Foutjes, bugs en opmerkingen nieuwe website

Alle fouten, bugs opmerkingen etc. etc. graag hier melden. Dan proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen.

› reageer

Misschien een idee om in sommige topics een sticky post te maken waarin staat wat er wel en niet in dat topic geplaatst kan worden. Zo zie ik bijvoorbeeld het topic marktplaats , maar heb ik geen flauw benul of dit alleen voor telecomproducten gaat gelden (lijkt me wel logisch) of dat daar ook andere artikelen verkocht mogen worden.

› reageer

Klopt, moet inderdaad nog gebeuren!

› reageer

Maybe oude Contactgegevens providers verwijderen, orange en debitel staan er nog tussen!

› reageer

Ja inderdaad, ik had dat op de oude site geüpdatet. Blijkbaar iets misgegaan met het overzetten. Zal ik zo even checken. =done

Dan kreeg ik dit punt nog binnen:

Er staat een tikfout in het wachtwoord opvraag-formulier :-) "wachthwoord"

› reageer

Ik mis (ook bij de oude site) bij een zoek query bij abonnementsvormen (maar ook prepaid) om internet/datagebruik in te stellen bij de filters.
Dat is tegenwoordig toch niet onbelangrijk. denk ik.

Verder ziet het er wel strak uit hoor

› reageer

Titel van categorie "Mobiel Internet, VoIP en..." is nu te lang om goed weergegeven te worden in forumoverzicht.

› reageer

De link "Abonnement sim only" onderin verwijst naar frontpage. Lijkt me niet de bedoeling :-)

› reageer

Ik mis (ook bij de oude site) bij een zoek query bij abonnementsvormen (maar ook prepaid) om internet/datagebruik in te stellen bij de filters.

Zie hier. Deze zoekoptie mist inderdaad nog en daar gaan we vanaf nu hard aan werken!

› reageer

Waar kan ik nu mijn wachtwoord wijzigen? Ik kan het niet vinden.

› reageer

Provider beoordelingen blijft op 3 maal op Simpel hangen.

› reageer

mag ie weer terug naar de ouwe staat? Hij is zeer onoverzichtelijk en spuuglelijk.

› reageer

Gefeliciteerd met de nieuwe site! Inderdaad even wennen, maar dat is altijd met dergelijke grote overhauls, dus daarover nog geen oordeel. Wel lijkt de optie te missen om bij het zoeken naar een abo+toestel de totaalkosten te bekijken in het overzicht. Klopt dat? Komt deze optie nog terug?

› reageer

[quote]Ik mis (ook bij de oude site) bij een zoek query bij abonnementsvormen (maar ook prepaid) om internet/datagebruik in te stellen bij de filters.

[/quote]
Zie hier. Deze zoekoptie mist inderdaad nog en daar gaan we vanaf nu hard aan werken!

Sorry, my bad! Ik had nog geen artikelen gelezen. Succes!

› reageer

Ook van mij gefeliciteerd met de nieuwe site !
Het is inderdaad wel even wennen zeg ! Kan nu nog niet zeggen dat ik hem mooier vind, maar dat zal nog wel komen
Wat ik wel mis (of niet kan vinden) is de optie zoals de oude site had, dat als je ingelogd bent, het forum kan lezen met de nieuwste reacties bovenaan, nu moet ik weer naar beneden schrollen om de laatst toegevoegde berichten te lezen. Vond die optie wel erg handig op de oude site, zeker als het topic verschillende pagina's beslaat, hoefde je niet alle pagina's door te bladeren....

› reageer

Laat maar, ik heb hem al gevonden, bovenaan bij My TV komt optie 'voorkeuren' tevoorschijn als je met de muis er even op blijft staan, daa is het in te stellen. Mis nu het potloodje nog om mijn berichten te corrigeren, zit die ook ergens verborgen ?
Wat ik trouwens wel storend vind is het google ads blok door het forum heen

› reageer

Hier nog eentje met Orange, Debitel en UPC Mobile: http://www.telecomvergelijker.nl/gidsen/1484/beltegoed-opvragen.html

› reageer

Linkjes in oude threads die gemaakt zijn door bijvoorbeeld www.telecomvergelijker.nl te typen zijn niet meer aankilkbaar.

› reageer

Linkjes in oude threads die gemaakt zijn door bijvoorbeeld www.telecomvergelijker.nl te typen zijn niet meer aankilkbaar.
Nieuwe linkjes kennelijk ook niet ....

