[belcompany.nl] 100% gratis Orange 20 free

[dpmodbreak]Aangezien deze thread nogal groot is geworden, hier het vervolg.

* KLIK *[/dpmodbreak]

› reageer

net gespot op de website van belcompany geheel gratis abbonnement!!

› reageer

Sinds wanneer verkoopt belcompany losse abo's??? Heb je ook een link, 'vitesse', ik kan hem namelijk niet vinden.

› reageer

Op www.belcompany.nl

Geheel 2004 gratis mobiel bellen?
Nieuwsgierig geworden? klik hier voor het unieke aanbod

link

› reageer

Wat zie ik nou Weet wel dat je die acties hebt van orange: 30 euro halen en 5 betalen per maand maar dit? Staat wel weinig info op de site en hoe kan dit? Daar verdienen ze toch nix aan. Of zit hier een addertje onder het gras?

› reageer

Klinkt op zich wel aantrekkelijk, maar je betaalt wel 25 euro aansluitkosten (zie link met tarieven/voorwaarden).

› reageer

Op de pagina van de aanbieding staat dat je géén aansluitkosten hebt.....

› reageer

We blijven wel goed lezen hoor!
Want dit staat er:

In samenwerking met Orange kunnen wij jou een uniek aanbod doen: sluit via onderstaande link een 1 jarig Orange Free 20 abonnement aan en vervolgens hoef je 12 maanden lang je BelBundel/abonnement niet te betalen. Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft).

Wat houdt het aanbod in:

Orange Free 20 tegen normale voorwaarden (zonder maandelijkse abonnementskosten)
Geen aansluitkosten
1 jarig abonnement
onbeperkt meenemen bundel (totdat je het contract opzegt)
Gratis welkomstpakket (incl. 15,- starttegoed)
Normale Orange voorwaarden en tarieven

Volgens mij een aardigheidjee cq aanvulling op de acties van gsm.nl en gsmweb.nl Orange free 20 voor € 2.50

› reageer

€25 aansluitkosten behoren tot de "normale" voorwaarden en tarieven van orange. De €20 maandelijkse lasten worden ook niet verrekend.

› reageer

Nee, hoor ook bij deze aktie niet!
Zoals ook op gsm.nl en gsmweb.nl niet.

› reageer

Heeft iemand al een bestelling geplaatst?

Bij de eerste pagina van bestellen kom je weer 0 euro/maand tegen.

Maar dan....

› reageer

Ik ben toch wel benieuwd naar de argumenten van DeSteef, waarom dit dan complete onzin zou zijn (weghalen doe ik vooralsnog niet als je het ff niet erg vind :).

› reageer

Wat zijn hier dan de addertjes onder het gras? Weet iemand dit al? Kan toch eigenlijk niet waar zijn dat ze zo'n actie doen. Dan verdienen ze er toch nix aan?

› reageer

Hmmm, bij Orange kun je toch na afloop van het contract je abbo laten omzetten in prepaid met behoud van het opgespaarde beltegoed? Dan kan ik het abbo er dus als tweede abbo bijnemen, het niet gebruiken, en er over een jaar een onbeperkt houdbare prepaid SIM met in totaal 255 euro tegoed aan overhouden...

Begrijp ik dat goed?

› reageer

als je een bestelling plaatst dan komt er dit te staan:

Aansluitgegevens (invullen door BelCompany)
Abonnement Free € 20 abonnement (12mnd) € 0,- (p/mnd)
Orange Share nee
Aansluitkosten € 0,-

er zijn dus geen aansluitkosten
maar ik zie nergens iets staan over verzendskosten of iets dergelijks

› reageer

Stel: verzendkosten €12.50 (wordt door sommige shops gevraagd) --> abonnement kost dan €1,04 per maand

› reageer

Overigens zou ik toch erg graag hier gebruik van gaan maken (NB: heb net een Free €20 voor €1,25 p/mnd bij 2Call besteld en gekregen)

› reageer

Hoe kan dat nou? Ik heb die spullen eerder gefaxt dan kwakbol en er staat niets op de status, ja in behandeling. Nou ja ik beschouw dat dan dat 2call niets heeft ontvangen en ga ik voor de nieuwe actie.

› reageer

Ik heb ze ff gemailt met de vraag of je verder niets hoefde te betalen en wat de verzendkosten zijn... Ik zal het ant. hier posten

› reageer

Heb net op de site van belcompany gekeken en daar staat bij Veelgestelde Vragen, dat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht bij een bestelling (alleen wanneer er onder rembours wordt geleverd).

› reageer

Ik kon het in eerste instantie niet vinden, maar goed... de bron... ik werk zelf bij BC. Lijkt me vanzelfsprekend dat personeel hiervan op de hoogte zou moeten zijn, in ieder geval via intranet. Het komt op mij bovendien nog steeds ongeloofwaardig over, maar goed, ik ben net zo nieuwschierig geworden als de rest hier op het forum

Voor de rest geen argumenten. Mijn excuses.

› reageer

Ja hoe kan het??
Heb net mijn Free 20 laten verlengen bij een i-netshop en krijg € 201,- cashback! Komt dus nu neer op € 3,25 per maand! Vind het allemaal wel goed zo alleen vreemd dat Orange zelf niet van dergelijke acties heeft en dat ik als vaste klant het allemaal zelf maar moet uitzoek. Was bij T-Mobile al niet anders.

› reageer

Ook maar eventjes aangevraagd.Nu maar afwachten.
Altijd handig gratis extra belminuten.

› reageer

Moet je je contract faxen of opsturen of afgeven in de winkel ?
Zou nummerbehoud ook mogelijk zijn ?

› reageer

Ik denk dat Orange met deze actie nog eventjes wat mooie cijfers wil laten kunnen zien zodra het boekjaar in maart (dacht ik) wordt afgesloten. Het zal dus wel met name erom gaan om nieuwe klanten erbij te krijgen. Daarom mijn vraag of mijn aanvraag zal worden goedgekeurd. Ik heb al 2 abo's lopen bij Orange, wel altijd netjes mijn rekeningen op tijd betaald. Iemand enig idee?

› reageer

mmm zie begleidende brief wanneer je het aanvraagformulier hebt ingevuld

› reageer

OH ja, Ik zie het al. Alles invullen -> contract printen -> kopien bankpas+afschrift+id bijvoegen -> opsturen naar antw nr
Nummerbehoud is te regelen middels formulier wat bij de simkaart zit die je per post krijgt opgestuurd.

› reageer

Ik heb even bij de meest gestelde vragen gekeken, en daar staat dat ze zelfs geen verzendkosten rekenen.
Zo gratis is wel heel geweldig ;-), heb er meteen 2 besteld.

› reageer

Ook besteld, het kriebelt te veel om dit aanbod te laten liggen....

› reageer

Woeps, volgens mij ligt de site op z'n gat. Typisch geval van lopend (of eigenlijk rennend) vuurtje...?

› reageer

Kom er ook niet op idd....

› reageer

Damn geen printer in de buurt dan morgen maar proberen. Hoop dat ie er dan nog is !

› reageer

deze link ?
Aanbieding ?? Orange 20 free Belcompany

doet het inderdaad niet ... morgen nog maar eens kijken !

ik kan me nauwelijks voorstellen dat het om deze tijd zo druk is op die site (het is nu 00:30)

› reageer

Het vreemde is dat www.belcompany.nl wel gewoon bereikbaar is... Alleen die subpagina niet...

› reageer

Haha.. pagina nog steeds niet bereikbaar, limiet bereikt?

› reageer

Mensen, net terug van een gezellig avondje uit, het vrouwtje ligt al klaar (is dit overbodige info ;-) )!
Subpagina is om 05:23 nog steeds niet bereikbaar!!!!

› reageer

geen reactie

› reageer

link doet het gewoon NP...

› reageer

Hier wel een reactie van de website van BC . Oftewel, hij doet het weer..

› reageer

Hij doet het wel als je maar "even" geduld hebt.

› reageer

Ja hij doet het weer een beetje traag hier maar ik ga me er maar meteen een afsluiten want dit is een aanbieding die wel heel gunstig is. Tenminste als er verder geen addertjes onder het gras zitten.
En nummerbehoud is dus mogelijk, je krijgt eerst je simkaartpakket met daarbij een formulier dat je dan moet invullen en opsturen. Je hebt dan wel tijdelijk een ander nummer maar of dat nou zo erg is.
En het pakketje heb je binnen een paar dagen thuis. Alhoewel het wel druk zal worden denk ik

› reageer

/me zoekt het 'spreekwoordelijk addertje' bij deze aanbieding maar kan hem niet vinden...

› reageer

Ik kan het ook niet vinden maar ik denk dat dit gewoon is i.p.v. een telefoon, ik weet het anders ook niet want er staat nix anders bij vermeld. Dat je er bv daarna nog een jaar aan vast zit of zo, want het is echt een 1-jarig contract. Denk dan toch dat orange gewoon wat klanten wil binnenhalen...

› reageer

Ik heb al 2 abo's lopen bij Orange, wel altijd netjes mijn rekeningen op tijd betaald. Iemand enig idee?
Same here, ik probeer het gewoon met een ander banknummer, dan wordt deze rekening tenminste niet aan mijn lopende 2 gekoppeld. Hoop dat het lukt, dan kan ik in februari mijn Free30 met nummerbehoud naar deze Free20 overzetten (met pre-paid als tussenstap).

› reageer

Die pre-paid-tussenstap duurt wel minstens 3 maanden, Zlatan. Maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet te vertellen!

› reageer

Nee hoor, ik heb zwart op wit van iemand van de afdeling nummerbehoud dat ik direct nadat ik op prepaid ben gezet een nummerportatie kan aanvragen. Letterlijk:
Als u het Free30 abonnement om laat zetten in een Prepay kan het nummer gemigreerd worden naar een ander abonnement van Orange.
Pas als het Free30 een prepaid is geworden, kunt u een aanvraag indienen.

Die termijn van 3 mnd. las ik al eerder, maar dit is weer gewoon zo'n non-verhaal van de eeuwig onwetende klantenservice... Maar laten we niet teveel Off-topic gaan, hier lopen al genoeg discussies over.

› reageer

Voor mensen die meer weten van het activeren van abonnementen bij orange, is het erg als je afschrift van de bank iets ouder is als 1 maand?

› reageer

Vwb nummerbehoud.
Wij willen proberen twee abbo's af te sluiten voor de kinderen die nu respt. Telfort en KPN prepaid kaarten hebben. Geldt hier ook nummerbehoud, en hoelang krijg je over het algemeen tijdelijk een ander nummer?

› reageer

Gepost door isabas op 04/01/2004 12:40 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Vwb nummerbehoud.
Wij willen proberen twee abbo's af te sluiten voor de kinderen die nu respt. Telfort en KPN prepaid kaarten hebben. Geldt hier ook nummerbehoud, en hoelang krijg je over het algemeen tijdelijk een ander nummer?

Is geen enkel probleem nummerbehoud. Bij de simkaart die je thuisgestuurd krijgt zit een nummerbehoud formulier, dit moet je zelf invullen en terugsturen naar Orange.
Hoe lang het duurt is afhankelijk ook van je oude provider(s). Maar met prepaid moet dit in principe binnen enkele dagen geregeld kunnen zijn.
Meen dat je oude provider binnen max. 10 (werk?)dagen nummer moet hebben vrijgegeven aan nieuw provider.

› reageer

Wanneer je 2 abo's op 1 naam wilt bestellen, moet je dan gewoon 2 identieke contracten opsturen?

› reageer

Heeft iemand een idee tot wanneer deze aanbieding geldt? Ik kon het namelijk niet vinden.

› reageer

Staat geen datum bij, dus zal wel zijn totdat ze een bepaalde hoeveelheid aanvragen binnen hebben. Ik denk trouwens dat het snel zal gaan, als iets gratis is vliegt het meestal over de toonbank!

› reageer

Wat ik wel raar blijf vinden, dat er op de site gewoon staat van aansluitkosten 25 euro? want als dat werkelijk zo is, dan kun je volgens mij net zo goed bij een webshop gaan? of kan iemand bevestigen dat er bij bc geen aansluitkosten worden berekend?

› reageer

mijn vraag...

› reageer

op het contract na uitprinten staat 0,-- aansluitkosten. dus daar is geen discussie over noodzakelijk. (0 is niks, nada, noppes enz.)
heb er net ook maar een afgesloten, denk wel aan de 2 maanden opzegtermijn.

› reageer

ok dan weten we dat ook weer.
2 maanden is geloof ik de minste van alle providers...

› reageer

In de algemene voorwaarden van BC staat:

Voor levering van producten op andere plaatsen dan in de BelCompany winkel gelden de tarieven zoals op de site aangegeven.

Maar ik kan op de site verder niets vinden over die tarieven/verzendkosten... kan iemand me vertellen waar ik overheen kijk?

› reageer

Gepost door anakha op 04/01/2004 14:53 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
In de algemene voorwaarden van BC staat:
Quote:
Voor levering van producten op andere plaatsen dan in de BelCompany winkel gelden de tarieven zoals op de site aangegeven.

Maar ik kan op de site verder niets vinden over die tarieven/verzendkosten... kan iemand me vertellen waar ik overheen kijk?
Als je op de site van Belcompany gewoon kijkt bij "Veelgestelde Vragen" vind je het volgende :
Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?

Oplossing
BelCompany rekent geen verzendkosten voor InternetShop bestellingen. Alleen als u wilt betalen via rembours dan rekenen wij € 4,50 kosten.
Is trouwens ook al eerder in deze thread vermeld!
Gepost door say op 04/01/2004 13:10
Wanneer je 2 abo's op 1 naam wilt bestellen, moet je dan gewoon 2 identieke contracten opsturen?
Ja dat lijkt mij de enige mogelijkheid, alleen denk ik dat de kans niet zo heel groot is dat ze je tegelijk 2 nieuwe abo's aansluiten.

› reageer

Tot hoe lang na het afsluiten van een abonnement kun je eigenlijk nummerbehoud aanvragen? Want mijn huidige abonnement loopt nog een hele tijd.

› reageer

Volgens mij kan dat altijd nog, als je maar in het achterhoofd houdt dat je het oude abonnement nooit zelf op moet zeggen. Volgens mij werd eerder in dit topic gezegd dat er een nummerbehoudsformulier in het simpakket zit.

› reageer

damn, dit zijn de betere aanbiedingen. denk dat ik er zo maar effe 2 ga bestellen.... bijna onmogelijk deze aanbieding.

› reageer

Ja geweldige aanbieding.
Bij welke webshop kan ik deze aanbieding het beste bestellen?

<<<<< Hmmm, bij Orange kun je toch na afloop van het contract je abbo laten omzetten in prepaid met behoud van het opgespaarde beltegoed? Dan kan ik het abbo er dus als tweede abbo bijnemen, het niet gebruiken, en er over een jaar een onbeperkt houdbare prepaid SIM met in totaal 255 euro tegoed aan overhouden...
Begrijp ik dat goed? >>>>>>

Ben ook benieuwd of dat kan. (toch maar 3mnd. meenemen)

› reageer

Nog even een vraag:
Wij willen de controle houden op de belminuten en zijn dus, vanwege leeftijd kids, ook de aanvragers. Is het nu wel mogelijk om het abbo op hun naam te zetten, of kan dat niet?

› reageer

bij Orange kun je vanaf 16 jaar (als enige provider, de rest vanaf 18) een abonnement afsluiten, zijn uw kinderen jonger dan kan dit dus alleen op uw naam. Althans dat lijkt me logisch.

› reageer

Gepost door Paultje06 op 05/01/2004 10:46 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Ja geweldige aanbieding.
Bij welke webshop kan ik deze aanbieding het beste bestellen?
Uuhm...Belcompany misschien??

› reageer

Nu maar hopen dat ik wel door de Orange procedure kom. Vorige maand lukt dat niet, vanwege... ik weet niet.. maar ik denk dus Experian.

› reageer

ik ga het ook maar eens bestellen...

› reageer

Ik ben geen zwartkijker, maar ruikt dit niet naar een eventueel aankomend faillissement?? (Orange NL) Of het is inderdaad om de jaarcijfers even op te schroeven, maar Orange heeft nu al tijdje veruit goedkoopste aanbiedingen voor abo's; kan de laatste adem zijn om te overleven. (Tip: verkoop je aandelen snel!! )

Overigens, ga er ook wel een bestellen.

› reageer

@ dinkelover, hoe wordt je de 2de provider van Nederland. Juist ja.. eht weggeven van gratis spullen..

› reageer

je kan bij orange in je free abo gewoon share activeren. Dit kost je dan 6 euro van je bundel. dan hou je dus 14 euro over om mee te bellen, maar dan heb je wel share

› reageer

precies, dus maar gelijk 2 besteld

edit: besides, mms is voor ALLE Orange klanten tot 1 feb. gratis

› reageer

Heb vorige week een Free30 aangevraagd voor €5,- p/m. Zou ik dan ook gebruik kunnen maken van deze aanbieding of is dat te kort na elkaar?

› reageer

Isabas> Ik denk dat je bij Orange via de website je verbruik kunt inzien maar dat weet ik niet zeker, kijk eens op www.orange.nl daar kun je het vast wel vinden. Ook heel handig: een smsje als het tegoed van €20 op is, zo kunnen ze zelf ook zien waar ze aan toe zijn.

Zenga13> Proberen kan natuurlijk geen kwaad, ze kunnen je hooguit afwijzen Maar als je geen andere abo's op je naam hebt staan zal het wel niet zo'n probleem zijn.

› reageer

Ik heb ze geprint echter wacht nog ff met insturen.... volgens mij gaan de andere shops reageren...

› reageer

Ik heb ze geprint echter wacht nog ff met insturen.... volgens mij gaan de andere shops reageren...

Wat wil je dan, goedkoper dan gratis? Geld toe? Lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren...

› reageer

Ik hoop dat het contract wordt goedgekeurd. Er staat namelijk s' avonds Wat een domme fout.

Maar goed, ik heb hem uitgeprint en ga hem morgen opsturen

› reageer

Denk het niet KlaasPindakaas. Deze actie is speciaal door Orange en Belcompany opgezet, lijkt me dus moeilijk concurreren door de andere shops (die dan dus geen steun van Orange hebben)

› reageer

klaaspindakaas, ik weet dat hollanders bestaan, maar vraag me af wat jij bent Elders in dit topic ook nog de vraag of dat ook ergens met een 30 euro bundel kan. Ik vind het persoonlijk nogal triest om zulke reacties te posten. Ik vind het geweldig dat zo'n actie op touw gezet is, wees blij met wat je krijgt !

