gewoon te downloaden op http://v600.cjb.net. Pas wel op, want hij flexed ook meteen!

› reageer

O.k..O.k...maar dat vroeg ik niet!
Nee, waar het bij mij om gaat is dat ik een v525 eventueel wil flexen, en dat dat met een Nederlandse v600 flexware zou willen doen. Het gaat er dus om dat:
1. De taal Nederlands blijft;
2. De Vodafone meuk erafgaat.

De V525 hoeft geen v600 te worden. Zou het wel automatisch gaan (zoals je zegt bij die link) So be it. Feit is dat er wel aan de 2 bovenstaande eisen voldaan moet worden.

› reageer

Ja dat kan, zie de site die ik postte voor de flex. Zit volgens mij ook nederlands op (weet het niet cker jammer genoeg). Dit is niet een flex die door motorola nederland is vrijgegeven.

› reageer

aha o.k. zal ff kijken, iig bedankt...for now

› reageer

› reageer

Ik heb vandaag de motorola V600 in cimbinatie met een T-Mobile abbo gekocht maar ik kan geen MMS-jes versturen (wel naar mezelf) en niet ontvangen. Ik heb MMS geactiveerd via T-mobile maar elke keer als ik een MMS-je ontvange kan ik deze alleen bekijken via internet.
Heeft iemand anders een tip of hetzelfde probleem gehad?
Grz Spurk

› reageer

@Spurk: Je moet naast je MMS instellingen ook de GPRS instellingen laten activeren. Dat kunnen ze je bij de KS van TM wel haarfijn uitleggen

› reageer

Is er al iemand die ergens de instellingen voor orange world heeft gevonden voor de V600, en zo ja kun je dan ook gewoon een pop3 email client instellen?

› reageer

heeft iemand hier problemen met scherm van de v600? ik las gister dat er oude schermpjes waren ofzo die minder helder zijn dan de nieuwe en dat de ringen onduidelijk zijn.

› reageer

maar net wat je van kleuren vind. De oude schermen zijn rustiger en minder fel van kleur. De nieuwe lijken meer op typisch amerikaanse kleuren (van die rooie hoofden).

› reageer

Nieuwe scherm is veel scherper en duidelijker. De kleuren zijn dus niet het enige verschil.

Verder heb ik een nieuw scherm en de ringen zijn heel fel.

› reageer

weet iemand hoe je de beltoon van de wekker voorgoed kunt veranderen ipv de hele tijd opnieuw in te stellen?

› reageer

te fel naar mijn zin, maar da's juist heel persoonlijk dus.

› reageer

Is er al iemand die ergens de instellingen voor orange world heeft gevonden voor de V600, en zo ja kun je dan ook gewoon een pop3 email client instellen?

Kijk eens op Orange.nl en log in op "My Orange". De V600 staat er al tussen. Dan kan je je V600 automatisch via een sms in laten stellen voor WAP, Orange World instellingen zullen binnenkortwel toegevoegd worden.

› reageer

voor degene met een nieuw scherm. als je een thema download voor de v600 kun je het wel installeren op de v600 met een oud scherm en niet op de v600 met een nieuw. je krijgt dan de melding ±bestand te groot±. hebben meer mensen dit of is dit puur toeval (we hebben 2 verschillende toestellen binnen het bedrijf).

› reageer

nog een verschil/opmerking. als je de 2 mobieltjes naast elkaar legt zie je nog 2 opmerkelijke verschillen. Het toestel met het oude scherm heeft als hologram Motorola boven in en de toetsverlichting is veel feller als bij het nieuwe scherm.

› reageer

Hoe kom je daar nu weer bij?

› reageer

leg er maar eens 2 naast elkaar: bij het oude schermpje heb je een veel duidelijkere holografische afbeelding en de toetstverlichting is veel helderder. We hebben er 4 vergeleken op de zaak.

› reageer

Kun je misschien een paar fotootjes posten? Met alle 4 de toestellen naast elkaar?

› reageer

hoe kan ik hier een foto inplakken, dan zal ik dat doen. of je op een foto de verschillen zo goed ziet weet ik niet. zal morgen een paar foto's maken met een digi.

› reageer

heb een foto gemaakt. je kunt heel vaag de verschillen zien. Het verschil in hologram valt wel op. Weet alleen niet hoe ik die hier moet posten.

› reageer

ftp://ftp.filmshooting.com/upload/audio/

ff hiernaartoe uploaden en de link plaatsen!

› reageer

zegt me helemaal niks die taal, ben maar een eenvoudige jurist

› reageer

je klikt op die groene tekst, waarna je vervolgens je foto's kopieert naar de map die je ziet. klik op de foto en druk CTRL tegelijk in met de letter C.
Daarna klik je in de map die is geopend nadat je op de groene tekst hebt geklikt, waarna je CTRL tegelijk met de letter V indrukt. Nu wordt de foto('s) gekopieerd naar de map. Als je dat gedaan hebt, moet je het hier maar weer ff melden
Suc6

› reageer

nog 1 keer over het scherm van de v600.
ik heb een v600 met die korte groene opstartscherm dus volgens de threads heb ik het nieuwe scherm, echter heb ik ook een v525 en die is veel voller qua kleur en ook scherper.

enige verschil dat ik kan zien op de schermen is als ik hem links in de binnenkant van het scherm kijk dan zie ik een soort klein licht-balkje op de hoogte van de datum , op de v525 is dit niet het geval .

ergens heb ik gelezen dat de v600 een transflive scherm heeft en de v525 een transmissive.

het scherm van de v525 is echt veel mooier dus weer zit ik te twijfelen of ik nou de nieuwe of oude scherm heb, kunnen de mensen die de v600 in het echt, het oude en nieuwe scherm naast elkaar hebben gezien even reply-en of ze ook zon balkje hebben aan de linkerkant van he scherm, je moet wel je scherm een beetje naar links kantelen om in de binnenkant te kijken.

