KPNGratis SMS'en oud en nieuw

Gisteren per post een kaartje ontvangen van KPN, dat ik als 'trouwe klant' in het kader van de jaarwisseling gratis kan sms'en.

Deze actie is geldig op:

31 december tussen 11 en 23 uur
1 januari tussen 10 en 22 uur

Meer informatie op www.kpn.com/on

Waarschijnlijk probeert KPN op deze wijze het sms-verkeer wat te spreiden

› reageer

KPN heeft alleen maar 'trouwe klanten'.

› reageer

Kon iedereen niet gratis smsen rond de jaarwisseling?

› reageer

Ik had het nog niet voorbij zien komen ...
Ik ben trouwens ook een trouwe klant van Vodafone, maar daar heb ik niets van vernomen
Ik ben een minder trouwe klant van T-Mobile, die wensen mij vast weinig goeds voor het nieuwe jaar

› reageer

Bellers met KPN Mobiel kunnen op oudejaarsdag tussen tien uur 's morgens en tien uur 's avonds en op nieuwjaarsdag tussen elf uur 's morgens en elf uur 's avonds gratis sms'en naar alle Nederlandse mobiele nummers. Dat is de bijdrage van KPN 'aan een mooi uiteinde en een goed begin.'

Verwacht Vodafone dat Nederlanders tijdens de jaarwisseling massaal gebruik gaan maken van internet op de mobiele telefoon, KPN verwacht ook dit jaar een grote piek in bel- en sms-gedrag. Het afgelopen jaar verwerkte het telecombedrijf 27,7 miljoen sms-berichten en telde het aantal mobiele gesprekken 6,3 miljoen op oudejaarsavond. Bij de jaarwisseling van 2008 waren dat nog 24,5 miljoen sms-berichten en 6 miljoen mobiele gesprekken.

Rond de jaarwisseling worden de netwerken en systemen van KPN streng bewaakt, zo laat het bedrijf weten. Vanwege de enorme drukte op oudejaarsavond duurt het soms wel wat langer dan gebruikelijk voordat een sms-bericht aankomt, of tot er verbinding tot stand komt. KPN probeert deze ?file? zo soepel mogelijk te laten verlopen en is extra alert op de bereikbaarheid van de alarmnummers.

Niks trouwe klant dus, iedereen mag het

T-Mobile niet nee? Zal voor mij wel meevallen denk ik.. Alleen Simyo ziet mij niet echt als een trouwe klant denk ik, zou dat ook doorgespeeld worden op de rest van de KPN tak? En zou het gratis sms'en ook gelden voor bedrijfsbundels van KPN? Anders kan ik die eens gebruiken

› reageer

# Deze gratis sms actie geldt alléén op:
- 31 december 2010 tussen 10.00u 's ochtends en 22.00u 's avonds en
- op 1 januari 2011 tussen 11.00u 's ochtends en 23.00u 's avonds.
# Tijdens deze actie kun je, als particuliere klant van KPN met een mobiel abonnement of Prepaid, gratis sms'en naar alle Nederlandse mobiele nummers.
# Deze actie geldt dus niet voor zakelijke klanten (wanneer je abonnement betaald wordt door je werkgever) en voor klanten van Telfort of Hi.
# Voor deze actie geldt dat de verstuurde sms'jes niet in rekening worden gebracht én dat de verstuurde sms'jes ook niet uit je bundel gaan.
# Ook wanneer je een smsbundel hebt, (bijvoorbeeld SMS totaal) zullen de verstuurde sms'jes niet uit je bundel gaan.
# Deze gratis sms actie geldt niet voor het verzenden van sms'jes naar personen met een buitenlands mobiel nummer en ook niet voor het verzenden van sms'jes, terwijl jij zelf in het buitenland bent.
# Je kunt tijdens deze actie gratis sms'en naar alle mobiele nummers binnen Nederland. Sms'jes naar externe partijen (premium sms) om bijvoorbeeld nieuws of ringtones te ontvangen zijn niet gratis en worden gewoon in rekening gebracht, omdat een externe partij hier zelf kosten voor in rekening brengt.
# Deze actie mag niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden. Indien dit toch gebeurt worden de verstuurde sms'jes alsnog in rekening gebracht.

Via een bedrijfsbundel van KPN is het dus niet gratis!

Bij deze iedereen nog een gezellige jaarwisseling toegewenst!

› reageer

Bovenstaande link werkt ook voor dit jaar.
Deze gratis sms actie geldt alléén op 31 december 2011 tussen 11.00u ’s ochtends en 23.00u ’s avonds

› reageer

Tja, tegenwoordig zit toch iedereen aan Whatapp

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.