› reageer

De belangstelling is wel overweldigend denk ik want de verwerking is nu 'al' 2 weken (eerst 5 werkdagen). Maar ja, ik vind dat geen probleem hoor!
http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/home.htm

› reageer

super actie! Handig voor in het buitenland dacht ik zo!

› reageer

Mag je rood staan bij orange voordat je een contract afsluit

› reageer

Mag je rood staan bij orange voordat je een contract afsluit

Van de site van experian. Let hierbij vooral op de laatste regel

Consumenten

Welke gegevens staan bij ons geregistreerd?

In onze database worden gegevens opgenomen van mensen die betrokken zijn bij een faillissement, met een deurwaarder in aanraking zijn gekomen of op een andere manier betalingsproblemen hebben. Met die informatie kunnen bedrijven die artikelen of diensten op krediet leveren, zichzelf beschermen tegen financiële risico's. Maar de consument heeft zelf ook belang bij een registratie. Die kan immers voorkomen dat de betalingsverplichtingen nog verder oplopen.

Experian verzamelt alleen gegevens die van belang zijn voor kredietinformatie. Wij hebben dus zeker geen 'zwarte lijst' en het gaat ook niet om iemands huidskleur, gezondheid, politieke voorkeur, geloof of seksuele geaardheid. Ook leggen wij geen gegevens over bank- of spaartegoeden vast.

Wat dus wel bijgehouden wordt, is je betalingsgedrag van de afgelopen 8 jaar (zowel in positieve als negatieve zin)

› reageer

Fantastisch dit !! Eerst al 2 maanden geleden een orange free 40 voor 10 eurootjes per maand, en nu deze erbij voor de extra belbundel ! Heb het contract net uitgeprint, gaat morgenvroeg direct op de post.

Bedankt Orange

› reageer

Ik heb mijn contract vanmorgen ook op de bus gedaan. Wat ik me nou afvraag, zou ik een afwijzing kunnen krijgen, omdat ik op dit moment al 2 abonnementen heb van KPN en T-Mobile, waarvan die eerste per 9 januari uit de lucht zou moeten zijn? Wanneer wordt zo'n opzegging geregistreerd bij Experian?

› reageer

nee, geen enkel probleem:
Ik heb 2 t-mob. abo's 1 vodafone, 2 kpn & 1 O2/telfort, ga nu voor 2 oranges
als je maar op tijd betaald!

› reageer

Wanneer wordt zo'n opzegging geregistreerd bij Experian?

Niet.
Alleen de opvragingen (bij een aanvraag) zelf worden geregistreerd.

› reageer

Niet.
Alleen de opvragingen (bij een aanvraag) zelf worden geregistreerd.

Maar als ik een abo opzeg, neemt mijn kredietwaardigheid toch toe, dat zou toch ook geregistreerd moeten worden :S

› reageer

Maar als ik een abo opzeg, neemt mijn kredietwaardigheid toch toe, dat zou toch ook geregistreerd moeten worden :S

Klopt. Het systeem is nu echter zo dat na het afgelopen jaar wordt gekeken. Heb je in die tijd 5 abonnementen aangevraagd, dan gaat een provider ervan uit dat je tot op het moment van aanvragen daadwerkelijk 5 abonnementen op je naam hebt staan. Dat vinden ze (uiteraard) normaal gesproken teveel van het goede. Het systeem kan beter werken met daadwerkelijk lopende abonnementen i.p.v. aanvragen an sich. Maarja, we dwalen af. Voor iedereen die niet in slaap viel, zie andere topics over experian. Nu weer verder met orange

› reageer

OK, er zijn zoveel Experian topics, dat je daardoor de bomen door het bos niet meer ziet. Wellicht is het een idee om een Experian faq te openen over alle in en outs over dit vrijheidbeperkende bedrijf om forumvervuiling te voorkomen (waaraan ik nu dus ook aan meegewerkt heb :)

› reageer

Ik weet dat ik een echte Hollander ben, volgens mij iedereen hier, waarom is anders deze site ontstaan? ;-)
Ik heb gewoon een hekel aan de Belcompany daarom

› reageer

grijp je kans bij de Shop Survey, ben je de eerste!

› reageer

Heb even contact gehad met Orange en volgens de klantenservice mag je maximaal 2 Orange abonnementen hebben..

› reageer

Theoretisch: Ja ! In de praktijk zal toch echt gekeken worden naar je "belverleden". Orange zal klanten in de "diamond" categorie zonder twijfel toch een 3e aansluiting gunnen (zolang er geen betalingsproblemen zijn geweest).

Bron: Orange activatielijn voor dealers
Reden: Ik heb ook al 2 sims, dus heb ff gebeld en de vraag gesteld of klanten per definitie nooit meer dan 2 nummers op hun naam mogen.

› reageer

Dan zijn ze lekker consequent met hun antwoorden. Heb hen dezelfde vraag gesteld. Tegen mij werd gezegd dat er nooit een uitzondering werd gemaakt...

› reageer

Ik denk dat de klantenservice die toezegging niet mag doen. Ik zou ook niet zo heel erg teleurgesteld zijn wanneer afwijzing zou volgen... 1 gratis abo van 30 euro (personeelsabo) een een abo van 30 voor 5 per maand is eigenlijk best veel

met andere woorden: 2 nummers p.p. is meer dan genoeg.

› reageer

Hmm, ik heb nu een Free 20 -abonnement. Deze heb ik met 1 jaar verlengd (februari 2004-februari 2005) met een cash deal van € 299,00 (Free 40). Allereest ga ik na 6 maanden proberen dit abbo om te zetten naar Free 20. Als ik het abonnement vervolgens in februari 2005 omzet naar prepaid en dan het opgespaarde ongebruikte beltegoed gebruik om een aantal maanden te bellen staat het mij geloof ik vrij om het nummer te porteren naar een ander abonnement.

Dat andere abonnement is de BC-actie die ik een paar dagen geleden heb aangevraagd. Deze kan ik in januari 2005 natuurlijk ook verlengen met een leuke cash deal. Dat abbo heb ik praktisch nog niet gebruikt tegen die tijd, dus ergens halverwege 2005 zal er wel meer dan 500 euro opgespaard beltegoed op dat abonnement staan.

Zoals ik net al zei porteer ik tegen de tijd dat het tegoed van de prepaid op is het nummer naar het verlengde abbo van de BC-actie. In januari 2006 is mijn contract voor de verlenging van dat abonnement als het goed is verlopen. Eventueel zou ik kunnen verlengen of het abonnement kunnen laten omzetten in prepaid waarna ik nog jaren kan bellen met al het opgespaarde beltegoed zonder abonnementsgeld te betalen.

Zie ik dat goed? Uiteraard moeten de voorwaarden van Orange wat betreft nummerportatie en switchen naar prepaid niet veranderen voor die tijd, natuurlijk....

EDIT Ik heb berekend dat ik als mijn belgedrag en de waarde van de cash deals niet veranderd ik in totaal € 122,00 kwijt ben voor in totaal € 975,00 beltegoed... Daar zou ik met mijn huidige belgedrag tot ongeveer 2009 mee kunnen bellen >

› reageer

nice

› reageer

Ik vraag me eingelijk af waar TV nou eingelijk echt voor is, ik vindt het persoonlijk leuk om elkaar op de hoogte te houden van leuke aktie's en deals, maar om hiet nou echt complete rekensommen neer te zettten van hoeveel je nu weer kan verdienen............echt onbegrijpelijk, of de vraag van ik heb al 3 abbo's kan ik er nog een krijgen, hebben jullie dan nooit genoeg? ik zal het allemaal wel verkeerd zien maar begin er aardig van te walgen.

› reageer

leven & laten leven
besides, als je voor nix 20 europ/m gedurende 1 jaar kunt bellen........=240,- cadeau! & als je het zo doet als bovenstaande, Soi, dief van je eigen portemonnaie
ik begrijp dus dat jij niet voor een Orange abo gaat

› reageer

Hij maakte zich wel druk om de 25 euro aansluitkosten...

› reageer

dat klopt, maar dat is juist het punt, TV is een informatie bron voor elkaar, maar niet om rekenles te geven.

› reageer

Ik ben het deels met je eens, maar ach, dat rekenvoorbeeld is ook informatie. Vind het persoonlijk minder erg dan abo's afsluiten met hoge cashback om ze op voorhand al bij het minste geringste op te zeggen.
Eerlijk gezegd heb ik er ook 2 aangevraagd voor me & the misses, alleen al om het feit dat als we er echt niets mee zouden doen (het is in ieder geval handig voor op vakantie als we gaan) we aan het eind een leuk gevuld prepaid kaartje overhouden.

› reageer

denk dat we dan toch op een lijn zitten, en ik denk als we dat allemaal wat zouden doen, er toch meer profijt van hebben.

› reageer

doormiddel van de bewuste berekening kun je voor weinig bellen, & aangezien het op dit forum wordt gezet is dat informatie die je op kunt volgen ..of niet, keuze is aan jou.
maar genoeg OT, is & blijft een goede deal
hierbij ook nog even de TV>> FAQ's

TV FAQ

Om te voorkomen dat we overspoeld worden met telkens dezelfde vragen is deze FAQ (veel gestelde vragen) opgesteld. Voordat je een vraag stelt via het forum of contact formulier verzoeken we je eerste deze FAQ door te nemen, wellicht dat je vraag dan al beantwoord wordt.
Ik snap er niks van! Hoe kan ik nou gratis bellen?
"100% gratis" komt tegenwoordig niet meer zo vaak voor, maar "heel erg goedkoop" gelukkig nog wel! Zie de TV Guide voor een uitgebreide uitleg van hoe uw goedkoper mobiel kunt bellen en voor een uitleg van de werking van TelecomVergelijker.nl.

› reageer

Ik plaatste mijn berichtje uiteraard niet om alleen even te laten zien hoe goedkoop het kan. Ik plaatste het omdat ik denk dat er meer mensen zijn die mijn berekening zouden kunnen gebruiken bij hun situatie. Zo helpen we elkaar allemaal weer een stapje verder. En daar is dit forum toch voor bedoeld lijkt mij zo

En nu is het tijd voor wat welverdiende rust

› reageer

Oei, ik ben op een onverwacht probleempje gestuit... Je moet voor je aanvraag een kopie meesturen van een bankafschrift. Tot zover niks aan de hand. Maar dat ding mag niet ouder zijn dan één maand Nu heeft mijn bank besloten dat klanten die gebruik maken van internetbankieren nog maar eens per maand een afschrift krijgen. Dat afschrift is ook nog eens al minstens twee weken oud als hij binnenkomt in mijn brievenbus. Oftewel: mijn laatste afschrift is van eind november! En die van eind december duurt nog wel eventjes. Ik heb dus maar even contact opgenomen met de KS van Orange en daar werd mij vriendelijk verteld dat dat écht te oud is. Wat is dat voor onzin! Dat zou dan betekenen dat ik regelmatig niet gebruik zou kunnen maken van aanbiedingen Ik vind dit dus echt gigantische waanzin hoor!

P.S. Ben ik even blij dat ik ook nog een rekening bij een andere bank heb

› reageer

Als je aan een vorm doet van telebankieren dan mag je die uitprinten.

› reageer

Ik had hetzelfde probleem.

Echter, de SNS bank zei me dat een printje (zit ook een knop voor op de site, printje lijkt behoorlijk op een echt afschrift) rechtsgeldig is. Ze zouden het dus moeten accepteren.

Mijn printje van mn afschrift is vandaag met de rest op de bus gegaan. I'll keep you informed.

› reageer

Jullie hebben het wel steeds over "een goed gevuld prepaidkaartje aan het eind van je abo", maar op diesite staat dat dat opgespaarde tegoed dus vervalt wanneer het abo afloopt ofzo...Heb ik dat verkeerd gelezen of doen jullie er dan nog wat mee waardoor het wel geldig blijft...

› reageer

@Cubefreak. Het vervalt inderdaad als je gewoon je abo opzegt. Het vervalt echter niet als je je abo om laat zetten in een prepaid kaart.

› reageer

@IkLeef:

1) Als we toch gaan rekenen, moet je er ook rekening mee houden dat de tarieven voor een prepaidkaartje beduidend hoger zijn dan van een abo, dus dat je opgespaarde tegoed sneller op raakt.

Maar dan nog is dit uiteraard een leuke actie...

2) Nooit geweten dat je binnen Orange nummers kunt porteren. (dus je nummer van je Orange prepaid-kaartje porteren naar een Orange abonnement op moment van verlengen)

› reageer

Belcompany is gisteren toegevoegd aan TV, dus daarom is deze thread verplaatst naar het subforum van BC.

› reageer

Voor alle duidelijkheid over uitgeprinte afschriften: deze zijn (wat de bank ook beweerd) NIET rechtsgeldig !!! Reden: te veel mensen weten hoe photoshop werkt

Daarnaast kan ik je garanderen dat Orange je aanvraag per definitie af gaat keuren. Bespaar jezelf de moeite en regel een echt afschrift of wacht op je laatste afschrift.

› reageer

@TeleRon: dat porteren van een nummer binnen Orange kan volgens mij alleen in het geval van prepaid->abo en dan alleen als de prepaid-kaart al minimaal 3 maanden als zijnde prepaid in gebruik is. Maar over die termijn is wat onduidelijkheid.

› reageer

Zeg DeSteef,
Je hebt eerder wat met veel stelligheid beweerd, toen had je ongelijk. Ik wil niet zeggen dat je nu per defenitie ongelijk hebt, maar probeer je wat bescheidener op te stellen... Je moet tenslotte ook een kopie van je bankpasje inleveren, dus ze kunnen op twee manieren je rekeningnummer verifieren.

Trouwens wat maakt het uit dat het rechtsgeldig is, het gaat er om dat Orange het accepteert

› reageer

Egiduis & De Steef> volgens mij controleerd de winkel die dingen.
Het beleid van Orange is vast dat ze alleen echte kopien willen, maar waar gewerkt wordt....
Ze willen dat afschrift trouwens hebben om je adres te checken, het adres moet nl gelijk zijn aan dat waarop je het abo aanvraagt

› reageer

Bij bepaalde andere webshops die Orange-abo's aanbieden volstaat een kopie van je bankpas OF een kopie van een recent bankafschrift. Aangezien ze bij Belcompany om beide vragen en dus toch ook beschikken over een kopie van je bankpas betwijfel ik of het tot problemen zal leiden als de kopie van het bankafschrift niet helemaal volgens de richtlijnen is...

› reageer

De eerste controle vindt inderdaad bij Belcompany plaats wanneer via het systeem een aanvraag wordt ingedient. Het komt echter voor dat klanten soms achteraf door de provider worden afgesloten, zodra de provider constateerd dat de verkoper onvoldoende "bewijsmateriaal" heeft bijgevoegd. De klant wordt dan door de provider verzocht alsnog hier voor te zorgen.

Dus ja: de verkoper kan zelfs iemand aansluiten zonder paspoort, zonder pinpas en zonder afschrift, maar reken maar dat hij/zij hiervoor op het matje wordt geroepen. Dus of nou Belcompany of Orange je aanvraag afkeurd is niet van belang. Van belang is DAT je aanvraag wordt afgekeurd.

Verder kun je van prepayed naar abo binnen orange porteren via een Orange shop punt. Bij andere verkoop punten zal Orange geen portering uitvoeren is mij bekend gemaakt. Ook navraag bij dealerhelpdesk heeft dit bevestigd. Dit was echter een half jaar geleden, kan inmiddels weer anders zijn. In mijn ogen een soort van monopolie.

› reageer

ikleef, ik help je even uit de droom... in principe heb je bij Orange aanslutingen een afschrift, pas en legitimatie nodig. Een aantal shops (en ik doel niet op webshops) heeft hier vrijstelling voor gekregen. Bij hun dient echter wel ter plekke 1 cent gepint te worden. Dit is bij een webshop niet mogelijk.

› reageer

Hmm, bij zowel bestelmaar.nl als 2call.nl zijn kopieën van een bankafschrift niet nodig...

› reageer

Dit stond in een mailtje dat ik van 2call kreeg bij het bestellen van mijn sim... m.a.w. ik heb toch gelijk

Stuurt u met het contract s.v.p. het volgende mee :

- een duidelijke lichte kopie van uw paspoort, of rijbewijs, of identiteitskaart
(bij de identiteitskaart ook de achterzijde) én
- een duidelijke en lichte kopie van uw bank- of giropas én
- een kopie van uw bank- of giroafschrift
(niet ouder dan één maand en met vermelding van naam, adres, rekeningnummer en datum).

› reageer

Ghehe, het wordt eigenlijk offtopic dus bij deze het laatste bericht van mijn kant hierover: ik heb bij zowel 2call.nl als bij bestelmaar.nl met succes abonnementen aangevraagd bij Orange ZONDER een kopie van een afschrift mee te sturen (wel kopietjes van identificatiebewijs en bankpas). Bij bestelmaar.nl is dit nog maar enkele weken geleden.

Dus nogmaals: ik betwijfel of er problemen ontstaan als je bij Belcompany een kopie van een bankafschrift meestuurt dat niet aan de eisen voldoet. Er van uitgaande dat je wel een kopie van de bankpas meestuurt dan...
Uiteraard weet ik niet zeker wat de richtlijnen en regels van Orange zijn, maar bij mij heeft het via 2call.nl en bestelmaar.nl niet tot problemen geleid.

› reageer

Ach ja, proberen kan misschien geen kwaad, ik weet alleen dat de richtlijnen van providers bij BC streng worden opgevolgd, althans, in ons filiaal wel.

› reageer

Heeft iemand misschien ghet adres bij de hand waar ik mijn contract naar moet opsturen? Ben het namelijk kwijt

› reageer

Belcompany InternetShop
T.A.V. Orange Free € 20 actie
Antwoordnummer 1013
3900 VB Veenendaal

En je hoeft geen postzegel te plakken (antwoordnummer)

› reageer

Dankjewel dan kan ik hem zometeen op de post doen

› reageer

als je onderaan de link goed leest zijn er wat dingen aangepast!!
Er staat bij dat er alleen een kopie bankafschrift en kopie legitimatie voldoende is!! Dus bankpas hoeft niet eens!! Gelukkig heb ik vandaag mijn afschrift eindelijk ontvangen en alles meteen opgestuurd!!

› reageer

Mirved, bij mij staat er nog steeds dit:

"...contract samen met een kopie paspoort/rijbewijs/europese ID kaart , een kopie bankpas en een kopie bankafschrift (niet ouder als 1 maand) op te sturen..."