› reageer

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het telefoonboek van de V600? Kan je er net zoals bij Nokia alle NAW gegevens in kwijt? Of alleen naam en telefoonnummer?

› reageer

Mensen er is nood aan de man! Weg met de varkentjes uit Borneo, weg met Bush en stop even met het klaarmaken van het avondeten. Hoe kan het dat ik maar max. 12 sms-berichten in mijn prachtige V600 kan opslaan? Dus de vraag van een leek is: wat moet ik doen om mijn inbox zo in te stellen dat meer dan twaalf lieve berichtejs van mijn meiske in mijn phone kunnen blijven staan? Ik zit met spanning achter mijn beeldscherm te wachten op het verlossende antwoord.

› reageer

Agendafunctie!!!

Ik heb steeds als ik een item in de agenda zet dat hetzelfde bericht ook een dag later verschijnt. Nogal verwarrend. Doe ik iets fout? (kan het me niet voorstellen natuurlijk :-) maar je weet maar nooit!

› reageer

hey john-hendriks,

is het al gelukt??

› reageer

Waar is de V600 nog meer leverbaar behalve bij de Belcompany? Ik wil deze gsm namelijk zonder abbo kopen en bij de belcompany is hij toch aan de prijs.

› reageer

Als je een los toestel wil kopen, zou ik dat via internet doen. Dat scheelt enorm veel met de winkel prijs. Ik heb dit zelf ook gedaan met m'n telefoon en digitale camera en is allemaal goed verlopen. En veel goedkoper uit!
www.telecom4u.nl heeft de V600 in ieder geval los te koop.

› reageer

Je hebt een hele lijst met internetwinkels op deze site, die de v600 leveren. Kun je makkelijk zelf vergelijken: http://www.telecomvergelijker.nl/tv/gsm/?action=search&offer_type=maaktnietuit&device_id=277

› reageer

nee, misschien is het bestand te groot (RAW formaat)?

› reageer

dat zou niet uit moeten maken...tenzij hij natuurlijk een paar honderd mb is

› reageer

34,6 Mb, WAV-bestand van Nikon

› reageer

34,6 Mb, Nikon-RAW-bestand bedoel ik

› reageer

en die kan je niet gewoon hiernaartoe kopieeren?

klik eerst hierop:
ftp://ftp.filmshooting.com/upload/audio/

en daarna de bestanden gewoon in deze map zetten...

› reageer

over die agendafunctie, als je bij 'duur' 'hele dag' selecteert, staat de notitie voor 24 uur in de kalender, dus ook op de volgende dag, dit kun je bijvoorbeeld wijzigen naar 'niet','5 minuten' enz.

› reageer

Hoi Stan,

Thanx! Beetje dommig.........en ben niet eens blond :-(

› reageer

Er zijn een aantal sites waar je gratis wallpapers, spelletjes ed kan downloaden. Dit kan je met bv bluetooth op je telefoon zetten(€25,- bij Mycom, werkt perfect). Dit gaat allemaal goed voor bestanden die 'speciaal' voor motorola (v600) zijn. Maar weet iemand of het ook kwaad kan als je bestanden (en met name spelletjes) voor andere merken op je telefoon zet? Of heb je alleen dat sommige functies het niet doen ofzo?

En weet iemand ook nog een (gratis) programma waar je mp3's mee kan bewerken? Verkleinen, kwaliteit verlagen, ed, zodat je niet zo'n groot bestand op je telefoon hoeft te zetten.

› reageer

het kan niet kwaad om spelletjes voor andere telefoons op jouw v600 te zetten(volgens mij dan), ik heb zelf spelletjes voor andere telefoons op mijn v525 gezet, ging prima, het enige irritante is dat bijvoorbeeld maar de helft van je beeldscherm wordt benut door het spel, de rest van het beeldscherm is wit.....

› reageer

Wat is een goede site om gratis spul voor de Moto525/600 van af te halen?
Naast http://www.v525downloads.de dan.

› reageer

Ik had beter meteen al wat links neer kunnen zetten
Maar bij deze:

http://www.motclub.com/motomedia/ (verschillende talen)
http://v525.com.sapo.pt (Portugees ofzo)
http://wap.rousso.net/main.htm (bij deze site moet je je even aanmelden (gratis), want dan wordt het aanbod van alles wel vertienvoudigd ; bij spellen aparte motorola en nokia afdeling)

› reageer

Wat betreft spellen voor andere merken op de Motorola. Niet alle spellen blijken te werken. Had een Nokia-spel geinstalleerd op mijn v600, maar die deed het niet. Kan verder geen kwaad, gewoon weer wissen.

› reageer

Wie weet hoe ik met de v600 voicememo's kan afspelen?? het is net of hij geen geluid geeft maar het wel afspeelt...

› reageer

Menu > office tools > voice memo

Bedenk wel dat je de telefoon tegen je oor moet houden om het te luisteren. (Maar misschien is er wel nog een mogelijkheid om dit ook handsfree te luisteren)

› reageer

ja maar als ik dan zo een bestand afspeel zie je zo een balkje dat tot 100% vol laad en dan gebeurt er verder niks meer en vraagt ie of ik het wil wissen, hoe kan dat dan?

› reageer

Bij een nieuwe voicememo, hou je continu de memoknop ingedrukt om op te nemen. Vervolgens slaat hij automatisch op. Je kan het dan afspelen, waarbij die balk van 0 naar 100% loopt gedurende het afspelen. Vervolgens heb je de mogelijkheid om het afgespeelde te wissen of te bewaren.