› reageer

* M'n oude profiel is zoek Kan dat nog gered worden?
* Kan ww niet wijzigen
* Als ik bij mijn abonnementen een abonnement wil bewerken, kiest hij de bovenste terwijl ik een ander wil wijzigen
* Geen toegang tot het crew-forum

› reageer

Helaas net even een netwerkstoring achter de rug, maar we gaan morgen weer aan de slag om genoemde punten op te lossen!

› reageer

Aanvulling van mijn kant: het kruimelpad onderaan een topic wordt te vroeg afgekapt. Vgl. met kruimelpad boven het topic.

› reageer

Is het niet mogelijk om te zorgen dat een topic altijd automatisch naar de laatste pagina gaat? Ik weet dat je de sorteervolgorde ook kan omdraaien, maar dat vind ik niet prettig.

› reageer

Daarnaast is het, volgens mij, niet meer mogelijk om reacties te wijzigen, klopt dat? Ik vond alleen de tijdslimiet bij het vorige design niet echt handig...

› reageer

Wijzigen zou wel moeten werken, als dat niet werkt dan gaan we dat morgen nazien. Redirecten naar laatste pagina lijkt me een goede.

› reageer

Gefeliciteerd alleen zou ik het liever links georiënteerd willen zien.

› reageer

Heb liever nieuws boven de vergelijkingen, om elke keer populaire aanbiedingen te zien die ik toch niet ga nemen... En ook rechts liefst boven of anders onder forum.

En als rechts de toestelbeoordelingen, winkelbeoordelingen, en providerbeoordelingen gewoon horizontaal naast elkaar kunnen dan hoeft de site ook niet zo te worden uitgerekt naar beneden.

› reageer

Ziet er lekker fris uit.
Ik moest wel mn wachtwoord resetten om in te loggen (en username is nu hoofdlettergevoelig merkte ik). Alleen is er geen optie om wachtwoord te wijzigen (is al 2x genoemd).

Ik irriteer me aan die sub menu. Als ik over MyTV ga, is het een hele klus om op voorkeuren te klikken zonder dat het verdwijnt.

› reageer

Telecomvergelijker.nl beidt de mogelijkheid om op de hoogte te blijven van updates van fora en forumonderwerpen. Deze tab toont een overzicht van fora en onderwerpen waarvan je bericthen ontvangt bij updates. Je kunt via deze tab de berichten beheren.
http://www.telecomvergelijker.nl/mytv/#berichten

› reageer

Wijzigen zou wel moeten werken, als dat niet werkt dan gaan we dat morgen nazien. Redirecten naar laatste pagina lijkt me een goede.
Er is geen wijzig knop zichtbaar.

edit: En nu wel

› reageer

Voor de mensen die hun wachtwoord willen veranderen en niet kunnen wachten (zoals ik ). Dit is de link http://www.telecomvergelijker.nl/?mod=usermanager&com=showChangePassword . (sorry voor de forum spam )

edit: en deze staat nu ook onder wijzig profiel

› reageer

In foutmelding-berichten gaat iets kleins mis:

Abonnementsprijs: -
€ 120,00 per maand

› reageer

Als je in de vergelijker aangeeft toestelprijs € 0,00, wordt hier geen rekening mee gehouden.

› reageer

Het is altijd wennen aan iets nieuws dus dat ga ik ook doen.
Minpunten: Ik sluit mij aan bij @Telek. en een nadeel vind ik dat ik voor het nieuws een stuk naar beneden moet terwijl ik voorheen bij het openen van de site meteen het overzicht bijna boven aan kon zien.

› reageer

Zojuist een topic geopend in de Marktplaats, nu wilde ik nog wat in mijn profiel wijzigen, dus ik klik op de betreffende link, word ik doorgestuurd naar de homepage ...

› reageer

@H-W, heb je dat nog steeds? Ik had het net ook maar nu staan de links goed..

› reageer

Nee Jan-Jaap, het is direct verholpen! Wat een geweldige service, dat zouden meer mensen en bedrijven moeten doen!

› reageer

Marktplaats berichten niet in active topics onder forum?

› reageer

Complimenten! De site ziet er zonder meer strak uit nu!

› reageer

De pagina met de rijtjes van Posters van de maand en allertijden is niet meer te bereiken:
http://www.telecomvergelijker.nl/top_posters.php

Verder die google ads/Advertenties naar beneden en daar het Laatste Nieuws en Forum plaatsen. Scheelt heel wat scrollen en ziet er professioneler en minder goedkoop uit.

Verder leuke frisse kleuren!

