Kruidvat Mobiel 10=21

Exclusief bij Kruidvat Mobiel! Gratis 8,- extra beltegoed bij een Kruidvat Mobiel startpakket.

* Kruidvat Mobiel starterpack inclusief 13,- beltegoed + 8,- extra gratis beltegoed = 21,- beltegoed!
* Opwaarderen in alle Kruidvat Nederland filialen.
* Maximaal 2 per klant
* Geldig t/m 30-11-2010.

Prijs: 9.99 euro

aanbieding

› reageer

Die met die tegoedbon vond ik beter

› reageer

Ja, maar toch leuk als je de vorige keer geen tijd had of als het uitverkocht was.

› reageer

Ik kan nog wel even vooruit met de pakketjes van de vorige actie.

› reageer

Ik werd vandaag gebeld door Kruidvat. Ik had nl geklaagd dat op hun website staat dat je ook 0900 nummers kan bellen met de prepaid kaarten, maar dat kan dus niet. Dat willen ze in het eerste kwartaal 2011 regelen. Ik mocht de simkaarten terugsturen, maar wel met aankoopbon en opwaardeerbon. Dan zou ik een tegoedbon terugkrijgen van 20 euro.

Maar wie bewaart nu zijn aankoopbon én ook zijn opwaardeerbon. Ik heb die sims 2 maanden geleden gekocht en meteen opgewaardeerd. Die bonnen heb ik dus niet meer. slechte service hoor. Eerst valse reclame maken en dan een halfzacht aanbod doen. Ik wil die kaarten gewoon terug kunnen brengen naar de eerste de beste Kruidvat en geld terug.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.