scarlet met orange

Het was dus inderdaad NetNet (overname door Scarlet). Scarlet heeft sindsdien vaak tarieven verhoogt (bron: bellen.com nieuws-archive)

› reageer

Scarlet biedt mobiele telefonie aan
Woensdag, 14 januari 2004 - Scarlet gaat mobiele telefonie aanbieden in Nederland. Het telecombedrijf maakt daarbij gebruik van het netwerk van Orange.

Door Maarten Reijnders

Scarlet verzorgt de helpdesk en verstuurt de rekeningen. In het tweede kwartaal begint het bedrijf met de verkoop van eigen sim-kaarten.

"Door gebruik te maken van het mobiele netwerk van Orange maken we ons productportfolio compleet", aldus Timo Smit, commercieel directeur van Scarlet. Het was al mogelijk om bij Scarlet internet en telefonie af te nemen.

Scarlet is niet het enige bedrijf dat gebruikmaakt van het netwerk van één van de vijf mobiele-telcombedrijven. In oktober kondigde het mediabedrijf ID&T al een vergelijkbaar samenwerkingsverband aan met Telfort. Debitel koopt belminuten in bij de netwerken van Vodafone, KPN en Telfort.

naar mijn mening wordt het steeds onduidelijker op de gsm markt:
* Kpn
* Vodafone
* Telfort
* Orange
* T-mobile
* Debitel
* Tele2
* AH mobiel
* ID&T Mobiel
Straks Scarlet
Straks Versatel

› reageer

Hoe meer bedrijven hoe meer concurentie

› reageer

Verschil is alleen wel dat de ondersten van het rijtje alleen maar prepaidkaartjes verkopen .

› reageer

ID&T Mobiel heeft ook telfort abonnementen hoor!

› reageer

Oh, dat was me nog niet opgevallen idd., naja blijkbaar niet interessant genoeg om extern (via shops) verkocht te worden.

› reageer

Ik ben benieuwd hoe ze dat bij scarlet met de tarieven op gaan lossen. Orange ready is maarliefst 35 eurocent dag en nacht. Smart is goedkoper met minimaal 22 cent per minuut. (maar goed bij KPN en Vodafone betaal je tarieven die daar in de buurt komen notabene bij een abonnement!) Free kan nog duurder uitpakken volgens mij. Zal Scarlet ook niet wat abonnementen gaan ontwikkelen?

› reageer

@Sjoerd
Ik gok meer omdat ze dan bonussen moeten uitdelen. En dat willen ze niet. Ze zijn niet zo stom als de telco's

› reageer

Ik heb heel slechte ervaringen met Scarlet op het vaste net. Ruim twee jaar geleden had Scarlet een failliete Carrier-Select aanbieder (ben de naam kwijt geraakt - NetNet of zoiets) gekocht. Deze Carrier-Select aanbieder had een maand gratis bellen tot 30 Gulden belooft.
Na de overname kreeg ik dus een rekening van Scarlet op basis van hun hogere tarieven en zonder de 30 Gulden aftrek. Ik heb niet betaald en een protestbrief met alle papieren gesturt. Omdat ik een jaar niets meer gehoord heb, heb ik dus alle papieren weggegrooid. Maar na ruim 18 maanden kwam een brief van een incassobureau...
Ik heb dus betaald want ik had helemaal geen papieren meer om iets aan te tonen.
Daarom zeg ik Scarlet (vaste net) is zoals Debitel (mobiele net). Scarlet (mobiele net) ga ik zeker nooit nemen...
(Sorry voor de foutjes, ik ben geen Nederlander...)

› reageer

Het was dus inderdaad NetNet (overname door Scarlet). Scarlet heeft sindsdien vaak tarieven verhoogt (bron: bellen.com nieuws-archive)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.