› reageer

Als ik er bij MY TV een toestel bij wil zetten dan MOET ik hem bij een winkel gekocht hebben anders wordt hij niet opgenomen.Vreemd.Ik koop mijn toestellen vaak via Marktplaats of laat ze uit het buitenland komen.
Verder vind ik het veel prettiger als het forum aan de linkerkant staat.
Komt er nu eindelijk ook een speciale versie voor mobieltjes?

Bovenstaande is opbouwende kritiek want de site is super en gelukkig nog geheel onafhankelijk.

› reageer

Nog een opmerking: waarom is de tijdslimiet om te editten gehandhaafd? Vind ik niet echt handig, stel je reageert om 10.00 's avonds en wilt de volgende ochtend nog even iets editten dan kan dat vaak al niet meer...

› reageer

@ikkeweetniet, dat is niet de bedoeling, winkel moet niet verplicht. Zet ik op de lijst om te fixen. Forum aan de linkerkant is helaas geen optie op dit moment. Speciale versie voor mobieltjes vind ik nog altijd een leuke, maar kunnen we op dit moment geen prio geven omdat er echt nog grote punten openstaan die eerste opgepakt moeten worden, zoals mobiel internet.

@Cadezo, die tijdslimiet zal ik nog eens over nadenken. Misschien dat we hem oprekken naar bijv. 24 uur. Begrijp je punt wel namelijk.

› reageer

Bij het toesteloverzicht als je "geen touchscreen" selecteert komen er alsnog veel toestellen tevoorschijn die puur op touchscreen werken.

› reageer

De opmaak van mijn restored profiel (waarvoor overigens dank) is wat vreemd, de tekst loopt rechts door de rest van de site heen.

/edit: nee, is weer in orde (IE8 & Firefox)

› reageer

Het ziet er erg mooi uit, maar ik ben mijn oriëntatie wel volledig kwijt.

Misschien eerst wennen, de tijd zal het leren.

› reageer

Goedemiddag

Onze acties zijn niet meer zichtbaar op de site

simonly.nl

› reageer

In MYTV wil ik in de kolom "ïn gebruik" bij mijn toestellen van een ja een nee maken.Dit gaat echter alleen als ik het toestel helemaal opnieuw invoer.Erg onhandig.Het moet toch mogelijk zijn dat ik alleen het vinkje weghaal om te wijzigen.
Verder heb ik nog Toshiba toestellen maar die kan ik niet invoeren.

› reageer

TR van een topic kan door meerdere users aangemaakt worden.
Dit is overbodig. Wellicht is het handig om als user bij het plaatsen van een TR een melding te krijgen dat er al een TR van het betreffende topic bestaat.

› reageer

Bij mij staan in MyTV onder reacties de door mij geplaatste berichten niet allemaal meer in de juiste volgorde van plaatsing. Op pagina 2 staat tussen een rijtje van berichten uit 2010 ook ineens een bericht uit 2008 en een bericht uit 2009 daarna gaat het weer gewoon verder met berichten uit 2010.

Maar ook op pagina 1 staan ze in verkeerde volgorde wat de dag betreft. Eerst een bericht van 13/10/2010 dan 2 van 31/10/2010 en daarna ineens weer terug naar 10/10/2010, 02/10/2010 en dan weer 10/10/2010 enz,

Ik heb net gezien dat in de profielen van andere TV ers ook de volgorde van de geplaatste berichten niet meer helemaal klopt.

› reageer

Sorry, maar ik mis het overzicht van het oude uiterlijk, alles op de index pagina.

Ik zit mij nu rot te zoeken, niet rot bedoeld, maar ik heb er erg veel moeite mee.

› reageer

Sorry, maar ik mis het overzicht van het oude uiterlijk, alles op de index pagina.

Ik zit mij nu rot te zoeken, niet rot bedoeld, maar ik heb er erg veel moeite mee.

Welk "overzicht" bedoel je? Ik vond de oude site erg onoverzichtelijk!
Dit is een stuk beter, maar ik geloof dat het nog altijd veel overzichtelijker kan.

Voor mij draait het toch vooral om het forum. Desondanks zie ik slechts 8 "actieve" topics in het lijstje staan rechts.

› reageer

Ik heb nog een tweetal punten.
1) Als ik in mijn profiel mijn huidig abonnement wil wijzigen kan dit allemaal prima. Helemaal onderaan staat dan wel de knop annuleren, maar niet de knop wijzigen. Hier staat een grijs vlak.
2) Bij sommige gebruikers is een link opgenomen die nergens heen leidt. Naast de link naar de profielgegevens staat er ook een afbeelding. Als je hier op klikt kom je helemaal nergens.
In de topic N97 voor 150 euro hebben Lightning en Marly een dergelijke link. Wellicht moet dit gewijzigd worden?