Maar behalve dit, even een vraag. Is er bij Belcompany de mogelijkheid tot het bekijken van je orderstatus? Kan het nl. nergens vinden

› reageer

niet ouder als 1 maand
Heerlijk, en dan te bedenken dat ze bij Belcompany serieus een text-writer in dienst hebben

› reageer

Ik denk dat er wel een streng aanname beleid gevoerd wordt. Ze willen natuurlijk alleen klanten hebben waarvan ze denken dat er meer verbeld zal gaan worden dan die €20. Ben benieuwd hoeveel er hier dit abonnement hebben kunnen scoren.

› reageer

misschien hopen ze wel heer erg, dat de nieuwe klanten over 20 euro overgaan, maar goed. het lijkt me idd geen winstgevend zaakje.

› reageer

@PetrevdK

Ik heb alles goed doorgelezen ff ter info. vroeg me alleen af of zo'n welkomspakketje een prepay kaartje was. Sorry dat ik dacht dat dit forum er was om onduidelijkheden op te lossen en niet om tien keer de zelfde vragen te stellen.

Tevens is het niet mijn beslissing, maar die van mijn schoonouders om een prepaykaartje te nemen. Het is namelijk niet verboden dat iemand geen abbo wil zo als de rest van hier.

Sorry Mods dit moest ik ff kwijt.

› reageer

hoeveel dagen zullen ze deze actie nog voeren en zal er een max aantal abonnementen zijn dat ze weggeven?

› reageer

vraag het ze morgen ff zou ik zeggen:0318-569808
wat ik me verder afvraag: op hun website staat dat alle prijzen v/d webshop gelijk zijn als in de winkels staat hier bijFAQ, maw. kunt evt. ook bij een winkel langs?

› reageer

Toen ik belde over mijn te oude bankafschrift (zie eerdere post) vertelde de mevrouw van de KS van Orange dat ik ook kon pinnen, 1 cent of zo. Toen ik haar vertelde dat dat niet kon omdat de actie alleen via internet te krijgen is, zei ze dat ie ook in de winkel verkrijgbaar zou zijn. De mevrouw van de BC zei echter dat deze actie alleen via internet te bestellen is. Ik weet niet wie ik nou moet geloven, ik heb niet zoveel vertrouwen in klantenservicemevrouwen

Ik ga morgen wel even langs bij de BC winkel, misschien dat ze daar meer weten. Of ze weten juist helemaal van niks, dat zou ook nog kunnen.

› reageer

Dat ze ze niet in de winkel verkopen, kan je op je klompen aanvoelen, dan zou nl. heel Nederland zo'n abonnementje af gaan sluiten aangezien het dan pas echt als een lopend vuurtje gaat.

Het lijkt mij dus zeer sterk dat ze er uberhaüpt in de winkel over zullen spreken, ze zullen je denk ik meteen verwijzen naar hun site.

› reageer

kruimeltje> BC is telefonisch ook bereikbaar. Of denk je dat een telefoonwinkel geen telefoon heeft. Bel het filiaal even waar je het abonnement wil afsluiten en dan weet je het gelijk. Ik heb ze een paar dagen geleden gebeld en deze meldde dat die actie alleen via internet is. Het lijkt me sterk dat BC je verkeerde info geeft over de actie als ze die zelf in de winkel kunnen afsluiten.

› reageer

Als je naar de site van BC gaat krijg je bij print van openingspagina sim only te zien. Weer niet op contract
Wat is nu het verschil tussen free 20 en free 20 sim only?

› reageer

Kijk ff op http://www.masson.nl/orange.pdf voor een machtigingsformulier voor minderjarigen.

* laat het invullen en ondertekenen door 1 van je ouders.
* stuur naast je eigen kopie legitimatie, bankafschrift en bankpas ook een kopie legitimatie van je vader of moeder mee.

Succes !

Ik weet echter niet of je met dit formulier nou minmaal 16 of minimaal 17 moet zijn. Indien je jonger dan 16 bent kun je zo wie zo geen Orange abo op jouw naam aanvragen. Succes.

› reageer

Ik weet echter niet of je met dit formulier nou minmaal 16 of minimaal 17 moet zijn. Indien je jonger dan 16 bent kun je zo wie zo geen Orange abo op jouw naam aanvragen. Succes.

Uhh, misschien domme vraag maar wat voegt dit form toe? Je kan normaal ook gewoon via contract bestellen als je 16 bent, bij orange dan.

› reageer

Antwoord is dus nee. Orange is de enige provider die minderjarigen vanaf 16 (ik weet het nu wel zeker dat het 16 ipv 17 is) toelaat met een contract op eigen naam. Hierbij is wel vereist dat dit formulier wordt meegezonden met legitimatie en krabbel van 1 van de ouders. Dit formulier heb ik echt niet zelf voor de gein in mekaar geknutseld

› reageer

Klopt helemaal wat Desteef zegt, met als kleine aanvulling dat je ook een 'gewone' machtiging kunt maken. Dus gewoon ff de informatie op een blaadje zetten en door je ouders laten ondertekenen.

› reageer

ik heb voor iemand besteld die een bankafschrift had die van 15 oktober was... zou dat goed komen? ik heb deze gewoon opgestuurd.

› reageer

Dat is een afschrift van bijna 3 maanden oud, moest niet ouder zijn dan 1 maand dus denk het niet.

› reageer

Iemand al iets gehoord van de BC over het afgesloten abonnement?

› reageer

Ik kan het bestelformulier voor Orange free 20 invullen maar ik kan daar geen nummerbehoud op kwijt.
Onderaan staat dat er een nummerbehoudformulier met de SIM kaart meegezonden wordt.
Ik zou graag willen weten of ik van mijn Orange Prepay naar Orange Free 20 kan met behoud van het nummer wat nu op de prepay staat.

Wie heeft daar ervaring mee ?
anders heeft het weinig zin dit abo te bestellen.

› reageer

Maakt het uit of je bij MMS ja of nee invult?

› reageer

@ Syrinx: volgens mij niet; je hebt dan gewoon de mogelijkheid om te MMS-en. Het kost niets extra, het is net zoals dat je kunt SMS-en

› reageer

Als je bij MMS "ja" invult staat het standaard al aan (handig als je een MMS toestel hebt). Als je "nee" invult staat het dus niet aan en zou je het later nog kunnen activeren.

› reageer

misschien hoort dit hier niet thuis maar het is wel handel voor ieder die het interesseert

Via bv marktplaats is hier goede handel aan te halen.

Sluit abonnementje af, zet over op prepaid met behoud van beltegoed, en verkoop de 255 euro beltegoed voor 150 euro! Wedden dat het lukt.
Aansluiten dus op naam van vader, moeder, jezelf, broer, zus, bedrijf enz.!

Dit geldt trouwens ook voor alle andere orange abonnementen

› reageer

@Roel, als je ff een jaartje hebt zal dat vast wel lukken... (tenzij ze dan niet meer overzetten naar prepaid)

› reageer

Als je het abo in een keer afbetaald heb je het direct

› reageer

Niemand die al een simkaartje heeft gehad? Als ik zo'n beetje nadenk zouden ze toch al binnen moeten zijn bij de mensen.

› reageer

Als je direct om laat zetten naar pp, dan bel je per minuut €0.07 en €0,02 starttarief meer dan wanneer je met je Free 20 belt. Als je naar Orange nummers belt is het voordeel nog groter. SMS versturen is slechts €0,01 duurder, alleen MMS versturen is even duur.

› reageer

@Tellies, denk niet dat het zo snel gaat. Al zou je zondag meteen je aanvraag gepost hebben, het is een antwoordnummer dus komt het een dag later dan normaal aan. Zitten we al op dinsdag, TPG had het in het begin van de week nog steeds druk, dus misschien hebben ze het grootste deel van de aanvragen pas gisteren ontvangen!

› reageer

op site &contract staat :na goedkeuringvan je contract wordt je bestelling BINNEN 10 werkdagen via tpg-post thuisbezorgd.Pin & puk via mail

› reageer

Op de website staat dat je je simmetje binnen twee weken krijgt. Effe geduld dus nog.

› reageer

floris als je het abo meteen omzet/afkoopt dan heb je nog niet het beltegoed opgebouwd. Dat gaat met 20 euro per maand!

› reageer

maandag 5 januari Orange Free 20 besteld bij 2call.nl
donderdag 8 januari zat ie bij de post! da's heel wat sneller dan de minstens 2 weken die ik bij Belcompany hoor!

› reageer

MDP> je kan ook naar een shop gaan is het hoogstwaarschijnlijk nog sneller maar wel duurder...

› reageer

@Floris, Wat is dan je winst als je de resterende maanden af moet kopen en je 150 euro voor de simkaart met beltegoed krijgt? Volgens mij maak je dan een verlies van 70 euro?

› reageer

net gebeld met belcompany men had al 1500 aanvragen liggen.
ben benieuwd of dit nog de gehele maand doorgaat.

› reageer

@Zenga13: Lees even de topictitel: 100% gratis Orange 20 free.
Dan is toch per definitie alles wat je er cash voor krijgt pure winst?

› reageer

1500 aanvragen?,da's 360.000 euro WEGGEVEN snap niet goed dat Belcompany dit doet, maar ik vind het best

› reageer

1500 valt me nog reuze mee! Volgens mij is het Orange die dingen weggeeft (maar wat zijn nu de reeele kosten van een minuut bellen.....)

› reageer

persoonlijk denk ik dat het of belco of belco&Orange samen is, want waarom zou Orange het anders alleen via Belco doen
hebben ze een belang in Orange oid. is Belco behalve in Nederland ook in de rest v/d wereld een bekend bedrijf & doen ze dit bijv. ook in Engeland? ga het wel ff uitzoeken als ik de tijd heb.

› reageer

barzz --> Orange is bij mijn weten 100% dochter van France Télécom, en dat is weer een zelfstandig bedrijf. Lijkt me dus niet dat Belcompany iets weggeeft. Ik denk wel dat Orange een bepaalde (lager dan normale) vergoeding geeft aan Belcompany, omdat deze telefoonshop het alleenrecht op deze actie heeft.

Oh, en nog iets. Ik was de hele dag weg en er lag net een afhaalbewijs van TPG in de brievenbus, zending afkomstig uit Belgie. Kan het zijn dan Belcompany vanuit Belgie verstuurd? Lijkt me sterk, maar ik heb verder niets in Belgie besteld

› reageer

Denk persoonlijk dat het een actie is in samen werking met Orange en Belcompany is. Ik denk BC een bepaald aantal klanten aan Orange moet bezorgen.

› reageer

Of zal het onderdeel zijn van een deal waar o.a. ene M. Borsato ook deel van uit maakt?

› reageer

ben er wel achter dat Belco van Macintosh groep is (oa. Manfield, Pietclerxx, Halfords enz. omzet 801 miljoen$$) en met Belco niet zo'n best jaar achter de rug heeft, terwijl er in Nederland & België 275 vestigingen zijn.
Ben er nog steeds niet achter waarom ze 360.000 euro's weggeven( minimaal, want er zullen zeker nog legio mensen volgen)

› reageer

barzz, wie/wat is jouw bron?

› reageer

Barzz> volgens mij heb je het mis, er zijn immers ook andere aanbieders die free20's bijna gratis weggeven, dus het is echt orange die betaald. Volgens mij hebben Or en BC een deal dat BC altijd de hoogste korting krijgt van Or, TM en t4t hebben ook zoiets.
Dus als een webshop winst maakt door een Or20 voor 12,50 aan te bieden en bc krijgt nog meer korting, dan maken ze dus geen verlies op de abo's. Ik denk dat Or de abo's gratis levert en aan BC minder dan de kostprijs betaald voor de kosten van admin en verzending.
Een mooie manier voor orange om wat terug te krijgen voor die hoogste korting regeling. En aangezien ze allebei hard klanten nodig hebben hebben ze ook beide een voordeel.

en nogmaals: de werkenlijke kosten voor orange zijn natuurlijk veeeeeeel lager dan 20/mnd dus ze geven zeker geen 360.000 weg

› reageer

Wacht ff Koos, reken eens uit als iemand constant 0900-nummers belt, laten we zeggen voor een belspel. Zal best vaak gebeuren dat iemand daarvoor een abo afsluit bij Orangem vooral als het gratis is. Dan is dus 80% van 20 euro al weg. Reken nog eens kosten voor sim-kaart, maandelijkse facturering, incasso, onderhoud netwerk, klantenservice etc. Denk dat je dan snel boven de 20 euro zit!

› reageer

hier is belco onderdeel van, & dit geeft de kwakkelende economie aan
besides, is echt wel 360.000 euro aan kapitaalvernietiging, ondanks de lagere kostprijs moet je uit gaan van verkoopwaarde maw. wat je er normaal voor zou moeten betalen cq.uithalen.

› reageer

het is natuurlijk ook zo dat Orange gokt op het meer bellen dan 20 euro en mogelijk, door tevreden zijn over Orange of vergeten op te zeggen, mensen volgend jaar blijven hangen.
Het is een spel voor grote mensen. Ga er maar vanuit dat Orange hier winst van maakt.

› reageer

Dat van die belspelletjes had ik over het hoofd gezien, dat van die kapitaalvernietiging deel ik niet, immers de verkoopwaarde van mobiele abo's is veel lager dan het beltegoed, daar moet je de cashback of toestelkorting nog afhalen.

Sowieso, kapitaalvernietiging door iets weg te geven? ik ben geen econoom maar volgens mij is dat geen kapitaalvernietiging

› reageer

Ik ook niet , maar ik ga er ( wellicht onterecht) van uit dat je de "marktwaarde" van 20,- per maand per abo wel moet door berekenen, maw:Ik geef iets weg wat normalieter 20.- kost, waar ik (denk ik) wel BTW over moet betalen, maar krijg er niets voor terug, behalve een hoop blije TV bezoekers, dus normaal heb ik bijv.1.000.000 belmin. per jaar, die ik als inkomsten reken, maar nu maar 800.000 ofzo, omdat ik die weggeef, dus is 200.000 gratis belmin. kapitaalvernietiging

› reageer

Nee, dat is winstderving, hoewel, zonder de actie was er niet gebeld. Maar goed, dit is niet de plaats om een filosofische discussie over kapitaalvernietiging te voeren. We zijn het over een paar dingen eens: gratis is nooit duur en TV-ers gaan veel naar huis bellen op vakantie in het buitenland en het wordt een druk jaar voor puzzeltijd of kent iemand een spelletje waar je meer aan kunt verdienen?

› reageer

@Petervdk, Ik denk dat als je eerder onder je abonnement uit wil, je dan ook bij dit abonnement een afkoopsom moet betalen. Meestal zijn dat de resterende maanden. Dan is het dus niet gratis en als je de kaart dan als prepaid verkoopt voor 150 euro, heb je volgens mij verlies. Leg jij mij anders eens uit om welke reden jij dit abonnement kosteloos op kan zeggen? Dat je geen Abonnementskosten hoeft te betalen wil niet zeggen dat opzeggen ook gratis is...

› reageer

Wat ik me afvraag is wat er na 12 maanden gebeurd. Krijg je dan opeens facturen met 20 euro abokosten? In feite heb je getekend voor een 0 euro abonnement voor 12 maanden, daarna wordt het stilzwijgend verlengd, maar zou dit dan nog voor die 0 euro zijn of voor 20 euro? Het gaat hier niet om logica, want daar heeft dit abonnement sowieso al geen last van...

› reageer

dan kun je of 2 maanden voor aflooptermijn opzeggen, of na 1 jaar per direct

› reageer

Na 9 maanden bel ik ORange op dat ik het abbo wel in zijn huidige vorm wil behouden .. Eens kijken wat ze dan zeggen

› reageer

maar dan zullen ze me van te voren wel op de hoogte moeten stellen, ik heb getekend voor 0 euro en niet voor 20 euro... Ik heb het liefst een eeuwigdurend 0 euro abonnement

› reageer

@Zenga13: Oeps, foutje. Heb bril nodig...
Had ff niet in de gaten dat het om dat afkopen ging. Dan heb ik niks gezegd...
Alhoewel... Als je een jaar niets hoeft te betalen, hoef je natuurlijk ook niets af te kopen. Maar dat gaat vast niet lukken als je dat probeert...

@Egidius: denk je dat nou echt, of.....
Volgens mij heb je getekend voor een Free 20 met als kadootje het feit dat je de 1e 12 maanden 0 euro hoeft te betalen... Dus je op de hoogte stellen lijkt me niet zo nodig en zo opeens zijn die facturen van 20 euro ook niet na die 12 maanden...
Er gelden niet voor niets de standaard voorwaarden van Orange.

› reageer

Hiervoor heb ik getekend:

Abonnement Free € 20 abonnement (12mnd) € 0,- (p/mnd)
(van het contract gekopieerd)

› reageer

Orange Free 20 tegen normale voorwaarden (zonder maandelijkse abonnementskosten)

Maar goed, sommige mensen zijn blijkbaar nooit tevreden...

› reageer

Opzich lijkt me het het beste om bij te klantenservice te vragen of je het abbo in zijn huideig wordkan behouden en vragen om schriftelijke bevestiging.
Als ze je dan laten betalen hebben ze een probleem en ik zal me tot het uiterste inspannen om orange lekker uit te persen en wat extar gratis te bellen zij verdienen toch wel genoeg geld >

› reageer

Mee eens... je tekent voor een contract voor onbepaalde tijd waarvan de eerste 12 maanden met 20 euro korting. Verder teken je voor accoord gaan met alg. voorwaarden, dus zul je na 12 maanden zeker een maandelijkse factuur onvangen van 20 euro tenzij je op tijd hebt opgezegd of (indien dat tegen die tijd nog kan) om hebt laten zetten in prepayed.

› reageer

Je kunt gewoon helemaal gratis bellen, en dat vind ik geweldig. Als je maar 2 maanden voor einde contractdatum (zet het voor mijn part in je agenda;-)) even een opzegbriefje stuurt, aldanniet met nummer- en beltegoedbehoud naar prepaid van orange.

› reageer

Egidius: ik had hetzelfde bedacht (en op TV gemeld) waar jij nu mee aankomt. Ik heb toen echter nog eens op de website van BC gekeken en daar stond:In samenwerking met Orange kunnen wij jou een uniek aanbod doen: sluit via onderstaande link een 1 jarig Orange Free 20 abonnement aan en vervolgens hoef je 12 maanden lang je BelBundel/abonnement niet te betalen. Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft).

Ik heb toen mijn hele post doorgestreept en een mod is zo vriendelijk geweest om hem te hiden. Vandaar dat jij em ook niet hebt gelezen Je tekent er dus wel degelijk voor om na twaalf maanden €20,- te gaan betalen, tenzij je tijdig opzegt.

