Uitbellen via PSTN met SPA 3000

De afgelopen dagen druk geweest met het programmeren van de SPA 3000.
Deze via Marktplaats gekocht en alle informatie op internet opgezocht. De SPA doet zijn werk zeer goed via Voipbuster.
Als telefoon gebruik ik mijn dect. Binnen de SPA is geregeld dat b.v. de 06- en 0900-nummers niet gebeld kunnen worden en dit dient dan te gaan via de PSTN-lijn.
Alleen heb ik nergens informatie kunnen vinden over hoe ik kan omschakelen van voipbuster naar PSTN. Is er iemand die mij dit kan vertellen ?

› reageer

Voeg bijvoorbeeld [#]xxxx.<:@gw0> toe aan je dialplan, dan wordt alles ingevoerd na je # verstuurd via de PSTN lijn. Je kunt het # uiteraard veranderen door iets wat je zelf wil.

› reageer

Edit: dit is het juiste dialplan: <#:>xx.<:@gw0>
Als je een hekje invoert, gaat alles wat je erachteraan toevoegt via de PSTN lijn.

› reageer

Na alles gelezen te hebben heb ik nog niet voor elkaar gekregen wat ik wil.... Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben opzoek naar de configuratie en het dailplan om altijd via de PSTN uit te kunnen bellen, behalve 1 specifiek nummer, want dat nummer wil ik via budgetphone bellen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

› reageer

(budgetphonenummer|xx.<:@gw0>

Dit zou moeten werken Dat specifieke nummer op de plek van budgetphonenummer zetten.

› reageer

Thanks Hugo, dailplan lijkt prima te werken!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.