Voor de rest vind ik het een nette site en er is nog wel wat werk te verzetten denk ik, maar met een beetje kracht komen jullie er wel!

› reageer

2) Bij sommige gebruikers is een link opgenomen die nergens heen leidt. Naast de link naar de profielgegevens staat er ook een afbeelding. Als je hier op klikt kom je helemaal nergens.
In de topic N97 voor 150 euro hebben Lightning en Marly een dergelijke link. Wellicht moet dit gewijzigd worden?

Heb dit zelf kunnen oplossen, in mijn profiel stond : "http://" op de plek waar ik een homepage zou kunnen invullen, na het verwijderen hiervan is het betreffende icoontje ook verdwenen.

› reageer

Bij mij stond het icoontje inderdaad ook in eerste instantie erbij. Door inderdaad http:// weg te halen was het icoontje weer weg, maar erg handig is het niet.

› reageer

Er gaat iets mis met linken (of ik doe het verkeerd). Bijvoorbeeld in http://www.telecomvergelijker.nl/thread/30356/vodafone-sms-verdubbelaar.html probeer ik te linken naar de SGC, maar de link verwijst naar het eigen topic

› reageer

Gefeliciteerd met de nieuwe site

verbeterpunten:
Ik zie maar een pb, de andere kan ik pas lezen als ik op de link hebt gedrukt.
De letters onder de knoppen home en nieuws lopen bij mij door elkaar heen, kan alleen het woord toestelreviews lezen.

› reageer

Ik deed een zoekopdracht met zakelijk aangevinkt.
De gegeven resultaten kloppen niet, bv een flexzakelijk 100 voor 4 nogwat per maand

› reageer

zonder javascript:

Ik gebruik Firefox met noscript, met javascript ziet het er wel goed uit zie ik net.

› reageer

De vernieuwde site ziet er mooi uit, proficiat! Helaas ontvang ik geen e-mails meer met de notificatie van nieuws of als ik gebruik maak van treatwatch. Ik heb na het vernieuwen de meeste topics gecheck of ik nog aangemeld sta voor treathwatch en dit was wel het geval. Wat kan ik het beste doen?

› reageer

Nou, goed punt, heb ik gedaan op dezelfde dag dat de vernieuwde site online stond. Ik heb net ook direct mijn e-mailadres nagekeken, maar die staat er nog goed in. Ik heb mij voor de test even op een stel nieuwe topics aangemeld. Even kijken of het daar wel goed gaat.

› reageer

Laat het even weten a.u.b.

› reageer

Jaaa, ik heb de eerste mailtjes binnen. Super, dank je wel!

› reageer

Mijn emailadres is onzichtbaar, ondanks dat het vinkje is aangevinkt ...

› reageer

De opzegbriefgenerator is niet compleet.
De knop om te genereren is namelijk verdwenen.

› reageer

Gefeliciteerd met de nieuwe site! Inderdaad even wennen, maar dat is altijd met dergelijke grote overhauls, dus daarover nog geen oordeel. Wel lijkt de optie te missen om bij het zoeken naar een abo+toestel de totaalkosten te bekijken in het overzicht. Klopt dat? Komt deze optie nog terug?
Is hier al iets over bekend? Is het bewust dat deze optie ontbreekt, of kijk ik er echt overheen?

› reageer

Bij een edit veranderd de -teken in een ?-teken . Je kan het wel weer corrigeren.

› reageer

In het forumoverzicht blijft bij het Moderatie Forum als datum laatste reactie 19/11 staan, terwijl er inmiddels meerdere topics van 20/11 en 21/11 bij gekomen zijn.

› reageer

Hmm, ik vind het er niet overzichtelijker op geworden. Vooral in het forum kan ik nu niets meer vinden. Ik kijk altijd bij actieve onderwerpen, daar was altijd in een oogopslag duidelijk in welk subforum een discussie thuishoorde, waardoor ik meteen wist wat ik interessant genoeg vond om te lezen, nu is het vooral onduidelijk...
Verder onthoudt hij mijn login niet, die moet ik elke keer opnieuw invullen (terwijl ik een vinkje zet bij onthouden). Of is dat een probleem dat ik op mijn eigen compu moet oplossen?
Ik zou ook de volgende tekst Gepost op 24/11/10 om 14:59 uur met een nog lichter kleurtje aangeven, het is hinderlijk als je tijdens het lezen van een discussie moet zoeken naar wat de eigenlijke tekst is, omdat je die niet kan onderscheiden van de randteksten.