Als dit bij jou niet het geval is, weet ik het ook niet.

› reageer

he bedankt ja nou werkt het wel. kun je die memo's eigenlijk ook met de speaker afspelen?

en hoe zit het met die mp3ringtones....als ik die download zegt ie dat het bestnadformaat niet klopt ofzo, hoe kan ik dit dan wijzigen? of moet ik bepaalde instellingen wijzigen

› reageer

de memo's kan je niet met de speaker afspelen.....

› reageer

Ik weet niet of je nu bedoelt dat je die mp3 download via je telefoon of pc. Zolang het .mp3 is, moet het het toch goed zijn?
Ikzelf download gewoon mp3's via de pc, bewerk ze eventueel met Nero wave editor. Je kan dan gewoon een deel van een liedje selecteren, effecten geven en eventueel tijdens het opslaan de bitrate verlagen, zodat je bestand niet zo groot is. En dan met bluetooth/kabel op je telefoon zetten.

› reageer

hoe werkt dat dan met die mp3downloads via bluetooth? kun je die gebruiken als beltoon dan? en moet ik die bluetooth ook nog eerst instellen ? ik kan daar in de gebruiksaanwijzing niks over lezen..of ik snap het niet in ieder geval. kun je me daarmee ook nog helpen?

› reageer

Hallo, Hoe ervaren jullie de oplader van de telefoon??? Ik moet 'm er soms wel 10 keer opnieuw inprikken voordat ie het doe....ligt dit aan mij....ik irriteer me er mateloos aan.........

› reageer

Hoi, ik heb een v525, maar die heeft dezelfde ingang.

Zorg ervoor dat de contacten stofvrij zijn door er even in te blazen, want er kan heel gemakkelijk stof inkomen heb ik gemerkt.
Het is mij ook op gevallen dat als je eerst links vastklikt en dan rechts dat dan de contactjes goed op hun plaats zitten terwijl rechts over links dit niet altijd het geval is.

Veel succes en ik hoop dat dit ook voor jouw toestel werkt.

› reageer

Je kunt mbv je bluetooth op je telefoon en een bluetooth adapter/dongle gegevens uitwisselen. Dit is in iedere pc-zaak te koop, bv mycom: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=41179&productType=1 (al was deze maar 25 euro en is hij in werkelijkheid maar iets van 4 cm). Met instellingen moeten telefoon en pc elkaar gaan vinden. Eerst installatie-cd bij adapter gebruiken en als deze uiteindelijk andere aparatuur gaat zoeken, dan op je telefoon bij de bluetooth setup de optie 'vind mij' aanklikken.
Vervolgens kun je alles van je telefoon op je pc zetten en andersom. Bijvoorbeeld mp3's, plaatjes, filmpjes, spellen, ed die je van sites kan halen, zoals ik die al eerder in dit forum heb genoemd. En iedere mp3 kun je als beltoon instellen (zolang deze niet veels te groot is, zodat je er geen plek meer voor hebt).
Alles wat hierboven staat, kan natuurlijk ook met een datakabel die goedkoper (en misschien iets eenvoudiger ??) is.

› reageer

Ik het trouwens niet echt last van NIET opladen, maar wel LANG opladen. Vaak ben ik 5-6 uur bezig voordat hij van helemaal leeg naar helemaal vol gaat, tot melding 'opladen voltooid', als ik hem gewoon aan heb staan. Duurt dit bij iedereen zo lang?

› reageer

Ja dat klopt! Maar nu ik 'm op die andere manier aankoppel dus eerst links dan rechts het stekkertje erin doet ie er aanmerkelijk korter over, volgens mij maakt het plugje gewoon slecht contact.

› reageer

he bedankt man johnny! dus ik hoef alleen een zo een kabeltje of stick te halen, maar is alles wat je op je tel zet dan gewoon gratis?

› reageer

Er zijn gratis sites, zoals ik al eerder noemde, waar je alles gewoon gratis kan opslaan. Verder kan je natuurlijk mp3's van jezelf erop zetten (gedeeltelijk) en ieder willekeurig plaatje op internet kun je natuurlijk, mits niet te groot in afmeting en data, gewoon via rechtermuisknop opslaan en later naar je telefoon sturen.
Maar er blijven natuurlijk altijd betaalde sites voor dit alles, maar dit werkt niet via een kabel/bluetooth. Dit wordt volgens mij na betaling direct naar je telefoon gestuurd.

› reageer

Ey Johnny,

Ik heb ook zo'n Bluetooth USB Dongle gekocht maar dan van Belkin....
Maar ik snap er echt nix van..... Ik kom er maar niet uit hoe je een bestandje op je telefoon krijgt.

Zou je me misschien kunnen uitleggen hoe je bijv. een mp3'tje op je telefoon zet.... Alvast bedankt!!

› reageer

Dit zijn wat links waar ik van dacht ik er wat aan zou hebben...
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tutorial-bluetooth2.rtf
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tutorial-bluetooth.rtf

Echter, ik heb ook een dongle van de mycom, maar ik krijg hem ook niet echt werkend, moet ook zeggen dat een engelse handleiding ook niet echt bevorderlijk werkt. Dus als iemand mij ook uit de brand kan helpen?

› reageer

Onderstaande geldt voor mycom-dongle (en misschien andere) en is een heel verhaal

Stop zoals gezegd je dongle nog niet in de USB-poort. Installeer de software. Als hij om die dongle vraagt, omdat hij nog niet gedetecteerd wordt, kun je hem erin stoppen. Waarschijnlijk start automatisch een 2e programma op om die dongle zelf te installeren als nieuwe hardware.