› reageer

Toch ff wat beter screenen de volgende keer, want tis al heel vaak gezegd. Je krijgt dan €255 beltegoed (240+15 van het welkomsgeschenk)

› reageer

Sterker nog... bij het omzetten komt er nog 5 euro bonus beltegoed bij (snap ook niet waarom maar 't is met mijn omzetting ook gebeurd) en dus kom je op 260 euro beltegoed.

Dit is echter wat nu op dit moment geldt. De kans is dus aanwezig dat ze dit terugdraaien. Volgens mij zijn ze 't namelijk niet verplicht om te blijven hanteren.

› reageer

Ik heb zo de reacties doorgelezen. Ik ben er niet op uit de provider een poot uit te draaien, wel bel ik graag goedkoop met graag zo weinig mogelijk gezeur. Ik denk dat velen op dit forum het met mij eens zijn.

Gezeur vind ik dat je ieder jaar over moet stappen naar een andere provider met zulke ellende als nummerbehoud, waar bekend is dat de meeste providers daar niet echt flexibel mee zijn, ondanks de OPTA.

@Kruimeltje
Toch ben ik het nog niet helemaal met je eens. Inderdaad staat daar 12 maanden. Maar er staat niet dat je na 12 maanden het "gewone" tarief moet betalen. De grap met contracten is dat de zaken er expliciet moeten staan. Bovendien maakt dit onderdeel niet echt onderdeel uit van het daadwerkelijk contract, waar je je handtekening onderzet. Hier twijfel ik overigens een beetje. Onder "handtekening" staat het volgende:

Door ondertekening gaat klant akkoord met de volgende voorwaarden: het aanvraagformulier is naar waarheid ingevuld; de klant toont en verstrekt geldige legitimatie (bij vertegenwoordiging dient een geldig document te zijn overlegd waaruit vertegewoordigingsbevoegdheid blijkt); Orange int de periodieke facturen via automatische incasso; de algemeen geldende voorwaarden van Orange Nederland N.V zijn van toepassing evenals de geldende aanvullende voorwaarden. (v)

Dan doel ik op de laatste regel. Ik zou dan echter zeggen, er moet op het contract een expliciete verwijzing naar deze bijzondere situatie staan, namelijk dat je na 12 maanden 20 euro moet betalen i.p.v. 0 euro voor de basiskosten.

› reageer

who cares, je hebt voor 1 JAAR GETEKEND dus een jaarcontract, bijna iedereen hier zal deze Orange Free 20 incidenteel of met vakantie e.d gebruiken, bijna iedereen heeft al 1 of meerdere abo's om normaal mee te bellen, dus zoek nou geen spijkers op laag water, of zout op slakken enz. maar wees gewoon blij met deze unieke actie!

› reageer

Inderdaad, wees blij

Iets met een gegeven paard enzo...

› reageer

who cares, je hebt voor 1 JAAR GETEKEND dus een jaarcontract, bijna iedereen hier zal deze Orange Free 20 incidenteel of met vakantie e.d gebruiken, bijna iedereen heeft al 1 of meerdere abo's om normaal mee te bellen, dus zoek nou geen spijkers op laag water, of zout op slakken enz. maar wees gewoon blij met deze unieke actie

Ja, maar je abbo word ver stilswijgent verlengt. Ik vind eigenlijk ook dat ze het in het contract zouden moeten zetten...

› reageer

brammutje> Dat staat in de algemene voorwaarden, die deel uitmaken van het contract.

› reageer

Het zo mij wel vreemd overkomen dat Orange na 12 maanden opeens de volle prijs gaat rekenen als je niet opzegt.
Dat lijkt me niet verstandig want daar verspeel je klanten mee.
Beter zou zijn om een aantrekkelijk verlenging aan te bieden tegen die tijd dat de 12 maanden om zijn.
Bijvoorbeeld tegen deze voorwaarden zoals die nu gelden (0 Euro p/m) of goedkoper. Nu kan goedkoper niet dus gelijkblijvend is prima.

Mochten ze toch zo onverstandig zijn om je 20 euro per maand te laten betalen stap iedereen er uit naar een goedkopere provider of prepay. Zo blijf je natuurlijk wisselen en dat is ook niet prettig.

Waarom bieden ze niet gewoon 24 maanden aan ?

› reageer

onderste uit de kan 24 maanden voor niets zeg het maar, alles kan& morgen win ik de staatsloterij
slotje is raadzaam, stel dat er nog meer mensen gaan twijfelen, dan neemt niemand meer een gratis abo

› reageer

stuurde op mijn werk via de interne mail een berichtje over dat gratis bellen.

Bijna niemand wil geloven dat het gratis is men is achterdochtig ze denken dat er een addertje onder het gras zit. veel mensen vinden het te veel rompslomp om nog een abo af te sluiten.

Het is ook nooit goed bij nederlanders.
Ook nog de vraag of er geen gratis telefoon bij zat (kan het nog gieriger)

› reageer

Iemand al wat binnen ?

Ben al wel achter mijn nieuwe tel nummer via klantenservice orange.

Dus hij is al goed gekeurd.

› reageer

Pavano wanneer had je de formulieren opgestuurd?

› reageer

@pavano.. wanneer heb jij het opgestuurd dan??

› reageer

en hoe kun je te weten komen of je aanvraag is goedgekeurd??? Gewoon je naam en adres doorgeven of zo?

› reageer

@mrmm85
Jep, gewoon even bellen met de klantenservice en aan de hand van je NAW-gegevens kunnen ze kijken wat de status is van je aanvraag.

› reageer

We zouden een nieuw draadje kunnen openen over de levering, of is dit een slecht idee?

› reageer

dag nadat het bekend was heb ik de papieren opgestuurd.
heb nog niets binnen overigens weet alleen het nieuwe nummer al dus dan moet ik er wel vanuit gaan dat het contract is goed gekeurd.

› reageer

NAW-gegevens wat zijn dit? ik heb gebeld maarz ekonden me niets vertellen aan de hand van mn adres gegevens over de aanvraag

› reageer

N(aam)
A(dres)
W(oonplaats)

› reageer

mensen, heb geduld. Er stond toch wel duidelijk dat levering geschiet rondom of binnen 10 dagen en we zijn nog geen week verder.

› reageer

Mensen, ik heb een groot aantal posts gehide... Houdt het a.u.b. on topic, dat wil zeggen: plaats alleen berichten die gaan over de BC aanbieding en alle andere berichten mijden. Ook suggestie's voor een "slotje" horen niet hier thuis, maar in het [tv_mf]. Laat dit a.u.b. het laatste off topic bericht zijn

› reageer

HEHE......!!!!!!
Eindelijk iemand die wat zegt, we waren wel erg aan het afdwalen.
gratis abo, gratis gsm,je hypotheek voor jou afbetalen, bij je thuis de was komen doen, gratis, gratis gratis....o-)

› reageer

zo....

2 dagen lang contracten ingevoerd! Wat een werk zeg! Er is niet tegen te werken zoveel aanvragen! Maandag gaan de eerste 500 op de bus waarschijnlijk. Wat je allemaal niet tegenkomt, ik kan er een boek over schrijven!!

› reageer

2 dagen lang contracten ingevoerd! Wat een werk zeg!
Ervan uitgaande dat je daadwerkelijk bij BC werkt, waarom moet je in hemelsnaam contracten invoeren als je iedereen eerst online alles laat invullen. M.a.w. er is toch al gewoon een database met alle klantgegevens (op datum, plaats en handtekening na)?

› reageer

@shasha

› reageer

de gegevens die opgestuurd worden, worden gecontroleerd en ingevoerd bij Orange. Dit is voor het activeren van de sim en het toevoegen van de NAW gegevens. Vandaar det invoeren!

› reageer

Dat controleren snap ik, maar gegevens invoeren die je al digitaal hebt, nee, dat snap ik niet... Dat is toch geen systeem te noemen?

› reageer

zeg panter tot waneer loopt deze actie nog?

› reageer

tot de simkaarten op zijn ;-)

Neej, is nog moeilijk te zeggen. Er is heel veel vraag naar, er liggen nog heel veel aanvragen klaar. En ik weet niet wat er dit weekend nog bijkomt. Ik zou niet te lang w88 i.i.g. Ik heb er zelf ook 1 genomen, de rest van de familie ook laten tekenen. Tis wel heel goedkoop zo namelijk ;-)

› reageer

@panther

hoeveel kun je er op een naam aanvragen.
en... wat als je een bankafschrift hebt opgestuurt, ouder dan een maand...

› reageer

Ik heb zo'n vermoeden dat Belcompany wegens de grote belangstelling maar één aansluiting per persoon wil realiseren.

Meestal ontstaan er wat moeilijkheden als mensen in één maand meerdere abonnementen willen afsluiten.

› reageer

Ongeveer 2-3 kan je er aanvragen, ligt ook aan je verleden of je wel is niet betaalt hebt.
Ik denk dat je een oud bankafschrift niet accepteren. Misschien als het een paar dagen scheeld dat ze het door de vingers zien maar 2 maanden zullen ze denk ik niet doen...

› reageer

Het is verstandiger om te wachten met insturen totdat je het juiste afschrift hebt. Het ligt er natuurlijk aan wie je aanvraag in behandeling neemt. Het enige wat ik je kan vertellen is dat wij in ons filiaal heel streng letten op die 30 dagen.

dus... afschrift van 1 januari is op 1 februari NIET meer geldig, dus al ontvangt die klant zijn/haar afschrift op 3 februari, dan nog moet hij/zij naar huis voor het laatste afschrift.

Bij Orange kun je gelukkig sinds 9 maanden of zo 1 cent pinnen in de winkel, maar bij aanvragen door buitenlandse klanten (afschrift verplicht bij sommige providers) wordt heel streng op die 30 dagen gelet.

Providers en kantoor houden ons hier ook streng aan. Ga er maar vanuit dat het bij de internet shop net zo streng is.

› reageer

Orange bepaald hoeveel aansluitingen een klant mag. Toch sluit Belcompany per unieke klant maximaal 2 abonnementen aan.

› reageer

Ik werk dus bij Orange, en een klant mag bij ons maximaal 2 Free's, 3 Smarts en een onbeperkt aantal Ready's hebben. Als je er dus al twee hebt word je waarschijnlijk afgewezen, al slipt er wel eens eentje tussendoor.

Zelfs bij ons intern is een mail rondgegaan met de aanbieding, moet je nagaan wat een bergen aanvragen ze in Veenendaal zullen hebben liggen..

› reageer

net gebeld, en Bc komt echt om in de aanvragen, en je mag helaas maar ergens logisch maar 1 aanvraag pp doen.

› reageer

Bc moet toch wel ergens geld aan verdienen?

› reageer

@jeroenalex Voordat ik een aanvraag indiende heb ik de activatielijn van de dealerhelpdesk gebeld met de vraag of een individu altijd wordt afgewezen bij een 3e aansluiting. Mij werd verklaard dat dit absoluut niet het geval is en een 3e aanvraag moet lukken zolang een klant geen wanbetaler blijkt te zijn en al redelijk lang klant is bij Orange.

Ik heb afgelopen zaterdag zelf ingelogd op de dealersite om mijn contracten op te vragen en ja hoor... er staat een 3e nieuw nummer bij

› reageer

Als je dan toch kan inloggen, check ons dan ook ff allemaal...

› reageer

Bel zelf ff met klantenservice zou ik zeggen

› reageer

Ik heb vernomen via GoT coulant wordt gehandeld met de afschriften die niet ouder mogen zijn dan een maand. dus het afschrift van 28 november heeft toch kans van slagen.

› reageer

Ik kreeg net een mailtje terug van BC dat ze toch ECHT een bankafschrift van niet ouder dan een maand moesten hebben! Stond verder nog bij dat ze dat niet zelf hadden verzonnen maar Orange.

› reageer

Er liggen inderdaad kratten vol met aanvragen in Veenendaal. Extranet kan het niet eens allemaal aan bij Orange! Echt wel gaaf om te zien dat er zoveel animo voor is. BelCompany sluit maximaal 2 abo's af op 1 naam. (Was een klant voor 3, daar heb ik de 3de niet eens aangevraagd).

› reageer

GSMStunter biedt een dergelijk abonnement aan echter op basis van cash-back

Enig verschil: verzendkosten € 12,= die weer terugkomen via
€ 15,= extra beltegoed.

› reageer

Deze heeft ook de €15 extra beltegoed, dat is namelijk het welkomstgeschenk. Als je de thread had gelezen ...

› reageer

Ik heb geen juist bankafschrift (de ABN-AMRO heeft me nog steeds geen recentere gestuurd dan die van eind oktober). Ik heb echter wel een recent creditcard-afschrift van dezelfde rekening, met dezelfde adresgegevens enzo, opgestuurd. Het lijkt mij dat dit ook voldoende moet zijn, maar weet iemand dat zeker? Of krijg ik zo alsnog een afwijzing omdat ze een rekeningafschrift en niet een creditcard-afschrift van die rekening moeten hebben?

Oh ja, nog iets: ik heb een Free 30 abo bij Orange dat afloopt op 4 april ofzo. Kan ik dat nummer ook laten porteren naar mijn nieuwe Free 20 sim of moet ik dan gaan klooien via een prepaid-kaart of kan het zelfs helemaal niet binnen dezelfde provider? Ik ben namelijk nogal tevreden met mijn huidige nummer...

› reageer

@DeSteef: Wat ik hierboven postte zijn de officiele regels zoals ze ook bij ons op het intranet staan. Zoals ik er al bij zei, slipt er soms wel eens eentje tussendoor omdat er geen echte controle op zit. We zijn ook voor een groot deel afhankelijk van de dealers, en ook bij de klantenservice is de ene medewerker strenger dan de andere.

@panter1976: Volgens mij had ik die klant van jou gisteren aan de lijn, die had al twee abo's en vroeg zich af hoe het met de derde stond (Was nog niks in het systeem over te zien, aangegeven dat het ook waarschijnlijk niet ging lukken)

› reageer

Als je bij de ABNAMRO 0900-0024 belt en aangeeft dat je ondanks internetbankieren toch liever 2 in plaats van 1 keer in de maand een afschrift wilt hebben, dan krijg je die gewoon kostenloos toegestuurd. Wil je hem nog vaker, dan moet je bijbetalen.

Persoonlijk vind ik het ergens raar dat providers eisen gaan stellen waardoor klanten die modern bankieren via internet niet meer aan kunnen voldoen doordat de banken willen bezuinigen. Aan de andere kant bied dat in enige mate controle op het adres. (hoewel voor de echte fotoshoppers een afschrift mogelijk binnen minuten gemaakt is of zie ik dat verkeerd?)

› reageer

@Roach Een creditcard afschrift = geen bankafschrift. Ik voorspel moeilijkheden, maar zoals hier vaker bescherven is... ben je afhankelijk van degene die jouw aanvraag in behandeling neemt.

› reageer

@DeSteef: Ik zie niet in waarom een afschrift van een bankrekening waarop alle pin-transacties en overboekingen staan wel geaccepteerd zou worden, en een afschrift waarop alleen de creditcard-transacties staan niet. Op beide staan namelijk mijn persoonlijke gegevens als rekeningnummer en adres enzo vermeld.

› reageer

@ Roach, stel je vraag aan een provider/webshop, lijkt me nuttiger om direct een antwoord te krijgen ipv. een veronderstelling>

› reageer

Het bankafschrift is puur ter verificatie van je NAW/rekeningnummer - je kan daarom ook alle transacties afplakken.

› reageer

Volgens mij hebben deze reacties steeds minedr te maken met het originele onderwerp van dit draadje. Nieuwe discussie starten?

› reageer

@Roach Laat ik het anders zeggen... in ons filiaal zou je naar huis gestuurd zijn, niet omdat wij lullig willen doen (want filialen moeten ook omzet draaien), maar omdat de uiteindelijk door de provider uit te keren bonus in gevaar komt (hoewel er heus af en toe iemand tussendoor glipt).

Gelukkig mogen we tegenwoordig ook 1 cent pintransactie accepteren, maar voorheen was het ook voor ons zeer frustrerend om dagelijks meerdere klanten gewoonweg weg te sturen. Helaas wordt dit dus in de praktijk echt streng gehanteerd.

Mijn advies aan jou... nogmaals insturen zodra je je BANKafschrift hebt, dan heb je in ieder geval alles gedaan wat mogelijk was.

› reageer

Ik vraag me iets af (en hoop dat mensen die bij Orange/belcompany werken en hier af en toe posten dit kunnen beantwoorden):

Ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding, maar ipv mijn bankafschrift mijn internetbankieren gegevens meegestuurd. Als ik er nou NIET doorheen slip, mijn aanvraag wordt niet geaccepteerd (wat dus volgens de regels zou moeten gebeuren als ik de discussie goed begrijp) , krijg ik hier dan iets van te horen (zodat ik het kan corrigeren) of kan ik dan gewoon wachten tot ik een ons weeg, en wordt ik gewoon niet aangesloten en verloopt de aanbieding.

› reageer

ik begreep na een belletje met Bc dat je OF een brief met Sim thuis krijgt OF een brief met een afwijzing, dus zou er gewoon nog eentje ( of 2) aanvragen just to be sure

› reageer

dank. dat zal ik maar doen dan ja. kan nooit kwaad he, 2 abo's waar je niets voor betaalt

› reageer

@DeSteef: Ik ben sowieso van plan nogmaals een aanvraag te doen, zodra ik een recent rekeningafschrift krijg (mits de aanbieding dan nog staat). Intussen wacht ik dan maar af hoe het met deze gaat.

@All: Weet iemand het antwoord op mijn andere vraag, namelijk: Kan ik ook nummerportering aanvragen op mijn eigen in april aflopende Orange Free 30 abo? Of moet dat via PrePaid? Of kan nummerportering helemaal niet binnen dezelfde provider, zoals ik ook wel eens lees?

› reageer

Yes, heb mijn simkaart vandaag gekregen. Mijn aanvraag heb ik vorige week maandag opgestuurd. BC en Orange bedankt

› reageer

Ja, ook ik heb de simkaart binnengekregen en een extra enveloppe met de pincode En nu flink bellen

› reageer

@Roach: Dat gaat niet lukken. Je kunt je nummer niet meenemen van een Orange Free 30 naar een nieuwe Free 20. Je zou het dan inderdaad via een prepay van een andere provider moeten doen.

› reageer

@regi
@detulp50

De pincode zou toch per e-mail verstuurd worden???

› reageer

Nummerbehoud van Free 30 naar Free 20 kan wel als je je Free 30 eerst om laat zetten in Prepaid en vervolgens na een dag of 30 (volgens de klantenservice van Orange) nummerbehoud gaat aanvragen.