› reageer

Hmm, ik vind het er niet overzichtelijker op geworden. Vooral in het forum kan ik nu niets meer vinden. Ik kijk altijd bij actieve onderwerpen, daar was altijd in een oogopslag duidelijk in welk subforum een discussie thuishoorde, waardoor ik meteen wist wat ik interessant genoeg vond om te lezen, nu is het vooral onduidelijk...Dit ben ik wel met je eens. Het is geen slecht idee om de forumtags weer terug te brengen. Probleem is alleen dat we niet heel veel ruimte hebben om de topictitels te tonen.

Verder onthoudt hij mijn login niet, die moet ik elke keer opnieuw invullen (terwijl ik een vinkje zet bij onthouden). Of is dat een probleem dat ik op mijn eigen compu moet oplossen?Je login zou wel bewaard moeten worden. Kan je eens een keer je cache legen en het dan nog eens proberen? Mocht het dan nog niet goed werken, welke browser gebruik je, en welke versie, onder welk besturingssysteem?

Ik zou ook de volgende tekst Gepost op 24/11/10 om 14:59 uur met een nog lichter kleurtje aangeven, het is hinderlijk als je tijdens het lezen van een discussie moet zoeken naar wat de eigenlijke tekst is, omdat je die niet kan onderscheiden van de randteksten.Hier ben ik het niet met je eens. Lichter maken maakt de tekst slecht leesbaar. De hoofdcontent van een post is in mijn ogen duidelijk gekaderd. Misschien vraagt het een stukje gewenning, maar volgens mij is de hoofdcontent gemakkelijk te destilleren.

› reageer

Is hier al iets over bekend? Is het bewust dat deze optie ontbreekt, of kijk ik er echt overheen? Deze optie mist inderdaad op dit moment. Qua ruimte is het lastig om zowel de gemiddelde maandprijs als de totaalprijs te tonen. Misschien kunnen we dit beschikbaar maken als keuzeoptie, dat of de maandbedragen, of de totaalprijzen getoond worden. Zal ik eens over nadenken. Totaalprijzen zijn wel terug te vinden via het overzicht van goedkoopste aanbiedingen per telefoon.

› reageer

De opzegbriefgenerator is niet compleet.
De knop om te genereren is namelijk verdwenen.
Ik zie inderdaad dat de knop niet getoond wordt in Internet Explorer. Dank voor de melding.

› reageer

Ik kan geen offer-report maken, zowel in IE als FF. De prijs van Algebeld van de Nokia C3 klopt niet, maar vanuit die aanbieding kan ik dat niet aangeven.

› reageer

Heb je een link naar de aanbieding?
Al gevonden.. Werkt zo te zien voor losse toestellen überhaupt niet.

› reageer

Werkt weer.

› reageer

In de toestelwijzer: als ik alle toestellen met Symbian opvraag, kan ik niet naar de volgende pagina (fout op pagina, IE8).

› reageer

http://www.telecomvergelijker.nl/aanbieding_overzicht/61904069/0/0

Op zoek naar een los toestel, verschijnen niet van alle shops de naam in het overzicht, kennelijk alleen van shops met een eigen logo (relatie met auto-import?)

En dit is in IE8 en FF.

› reageer

Opgelost!

› reageer

[quote]Is hier al iets over bekend? Is het bewust dat deze optie ontbreekt, of kijk ik er echt overheen? [/quote]Deze optie mist inderdaad op dit moment. Qua ruimte is het lastig om zowel de gemiddelde maandprijs als de totaalprijs te tonen. Misschien kunnen we dit beschikbaar maken als keuzeoptie, dat of de maandbedragen, of de totaalprijzen getoond worden. Zal ik eens over nadenken. Totaalprijzen zijn wel terug te vinden via het overzicht van goedkoopste aanbiedingen per telefoon.
Zou zeker fijn zijn. De optie zou in het zoekformulier toegevoegd kunnen worden, maar je zou er ook voor kunnen kiezen om de optie als een selectbox (dropdown) in de titelrij in het resultatenoverzicht te zetten. Het kopje Kosten per maand kun je dan op klikken en kun je dan wijzigen naar Totaalkosten. (Makkelijker visueel uit te leggen, maar hoop dat het zo duidelijk is.)

Overigens valt er evt. ook wat ruimte te besparen als je het kopje "Geadviseerde extra bundel(s)" hernoemt naar "Extra bundel(s)" of "Met bundel(s)". Dat is imho zelfs duidelijker omdat de extra bundels in de prijsberekening ook zijn meegenomen en je het woordje Geadviseerd als Optioneel, terwijl de prijs dan niet meer zou kloppen.

