T-MobileT-mobile simlock en t-mobile abbo

Het display van de GSM van mijn vriendin is overleden, doordat de kids het toestel even hebben laten vallen. (Nokia 3110c) Nu wil Zij wil een nieuw simpel toestel. Nu zat ik te denken aan de Nokia 2330. Zij heeft een t-mobile abbo.

Nu staat dat toestel bij de MM arnhem voor 39,-. Ik zie echter ook dat het toestel voor 39,- bij de kijkshop kunt krijgen met 15 euro prepaid tegoed.

Is het zo dat ondanks de simlock je de abbo sim gewoon in de prepaid gelockt toestel kunt plaatsen? Blijft toch T-mobile?

› reageer

Dat is niet vanzelfsprekend zo, gezien er een simlock op zit omdat een toestel gesubsidieerd is, en de provider die kosten wil terugverdienen met de hoge tarieven van prepaid. Bij T-Mobile is het echter wel mogelijk een abonnementssimkaart in een prepaidpakket te gebruiken.

› reageer

T-Mobile prepaid kun je prima gebruiken, andere provider niet

› reageer

Ik dacht zelfs dat ik zoiets in het verleden bij KPN ook bij de hand heb gehad. Toen ook een abbo sim in een prepaid simlock toestel gedaan.

maar goed in ieder geval dus mogelijk bij T-Mobile.

› reageer

Weet iemand of de Nokia C3 prepaid van T-mobile een simlock bevat?

› reageer

Normaal gesproken wel, maar ik ben in het afgelopen jaar wel eens een T-Mobile prepaid toestel tegengekomen zonder simlock. Dus moeilijk te zeggen denk ik, ik zou er in ieder geval niet vanuit gaan.

› reageer

Ik had begrepen dat de T-mobile prepaid toestellen tegenwoordig niet voorzien zijn van een simlock.. Niemand hier die bij tmob werkt

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.