› reageer

Ik heb mijn sim ook vandaag ontvangen. Ik heb ook een printje van "aanvraag mobiele telefonie" erbij gekregen, met daarop de gegevens ingevuld. Echter, bij "nummer op rekening van anderen" is JA aangekruist, terwijl ik zeker weet dat ik dat niet had aangevinkt bij het opgestuurde contract

› reageer

Even bellen met de klantenservice dan maar, als je dat maar niks vindt. Dat gaat overigens wel van je (gratis) bundel af.......

› reageer

@egidius
Dat dacht ik dus ook dat de pincode per email zal toegestuurd worden, maar had hem ook via de post (extra envelop)

› reageer

hmm, ziet er slecht uit. Ik heb hem vorige week zondag al verstuurd en nog niets binnen in tegenstelling tot mensen die hem maandag hebben verstuurd en nu wel al binnen hebben...

› reageer

houd moed, op website staat 10 werkdagen( heb ook nog nix mogen ontvangen)

› reageer

en ze krijgen vast enorm veel aanvragen binnen ('t is nu eenmaal gratis) dus ze gaan ongetwijfeld achterlopen op hun schema. Maar ik wil best een week xtra wachten op een gratis abo

› reageer

Weet iemand of dat gratis sms tot eind jan ook voor deze abo's gelden?

› reageer

Volgens mij was er in ieder geval nog geen envelop van BelCompany.Ik weet niet of dit positief of negatief is. Kreeg dit terug van Orange

Vriendelijk verzoeken wij u contact op te nemen met de Belcompany wat
betreft uw vraag over de actie via hun internet-site.

In onze administratie zijn uw persoonsgegevens wel bekend onder klantnummer:
1.13118438 maar staat het contract nog niet actief.

› reageer

mrmm85: Ik heb al op 3 januari besteld en nog niets gehoord, dus ik denk dat je nog veel meer geduld moet hebben. Ik vind het wel raar dat ze ook niet eens een e-mail sturen met daarin de bevestiging van de ontvangst of zo.

› reageer

ok, geduld heb ik wel, het gaat er alleen om dát hij wordt goedgekeurd. Maar het geeft me iig weer nieuwe hoop dat anderen hem ook nog niet hebben!

› reageer

kan het contract zeker niet faxen.

› reageer

heb wel een email adres voor je:ibestelling@belcompany.com?subject=O2Contract, give it a try, of bel ze:0318-569808

› reageer

Er komen per dag meer dan 500 aanvragen binnen. Dat moet allemaal gesorteerd worden voor ze geactiveerd worden. Niet iedereen houdt zich aan de regels enzo... Toch zijn er dit weekend > 500 aanvragen goedgekeurd en verstuurd. Heb geduld, als je alles goed opgestuurd hebt krijg je vanzelf 2 enveloppen in de bus!

› reageer

Hee das raar ik heb simkaart erin gestopt en krijg een sms van orange dat ik 15 euro van de vorige maand heb overgehouden en dat ik deze maand 20 euro erbij krijg. Bel ik de rekening infolijn hoor ik dat ik 34,51 nog heb. Dit klopt toch niet? Of kostte dat info sms je geld dan zou ik hem graag uit zetten.

› reageer

BC aan de lijn gehad. Indien je op de een of andere manier wordt afgewezen zou je door hen telefonisch worden benaderd.

› reageer

da's niet zo leuk, heb geen tel.nr. achtergelaten

› reageer

Wat denken jullie. Ik ben in nov afgewezen door orange met de 5,- actie ivm een stomme experian registratie door een fout van Ben in 1999. Maak ik denk je kans op deze gratis actie?

› reageer

als je dat zwart op wit hebt staan van Orange dan zouk een kopie meesturen. Als je nix zwart op wit hebt staan lijkt me het wel stuk moeilijker. Afwijzingen worden daarna handmatig nagekeken! Met die kopie heeft men dan een goed bewijs daarvoor

› reageer

Wat bedoel je zwart op wit. Hun afwijzing?

› reageer

Ik heb even navraag gedaan bij de Belcompany of je een Orange prepay nummer kan meenemen naar een Orange Free 20 abo, dat kan dus.
Formulier moet ingevuld worden wat meegeleverd wordt.
Nu ga ik ook bestellen !

› reageer

je zegt dat je door een fout bent afgewezen. Hoe weet je dat? Als je dat van Experian op papier hebt staan, is dat bewijs. Hoe weet je anders dat ze fout zaten?

› reageer

Heden 2 x ontvangen SIM en PIn in aparte enveloppen. Wat mij betreft prima aktie nu even afwachten of rekening Orange inderdaad 0 is en het dus definitief geen cashback is.

› reageer

Snarf, wanneer heb jij je spullen verstuurd?

› reageer

Kwakbol, 6 jan 2004. Maar moet wel zeggen dat ik mij strikt aan de regels houd dus alle papieren zijn goed. Misschien maakt dat het verwerken makkelijker (eerst alle duidelijke en komplete aanvragen). Las ergens in dit draadje (volgens mij deze pag) dat er nog al wat rommel binnenkomt.

› reageer

Snarf bedankt voor je snelle reactie. Heb zelf de aanvraag zondag 4 januari op de bus gedaan dus verwacht ik de spullen snel (morgen?) thuis.

› reageer

Ongeveer alle personen die gebruik maken van TV hebben nu waarschijnlijk een Orange 20 abo aangevraagd. Erg druk daar in Veenendaal. Zou het niet verstandig zijn om eerst eens een maand te wachten voordat we gaan roepen dat we niets ontvangen hebben of juist wel, moeilijk doen over een afschrift en andere zaken waar we niets mee kunnen. Het wordt allemaal zo langdradig. We zouden het bij goede informatie kunnen houden waar we allemaal wat aan hebben.

› reageer

Vandaag Belcompany even gebeld. Wilde even vragen of ze al wisten of ik 'erdoor' was. De hele vriendelijke mevrouw legde mij even uit dat het opzoeken van mijn gegevens even niet ging lukken omdat er een paar duizend aanvragen lagen . Ook vertelde ze dat als je aanvraag niet geaccepteerd was en/of er een ander probleem met je aanvraag was je gebeld zou worden...
Tis dus gewoon ff afwachten

O ja, voor de late beslissers, de actie loopt nog minimaal 1 week door volgens die hele vriendelijke mevrouw van Belcompany, dusse, sla je slag!

› reageer

ik heb vandaag de pukcode ontvangen
sim moet over 3 dagen komen staat er verder in de brief

› reageer

wel raar dat er dus twee versies zijn:
-de mevrouw van de BC zegt dat je gebeld wordt
-een andere mevrouw van de BC zegt dat er een brief komt, waaruit je kunt afleiden of je wel of niet aangesloten bent (of je krijgt een afwijzingsbrief, of je ontvangt de sim met pincode)

Lang leve klantenservice....

› reageer

Er zijn 2 stapels, een hele grote met de goedgekeurde abo's en 1 kleinere met de afkeuringen. Afhankelijk of je een juist emailadres telefoonnummer of adres opgegeven hebt wordt je gecontact. M.a.w. iedereen krijgt bericht. Ze hebben mij voor zaterdag weer gevraagd! Heb er wel weer zin in. Gezellig Orange abo's aansluiten met zijn allen.

› reageer

Dinsdag de Simkaart en de pukcode (in aparte enveloppen natuurlijk) ontvangen! Ik kan weer een jaartje gratis bellen!

› reageer

Voor alle ongeduldige mensen hier was de invoering van een status opvraagsysteem een uitkomst geweest. Misschien iets voor BC om in het achterhoofd te houden bij een volgende actie...

› reageer

Zondag 4 januari besteld, 5 januari op de bus gedaan. Gister pin en puk, vandaag simmetje binnen gekregen. Prima dus contract zat er ook bij, heel netjes zie je niet vaak.

› reageer

Pin en puk binnen, helaas nog geen sim..
Trouwens, wel toevallig dat mijn pincode mijn geboortedatum is, zullen ze wel zo hebben ingesteld ;-)

› reageer

om welke redenen zou je dan geweigerd meoten worden?
behalve dat je iets fout hebt ingevoerd?

› reageer

uhm, als je misschien al 50 abonnementen op je naam hebt staan en een heel klein beetje beginnen te twijfelen of je dat nog wel aan kan allemaal??

› reageer

de aanvraag van mijn moeder is afgewezen omdat ze al twee abonnementen had. 1 daarvan loopt op 17 januari af dus nog maar een keer insturen dan.Geachte heer, mevrouw,

Middels deze mail willen we u informeren betreffende uw aanvraag voor het gratis Orange abonnement zoals aangeboden via onze website.

Spijtig genoeg moeten we u mededelen dat u niet in aanmerking komt voor het Orange Free abonnement. Helaas kunnen wij u als BelCompany zijnde hier geen verdere informatie over verstrekken, eventuele verdere informatie kun u middels een schrijven opvragen bij Orange:

Orange Nederland N.V.
t.a.v.: afdeling Credit Risk
Postbus 5127
6802 EC ARNHEM

› reageer

afgewezen met als reden dat wat in de post hierboven ook staat. Leuk

› reageer

pavano, had je moeder al twee abonnementen bij Orange, of twee abonnementen elders?

› reageer

bij orange echter een opgezegd per 17 januari dus komt hopelijk nog goed als ik nog een aanvraag instuur na de 17e

› reageer

Hopelijk is het niet zo dat het alleen voor nieuwe klanten is en je dus niet al een orange abo mag hebben ... (heb er namelijk ook al een )

› reageer

BELCOMPANY en ORANGE KLASSE !
Alles met 10 [puk] en 11 [sim] dagen keurig verzorgt thuis gekregen.
*

› reageer

hoe zat dat nou precies heb zelf sim ontvangen en staat nu 14 euro 28 op is 6 januari goedgekeurd.

Hoor mensen die al 20 euro extra hebben.

en waar is het verschil 15 - 14.28 = 32 cent gebleven ?

› reageer

Shit man, dan krijg je IPV 240 euro gratis maar 239,68 GRATIS!!
hoop dat ik dan morgen aan de beurt ben< leuk in januari sinterklaas!!

› reageer

[edit]
te laat, het is wel duidelijk waarom barzz op 1 staat

› reageer

Ook vandaag de bestelling binnengekregen, ondanks het vergeten zijn om een kopie van de bankpas mee te sturen bij de aanvraag.

OT:
en waar is het verschil 15 - 14.28 = 32 cent gebleven

15 - 14.28 = 0.32??
Interessante calculator heb je daar...

› reageer

aha, dat betekent misschien dat ik twee abo's krijg toegestuurd (had na een foute bestelling voor de zekerheid een extra bestelling, met wel alle papieren perfect in orde opgestuurd). Nou ja, leuk cadeautje om weg te geven..

› reageer

Ik heb nu ook ales binnen, maar hoe vraag ik op hoeveel tegoed ik heb?

› reageer

Saldo check je met 747 bellen.

Het saldo kan afwijken van 20 euro, terwijl je nog niets hebt verbeld, omdat bij Orange vaste factuurdata worden gebruikt. Dan krijg je dus tot aan de datum waarop je nieuwe bundel in gaat een bundel die dus afhangt van het aantal dagen tot die datum.

› reageer

Dan krijg je dus tot aan de datum waarop je nieuwe bundel in gaat een bundel die dus afhangt van het aantal dagen tot die datum.
Nee hoor, dat is niet waar. Je begint altijd met 15 euro, vervolgens word je in 1 van de 4 (?) factuurdata ingedeeld en gaat je 20 euro bundel in. En als 747 zegt dat je 14-euro-nogwat hebt, luister dan even het volledige bandje af: 'genoemde bedragen zijn ter indicatie'.

› reageer

Simmetjes binnen... bellen maar

› reageer

Kreeg vandaag een mailtje van belcompany dat mijn aanvraag niet in behandeling wordt genomen omdat ik geen kopie van mijn paspoort had meegestuurd. Had trouwens wel een kopie van het vreemdelingendocument opgestuurd. Vervolgens heb ik ff een mailtje gestuurd naar de desbetreffende medewerker. Kreeg een mailjte terug dat ik de kopie van mijn paspoort kon doorfaxen of op zijn mail sturen! Dit noem ik nou service!!! leve Belcompany en Orange

› reageer

Hier ook 14,28 ipv 15 euro. Ik heb niks verbeld en het info-nummer gebeld via een andere gsm. Snap niet hoe dat kan, maar het zij zo. Om nou over 72 eurocent minder gratis beltegoed te gaan zeuren is nou ook weer zoiets .

› reageer

Infolijn is alleen maar een INDICATIE van het beltegoed.

Op de factuur klopt het straks hoor!

Specificatie kun je gratis bekijken op www.orange.nl

› reageer

Begint die vrouw te lullen: "Euro 34.51 tot 12pm" uh ik pakte de sim uit om ong. 4 uur dus 49 cent verdonkeremaand
Verder: "de volgende rekening bedraagt 20.00" sorry ik ging toch 0,00 betalen. Naja ik wacht de rekening wel af

› reageer

kan iemand uitleggen hoe orange gratis abo`s kan verstrekken. en is er al iemand die het binnen heeft en dat het allemaal werkt?

ik weet niks van dit soort dingen, maar gratis klinkt leuk..kost het mij gegarandeerd geen geld?

› reageer

Brammutje kreeg je ook een sms je ? want bij mij si die 49 cnet ook pleite. MAJA als het maar 0 euro blijft dan maakt het mij niks uit.

› reageer

Hehe lolz ik zit al ruim een jaartje in het "vak" maar ik vat deze aanbieding echt helemaal niet. Ik garandeer niets maar ik kan je wel vertellen dat ik nu een simmetje thuis heb en daar nog geen ct voor heb uitgegeven (zelfs niet aan postzegel) en dat ik dat ook nooit zal doen

› reageer

Mensen, lees nou 's even de reactie als je ergens over blêrt. De saldoinfo is ter indicatie en kan afwijken. Ik neem toch aan dat we hier niet de dikke van dale hoeven te citeren, of wel?
Daarnaast, de saldo info zal ook geen onderscheid maken tussen de gratis abo's en de normale, dus je volgende rekening is altijd 20 euro (voor de duidelijkheid, dus niet gaan schreeuwen: die je dus niet hoeft te betalen omdat dit een speciaal abo is)

Dan weer even ontopic: Ik heb 1 van de 2 aangevraagde binnen. Nu maar hopen dat de andere ook goed gaat.

› reageer

Opmerkelijke aanbieding ja.
Nou ja, ik begreep toch al niet waarom zo nodig artikel 2.3 in de
Algemene Voorwaarden van Orange
moet staan, maar misschien dat ze daar nu dan eindelijk gebruik van gaan maken....?
Hopelijk heb ik een negatieve en zieke ondernemersgeest....

› reageer

[edit]
Foutje, laat maar
[/edit]

› reageer

ach, dan kun je toch altijd nog opzeggenlol

› reageer

Ik snap wel waarom ze art. 2.3 erin hebben staan. En hoe zouden ze hier nu op een vervelende manier gebruik van kunnen maken? Ja, het zou wel vervelend zijn als je ineens je beltegoed niet meer kunt meenemen naar een pre-paid aan het eind van het jaar. Maar daar worden wij niet slechter van, alleen het gigantische gratis voordeel wordt dan iets minder. En de tarieven verhogen? Je betaalt het eerste jaar je abo-kosten niet dus daarmee zouden ze alleen maar bestaande betalende klanten wegjagen. En minder nieuwe betalende klanten trekken.

Waarom zijn zoveel mensen toch zo paranoïde? Het is heel simpel: Orange haalt echt wel voordeel uit deze actie. Mensen die over hun tegoed gaan, mensen die na twaalf maanden blijven hangen (al dan niet tijdelijk tot de volgende aanbieding, of d.m.v. een verlenging omdat ze tevreden zijn over Orange). Daarnaast sluiten ze het boekjaar mooi af met een paar duizend extra nieuwe aansluitingen. Goochelen met resultaten is dat. Vinden die heren leuk, zo laten ze de zaken mooier lijken dan ze zijn. Of misschien hebben ze wel een weddenschap gesloten over hoeveel klanten ze zouden hebben aan het eind van het boekjaar, je weet maar nooit met die mensen. Dus niet zo moeilijk doen en gewoon lekker gebruik maken van deze geweldige aanbieding.

› reageer

Vandaag sim ontvangen + begeleidende post. Keurig verzorgd door BC zoals ze beloofd hadden. Mensen geniet van het bellen....en zit voor de rest niet flauw te doen er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen!

› reageer

Ik heb vandaag ook alles binnengekregen, maar mijn SIM doet het niet... Heb het in meerdere toestellen geprobeerd, maar het lukt niet om aan te melden op het netwerk.

Mailtje naar de klantenservice is al gestuurd. Hebben jullie hier geen problemen mee gehad?

Bij Belcompany schuiven ze het trouwens mooi af op Orange...

› reageer

Dan heeft Belcompany je niet goed geactiveerd. Zij zullen dit ook voor je op moeten lossen.

› reageer

He hou nou toch 's op met dat negatieve gedoe. Wat nou afschuiven? Je hebt de simkaart van Orange gekregen hoor, dus daar zul je ook een nieuwe moeten regelen. Bel gewoon de klantenservice en leg het uit. Of ze activeren je alsnog of overmorgen heb je een nieuwe. Orange is daar nl een stuk beter in dan een aantal andere providers.

› reageer

De rekening die je krijgt, van orange is gewoon nul eoro, alleen als je meer verbruikt dan je 20 euro, dat wordt dat boven op je 0 euro rekening gezet.

› reageer

1e abo is binnen, op naar het 2e (ik moet natuurlijk ook wat te bellen hebben op de vakantie)

› reageer

YESSSS!, brief van BC binnen met alvast PIN & Puk code voor de Simkaart, Ook mijn Pin is geb. datum, welliswaar eerst doorgestreept & handmatig verbeterd, maar getuigd wel van oplettendheid van Orange/BC
Krijg binnen 3 dagen na nu sim binnen,
Lang niet meer zoveel voor niets gekregen( op telecomgebied dan)

› reageer

Vandaag kreeg ik via email de afwijzing binnen voor het Free Orange 20 voor € 0,-. Alles keurig netjes ingevuld, overal kopie van meegestuurd, en toch een afwijzing. Ik sta niet geregistreerd als schuld hebbende, altijd automatisch mijn factuur laten afschrijven, nooit problemen mee gehad, en nu dit ..

Ook een vriend van mij, met precies dezelfde afwijzing, geen verklaring bij gegeven van Orange of BC. Ligt de fout nu nog bij mij, of zitten ze door de simkaarten heen ...?

› reageer

Ik kreeg een afwijzing, omdat ik geen kopie van mijn bankpas had meegestuurd!! Stom !!! Maar ja, is niet anders.. nu nog maar een keer aanvragen en hopen dat het nu goed gaat.