› reageer

[quote]Ik zou ook de volgende tekst Gepost op 24/11/10 om 14:59 uur met een nog lichter kleurtje aangeven, het is hinderlijk als je tijdens het lezen van een discussie moet zoeken naar wat de eigenlijke tekst is, omdat je die niet kan onderscheiden van de randteksten.[/quote]Hier ben ik het niet met je eens. Lichter maken maakt de tekst slecht leesbaar. De hoofdcontent van een post is in mijn ogen duidelijk gekaderd. Misschien vraagt het een stukje gewenning, maar volgens mij is de hoofdcontent gemakkelijk te destilleren.
Is soms ook een kwestie van wat opties proberen. Heb net even met Firebug (webdevelopment tool) lopen spelen en als je simpelweg de rij met username en postdatum dezelfde lichtblauwe achtergrondkleur geeft als de rest (ipv een witte achtergrondkleur), dan oogt het imho ook een stuk overzichtelijker.

(Technisch: #borderTop #borderMiddle en #borderBottom allemaal background-color: #eeefff ipv een background-image.)

› reageer

Als je firebug kent, ken je vast ook userContent.css. Kan je voor jezelf in ieder geval gemakkelijk de style overschrijven

› reageer

Scherp! > En inderdaad een optie (hoewel ik meerdere computers en ook browsers gebruik, dus dat maakt het wel wat lastiger).

Het leek me met name ook een goede en simpele algemene usability-verbetering (zit zelf in het vak). Was dus puur bedoeld als suggestie in de hoop dat anderen er ook wat aan hebben (misschien ook kwestie van smaak, dus daarom: kijk eens hoe het eruit ziet en als je het niks vindt, voer het dan niet door).

› reageer

Wanneer kan er weer vergeleken worden op totale kosten, nu komen er alleen maar 2 jarige abo's boven drijven, terwijl de totale kosten voor de vergelijking van bijv. een bepaald toestel met een abonnement veel interessanter is.

En hoe zit het met de pagina: http://www.telecomvergelijker.nl/top_posters.php Werkt nog steeds niet.

› reageer

@Windstorm: ik sta nog steeds op nummer 1

› reageer

De automatisch email dat ik ontvang van 'Blijf per email op de hoogte van deze discussie' bevat geen link naar het bericht en tevens heeft het emailbericht geen onderwerp(is wel fijn als er een onderwerp staat).

› reageer

Met mijn nexus one kom ik niet meer met opera mini op telecomvergelijker. Wel met de browser van andriod zelf. Iemand anders problemen met opera mini.

› reageer

Bij de opzegbrief generator kan ik geen provider kiezen.

› reageer

Bij mijn (verborgen) e-mailadres stond ineens een vinkje aan, zodat het voor iedereen zichtbaar was, terwijl ik liever niet met mijn echte e-mailadres bekend ben op tv.
Miss dat andere dit ook hebben, dan maar even checken of dat vinkje bij jouw ook toevallig is aangevinkt.

Edit: dit was al sinds de nieuwe site online is het geval, kwam er nu pas achter.

@Windstorm: ik sta nog steeds op nummer 1
Ja, is dat zo!
Begin daar wel steeds meer aan te twijfelen

› reageer

@Windstorm: aan het einde van de oude site zat ik tegen de 10k aan posts, ik meen gevolgd door Roland. Koen enzullen ook wel in de buurt zitten, van jou weet ik het niet

Zelf merk ik dat het € Euro teken wordt verminkt naar vraagteken. Zie mijn advertentie in het Marktplaats-forum.

/edit: gek he, nu doet 'ie ut wel

› reageer

Dat €-teken wordt idd verminkt bij editten, bij het editten moet je nu de ? weer vervangen door €, dan doen ze het weer wel goed.

Edit: nee nu niet?

Ik d8 dat ik ergens stond rond plaats 30, maar ik vond het altijd wel een leuke functie, ook om te zien we er het actiefst was de laatste 30 dagen.

› reageer

Ik weet niet wat jullie er precies van vinden maar ik het vind het allemaal beetje minder geworden. Minder overzicht. Bij nieuws was het zo dat je kon zien dat er wordt gereageerd of niet op iets. Verder wordt forum gedeelte overstroomt door marktplaats berichten, marktplaats is een goed idee maar dat moet dan liefst los komen te staan van forum.

› reageer

Ik heb bij een aantal forumitems geklikt op de attendering-per-email knop.
Ik denk dat ik van alle aangeklikte items wel een attendering krijg, maar bij sommige krijg ik een link naar dat item, bij andere niet. Ik kan dan alleen het verzendingstijdstip zien en kan gaan zoeken welk item het zou zijn.
Ik heb er geen verklaring voor.