Als de installatie voltooid is, dubbelklikken op het bluetooth icoontje op je desktop. Volg alle instructies op. Op een gegeven moment zie je een lijst van alle services en vink alles aan. Ga verder totdat je een scherm ziet die een bluetooth apparaat wil detecteren. Als hij je telefoon niet detecteert, pak je je telefoon. Ga naar menu > instellingen > verbinding > bluetooth > setup en druk op ‘vind mij’. Nu ga je weer naar de pc en druk je op ‘vernieuwen’. Als het goed is, vindt hij nu wel de telefoon. Selecteer deze en klik op ‘volgende’. Nu kun je een code intikken en druk vervolgens op ‘koppeling initiëren’. Vervolgens krijg je een melding op je telefoon. Druk ‘ja’ en vervolgens als er om gevraagd wordt, weer die code. Dan gaat de pc weer zoeken en krijg je na een tijdje weer een overzicht met services (duurt even). Vink ze weer allemaal (4) aan. Druk op volgende, OK en ben je weer bij het beginscherm. Klik ‘overslaan’ en ‘voltooien’. Het detecteren is nu klaar.

Om nu data te versturen, klik weer op de bluetooth icoon op je desktop. Als het goed is wordt je telefoon nu automatisch gevonden indien de dongle in de poort zit. Nu zit je in Mijn Bluetooth Locatie. Van hieruit doe je alles.
- Voor mp3’s, video’s (.3gp) en foto’s/plaatjes (.jpg) klik je op Apparaten in bereik in de linkerbalk en dan op het icoon van je telefoon en klik je op OBEX file transfer. Je kunt nu desbetreffende map openen en alles erin slepen of eruit halen. Je bent meteen klaar.
- Voor spellen klik je op Apparaten in bereik in de linkerbalk en dan op het icoon van je telefoon. Sleep vervolgens je spel (.jar) in OBEX Object Push (deze map dus niet openen). Klik op je telefoon op OK. Nu wordt hij overgezet. Als hij klaar is klik je op je pc op OK en vervolgens op INSTALL op je telefoon. Nu is hij klaar.

Het lijkt allemaal moeilijker dan het is.

Je telefoon maakt zelf verbinding en verbreekt het weer als het goed is. Als hij heel misschien niets doet, check de dongle of kijk bij je bluetooth opties op je telefoon bij ‘handsfree’ en maak verbinding met je pc (in dit geval moet je de verbinding wel zelf weer verbreken, anders blijft hij continu zoeken) en anders moet je even je telefoon uitzetten en weer aanzetten in uiterste nood.

Pfff, dit was het

› reageer

Ok Johnny,

Ik hoop dat ik hier wat aan heb....
Maar wat ik nog steeds niet snap is dat mijn telefoon wordt herkend als een pc.... en niet gewoon als een telefoon...
Ik krijg dan ook een pc icoon ipv een telefoon icoon te zien

› reageer

OK DANNNN

Het werkt eindelijk !!!!!!!!!!
Ik moest mn telefoon ff aan/uit zetten Maja hij doet t nu

Thanx Johnny

› reageer

Hulde aan Johnny!!
Ik hoop dat het hiermee mij wel gaat lukken. Jammer genoeg kan ik dat vanavond pas gaan checken, eerst die minder fijne vrijdag van 8 tot 5. Maar waar ik dacht dat ik vast liep was het moment dat hij begon over visitekaartjes versturen. (PIM-overdracht) Hij opent dan outlook expres en vraagt me welk bericht uit de inbox ik als visitekaartje wil versturen!? Dat lijkt me een functie die ik niet nodig heb en daarom leek het mij niet nodig om daar iets mee te doen, liepen jullie niet tegen dat probleem op? En is het idd nodig om die service te activeren? Want na 4 keer instaleren hoop ik dat ik hem binnenkort toch echt een keer kan gaan gebruiken

› reageer

Weet iemand media bestanden kan uitwisselen met een datakabel zonder gebruik te maken van mobile phonetool?

› reageer

Je hoeft natuurlijk niet alle services te installeren, zoals PIM, ed. Maar ik had het maar voor de zekerheid gedaan, dan heb je gewoon alles. Voor het geval je ooit nog iets nodig hebt, hoef je niet weer die hele installatie door.

› reageer

wie kan mij een werkende versie (.jar) van Bejeweled sturen??
elke versie die ik totnogtoe heb geprobeerd loopt uit op een application error.
ik hoop dat er iemand is die wel een werkende versie heeft.

alvast bedankt!

› reageer

@Johnny,
nogmaals dank voor uitleg van de installatie. Alleen lukte mij het eindelijk als je alle services aanvinkt. Ook moet je na het zoeken van apparaten in de buurt, op t motorala tekentje op je pc je rechtermuisknop gebruiken om te koppelen en services te zoeken, daarna is mij alles gelukt.

› reageer

Heeft iemand de MMS instellingen van een V600 voor orange al in zijn phone?

› reageer

en die van Telfort graag

› reageer

@Romer,
toevallig ben ik net langs een orange-winkel geweest voor die instellingen. Hij schreef het volgende op een briefje waar ik dus niet uit kom:
http://mms.orange.nl:8002
900120
Gateway=mms
ip=010.250.255.183
Kunnen fouten in staan want het is hand geschreven. Weet jij dan misschien waar je die evt instellingen in de telefoon moet veranderen als het 1 van deze codes zijn?