› reageer

PauloS > Bij mij hetzelfde kan zijn als je veel abonnemneten op je naam hebt staan dat ze je afwijzen had ik vorig jaar maart ook bij mijn aanvraag bij Dutchtone echter bij KPN en Vodafone heb ik nooit problemen.

› reageer

Ook ik ben afgewezen
Zonder motivatie of wat. Heb wel al 3 abo's bij andere providers misschien is dat een probleem voor Orange? Wie weet hier meer van?

› reageer

Ik heb eergisteren de brief met pincode gehad, en gisteren de sim.
Ik had een iets te oude afrekening erbij maar ook een briefje dat ik geen nieuwere had maar die wel zou willen opsturen indien nodig. Ik heb de aanvraag op zondag 4 januari verstuurd, dus ongeveer 10 dagen verwerkingstijd.

Wat mij betreft keurig afgehandeld door BC!

› reageer

pvdh > 3 stuks? sta nu op 8 heb twee weken terug nog een Voda. genomen zonder enig probleem

en schulden hebben of bekend bij BKR zijn, heb/ben ik niet.

› reageer

waarschijnlijk wordt je als je 2 of meer abo's op je naam hebt staan al bij voorbaat afgeewezen. Orange weet dan ook dat het nieuwe gratis abo niet je 'hoofdabo' zal gaan worden en dat de kans erg klein is dat ze er iets op verdienen. Zeker als je al een of meerdere abo's bij Orange zelf hebt...

› reageer

Je mag 2 Orange abonnementen hebben. Als je een 2e aanvraagt moet die gefaxt worden, anders word je afgewezen. Misschien kun je vragen aan BC of ze het faxen. De aanvraag wordt dan door een andere afdeling in behandeling genomen en meestal wordt de aanvraag dan wel goedgekeurd. Dat was bij mij wel zo Ik heb nu 2 Orange en een T-Mobile..

› reageer

ik heb er met Orange erbij 7 abo's,nooit een probleem mee gehad met aanvragen/verlengen
en op Schwantzi hieronder te reageren: Ik heb ook geen kopie bankpas meegestuurd, alleen afschrift, & dat blijkt voldoende

› reageer

Kopie van je bankpas? Als je een bankafschrift meestuurt is dat toch voldoende? Sterker nog: Ik heb niet eens een bakpas bij mijn rekening.

› reageer

een bankpas heb je binnen no-time aangevraagd hoor!
mijn vraag.. waarom heeft iemand 7 abo's???

› reageer

M'n spulletjes lekker snel binnen gekregen. Op 10 januari alles uitgeprint, de 11de verstuurd en gisteren (de 15de) twee enveloppen in de bus. Sneller kan bijna niet .
Ik ga deze hoofdzakelijk voor internet acces gebruiken voor mijn laptop, omdat mobiel internetten normaal erg duur is maar op deze manier natuurlijk gratis is .

› reageer

@Ricky:
1x prive, 1x voor mijn werk, 1x voor mijn eigen zaak, 1x voor mijn partner, 1x Orange, 2x O2 omdat ie zo goedkoop was( 2.50 voor 500min!) en omdat ik geen thuistelefoon heb & we altijd foons kwijt zijn met 2 kleine kids, is dit wel zo handig

› reageer

uhhh, wat lees ik nou, als je het 2e abo op je naam wilt zetten moet je de spullen faxen?

Wat is dat nou voor een onzin?

› reageer

Nu iedereen die 20 tot 40 cent, op een bedrag van 240 euro per abon., mist kunnen we begrijpen waarom Orange via BC deze aktie doen.
Ze verdelen de winst.

› reageer

winst?, WIJ maken winst, Orange/BC kost het alleen maar geld!

weet iemand trouwens ook of je 2 Orange abo's kunt om laten
zetten naar 1 prepaid?KS weet van niets, komen er op terug

› reageer

Mijn Sim is gisteren ook binnen gekomen. Perfecte actie!
Ik dacht alleen dat BC de pincode had veranderd in het huidige jaar... Maar ik las net dat het je verjaardag was. Is ook zo... 20 04.

› reageer

Een vriend van mij is afgewezen (zijn aanvraag is tevens vernietigd), omdat hij geen bankafschrift had bijgevoegd.
Dit op aanraden van mij (zelf ook niet gedaan), omdat dat eerder bij Orange mij ook geen problemen heeft opgeleverd, maar de voornaamste reden was:

Ik heb gebeld naar de klantenservice van Belcompany en daar kreeg ik te horen dat dit totaal geen probleem op zou leveren en het ook prima was als er geen afschrift bij zat (wegens komt niet vaak meer)??!!!

Leuk he klantenservices

› reageer

WIJ maken winst, Orange/BC kost het alleen maar geld!
Da's niet waar, BC verdient hier natuurlijk gewoon (dik) op, anders zouden ze het niet doen. Orange denkt hier ook beter van te worden, want bij bedrijven gaat het niet enkel om winst, maar ook om andere ongrijpbare begrippen zoals klantenwaarde... Er is trouwens ook een kans dat Orange wel degelijk verdient aan deze acties. Free20 klinkt als een lekkere belbundel van 20 euro, maar niets is minder waar: bel je enkel naar (niet-Orange) mobiel, dan ben je in 63 minuten door je belbundel heen (op basis van 50 gesprekken met 5 cnt starttarief). M.a.w. het kan wel eens wat sneller op gaan dan je in eerste instantie denkt. Bij bellen in het buitenland kan de rekening ook snel oplopen (vergeten voicemail te deactiveren bijv.), dus er zal een flink percentage zijn die gewoon bij moet betalen. En dan altijd nog de groep die vergeet op te zeggen. Vergeet niet dat de 20 euro die wij 'krijgen' van Orange geen reeele waarde in geld heeft. Het kost Orange misschien wel wat geld, maar dat zal 'em meer in de administratie zitten.

› reageer

Barzz: de winst van Orange en BC is ironisch bedoelt omdat er zijn personen zijn die over een paar centen zitten te zeuren.
Begrijp wel vrijheid blijheid hoor

› reageer

ja, maar ikzelf, net zoals velen met mij ,ben niet van plan om hier mee te gaan bellen, pas als ik op vakantie oid. ga, met opgespaarde belmin., dus kost ons in eerste instantie GEEN geld.
staat trouwens in brief van BC dat contract 1 jaar geld, met stilzwijgende verlenging, je hebt gelijk dat er een hoop mensen vergeten op te zeggen

weet jij trouwens of je van 2 Orange abo's 1 prepaid kan maken?

› reageer

Hehe als het BC geld kost waarom gaan zer dit dan doen? Omdat ze Orange zo aardig vinden? Nee ze krijgen wel een aardig bedrag op hun rekening gestort.

› reageer

barzz, ik heb mijn abo nog niet binnen dus ook nog geen brief gehad, dus ik weet niet precies wat er in staat.
Maar de overeenkomst is:
met stilzwijgende verlenging daarvan heb ik geen problemen.
Dit is iets anders als een 20 euro abo met een cashback van 240 euro!
Ben geen jurist en heb de brief niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat er toch aanknopingspunten zijn om ook na 1 jaar zonder abo kosten te verlengen....
Vast niet de bedoeling van Orange natuurlijk .

(off-topic: het is bij de smilies wel een beetje onduidelijk of je een nul of hoofdletter o moet gebruiken, Dirk is het iets om allebei de varianten te ondersteunen?)

› reageer

@ effem. De brief heb ik niet bij me, maar er staat duidelijk in dat je orange20 €20,00 per maand kost, waarbij de eerste 12 maanden gratis is, dus na 12 maanden moet je automatisch €20,00 betalen.
Al weet je natuurlijk nooit wat voor aanbieding orange je doet als je op tijd opzegt.

› reageer

Spijtig genoeg moeten we u mededelen dat u niet in aanmerking komt voor het Orange Free abonnement. Helaas kunnen wij u als BelCompany zijnde hier geen verdere informatie over verstrekken, eventuele verdere informatie kun u middels een schrijven opvragen bij Orange:

Belachelijk! Heb nog nooit een achterstand waar dan ook gehad; had al half jaar een 1 Orange 30, 4x een Debitel 90 (waarvan 2 over een maand verlopen) en 2x een Telfort-abo'tje die in mei aflopen. Waar baseren ze dat op dan?! Was net bezig om alles tot 2 Orangenummers terug te brengen. *boos*

› reageer

Lolz, ik zei hier eerder al dat er 49 ct van me belbunde af was, en nu schijnt het dus dat hij niet zo pesies is.
Het leuke is dat ik gistervergeten was dat ik ook share had aangevraagt, nu vraag ik je waar betalen ze dat van, ik heb nu 34,51Euro en zou eigenlijk 29 moeten hebben hoe bedoel je niet zo presies (voor de niet-wiskundige: 15+20-6=29)

› reageer

Waar baseren ze dat op dan?!
Op je 7 lopende abonnementen natuurlijk
Lees ook eens threads over Experian zou ik zeggen, misschien willen ze je dan uiteindelijk toch nog wel bij Orange.

› reageer

nou, je kunt wel zeggen 7 abonnementen, maar wat maakt het uit als iemand zijn rekeningen altijd netjes betaald!? Zoals ik al eerder zei: als ze bang zijn dat je met je abo plotseling in één maand voor 5000 euro belt, dat kan ook met één abo, daar hoef je er geen 7 voor te hebben. En dit abonnement is in feite gratis, dus problemen met betalingen zijn er niet. (als je over je bundel heengaat zou je dat normaal met je andere abonnement gedaan hebben). Ik denk dus dat Orange niet zo zoeer beoordeeld op kredietwaardigheid, maar meer op winstgevendheid etc.

› reageer

6 januari alles op de bus, vandaag mijn puk en pin. pin inderdaad mijn geboortedatum. nu binnen drie dagen mijn sim nog en we kunnen een jaar gratis bellen.

heb vandaag meteen mijn orange 30 laten omzetten naar prepaid, en strax nog even nummerbehoud regelen.

› reageer

nou, je kunt wel zeggen 7 abonnementen, maar wat maakt het uit als iemand zijn rekeningen altijd netjes betaald!?
Zucht... Lees nou even de discussies over Experian door, dan zal je snel duidelijk worden dat je op basis van meerdere abonnementen op je naam tot een riskante groep behoort die gekoppeld is aan een negatief advies aan de provider. Afgezien van het feit of dit een juiste maatstaf is voor risico en of Experian wel gerechtigd is jouw status bij te houden, is het dus doodnormaal dat je met 7 abo's op zak in eerste instantie wordt afgewezen.

› reageer

ff melden dat ik de pin/puk vandaag heb ontvangen. Iets meer dan 1,5 week geleden opgestuurd.. was vergeten mijn pinpas te kopieren, maar blijkbaar is hij toch gewoon doorgegaan (wel wazig dat anderen die vergeten een kopie te sturen van de pinpas geweigerd worden).. misschien ligt het aan de bank/type afschrift. ik zit bij de postbank...

› reageer

* tegoed van 2 nummers zijn niet bij elkaar te voegen

* 747 info nr is echt niet meer dan een indicatie ! 747= zo wie zo max 12 uur vertraging, er zullen altijd kleine verschillen zijn tussen wat 747 beweert en wat er op je rekening zal komen te staan.

747 geeft tevens aan dat het toekomstige factuurbedrag 20 euro zal bedragen, hier is de korting nog niet vanaf.

Bel je vanuit het buitenland, dan werkt 747 met een grotere vertraging dan de zojuist vermelde 12 uren.

› reageer

3 maanden oud bankafschrift is ook geaccepteerd

› reageer

Ik heb nu bijna 2 weken geleden het contract op de post gedaan. Abn-amro had me nog nieuw bankafschrift gestuurd, dus heb ik de vorige erin gedaan (was anderhalve maand oud). Ik heb ook maar m'n laatste loonstrook erbij gestuurd met mijn banknummer erop incl alle andere vereiste documenten. Tot op heden heb ik nog niks gehoord van Belcompany of Orange... waardeloos dus. Wie heeft dezelfe ervaring?

Greetz Sieb

› reageer

Waardeloos?
Heb je het topic gelezen? Heb je enig idee hoeveel aanvragen ze gehad hebben?? Tsk. Het is gratis en moet er snel zijn, en anders kunnen ze er niks van?? Ik hoop dat ze je afwijzen op grond van je posting op TV.nl..

(tot zover mijn niet echt gefundeerde mening ;-))

› reageer

Wie heeft dezelfe ervaring?

Ik denk ongeveer bijna alle andere 5000-10000 aanvragers. Misschien kun je je vrijwillg aanbieden om te helpen verwerken? Krijg ik mijn 2e misschien iets sneller...

Het loont trouwens inderdaad de moeite om een topic in zijn geheel door te lezen. En oh ja (sorry moders), de FAQ ook...

› reageer

Waardeloos??

Hmmm, ik moet morgen weer contracten invoeren. Het is megadruk. Ik ben allang blij dat we de stapel kleiner krijgen. Elke dag komen er meer aanvragen binnen. Er werken nu dagelijks 10-15 man EXTRA om de contracten aan te vragen. En jah, dan kan je er wel s tussen door glippen. Maar als je dit een waardeloze actie vind, waarom wil je hjet dan hebben? Beetje jammer zo een reactie!

› reageer

Hee, panter, als je de mijne tegenkomt, gooi hem dan ff met voorrang over de lijn...

› reageer

In het verleden zijn er ook mensen geweest die bv de 100% gratis abonnementen incl 3310 van gsmstunter waardeloos vonden qua snelheid en service . Hoe zat het ook al weer met dat gegeven paard ????

Voor al deze mensen heb ik het volgende advies:

1 loop gewoon even bij een winkel in het centrum van je woonplaats binnen bv. belcompany
2 vraag om een orange free 20 abonnement zonder toestel
3 zet in de winkel nog je handtekening en je gaat bellend de winkel uit

P.S. het is dan niet 100% gratis , maar je hebt wel service

› reageer

Tsjonge, tsjonge,tsjonge, wat hebben we toch weer snel ons oordeel klaar. Stelletje zeikers als het wat langer duurt. K'heb mijn tweede aanvraag drie dagen later dan mijn eerste (al in bezit) opgestuurd en heb die nog niet binnen. Nou so what, heb geduld. Als je je spullen binnen hebt kun je zelf zien hoe zorgvuldig en uiterst netjes BC dit afwerkt. Wij weten het als Nederlanders weer hoe het allemaal zou moeten en wij willen weer voor een dubbeltje (oud dubbeltje!) op de eerst rang zitten (nb: het liefst liggen in een fluwelen zetel met alle voorzieningen vandien). Mensen, zoals ik al eerder zei in een vorig stukje, er zijn veel ergere dingen zoals de 1 minuut stilte vandaag op de school waar ik werk. Uiteindelijk stellen deze abonnementjes e.d. (waar ik ook gewoon aan mee doe!) geen fluit voor dus alsjeblieft.........prettig weekend

› reageer

Wat een gerechtigheid ! Nooit meer zeuren hoor mensen over gratis akties

› reageer

ben benieuwd of ik ook een gratis abo krijg, heb m 3 dagen gelee verstuurd...!!

› reageer

OJA......nog ff wat:

HOE ZIT DAT NU PRECIES MET EEN ABO OMZETTEN NAAR PREPAID???

kan dat met elk abo. en bij iedere provider?
en kun je dat gewoon kosteloos laten doen?

› reageer

Zeg eens, Panter1976 hoelang loopt dit nog door?

Heb je al iets vernomen over een einddatum?

› reageer

@PetervdK:

Tuurlijk!! Wat voor envelop heb je gebruikt? En wat is je naam irl!

Ik kijk die 10 postzakken wel ff na voor je joh geen probleem!!
Wel ff antwoorden snel. Moet morgen om 7 uur in de auto zitten, want om 8 uur beginnen we! (vroeg he??? das service voor de mensen, anders moeten ze zolang w88..... dat begrijpen sommige mensen niet)

› reageer

sms kan toch ook van dat bundel?? en hoeveel sms zou je dan kunnen versturen met die €20 ??

› reageer

WWW.ORANGE.NL!!!

› reageer

heb ook een aanvraag op de stapel liggen panter...!
Witte envelop vind je vast zo dr tussen ...!
Ben wel een kopie van mn bankpasje vergeten...!
Helemaal over het hoofd gezien...!
Maar duimen dat dat goed komt...!
Heb mn aanvraagje de 9de op de bus gegooid...!
Dus hopen dat de postduif snel is...

› reageer

Tuurlijk!! Wat voor envelop heb je gebruikt? En wat is je naam irl!
Ik kijk die 10 postzakken wel ff na voor je joh geen probleem!!
Wel ff antwoorden snel. Moet morgen om 7 uur in de auto zitten, want om 8 uur beginnen we! (vroeg he??? das service voor de mensen, anders moeten ze zolang w88..... dat begrijpen sommige mensen niet)

Meeeehn, 7 uur? En ik kom net pas uit de kroeg.... Ik benijd je niet, ik hoop me dan nog een paar keer om te draaien. Enneh, maar 10 zakken?
Ook namens als die mensen die die gegeven paarden.. (afijn je weet wel): bedankt voor de inspanning!

P.s. Gewoon een witte, maar wel met geprint etiketje en de naam is van de Kuilen... Lach me ziek als je hem echt zou tegenkomen.... Werk ze!

› reageer

pin code gisteren ontvangen... hoop de simkaart een dezer dagen! Pin code is er binnen 10 dagen dus dat is netjes!

nu hopen dat mijn 2de aanvraag ook netjes binnen komt! En maandag ook maar eens voor de rest van mijn familie aanvragen

› reageer

Ik zie hier staan dat mensen wachten op hun tweede abonnement en het lang vinden om 3 dagen te wachten. Ik heb de mijne op 3 januari besteld, maar heb nog niets gehoord überhaupt. Dit is geen zeiken, maar ik begin me zorgen te maken...

› reageer

geef je naam maar ff! ik zal ff kijke! Ben nu toch aan het invoeren!

› reageer

Heee, doorwerken!

› reageer

he panter kun je voor mij ook even kijken

› reageer

@Petervdk

wat voor grootte envelop heb je?
Ik ga zo ff kijke voor je dan.... in mijn pauze natuurlijk dan he

› reageer

De envelop is A5 formaat. Maar ik denk niet serieus dat je hem tegenkomt hoor. Hij is nl al vorige week maandag ingestuurd. Tegelijk met die van mijn vrouw en die is al binnen.
Je kan beter genieten van de rust in je pauze
In ieder geval bedankt voor je moeite!