› reageer

Heb vannacht om 2.27 uur een advertentie geplaatst, maar zie hem niet staan in de lijst van actieve onderwerpen, noch in het Marktplaats-forum
Alleen via mijn profiel is hij terug te vinden :
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50581/tk-sony-ericsson-j110i-nieuw-vodafone-prepaid-prijs-euro10-.html

› reageer

Bij de opzegbrief generator kan ik nog steeds geen provider kiezen en dus geen brief maken.

› reageer

Bij de opzegbrief generator kan ik nog steeds geen provider kiezen en dus geen brief maken.

edit: ik klik 1 keer en mijn berichtje komt er twee keer te staan.

› reageer

Heb vannacht om 2.27 uur een advertentie geplaatst, maar zie hem niet staan in de lijst van actieve onderwerpen, noch in het Marktplaats-forum
Alleen via mijn profiel is hij terug te vinden :
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50581/tk-sony-ericsson-j110i-nieuw-vodafone-prepaid-prijs-euro10-.html

IK heb dit ook gehad met dit topic: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50524
Heb er toen verder geen melding van gemaakt, dacht dat er bij mij iets fout was gegaan.
Zal hem nu nog eens proberen te plaatsen.

Edit: Een kickje bleek nu voldoende.

Blijft een vreemde fout.

› reageer

@Windstorm:
Bedankt voor de tip, na een kickje is mijn advertentie nu ook zichtbaar, idd een vreemde bug, dit is blijkbaar niet bij alle advertenties in het Marktplaats-forum het geval.

› reageer

Ik heb 2 berichten achter gelaten, maar volgens mij gaat er iets niet goed, of doe ik iets verkeerd?

Wel geplaatst, maar enkel te zien in mijn reacties, dus niet op het betreffende gedeelte van het forum:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50658/0#288422

Het zelfde probleem, maar dan ook niet te vinden op de home pagina:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50657/0#288419

› reageer

De topics staan op de laatste pagina van het forum. Gaat iets mis met de sortering..

› reageer

De topics staan op de laatste pagina van het forum. Gaat iets mis met de sortering..

Ik dacht dat het bericht achter de volgende link op de Home pagina terecht zou komen, maar volgens mij vergis ik mij daar in.

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50657/0#288419

Ik weet wat een sortering is, maar ik kan je niet volgen.

Edit:

Ik zie het al, al denk ik dat het laatste bericht als eerst de verwarring weg haalt.

Verder is het nieuws dat ik plaats, niet het nieuws op de Home pagina. Ik ben bang dat dan een hoop over het hoofd gezien wordt, want dat valt niet meer op.

› reageer

Ik heb in mijn profiel mijn abonnementen gezet. Dat gaat goed, alle abonnementen die er ooit geweest zijn staan in de lijst.

Als ik een abonnement wil wijzigen, kan ik alleen een keuze maken uit de nu nog aangeboden abonnementsvormen. T-mobile Flex particulier bestaat bijvoorbeeld niet meer. Ik kan een dergelijk abonnement niet wijzigen.

› reageer

Ik heb net een nieuw bericht geplaatst, dat ging goed, maar toen ik het aanpaste verdween het bericht naar onderen in het forum en is ineens rechts niet meer te vinden.

Ik denk dat hier iets nog niet helemaal goed zit.

Link:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50662/veiling-aangekondiging-vergunningen-800-900-en-1800-mhz.html

Edit:

Ik zal een reactie onder mijn bericht plaatsen, dat schiet het weer omhoog.

› reageer

Yep, dat is het probleem, maar een ander probleem zijn de smiletjes die dan niet werken.

Ik hoop dat je aan die info wat hebt om de twee problemen op te sporen.

› reageer

Nog een foutje volgens mij gevonden, want in het bericht van Agentschap Telecom staat een e-mail adres, dus met @ i.p.v. (at) of (ed), volgens mij is dat niet gebruikelijk op dit forum.

› reageer

Ik heb net een nieuw bericht geplaatst, dat ging goed, maar toen ik het aanpaste verdween het bericht naar onderen in het forum en is ineens rechts niet meer te vinden. Ik denk dat hier iets nog niet helemaal goed zit. Ik zal een reactie onder mijn bericht plaatsen, dat schiet het weer omhoog.Hier hetzelfde probleem:
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50679/ah-mobiel-prepaid-internet.html
Ik zal het ook even proberen te kicken.
Edit: kick helpt, thread staat nu wel in de lijst.

