I-Mode

De batterij gaat niet zo lang mee , omdat de Nec om de x aantal minuten je mail checkt via GPRS.
Deze functie kan je ook uitzetten , maar dan verlies je wel wat functinaliteit.
En verder zal het grote scherm(kleur) ook een rol meespelen.
Maar ze hadden ook wel een wat grotere batterij kunnen monteren 700 mAh of sterker ipv 650 mAh

WitteWel.

› reageer

Hhhmzz ff een vraagje...is alleen de NEC21i nou een i-mode-toestel, volgens mij de Samsung T100 ook en de Ericsson 68i volgens mij...maar die laatste valt volgens mij af want de stand-by tijd is wel te lang voor een i-mode toestel..waarom gaan die dingen niet lang mee, het is net of het toestellen van 5 jaar geleden zijn, mijn telefoon gaat nu een dag mee, (panasonic GD92) maar dat is echt wel gek dat de nieuwe i-mode niet zo lang mee gaan...echt jammer...en weet iemand wanneer er meer i-mode toestellen op de markt verschijnen, het is namelijk best wel diep triest gesteld met de keuze er uit.

Grtzz

Nielzzie®

› reageer

De T100 en T68 zijn zeker GEEN i-mode toestellen! Ze ondersteunen \'alleen\' GPRS. Er zullen nog dit jaar meerdere i-mode toestellen op de markt komen, maar i-mode is veel te duur en zal naar mijn verwachting geen succes worden in Nederland. Met GPRS kunnen de meeste Nederlanders het wel af en daarna is het gewoon wachten op UMTS.

› reageer

Wanneer komt dat UMTS netwerk er eigenlijk?

Groeten van Sandra

› reageer

Eigenlijk wachten alle netwerken af hoe het met i-mode gaat. Iedereen ook de concurrentie hoopt op een succes want dan zal ook UMTS een succes worden.

Heel eerlijk? Wij denken dat indien i-mode niet voldoende aanslaat er nog lang geen landelijk dekkend netwerk op basis van UMTS zal komen. Zal dus nog wel ff duren...
belnu

› reageer

Voorlopig is alleen de NEC 21i geschikt voor i-mode. Deze zomer zal er een toestel van Toshiba komen. Verschil met de NEC is o.a. dat het niet openklapt en ongeveer de afmeting heeft van een 3310... vind persoonlijk alleen het design een stuk beter van de Toschiba TS21i.

Wat betreft de standby tijd waar over gesproken wordt begrijp ik het niet helemaal. De standby tijd is de tijd dat het toestel in rust aan kan staan en in staat is oproepen te ontvangen. Dit is dus iets heel anders dan het aantal uren dat de batterij het uithoudt wanneer je het toestel gebruikt. Nogal logisch bij de huidige mogelijkheden van accu\'s is dat het voeden van een groot kleurenscherm meer energie vraagt dan een klein Z/W schermpje. Een gewone GSM gaat al veel korter mee in gewoon gebruik dan de standbytijd. Voor de NEC geldt dat dus ook, alleen in meerdere mate. De standbytijd van de NEC is altijd nog een goede ongeveer 200 uur.

Dan nog iets over het succes... Ik heb zelf i-mode en ben daar uitermate tevreden over. Ik kan me eerder voorstellen dat het een succes wordt dan niet. Ik gebruik het toestel ondertussen meer voor i-mode dan voor gewoon bellen of SMS-en.

Tot slot de kosten... Het is gewoon absoluut niet duur. Een voorbeeld: een SMS-je kost rond de 20 eurocent. Een mailtje (die veel langer kan zijn) nog geen 2 eurocent. Alleen dat al bespaart mij per maand een euro of 10. Daar kan je heel behoorlijk voor \"i-moden\".

Dit wilde ik gewoon even kwijt als tevreden gebruiker van i-mode. Misschien voor de duidelijkheid: ik werk niet bij KPN of iets anders dat met i-mode te maken heeft.

Ik kan het iedereen aanbevelen!

Groeten, Ben.

› reageer

Wat een mooie afsluiting ik werk niet bij KPN groetjes BEN! Maar ok denk inderdaad dat I Mode niet te duur is maar dat het eerder het probleem is dat I Mode van KPN is en daardoor het bellen met dat abonnement nog wel duurder is dan met mindere netwerken. Ga het toch ook maar eens zelf testen dan weet ik tenminste waar ik echt over praat. Laat het nog wel weten. Ben wel blij met kleuren scherm ik heb nu een T68i en die is echt relax dus de afmeting van dat I Mode toestel wordt wel even vervelend maar ok.

› reageer

Vanaf 11 november wordt de Toshiba 21i i-mode telefoon geintroduceerd. Is deze al opgenomen?

Dit toestel is een stuk handzamer dan de Nec, en natuurlijk wordt deze met veel extra acties geintroduceerd.

belnu

› reageer

De batterij gaat niet zo lang mee , omdat de Nec om de x aantal minuten je mail checkt via GPRS.
Deze functie kan je ook uitzetten , maar dan verlies je wel wat functinaliteit.
En verder zal het grote scherm(kleur) ook een rol meespelen.
Maar ze hadden ook wel een wat grotere batterij kunnen monteren 700 mAh of sterker ipv 650 mAh

WitteWel.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.