› reageer

heb begrepen dat ze sinds vandag bij gsm-shop in delft dezelfde aanbieding hebben zoals bij belcompany, maar voordeel is dat je daar gewoon langs kan gaan ipv contract opsturen naar naar BC. Dus heb je eerder je sim.

› reageer

Panter of ander BC'ers, waarom werkt dat email adres niet?
Moet het misschien @belcompany.nl zijn?
Succes met invoeren.

Your message

To: "ibestelling@belcompany.com" <ibestelling@belcompany.com>
Subject: Orange Free20 actie
Sent: Fri Jan 16 12:22:07 2004

did not reach the following recipient(s):
ibestelling@belcompany.com on Fri Jan 16 12:22:07 2004

The e-mail account does not exist at the organization this message
was sent to. Check the e-mail address, or contact the recipient
directly to find out the correct address.

› reageer

Rokuchi heeft gelijk! Heb even gebeld naar GSM-shop, vanaf aanstaande dinsdag kan je in Delft in de shop van precies dezelfde aanbieding gebruik maken. Zolang de voorraad strekt. Ik heb daar trouwens eerder wat besteld, was totaal niet te spreken over het personeel en de afhandeling van de cash-back, maar aangezien hier geen sprake is van cash-back ga ik er toch maar voor... Tja, als BC na 2 weken nog niets van zich laat horen weet ik ook niet waar ik aan toe ben. En nou niet beginnen over het gegeven paard, ik vind dat ze, hoe goed hun aanbieding ook is, best wat eerder wat van zich hadden kunnen laten horen, al was het maar een ontvangstbevestiging.

› reageer

& de rest is ook binnen!, sta echt versteld hoe netjes & professioneel alles is, petje af!!

› reageer

Ik moet toch zeggen dat ik het toch ook wel met Schwantzi eens ben. Natuurlijk heb ik er begrip voor dat ze het druk hebben en dat ik dus wat langer moet wachten. Wat ik alleen niet zo goed begrijp is dat ik mijn brief 2 weken geleden heb gepost en nog niks (!) heb gehoord en ik dus ook niet weet of mijn aanvraag uberhaupt wel aangekomen is, terwijl ik ook al gehoord heb dat mensen die afgelopen maandag het contract op de post hebben gedaan al wel alles binnen hebben.

Een tip voor dit soort acties lijkt me dan ook: werk FIFO. Dat voorkomt een helehoop scheve gezichten, en een helehoop telefoontjes en emails (waardoor weer mee tijd overblijft voor het invoeren van de aanvragen)...

Desalniettemin blijft het natuurlijk een erg mooie actie. Aangenomen dat ik mijn kaartje uiteindelijke toch nog opgestuurd zal krijgen...

› reageer

FIFO is goed! Gewoon de nieuwste postzakken achteraan zetten, bedrijfskunde is soms zo simpel

› reageer

Er wordt gefifo'd hoor! maak je maar niet ongerust. Er liggen nu een hele hoop klaar voor TPG. Alle afwijzingen zijn met de klanten behandeld. Behalve die van vandaag natuurlijk. De zakken van woensdag staan nog onaangeroerd, de andere zijn nu gesorteerd en worden aangevraagd.

› reageer

En die van twee weken geleden, wanneer worden die behandeld?

› reageer

Schwantzi, wat wil je hiermee bereiken? Je punt is nu wel duidelijk, je wacht al 2 weken. Dergelijke vragen hebben hier geen zin, je geeft niet eens aan wat je echte naam is (voor het controleren). Kan dus zijn dat de aanvraag van jou apart hebben gelegd omdat je niet alle bescheiden hebt meegestuurd (dat heb je zelf al toegegeven), of het is kwijt geraakt bij de post (je zal niet de eerste zijn bij wie dat gebeurt). Je kan dus 2 dingen doen: BC bellen (lijkt me het best) of een van de BC'ers hier op TV vertellen wat je naam en/of adres is met het verzoek het uit te zoeken.

› reageer

Hey, heb na 2 weken wachten op mijn afschrift eindelijk mijn contract kunnen opsturen! god ik haat de ABM amro Mijn vraag is aan de BC'ers die op deze thread hebben gepost...hoe lang denken jullie dat deze geweldige aktie nog doorgaat?

› reageer

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!!
Aan sommigen: relaaaaaaxsz, heb wat geduld.. De post in Nl werkt prima, dus elke aanvraag moet aankomen, kan me voorstellen dat ze het nu druk hebben bij Orange en dat het wat langer duurt..
Vraag van mij: hoe kan dit uit bij Orange of Belcompany, wat voor baat hebben zij hierbij??

› reageer

OT:
De post in Nl werkt prima
Laat me niet lachen...

› reageer

was niet de bedoeling anders.. wel eens Italië geweest? dan weet je nl. dat het in Nl best goed zit! tuurlijk gaat het niet 100% goed, maar er raakt ook een hoop kwijt, al nadat KPN haar werk gedaan heeft, dat wil ik maar zeggen.

› reageer

@ panter Ik heb hem vorige week dinsdag ingestuurd. Zijn al die aanvragen al behandeld?

› reageer

Panter 1976 schrijft: alle afwijzingen zijn met de klanten behandeld. Mijn aanvraag is anderhalve week geleden verstuurd en ik heb nog geen afwijzing gehad. Mag ik dan concluderen, dat mijn aanvraag gehonoreerd wordt.

› reageer

mag ik je aan herinneren dat panter hier is als een individu als ons allen. Hij vertegenwoordig dus niet BC, hij werkt er slechts en is vriendelijk genoeg om ons extra informatie te geven. Dus je kan met zijn info wat van maken, maar of je daar conclusies uit moet trekken en hem daarop aan te spreken.

Ik neem aan dat hij geen garanties aan ons kan geven dat iets wel of niet goed is verwerkt

› reageer

Voor dat we verder gaan met een discussie over de TPG ff een ding: kijk ook eens naar wat er goed gaat in een bedrijf en niet alleen wat er fout gaat dan zul je zien dat er maar een heel klein percentage fout gaat (en ja, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt!)

› reageer

Okee okee.. mijn vorige reactie was inderdaad iets overdreven, maar ik wacht nu ruim 2 weken en heb niks gehoord.. vrees dat er iets misgegaan is daaro. En mijn KPN abbo is afgelopen en heb snel een abbo nodig, omdat ik over een week op vakantie ga. Mijn broer heeft een week later dan ik Orange aangevraagd, maar heeft gister de brief ontvangen..en ik heb nog niks gehoord... kost weliswaar niks maar een ontvangstbevestiging o.i.d. per mail zou handig geweest zijn. Greetzz Sieb

› reageer

Ik zou graag willen checken of mijn aanvraag van 2 weken geleden van 2 abbo's door BC is ontvangen.. het is niet afgekeurd maar in zo'n grote stapel kan makkelijk iets wegraken...hoe kan ik dit het beste checken? BEllen of mailen met BC??

Groeten,
Sijbren van der Lijn

› reageer

Vorige week maandag contract opgehaald en direct geretourneerd.
Gisteren pincode ontvangen.
Vandaag simkaart gehad......plaatsen en bellen!!!
Keurige zaak, netjes geregeld.
Complimenten aan Belcompany.

› reageer

Blijkbaar wordt er dan toch niet gewerkt volgens het principe, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Mijn aanvraag is al een dag of 10 onderweg en ik heb nog steeds niets gehoord. Begrijp dat niet....

› reageer

Ik twijfel ook een beetje aan dat FIFO hoor. Er zijn hier toch een aantal mensen die al heel snel hebben ingestuurd die nog niks hebben ontvangen, en mensen die een stuk later waren die alles al hebben, of iig de brief met PIN-code. Maar ik ben het wel eens met de mensen die wat over een paard en een bek roepen. Het is nl. wél € 255 gratis beltegoed Dan maar wat geduld opbrengen.

P.S. ik ga voor alle zekerheid toch nog maar ééntje opsturen, voor het geval dat de eerste ergens is kwijtgeraakt (waar dan ook)

› reageer

Ik denk dat BC een ZILO methode hanteert, met de 'Z' van 'Zeikerds'
Normaal gesproken duurt de acceptatie procedure van bestaande klanten langer, omdat daarbij om een of andere reden de aanvraag niet electronisch wordt goedgekeurd maar a.d.h.v. de papieren per fax. Waarom weet ik niet. Zijn de wachters onder ons niet toevallig bestaande klanten van Orange?

› reageer

Waarom weet ik niet, maar grote kans dat de wachters onder ons ook bestaande klanten zijn van Orange.
Ikke niet hoor. Maar ik klaag ook niet, ik constateer alleen maar

› reageer

IK in ieder geval wel (klant van Orange). Hoewel op naam van m'n vrouw aangevraagd, hebben wij na 2 weken ook nog niets gehoord.

Misschien hanteren ze inderdaad wel "OALO"; Orange Abonnees Last Out....

› reageer

Halllo....

Ik snap echt niet waarom jullie allemaal zo gek zijn op die Belcompany! Waarom zou je het met alle moeite en wachttijd gaan regelen via een website terwijl je ook gewoon de gsm-shop kan binnenwandelen (o.a. Utrecht, Rotterdam, Den Haag) en het binnen 10 minuutjes kan regelen. Bovendien krijg je er bij de gsm-shop ook nog eens een Orange Ready pakket GRATIS bij met 15 euro beltegoed.
Ben je nou Nederlander of niet? Gratis ABO + Gratis Pre-Paid....
Rennennnnnn!!!!

› reageer

hmm ik geloof dat de huidige aanbieding bij gsm-shop van organge free 20 euro is:
kost 2,50 omgrekend per maand en je krijgt extra een prepaid pakket bij met 15 euro beltegoed, dus dit kost je in total 30 euro op zich niet slecht. Is cashback actie

Maar hier gaat het over een orange free met 0 abbo kosten, maar wel 20 euro per maand beltegoed. En die krijgen ze pas vanaf dinsdag heb ik begrepen.

ik weet dat ze in delft te verkrijgen zijn dan, maar of elke filiaal het ontvangt weet ik niet.

› reageer

Waarom zou je het met alle moeite en wachttijd gaan regelen via een website terwijl je ook gewoon de gsm-shop kan binnenwandelen
Lekker bijdehand Misschien omdat alle mensen hier niets afwisten van die actie van GSM-shop.nl. Hij zit n.l. bij mij om de hoek, en ik zou heus niet voor de lol alles naar BC opsturen als ik dit had geweten. Maarre, ik dacht dat die actie van GSM-shop nog moest ingaan? Jij vertelt t alsof je het daar al geregeld hebt!

› reageer

Gek op BC? Waar slaat dat nou weer op. Het is gewoon de enige toko die het aanbood. Kun je best naar een andere toko gaan, maar dat werkt niet hoor, denk ik
Bovendien loopt de actie bij BC al ruim 2 weken en die waar jij het over hebt sinds vandaag (en dan nog alleen in Delft).
Daarnaast, mijns inziens is het meer moeite om ergens naar toe te gaan (druk verkeer, stoplichies, parkeerplaatsje vinden, wachten in een hete overvolle winkel) dan lekker vanuit je luie stoel een formuliertje invullen, wat kopietjes scannen, in een enveloppie doen en op de weg naar de kroeg in de bus droppen... (Je zal maar in Groningen wonen, btw, da's een end naar Utrecht...)
(Dit riekt trouwens misschien per ongeluk ook nog 's wel een heel klein btje naar spam....)

› reageer

besides, actie GSMshop is gewoon een cashbackdeal, tenminste lees ik op hun site

› reageer

Nee.. ik heb hem zelf afgesloten... de aktie bij gsm-shop loopt ook ongeveer een week. Ik heb hem ook helemaal gratis. en ik betaal geen 1 cent... Maar het is misschien wel logisch om te denken dat BC NOOIT de enige kan zijn die zo'n actie heeft dat is natuurlijk lullig voor de overige gsm-shops.

Het is misschien makkelijker om het vanuit je luie stoel te regelen, maar als je ff naar de stad gaat (of er toch al bent) dan heb je het in 1 keer geregeld en heb je meteen alles in handen en hoeft je niet in afwachting te zitten of je alles uberhaupt wel krijgt...

› reageer

Er staat niks op de site van gsm-shop.nl (tis niet gsmshop.nl) je moet gewoon even langs gaan bij de winkel en daar akan je het gewoon regelen. Het is idd een cashbackdeal maar wat maakt dat uit??? Het is gratis toch, je moet alleen met je geld om zien te gaan en je krijgt er nog eens een pre-paid pakketje bij!

› reageer

dus jij krijgt van hun een cash back van 300 euro? Ik heb namelijk een recentelijke flyer gezien met orange 20 aanbieding met de aanbieding die ik opnoemde in vorige post.

› reageer

Zo ook weer thuis. Er liggen nu nog een kleine 1000 aanvragen te w88. WE zijn dus lekker bijgewerkt. Er ligt nu een aardige stapel voor de klantenservice maandag om na te bellen/meelen/schrijven naar de klanten toe die afgewezen zijn (of door orange of door belcompany. Dit betekend niet direct dat ze maandag ALLEMAAL op de bus gedaan worden. Er moet van meer dan de helft nog de pincode aangepast worden. Dat vreet tijd kan ik je vertellen, simkaart readers zijn niet snel. Er wordt gewerkt met het FIFO principe, dit houdt in dat er nog aanvragen liggen van donderdag (halve bak) en vrijdag (hele postbak. Heb je nog nix gekregen en je wordt ongerust, bel dan met de klantenservice van orange. DEze kan aan de hand van je postcode, huisnummer zien of er een aansluiting op je adres is. Ik weet niet of klantenservice van Belcompany iedereen al heeft kunnen bereiken, men zei van wel. Zoals anderen al schreven meld ik dit als user van dit forum en niet als zijnde belcompany en kunnen er hier ook geen rechten aan worden gebonden ; )
De actie zal deze week nog lopen waarschijnlijk.....

› reageer

OF je kiest voor helemaal gratis orange 20 en je zeurt niet dat het er na 2 weken nog niet is, goedkomen zal het wel bij 99% van de gevallen.

OF je kiest voor een actie zoals bv bij 2call en gsmeasy. Je hebt (net zoals ik heb gedaan) netjes je orange 20 abonnement binnen 2 werkdagen thuis liggen! Alleen ja, voor die service betaal je dan 1,25 per maand... Heb IK er wel voor over....

› reageer

Vorige week maandag besteld, nog niks ontvangen. Net de klantenservice gebeld, onder naam vonden ze niks, onder adres wel. Ben goedgekeurd en het is nu wachten tot ik hem binnenkrijg!

› reageer

Ook net gebeld en op mijn adres vonden ze niks, hij twijfelde ook of ik niet naar Belcompany moest bellen, hij wist ook niet precies hoe het zat met deze actie.

› reageer

Tegen mij zeiden ze dat ze helemaal niet kunnen opzoeken of ik een aansluiting heb :| Zo nog maar eens bellen dan... Niet dat het wat uitmaakt, ik stuur zo gewoon nog een aanvraag in; kan nooit kwaad

› reageer

› reageer

Degene die bij mij opnam kende de actie gewoon ...

› reageer

Hey Panter...wat bedoel je met waarschijnlijk tot deze week? Ik heb mijn aanvraag gister pas kunnen versturen. had geen afschrift binnen stomme ABN amro.Laat me iets weten... spanks

› reageer

De site staat in ieder geval deze week nog online is de bedoeling. Dus zolang je je aanvraag opgestuurd hebt is er nix aan de hand hoor!

› reageer

Ik heb vorige week zaterdag (10 januari) de aanvraag op de bus gedaan. Tot op heden niks gehoord. Niet dat ik haast heb, want ik begrijp best dat men het druk heeft bij BC.

Maar nu ik hoor dat alle aanvragen t/m woensdag al verwerkt zijn, ben ik toch bang dat er ergens iets fout zit. Ik heb namelijk vandaag naar Orange gebeld en er staat geen enkel abonnement op mijn adres.

Ik heb geen schulden en nog NOOIT een abonnement gehad van welke telecomprovider dan ook. Alleen 1 Prepay.

Zou ik afgewezen zijn?

› reageer

Weet iemand nu definitief iets over die actie van GSM-shop. Ik lees hier elkaar tegensprekende verhalen. Is het nu precies dezelfde actie als BC of gaat het om een cashback? En er staat niets op de site, toch?

Ik wordt er eerlijkgezegd een beetje zenuwachtig van. Ik zou graag eens een leuk abonnementje willen hebben. Heb tot nu toe altijd Prepay gehad.

› reageer

Bij iedere gsm-shop.nl is de actie van Orange free 20 anders. In Delft is de Orange free 20 helemaal vergoed voor een heel jaar. In Den Haag is het voor 1 euro per maand. Je kan gewoon naar 1 van de gsm-shop.nl winkel inlopen of bellen en vragen wat de actie daar is.

› reageer

Dankjewel chipie! Maar weet jij of het om een cashback gaat of om zo'n zelfde soort actie als BC. Of is dat ook bij iedere shop anders?

› reageer

Het is een cashback actie. Niet overal is die actie want in Delft is het zo dat zij tot 200 klanten doen. Dus je moet er wel snel bij zijn.

› reageer

@ Panter: He kan je namens mij de BC-medewerkers bedanken die de rot klus hebben gehad om al de aanvragen, van al deze z*$#%ende toekomstige klanten van Orange, in te voeren.
Echt super werk geleverd.

BC bedankt kom vaker met dit soort acties.

PS. zoals je al had kunnen raden ik heb mijn abo binnen en dacht dat er ook weer eens iets positiefs naar BC geschreven mocht worden.

› reageer

Ligt het nou aan mij of doet de BC site het niet? Ik heb het al een paar uur geprobeerd, maar hij laadt niet. Nu maar hopen dat de actie niet afgelopen is :S

› reageer

Ligt niet aan jou, ik heb het ook...

› reageer

YEP, waarschijnlijk zijn ze of zich rot geschrokken van de respons, of de rest van Nederland heeft het ook ontdekt, maar wij hebben 'm al binnen

› reageer

Ja, alsof ze de hele website uit de lucht zouden halen alleen omdat die ene actie afgelopen is

Misschien zijn ze wel gewoon een beetje aan de site aan het werken ofzo

› reageer

Panter, bedankt voor je info.
Jeffrey en anderen: geduld! ik heb ook 9 jan of zo ingestuurd en ook nog nix gehoord. Maar ik kan me een beeld vormen over de hoeveelheid post bij BC. En ja, ze zullen vast proberen dingen FIFO te doen maar precies gaat dat nooit. Relax man. Jullie zijn duidelijk niet de enigen.
Bellen met BC lijkt me ook niet echt zinvol. Ze lopen daar door deze actie al over van het werk en dat werkt dus alleen vertragend.