› reageer

Gepost door Gerrit14 op 03/04/2004 17:44 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
wie kan mij een werkende versie (.jar) van Bejeweled sturen??
elke versie die ik totnogtoe heb geprobeerd loopt uit op een application error.
ik hoop dat er iemand is die wel een werkende versie heeft.

alvast bedankt!

Bedankt Gerrit, ik heb hem
Nu nog de Telfort instellingen

› reageer

Waarschijnlijk voor de meesten een stomme vraag maar betaal je voor bluetooth dataoverdracht tussen je PC en je Motorola datakosten. Ik heb namelijk geen databundel en wil deze voorlopig niet in abbo opnemen. Alvast bedankt voor jullie reactie.

› reageer

Eh, had je kunnen opzoeken.
Maar NOPE! geen kosten (daarom is het ook zo'n mooie nederlandse uitvinding )
Dus kosteloos lekker dingen dowloaden, om vervolgens het weer kostenloos(USB-dongle kost je niet de kop) het op je telefoon(s) te zetten. :

› reageer

Ik vraag me ook iets af over de Bluetooth-functie; heb de handleiding er online al op nagekeken, maar kan er niets over vinden: Ik las op de site van mobileburn.com dat het niet mogelijk was foto's, ringtones e.d. naar andere telefoons te versturen via bluetooth. Er staat op die site echter ook dat sommige mensen zeggen dat dat wel kan.. Iemand hier ervaringen mee? Vast wel toch? Alvast bedankt!

› reageer

Het is niet mogelijk om een foto van mobiel naar mobiel te sturen, omdat er alleen een ontvang functie op zit. Uiteraard kan je wel foto's van je pc (mits je een dongle/bleutooth adapter bezit) naar een mobiel sturen en andersom, maar ik denk niet dat je dat bedoeld...
Dan wil ik mijn beurt nog even iets vragen: Ik heb mijn V525 upgeload naar een V600, nu bel ik met mijn Orange abo maar ik kan nog niet mmsen iemand enig idee waar ik dat moet instellen? De codes heb ik al.

› reageer

Ik heb het proberen uit te zoeken (zie bericht boven)
Ik probeer mijn mms werkend te krijgen op mijn geuploade V525 naar een V600. Van de handleiding werd ik niet veel wijzer, daarom ben ik naar een orange winkel geweest maar meer dan de standaard instellingen van orange (die ook op hun site te vinden is) konden ze mij niet geven. Ik heb vervolgens de klantenservice van orange gebeld die mij niet konden helpen dus hebben ze mij het telefoon nummer van motorola gegeven die mij op hun beurt weer verwezen naar hun site. Op hun site kon ik een bericht naar mijn gsm laten zenden die de instellingen op mijn zouden zetten. Toen ik het berichtje wilde “instaleren” stond er op mijn schermpje: “Niet toevoegbaar, overscheid aantal mms profielen” Toen weer naar motorola gebeld en ze vertelde mij dat ik een profiel moest verwijderen in het menu-> webtoegang-> web profielen. Maar ik kan alleen een eigen-poging-profiel-maken wissen, de profielen die er al in staan kan ik niet verwijderen. Het lijkt er op dat ik voor een profiel aanmaken meer gegevens nodig heb dan die er beschikbaar zijn op de site van orange. Heeft iemand een plan voor mij, het zal toch wel leuk zijn als ik een keer kan mmsen op de telefoon.

› reageer

Ik heb deze "handleiding" van het forum van tweakers.net en weet niet of het werkt, want heb m'n V600 helaas nog niet binnen (gisteren contract aangevraagd bij gsmweb). Oh en nog even een vraagje ervoor; hoeveel pixels bij hoeveel pixels moeten de achtergrondjes zijn voor deze telefoon? Dan kan ik vast creatief gaan zijn totdat ik 'm heb
Hoe dan ook, hier de uitleg van een zeker Dagobert van tweakers.net:

KLEINE ORANGE MMS HOW-TO !

oke na veel gedonder ben ik er eindelijk achter, dit moet je doen om te kunnen MMS-en onder orange. ik neem aan dat het voor andere netwerkaanbieders vrij gelijk zal zijn maar daar heb ik geen gegevens van.

ga naar: menu --> webtoegang --> webprofielen (druk niet op start maar wederom op de menu toets om in het submenu te komen, de middelste knop bedoel ik dan ) --> nieuw

voer de volgende gegevens in:

naam: MMS
startpagina: http://mms.orange.nl:8002
service type 1: wap
gateway ip1: 10.250.255.183
port1: 9201
domain1: nix
service type 2: staat bij mij: WAP connectie maar daar hoeft nix te staan
gateway ip2: nix
port2: nix maar bij mij staat er 9201
domain2: nix
dns1: nix
dns2: nix
time-out: 15 min
csd no 1: nix
gebruikersnaam: je telefoonnummer INCLUSIEF +316*******
password: PASSWORD ( let op: hoofdletters )
snelheid: 9600 bps
lijn type1: ISDN
csd no2: nix
gebruikersnaam 2: nix
password 2: nix
snelheid: 9600
lijn type 2: default = modem
GPRS APN: mms ( belangrijk )
gebruikersnaam: +316*******
password: PASSWORD ( let weer op de hoofdletters )

oke dit is nu klaar, nu moet je deze onoverzichtelijke bende nog aan je mms dingen koppelen:

ga naar: menu --> berichten --> submenu ( als je in het berichten menu staat druk je weer op de middelste toets om in het submenu te komen, de menu toets ) --> setup berichten --> setup mms berichten

mooi verstopt he oke nu ff de instellingen:

velden verbergen: ik heb: cc, bcc, prioriteit ( maar is je eigen keus )
autom. handtekening: nix
download: automatisch
filter: nix
vervallen na: 5 dagen
antwoordtype: je eigen keus tussen mms of sms ( dit is de standaard waar je mee beantwoord )
bericht limiet: 100kb ( max van orange )
SERVER INFO: ga naar: kies --> gebruik de middelste knop nog een keer voor een submenu --> bewerken --> en vul de volgende dingen in:

Service naam: MMS
Server URL: http://mms.orange.nl:8002
web profiel naam: hier selcteer het zonet gemaakte profiel dat je onder browser schermpje hebt gemaakt. als je mij hebt na gedaan is dat: MMS

en voila je kan MMSjes sturen. beetje ingewikkeld ? tja, vraag me dan ook maar niet hoe ik er achter ben gekomen voordat ik nachtmerries krijg

als je het nog steeds niet snapt: nog een keer lezen. snap je het dan nog niet: mailen of hier posten...

