T-Mobile Flex 25 met gouden nummer

Ter overname aangeboden een T-Mobile Flex 25 abonnement, lopend tot 24-10-2011.
Op het abonnement zit een zogeheten gouden nummer, welke ik bekend maak bij serieuze interesse.

Het betreft alleen de simkaart, geen toestel.

Abonnementkosten zijn 25 euro per maand, overnamekosten 15 euro te betalen aan T-Mobile.

Procedure van overname bespreek ik telefonisch e/o mail bij serieuze interesse.

› reageer

Waar mogen we dan aan denken?

06-AABBCCDD?
06-AAAAAAAA?
06-ABCDEFGH?

etc..

› reageer

06ab cdb ceb

› reageer

Persoonlijk zie ik hier geen gouden nummer in

› reageer

@TS: Realiseer je je dat je iets aanbiedt waar je geld bij toe moet geven? 06 86036016 (bijvoorbeeld) is niks "gouds" aan, het abonnement kost 270 euro de rest van dit jaar, daar wil jij graag vanaf, iemand anders moet dat gaan betalen, gezien de standaard "subsidies" bij afsluiten van een nieuw abonnement is 70 euro zeker een maximum, m.a.w. je moet 200 euro bijleggen wil je hier vanafkomen.

› reageer

Het is wel een Flex, maar die zijn er i.c.m.een KVK-registratie nog gewoon af te sluiten, 200 euro vergoeden lijkt mij wat veel, ga dan gewoon uit van een Sim-Only en vergoed de helft van de abo kosten, dus nu zo'n 135 euro. Dan rest nog dat je na de minimale contractsperiode met een vrij duur abonnement blijft zitten.
Zelf ben ik de gelukkige eigenaar van een Flex 25 Sim-Only met zilveren nummer.

› reageer

Het zou nog 06-12342352 kunnen zijn bijvoorbeeld, maar ik vind het ook geen bijzonder nummer.

Misschien kan je hem tegen SO tarief wegdoen, zoals eerder hier aangeboden. Daar zat zelfs nog een interessante kortingsactie op Ik zou hem lekker zelf houden als ik jou was, krijg je toch niet kwijt.

› reageer

Komt nog bij, dat misschien niet iedereen
graag zaken doet met zo'n nickname... >

› reageer

Ik zie er ook nog niet gelijk een gouden nummer is. Maar ja, ik heb zelf dan ook mooiere nummers.

06abdccecc, 06abbaccbc, 0513aabaaa, 0513aabbba, 0871-abcccc, om een paar te noemen. En dat soort nummers heb ik ook voor moeders en de kinderen. :

(en nee, die zijn niet over te nemen)

› reageer

Lol dat nummer is gewoon een normaal nummer.
Ik heb zelf 06aaabbccc kijk dat is nou een makkelijk nummer, en als je beetje vriendelijk bent tegen de telefoonverkoper, zoekt ie graag met je mee, kost 9 euro heb je ook wat.

› reageer

Is dit nog wat waard?

06aa(a-1)(2xa)aaaa

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.