Wap met 6820 en T-mobile

Het is gelukt!
Ik heb idd een link gekregen naar de website van Nokia en toen was het zo geregeld!
BEDANKT VOOR DE REACTIES!!

› reageer

Wie kan mij helpen bij het volgende:
Ik heb een ringtone ontvangen via een bookmark. Deze wil ik graag gaan gebruiken, maar helaas krijg ik mijn wap verbinding niet goed. Er bestaat een mogelijkheid via T-mobile om alles helemaal te laten instellen via sms, maar als ik dit doe krijg ik twee keer het smsje dat ik succesvol ben aangemeld bij t-mobile.wap
Ook het handmatig instellen gaat niet goed, ik kan namelijk niet vinden waar ik het ip-adres moet invullen en weet niet of er wel of niet gebruik moet worden gemaakt van een proxy!
Wie heeft de oplossing hiervoor?
Ik ben hier al zeker anderhalve week mee bezig en weet niet wat ik fout doe!
ALVAST BEDANKT!!!

› reageer

Oplossing: de klantenservice bellen...

› reageer

Als je wilt wappen met je 6820, kan je ook naar:

www.mobelle.nl gaan en daar je wap-instellingen handmatig erin zetten. Is heel eenvoudig om zelf te doen en je kan direct wappen.
Hoef je ook geen t-zones te gebruiken.

› reageer

Bedankt voor jullie berichten maar als ik via Mobelle wil gaan wappen krijg ik na korte tijd, inbelverbinding mislukt, dit is exact dezelfde melding als die ik krijg bij T-mobile!
Suggesties?
Alvast bedankt weer!!

› reageer

Als je het advies nou eens opvolgt.
Als je de klantenservice belt kunnen ze je via de nokia site de juiste instellingen toesturen, deze hoef je alleen op te slaan en hoppeta het werkt, wedden?

› reageer

Het is gelukt!
Ik heb idd een link gekregen naar de website van Nokia en toen was het zo geregeld!
BEDANKT VOOR DE REACTIES!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.