GOOD LUCK !!

› reageer

Ja dank je wel voor die instel gegevens maar het werkt nog steeds niet... zucht!! Ik denk dat het probleem is dat ik hem geupload hebt ofzo want er is nog maar 1 mogelijkheid en dat is de technische dienst van motorola bellen. in kantooruren... Dus wanneer ik dat moet gaan doen weet ik ook niet
De aantal pixels weet ik zo direct niet maar als voorbeeld heb ik hier een foto: Grootte:19.6Kb Type:JPEG Resolutie:176 x 220

› reageer

Ook ik heb sinds gisteren deze fantastische telefoon.
Ik heb alleen klein dingetje wat ik nergens kan terugvinden.

Ik heb bovenin in het midden een pictogram staan, wat erg lijkt, of het gewoon is, op een kopje koffie.

Weet iemand wat dit is? En wat dit inhoud?

› reageer

volgens mij bedoel je je actieve lijn. kijk anders even in de handleiding

› reageer

betekent dat je koffie moet halen voor je collega's

› reageer

Kopje koffie is net als op je pc gewoon het logo van Java. Lukt ook gewoon het verzenden van de MMS-instellingen van de Motorola site niet? Ik kan zelf helaas nog niets uitproberen, ik heb de mijne op z'n vroegst woensdag pas Bedankt nog voor die pixels en ik heb zelf nog een laatste vraag: Ik lees steeds dat die software die Motorola erbij levert niet echt goed werkt voor Bluetooth overdrachten; welk programma gebruik je dan? Een programma dat bij een USB-dongle geleverd wordt? En zo ja, zit die dan ook bij die van Mycom waar ik iedereen over hoor? Alvast bedankt!

› reageer

het bekende kopje koffie van java is het zeker niet... daar heb je aan de bovenkant van je display geen pictogram van. nogmaals: het enige pictogram wat ik op mijn v600 kan vinden wat een beetje op een kopje koffie lijkt, is volgens mij de actieve lijn. kijk anders ff in je handleiding, want je hebt 2 lijnen.

› reageer

Ja ja java ! Het kopje koffie is wél java.

› reageer

dat kopje koffie wil zeggen dat je een spelletje aan hebt staan, moet je naar spellen gaan en op 'einde' klikken, izzie weer weg

› reageer

Juist Stan, had ik ook, monopoly stond bij mij nog aan...

› reageer

sorry. het is idd java ja ja ja van je java applicaties

› reageer

Deze dus
Niks dus koffie voor je collega's

› reageer

Weet iemand nog game sites voor de motorola v600 naast

http://www.motclub.com/motomedia/ (verschillende talen)
http://v525.com.sapo.pt (Portugees ofzo)
http://wap.rousso.net/main.htm

.......... oja en de 2e link doet t niet meer ofzo

› reageer

http://www.myt610.net/t630/games.php
http://www.ipixel.de/
http://www.mobile-java.de.vu/
http://www.v525downloads.de/

› reageer

http://www.darkzone2000.tk/
deze is ook wel handig
meer voor de software freaks

› reageer

Hey ik heb net zo een datakabeltje gehaald bij de take-it. Die zeiden dat ik een programmatje moest downloaden bij motclub.com maar als ik die wil installeren geeft ie een error. Zijn er nog andere programma's te downloaden ergens??

› reageer

weet iemand of je smsjes op het intern geheugen kunt opslaan, ipv op de sim-kaart? er kunnen namelijk maar 25 smsjes in mn inbox.

› reageer

Nee, dat kan niet.. Heb zelf ook een vraagje; weet iemand of er bij alle Bluetooth dongles ook software wordt geleverd? Want de meeste mensen hoor ik op allerlei fora over die van Mycom, maar ik lees nergens op die site iets over software erbij. En iemand anders mss positieve ervaringen met andere merken (en bijbehorende software?) want om nou helemaal naar Mycom in het centrum te gaan..

› reageer

Ikzelf heb de dongle van Mycom (het huismerk). Daar zit een cd-rom met software en handleiding bij, en is met stip de goedkoopste €25.

› reageer

Thnx!

› reageer

@stan, ja dat kan wel; ze worden dan op de telefoon opgeslagen. Dan moet je de firmware en flex updaten. Mijn V600 kan namelijk wel degelijk meer dan 25 smsjes opslaan

› reageer

Heeft iemand misschien de wap/gprs instellingen van T-mobile voor me ? De v600 word op hun site nog niet ondersteund En de klantenservice van T-mobile is er nu niet meer volgens mij

› reageer

thanx, maar hoe kun je dat dan updaten?

› reageer

Je kunt hem laten updaten/flexen en dat zal je ongeveer €15 kosten. Het is ook mogelijk om het zelf te doen met behulp van een datakabel en software van het Internet. Maar op verscheidene fora is daar al over gesproken.