› reageer

Probleem is bekend en staat op de todo om gefixed te worden.

› reageer

Ik heb voor het eerst in lange tijd weer een nieuw toestel en dacht, kom, laat ik eens een beoordeling plaatsen op telecomvergelijker. Maar dat lukt niet! Als ik op de button "Plaats een beoordeling" klik kom ik uit op een aanbiedingenpagina.
Hoe kan ik een gebruikersbeoordeling van de Nokia E7 toevoegen?

› reageer

Hmm, ik zie inderdaad dat er iets mis gaat. Dat gaan we oplossen. Je kunt voorlopig deze link gebruiken

› reageer

Probleem is opgelost

› reageer

Als ik uitlog, dan sta ik nog steeds ingelogd, dat klopt niet helemaal.

Als ik ben ingelogd, maar een tijdje niets heb gedaan, dan wordt ik er vanzelf uit gegooid, maar ik neem aan dat dat wel normaal is.

› reageer

Wat gebeurt er op dit moment aan TV? Zelfs topic reports lopen zo een twee weken achter inmiddels.

› reageer

Als ik uitlog, dan sta ik nog steeds ingelogd, dat klopt niet helemaal.

Als ik ben ingelogd, maar een tijdje niets heb gedaan, dan wordt ik er vanzelf uit gegooid, maar ik neem aan dat dat wel normaal is.

Dit is gefixed

› reageer

Wat gebeurt er op dit moment aan TV? Zelfs topic reports lopen zo een twee weken achter inmiddels.
Dit nog niet geloof ik, moet ik Mod worden?

En de plaatjes bij sommige gebruikers zijn verdwenen, en bij de post hierboven is het niet eens duidelijk wie die post heeft geplaatst.

Verder wel goed dat er nu (bijna) dagelijks nieuws berichten geplaatst worden, alleen vraag ik me wel af wie hier achter zit? JanJaap?

› reageer

In het oude format had ik ingesteld dat nieuwste bericht boven staat. Ik vind deze optie hier niet terug. Klopt dat?

› reageer

In het oude format had ik ingesteld dat nieuwste bericht boven staat. Ik vind deze optie hier niet terug. Klopt dat?

› reageer

@gouryella de betreffende instelling vind je onder 'Voorkeuren' bij MyTV.

@Windstorm er zijn inderdaad wat plaatjes en andere dingen stuk. Er gaat wat mis op één van onze servers. Als het goed is zal dit later vandaag opgelost zijn.

Sinds kort helpt blabla met het schrijven van nieuws. Ik schrijf zelf ook wel eens wat, maar de laatste dagen is vooral blabla erg goed bezig

› reageer

http://www.telecomvergelijker.nl/aanbiedingen/telefoon-abonnement/samsung/galaxy_s2_i9100_zwart#sum=190&sut=10&sumb=300&odpm_s=0&odpm=510&osppmm_s=0&osppmm=110&so[]=&so_s=1&ost[]=&ost_s=1&ost[]=24&sl_s=1&sl=2&or_s=0&or=2&sbo_s=0&sbo=2&hsd_s=1&rv=1&rp=1&rsf=3

Als ik bij de bovenste (hollandsnieuwe 550 2 jaar) klik op "vergelijk prijzen" krijg ik deze pagina met "0 aanbiedingen gevonden"
http://www.telecomvergelijker.nl/aanbiedingen/telefoon-abonnement/samsung/galaxy_s2_i9100_zwart/hollandsnieuwe/sim_only_550/24mnd/vergelijken#sum=190&sut=10&sumb=300&or=2&opsm=21&ost2=11&hods_s=1&hod_s=1&hos_s=1&rv=1&rp=1&rsf=4

› reageer

Hi Rob, de betreffende aanbieding zie ik op dit moment niet terugkomen. Mogelijk stond er iets scheef in onze aanbiedingentabel (er was ook iets misgegaan met de Samsung Galaxy S3). Als dit weer gebeurt dan hoor ik het graag. Dan zoeken we uit waar het misloopt.

› reageer

er staan op dit moment helemaal geen Hollands nieuwe abonnementen in de database lijkt het wel
http://www.telecomvergelijker.nl/aanbiedingen/abonnement-telefoon#sum=0&sut=0&sumb=0&osppmm_s=0&osppmm=110&so[]=&so_s=1&so[]=40&ost[]=&ost_s=0&or_s=0&or=2&sbo_s=0&sbo=2&hs_s=1&rv=1&rp=1&rsf=3

edit> HN + toestel, niet sim only

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.