› reageer

Ook ik heb medio 9 januari mijn bestelling gedaan en nog niets vernomen. Ik maak me niet druk :-)

› reageer

Zullen we gewoon afspreken dat niemand hier gaat posten dat ie nog niets ontvangen heeft zolang er nog geen 2 weken voorbij zijn?! Dat scheelt een hoop posts!

En de site van BC is weer gewoon online, inclusief deze aanbieding.

› reageer

OK, dan mag ik morgen gaan posten...

› reageer

Egidius> pas nadat de postbode is langsgeweest

› reageer

@Chipie> Je plaat blijft hangen...
Laat me raden, je werkt in Delft...??

› reageer

Heeft er dan niemand geduld meer?

Ik heb 6 januari mijn aanvraag verstuurd en op 7 januari zelfs een kopie van mijn bankpas nagestuurd.

Afgelopen zaterdag had ik de Sim en puk en pin binnen.

Je krijgt echt wel een reaktie van BC. Geef die mensen even de tijd om al die duizenden aanvragen te verwerken.

› reageer

Er staan een aantal berichten met de mededeling dat vandaag bij de gsm-shop in delft hetzelfde aanbod te krijgen is als van belcompany, en volgens chipie is dat tot 200 abo's... maar ik ging er dus vanochtend na opening van de winkel even langs, er waren echt zeker nog geen 200 mensen geweest en de actie is dus gewoon 1 euro p/m abonnementskosten en dan binnen 3 maanden cashback. Volgens de vrouw achter de balie. Ook een mooie aanbieding, ware het niet dat ik over de termijn van 3 maanden veel negatieve ervaringen heb gelezen... en dat al dat heen en weer geschuif van geld natuurlijk een stuk minder relaxed is dan gewoon geen rekening at all. Dus eerst maar bij belcompany proberen wat mij betreft..

› reageer

Dit is natuurlijk niet helemaal de plek om de discussie te voeren over de GSM-Shop. Maar ik ben er net ook geweest (Delft) en de man achter de balie vertelde me dat die Orange 20 wel volledig gratis is (cashback van 240, geen aansluitkosten). Over uur word ik gebeld of ik toegelaten ben.

› reageer

Het zijn geheime bronnen. Ik werk wel in Delft maar niet bij de Gsm-shop.nl... En op die site staat zelf ook dat je via internet kan aansluiten en in de Spits stond het ook op de achterpagina van maandag 19 januari.

› reageer

kaliumhyperoxide>> Ben je in Den Haag langs geweest? Want daar doen ze idd 1 euro per maand..

› reageer

vorige week ergens naar belcompany gestuurd en net netjes ontvangen.

› reageer

De 6e opgestuurd (laat in de avond), zojuist de spullen ontvangen.(sim + pin/puk tegelijk .. dus waarom gescheiden sturen .. )

› reageer

neem aan dat jij geen 6 abo's op je eigen naam hebt staan.

› reageer

5 Januari alles opgestuurd, nog steeds niks. Maar de reactie van ReneX geeft me toch weer hoop op een goede afloop, bij hem heeft het dus ook erg lang geduurd. Ik heb trouwens gisteren voor alle zekerheid maar een tweede contract opgestuurd, het ergste dat me kan overkomen is dat ik twee gratis abo's ter waarde van €255,- krijg

Paultje06 >> neem dat maar aan ja, ga er maar vanuit dat hij niet het zesde contract bedoelt maar dat hij het contract op zes januari laat in de avond heeft opgestuurd

Chipie >> als je even het bericht van Kaliumhyperoxide nogmaals leest dan heb je het antwoord op je vraag

› reageer

Gisteren 1 van de 4 aanvragen afgewezen (was vergeten de achterkant van bankpasje te kopieeren ), vandaag aanvraag 2 binnen, tenminste de SIM-kaart (PIN & PUK-code nog niet ontvangen), ook van deze was ik vergeten de achterzijde van het bankpasje te kopieeren, maar ja wie let daar op. Overigens hebben ze niet moeilijk gedaan over het bankafschrift welk anderhalve maand oud was tentijde van de aanvraag. Wat betreft aanvraag 3 en 4 even afwachten. Ter info....ze zijn alle vier tegelijk (8-1 jl) aangevraagd enne nee niet door een en dezelfde persoon.

› reageer

6 jan opgestuurd, vandaag alles ontvangen

› reageer

Ik heb vandaag ook mijn sim ontvangen.....stond wel code 4 op mijn contract...?

› reageer

Heeft er hier iemand wel een kopie van de achterkant van het bankpasje meegestuurd of zijn we het allemaal 'vergeten'

Want het is dus echt niet in mij opgekomen om daar een kopie van te maken. Moest het niet de achterkant van een Europees reisdocument zijn?

› reageer

Achterkant?????? van je bankpas dat stond nergens dat dit moest.

Maar dit was bij mij geen probleem heb hem al binnen nou nog op vakantie gaan om er profijt van te hebben.

› reageer

Natuurlijk heb ik dat wel meegestuurd, opvallend dat zoveel mensen moeite hebben met het papierwerk. En maar klagen dat de bestelling niet snel genoeg wordt afgehandeld. Als iedereen nu gewoon netjes een bankafschrift niet ouder dan 1 maand (heb je die niet, wacht dan even tot je die wel binnen hebt, net als ik), een heldere kopie van z'n legitimatie, en een lichte kopie van voor en achterkant van de bankpas had meegestuurd, waren er en minder afwijzingen geweest, minder geklaag en een snellere afhandeling. Als je een kopie van je bankpas moet meesturen, is dat altijd voor en achterkant, i.t.t. een paspoort/rijbewijs heeft een pasje n.l. wel 2 kanten met gegevens (in dit geval dus je handtekening op de achterkant)...

› reageer

Er staat inderdaad nergens dat je de achterkant ook moet kopieren, maar dit is wel de 'standaard procedure'. Andere shops zetten dit er doorgaans wel bij.

› reageer

Op de site van Belcompany staat inderdaad dat je een kopie moet maken van de bankpas. Echter, als je het contract afdrukt, zie je onderaan staan dat een kopie van een bankafschrift + een kopie van legitimatiebewijs voldoende is. Ik begrijp ook niet de noodzaak van een kopie van een bankpas. Iemand hier die mij dat kan uitleggen?

› reageer

Voor alle luie mensen, dit staat er onderaan het contract:

Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen afronden en af te leveren, hebben wij extra gegevens van je nodig. Volg daarom de volgende stappen:

Stap 1 Controleer je gegevens van het voorbedrukt contract (bijlage), print deze uit, vul datum en plaats in en onderteken het contract.
Stap 2 Maak een lichte kopie (duidelijk leesbaar) van een geldig legitimatiebewijs (wanneer dit een ID-kaart of vreemdelingen document is, zowel voor- als achterkant).
Stap 3 Maak tevens een kopie (duidelijk leesbaar) van uw bank- of giropas en van een recent bank- of giroafschrift (niet ouder dan 1 maand, bedragen mag je doorstrepen). Het adres op het bankafschrift moet overeenkomen met het adres op het contract.
Stap 4 Stop het ondertekende contract samen met de kopieën in een envelop en stuur deze naar het onderstaande adres:

BelCompany InternetShop
T.A.V. Orange Free € 20 actie
Antwoordnummer 1013
3900 VB Veenendaal
(postzegel plakken is niet nodig)

Na goedkeuring van je contract, wordt je bestelling binnen tien werkdagen via TPG Post thuisbezorgd!
De PIN en PUK code van de simkaart ontvangt je per e-mail.
Als je al een mobiel nummer hebt, kun je ervoor kiezen dit te behouden. Je regelt dit door middel van het nummerbehoud formulier, welke je samen met je SIM kaart zal ontvangen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany InternetShop
Telefoon: 0318-569808
ibestelling@belcompany.com

› reageer

Vandaag heb ik de simkaart mogen ontvangen (en de gebruiksaanwijzing e.d.) met de pakketpost. Vandaag was de post al geweest dus ik liep al te balen. Maar het werd bij mij dus appart met de pakketpost bezorgd (met bakfiets).

Echter ik heb nog niet de pincode ontvangen, zijn er meer mensen die eerst de simkaart hebben ontvangen en daarna de pincode? En zo ja hoeveel tijd zat er tussen? Het is nu namelijk een beetje tantaluskwelling...

› reageer

Heb alles op een dag gekregen. Trouwens, bij mij en bij vele andere was de pincode het geboortedatum (dd/mm)

› reageer

Mijn dank is groot Regi, je hebt helemaal gelijk! Wat vaag is, is dat ik met mijn Toshiba geen dekking heb, maar met een afgeschreven koelkast volledige...

› reageer

Op 8 januari brief geschreven en op 9 januari geloof ik gepost.
Vanmiddag twee pakketjes: één met pin en puk, en één met Orange-pakket met sim.

Nummerbehoud-formulier zit erbij, maar daarop kan ik niet aangeven dat ik een Orange-prepaid nummer wil behouden en op deze sim wil laten overzetten. Hmmm... klantenservice maar eens gratis () bellen.

Orange en BelCompany, heel hartelijk bedankt!

› reageer

chipie>> "kaliumhyperoxide>> Ben je in Den Haag langs geweest? Want daar doen ze idd 1 euro per maand.. "
Zoals ik al zei: In delft dus. Geloof me? Ik ga direct nog een keer vragen, en ditmaal bij de man dus... >verder verslag hiervan zal ik dan wel bij gsm-shop posten.

› reageer

Zlatan> eea. is niet logisch, ik heb nog nooit gehoord dat je ook een kopie van de achterkant van een bankpas moet maken, aangezien je handtekening ook op je paspoort staat.
Maar het verklaart wellicht een hoop.

› reageer

heeft iemand ook problemen om z'n sim te activeren, bij mij werkt sim namelijk niet

› reageer

Zlatan, om ff te reageren op je laatst post. Zojuist Belcompany gebeld. Helaas waren degenen die de beoordelingen doen niet meer aanwezig. Dame aan de lijn kon mij ook niet vertellen of het nu noodzakelijk is om zowel de voor-als de achterkant van je bank/giropas te kopieren. Zij had het bij haar aanvraag wel gedaan. Maar de voorwaarden van belcompany zeggen niets expliciet over een voor of achterkant. Morgen weten we meer.

› reageer

Op 4 januari heb ik één pakket aangevraagd en dat heb ik eind vorige week ontvangen. Ik vond het wel handig voor het buitenland. Wat schetst mijn verbazing? Vandaag ontvang ik nog een twééde pakket maar op mijn meisjesnaam! Ik heb dus nu twee simkaarten met twee verschillende nummers, één op mijn meisjesnaam en de andere met de naam van mijn echtgenoot erbij. Bovendien heb ik al best veel abonnementen op mijn naam staan. Toen mijn kinderen nog onder de 18 waren, had ik hun abonnementen op mijn naam staan en nu het "arme" studenten zijn, betaal ik ook nog voor hen.

› reageer

Ik vraag me af of er mensen zijn die meerdere abo's hebben aangevraagd op dezelfde naam en die ook hebben gekregen?

› reageer

Ik ben juist benieuwd of er mensen zijn die één abonnement hebben aangevraagd en er twéé krijgen! Ik heb er namelijk maar één aangevraagd en niet twee!

› reageer

Nee, dat snap ik eigenlijk niet. Waarom zouden ze dat doen?

› reageer

Zlatan >> die quote van jou bevestigt alleen maar dat het dus helemáál niet duidelijk is dat je voor- en achterkant moet kopiëren. Sterker nog, het feit dat het er bij je identiteitspas wel expliciet bij staat vermeld maakt het alleen maar logischer dat sommige mensen niet uit zichzelf bedenken dat het bij je bankpas ook moet. Niet zo hooghartig reageren a.u.b.

› reageer

zo, vandaag ook mijn abo binnen gekregen heel erg moooi. echter, ik had twee contracten in 1 enveloppe gedaan, en ik heb 1 sim binnengekregen. denken jullie dat ik het best nog een extra contract kan opsturen, of heeft de andere sim een dag vertraging opgelopen?

› reageer

Volgens mij houden ze daar een beetje een willekeurige volgorde aan, dus het zou best kunnen dat je tweede morgen of overmorgen komt. Ikzelf wacht nu 2,5 week, en heb al van heel veel mensen gehoord dat ik vooral geduld moet hebben (overigens heeft het merendeel van de mensen die dat schrijven de kaart al in huis, ondanks dat ze hem later hebben besteld: dan zou ik ook niet klagen nee... ).

Maar het goede nieuws is dat ik na 2 keer Orange gebeld te hebben begrepen heb dat er afgelopen zaterdag een abbo voor mij is aangesloten: mijn aanvraag is dus in ieder geval aangekomen, dat scheelt al een hoop. Nu ik dat weet heb ik ook niet meer zoveel moeite om op de SIM te wachten, zelfs niet ondanks dat ik nog steeds veel berichten lees van mensen die hem later besteld hebben en hem al wel in huis hebben... Want tja, het is gewoon een erg mooie actie, en zolang ik het kaartje uiteindelijk ontvang zeker het wachten waard!

› reageer

sjonnie misschien heeft marian jouw tweede abonnement >
druplit, mijn partner heeft 9 of 10 jan ingestuurd en ikzelf de 13 of 14 of zo, en wij hebben beide nog nix. Maar ik wanhoop nog niet, want ik zie allerlei mensen die vandaag iets gehad hebben en de 9e of 10e ingestuurd hebben (en ik woon natuurlijk in het verre zuiden)
overigens heb ik ook geen achterkant van het pasje meegestuurd, en heb ik bij mijn aanvraag een kopie van het pasje van mijn partner meegestuurd omdat ik zelf geen pasje heb. Het is wel een en/of rekening. Geen idee of dat gaat werken, maar aangezien niet geschoten aldij mis is ...

› reageer

Zoals al aangegeven maak ik mij geen enkele zorgen, zeker omdat ik nu weet dat het abonnement al aangesloten is; het simkaartje komt vanzelf mijn kant wel op.

Als je dus gemoedsrust wilt (i.v.m. je pasje) zou ik gewoon even met de Orange klantenservice bellen; de eerste persoon die ik aan de lijn kreeg zij dat ze niet kon zien of er een nieuwe aansluiting was, maar bij een tweede keer bellen en een andere medewerker werd mij verteld dat er op 17 december een abonnement is aangesloten: ze hebben afgelopen zaterdag dus inderdaad de achterstand weggewerkt. Ik denk alleen dat het veranderen van de pincodes en het opsturen weer in willekeurige volgorde gebeurt, en dat mijn simmetje daar dus op ligt te wachten. Maar da komp wel goe...

› reageer

@Kruimeltje, misschien hanteer ik een ander soort logica, maar ik begrijp niet waar mensen de wijsheid vandaan halen om, als men om een kopie van de bankpas vraagt, enkel 1 kant te kopieeren. Wat men precies met die bankpas wil, weet ik ook niet (volgens mij is het ook enkel nodig als je niet door de electronische aanmelding heenkomt). Het was natuurlijk vollediger geweest als het er wel expliciet bij vermeld was, maar volgens mij zijn de meesten hier redelijk doorgewinterde aanvragers (zie in deze thread al een paar mensen die >4 abo's hebben), dus vandaar dat ik dit zo opmerkelijk vind. Op een ID-kaart staan voor en achter persoonlijke gegevens, op een bankpas idem dito. Maar ik zal deze thread verder laten voor wat het is, want ik vind dat er te veel ongeduld en onbegrip wordt geuit.

› reageer

kaliumhyperoxide>> Hmmzz... dat vind ik dan wel vreemd. Dan moet je zeggen op internet staat het ook dat het gratis is enzo. Ik dacht dat Delft gratis abbo verstrekte en Den Haag 1 euro.. Maarja als dat niet zo is sorry.. voor het verkeerde info..

› reageer

6 januari besteld, toen vergeten om een kopie bankpas bij te voegen (stom-stom). Toch vandaag de SIM binnen gekregen! Helaas nog geen pin-code, maar inderdaad, zoals al eerder in deze thread vermeld staat, ze hebben hem veranderd in mijn geboortedatum ! Dus nu kan ik mooi gratis bellen! Belcompany en Orange, mij grote dank (en die van mijn vriendinnetje )

› reageer

Deze actie loopt nog steeds. Sloeg er eerst geen acht op, maar familielid dat af en toe in Duitsland zit zou het goed kunnen gebruiken. Dus maar aangevraagd. Leuk verjaardagscadeau, ook omdat Orange feitelijk niets int bij de contractant (tenzij beltegoed op is).

› reageer

Vandaag ook de 2e aangevraagde binnengekregen. Beide gepost op 5 januari, de 1e vorige week donderdag al ontvangen.
Wel vreemd dat Orange mij gisteren nog vertelde dat er niets was aangesloten... Maar mij hoor je niet klagen.
Leuke is wel dat ik toevallig vanmorgen voor alle zekerheid nog een aanvraag had ingestuurd. Ben benieuwd of die nu wordt wordt af- of goedgekeurd (heb al een net verlengde free 30 en dus nu ook een gratis free 20).

› reageer

Terwijl een collega vorige week al haar abo binnen had (en 2 dagen later had aangevraagd), heb ik tot op heden niets binnen. Op dezelfde dag voor zowel mijzelf als mijn vriendin een abo aangevraagd. Vandaag Orange klantenservice maar eens gebeld. Nee hoor, nog niets aangesloten op dat adres.

Kom ik net thuis, liggen er twee abonnementen en apart twee pin/puk code brieven !!! Keurig dus, ik werd bijna ongeduldig ....

Demaro

› reageer

achterkant van pinpas kopieren kan handig zijn als je bankafschrift te oud is. Dan kunnen we wat coulanter zijn als we uhm aansluiten, krijgen we hem niet automatisch goedgekeurd en dan moeten we faxen. Dan heb je allebeide kanten nodig + recent bankafschrift. Mocht je afgewezen worden dan contacten ze je daarover.

› reageer

Panter hoe kan het dat ik twee abonnementen krijg terwijl ik er echt maar één heb aangevraagd?

› reageer

Eigenlijk is dat wel een grappig probleem, Marian. Ik vraag me af hoe dit nu verder gaat. 1 van de twee is niet geldig. Als ik jou was, zou ik toch contact opnemen met Orange. Tenslotte heb je zelf ook een verantwoordelijkheid... Ik denk dat je het beter niet kan laten rotten.

› reageer

[dpmodbreak]Aangezien deze thread nogal groot is geworden, hier het vervolg.

* KLIK *[/dpmodbreak]

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.