› reageer

Laatste keer dat ik nog over Bluetooth begin, maar heeft er iemand ervaring met de dongle van Sitecom? Want die wordt overal verkocht, en voor die van Mycom moet ik de stad in.. Alvast bedankt!

› reageer

Sitecom is perfect ( no complains at all

› reageer

wie kan mij helpen met het installeren van MObile Phone tools ,, hij zegt dat ik geen rpc-stuurprogramma heb ofzo,, weet iemand hoe dat zit?

› reageer

Mijn abonement loopt over een maand af en wil graag een nieuw, groter abonement aanvragen in combinatie van de motorola V600, ik zou alleen graag willem weten hoe de tril functie is van dit toestel, want ik vindt niets zo erg dat hij slecht trilt. al vast bedankt

› reageer

Trillen doet ie prima moet ik zeggen.
Alleen kan ie niet trillen en melodie afspelen tegelijk.
Dit is niet storend omdat ie het afwisselend wel doet.

› reageer

mijn lukt het niet om het web op te kunnen met me V600 voor de rest doet hij alles perfect alleen dit moet ik instellen. Heeft iemand wel een werkend web met KPN abbonement zou die dan de instellingen hier willen plaatsen zou je mij een groot plezier mee doen...

vind het trouwens een prachtige telefoon...

› reageer

als je een kpn-gprs abo hebt (of een Mobile-plus) voer je gewoon de imode instellingen in en je kunt zo op internet. Ook mms werkt dat prima.

› reageer

ja nu snap ik er helemaal niets meer van de motorola ondersteunt toch geen I-mode dus waarom zou ik dan in godsnaam die instellingen moet instellen je hebt hier trouwens een paswoord en gebruiksernaam voor nodig. Maarja als je het weet waarom doe je dan niet ff een kleine moeite om de instellingen te geven zodat veel mensen van dit probleem af zijn

› reageer

Je zou ook zelf de moeite kunnen nemen. Wat is het verschil tussen I-mode en gewoon mms enzo? KPN heeft gewoon de irritante neiging overal zelf namen voor te gebruiken, net als vroeger met m-info..

› reageer

ja ik ben al een week druk aan het zoeken maar als iemand het werken in ze telefoon heeft staan dan kan die persoon het toch ff in het forum neerzetten maar goed ik zoek verder bedankt dat jullie iedergeval reageren want kpn doet ook nix

› reageer

Pistol, geef je emailadres maar, dan mail ik ze naar je

› reageer

heej eddy me email adres is paultje_rules@hotmail.com

› reageer

je hebt voor imode helemaal geen paswoord of iets nodig. Gewoon de instellingen erin en hup, het werkt. Het enige wat je moet doen is een imode-aanmelding bij kpn. Daarna betaal je gewoon de databundels zoals bij alle providers. Als je Mobile-plus hebt zit het er gewoon standaard in de bundel. Je kunt met bijna elk toestel imode ontvangen.

› reageer

Iemand enig id of het mogelijk is om in te stellen dat je een inkomend gesprek weigert zonder de telefoon open te klappen? (PS mijn telefoon is een V525 geupload naar een V600, kan misschien verschil uit maken)

› reageer

Eddy, graag ook voor mij de i-mode instellingen. Heb zelf KPN mobielplus abonnement, en kom ook via KPN geen steek verder.

› reageer

Geef je emailadres maar, dan stuur ik ze op.

› reageer

He Eddy, da's snel en enorm bedankt! E-mailadres is: e.houben@hccnet.nl

› reageer

Wie kan mij helpen?
De helpdesk van Vodafoon weet het ook niet meer. We hebben samen van alles geprobeerd (ik moet zeggen, de helpdesk is erg vriendelijk en ze doen hun best ook al wordt de V600 nog niet officieel ondersteund), maar Vodafoon Live! wil maar niet fatsoenlijk werken. MMS werkt wel!

Als ik de webbrowser opstart op m'n V600 en vervolgens op de startpagina (live.vodafone.com) van Vodafoon Live! (ik heb dus verbinding!) een willekeurige optie kies (bijv. Nieuw), dan krijg ik steeds (na het schermpje 'downloading') de melding "Bestandstype niet herkend" en dan kom ik weer terug op de startpagina van Vodafoon Live!
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

› reageer

Ik ben nu nog in het bezit van een sony ericsson T300, maar ga volgende maand waarschijnlijk de V600 aanschaffen... nou was ik benieuwd of de V600 ook meerdere velden heeft per persoon, dat je dus extra nummers / info kan toevoegen? heeft de T300 ook en is erg handig!

› reageer

De V600 biedt de mogelijkheid om meerdere nummers onder een contact in te voeren. Per nummer kun je een aparte beltoon instellen. Ook kun je e-mail adressen toevoegen en zelfs bij ieder nummer een foto. Deze foto wordt getoond wanneer je gebeld wordt door het nummer.

› reageer

Het lukt me niet om met de v600 zelf nieuwe beltonen te maken. Wie is dat wel gelukt? Op pagina 158 van de handleiding (die op cd/rom!) staat dat je het als volgt moet kunnen vinden: instellingen>melding profielen>mijn tonen>nieuwe toon. Maar bij mij is dat 'mijn tonen' niet te vinden. Is dit een foutje van mijn telefoon of zijn er meer mensen met dit probleem? Wie weet het antwoord?

› reageer

Je moet naar je moto mixer!
Dan kan je heel crappy shait mixen.
Ik heb het ook geprobeerd, maar mijn huisgenoten werden er zo gek van dat ik het maar opgegeven heb.

› reageer

Ik ben niet op zoek naar de motomixer. Ik ben op zoek naar de functie 'zelf beltonen maken'. Heeft iemand die functie al op zijn/haar telefoon gevonden? Deze functie staat beschreven op pagina 158 van de handleiding op de cd-rom. instellingen>melding profielen>mijn tonen>nieuwe toon
Maar ik kan het dus niet vinden. Wie wel?

› reageer

Wat bedoel je met zelf beltonen maken? Het kan idd met motomixer en je kunt op de computer een mp3 bewerken en die op je mobiel af laten spelen als beltoon. Maar de stappen “instellingen>melding profielen>mijn tonen>nieuwe toon” kan ik ook niet uitvoeren. Zal wel een foutje zijn…

› reageer

Is wel een rare fout dan aangezien het vanaf pagina 158 t/m 163 gaat over zelf betonen maken. Een hele uitgebreide beschrijving van 5 pagina's lang. (Op de handleiding van de cd-rom). Is dat echt een fout? Of heeft iemand het gevonden?

› reageer

Anders stuur je een mailtje naar Motorola, want ook ik vind het een beetje vaag
Laat je het ons weten?

› reageer

Iemand een id hoe je gedownloade themas in je mobiel zet mbv bluetooth? Is dat in 1 van de 3 mappen, Obex File Transfer of in Obex Object Push?

› reageer

Ben ik de enige die dit probleem ziet?
Omschrijving: Als de telefoon open is, dan zie je het motorola logo, echter zie ik in de linker bovenhoek (draai de telefoon naar je toe, dat je het logo op zijn kop ziet) een witte pixel helemaal in de hoek, in de hoek van de letter A.

(Telefoon langzaam heen en weer draaien zodat je het vanuit alle hoeken kan zien)

Het kan geen kapotte pixel zijn, wat als de telefoon dicht is, dan is de witte pixel in de hoek gewoon zwart, dus zodra het buitenste display de tijd aan geeft zie je geen ontbrekende pixel.

BC zegt, dat ook de andere V600 toestellen dit hebben, zij hebben dit zelf geconstateerd in de winkel nadat ik belde.
Motorola Nederland zegt: Opsturen dan is er iets stuk,
Motorola Amerika zegt: Opsturen, dan is er iets stuk.

Ben ik nu de enige pixel n**ker? Of is het nog nooit iemand opgevallen.

Kan iemand dit voor mij nazien of hij/zij ook dit probleem heeft.

Thanx

› reageer

Wauw wat ben jij een mierenn**ker zeg damn!
Wft dude, dat je hier serieus moeilijk over kan doen bij een BC.
Het is een f**king klein pixeltje, en ja ik heb hem ook.
Maarja ik kijk gelukkig nooit maar de voorkant als ik aan het bellen ben!

› reageer

Bedankt voor je reactie!

Tuurlijk kan je mij een mieren n**ker noemen, ik vond het alleen een beetje vreemd een witte pixel in de hoek.

› reageer

Klopt.
Maar hoe in gods name ben je hierachter gekomen?
Ik heb hem ook, maar als je het niet gezegd had was ik er NOOIt opgekomen.
Heb je gewoon heel lang naar je telefoon gekeken ofzo? Wat trouwens ook wel raar is, is dat bij mijn V60 het display aan de voorkant wel aan bleef, met backlight. Maar bij mijn nieuwe V600 niet, dus wel motorola op zijn kop maar geen backlight.
Ik weet het ik ben een Mierenn**ker..... lol
Verder is mijn V80 daarin tegen wel bijna helemaal goed. Dus eindelijk software die wel goed zonder fouten kan draaien, kan die 6230 crap een puntje aan zuigen

› reageer

Ik neem aan dat het aan de software ligt. Ik heb nl een v525 met de software van de v600 en die pixel doet bij mij ook raar.
Het was mij ook al eens opgevallen… Maar om nou te zeggen dat ik me er aan stoor…

› reageer

Yep, foutje van een software nerd bij motorola lol.
Maar eh omdat je backlight niet eens aanstaat kan ik het bijna niet zien.
Wel raar moet ik zeggen.
Zijn er nog meer fouten die iemand irriteren? Al is het alleenmaar om een V600 thread erin te houden inplaats van die tien duizend 6230 threads.

› reageer

O, je wilt meer fouten horen? Wat dacht je van de beltonen die je zelf zou moeten kunnen maken. (Bladzijde 158 van de handleiding). Daar stoor ik mij persoonlijk toch wel iets meer aan. Dat kun je geen software foutje meer noemen.

› reageer

Ja dat had je al eerder gemeld.
Maar eh, ik maak ze A zelf op de computer, gewoon bluetooth en hup ik heb ze op de phone).
B. je hebt die mixer waarmee je ze heel irri op je telefoon kan maken hoor.
Bij mij werkt dat prima. menu > Multimedia > Motomixer, en dan een hele hoop gekloot. En je hebt een crappy ringtone

› reageer

Kan iemand me helpen met de volgende vraag:

Ik heb een bluetooth ding gekocht en die doet het prima. Nu wil ik er ook dingen op zetten wallpapers lukken en ringtones ook maar, ik snap de java games niet ik heb wel de goede game maar hoe krijg ik hem er op?

Alvast bedankt, Jarno

› reageer

Ik heb dezelfde vraag als "notme" (07/05 gepost).
Ook bij het wappen de mededeling: "bestandstype niet herkend". Weet iemand hier al een oplossing voor?
Ook nog een vraagje: wie weet hoe ik mijn java (games) weer terug kan krijgen, heb ze er per ongeluk afgemieterd.

› reageer

Kan iemand mij de instellingen voor KPN Imode voor de V600 mailen
rvenrooij@euronet.nl , alvast bedankt

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.