Hollands Nieuwe; nieuwe MVNO

We hebben weer een nieuwe MVNO die het probeert op het Vodafone netwerk en daar een 100% dochter van is.

Ze komen met een blokkeerfunctie als je over je bundel heen gaat.

http://www.hollandsnieuwe.nl/

› reageer

Dit zijn de belangrijkste kenmerken van dit nieuwe merk:
- met voorafvoordeel basis kun je bellen en sms-en. Met voorafvoordeel extra kun je daarnaast ook internetten.
- binnen Nederland betaal je één vast tarief voor één minuut bellen, één sms versturen en, bij voorafvoordeel extra, 1MB data.
- alle gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten.
- mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.
- maandbundel en extra beltegoed zijn altijd drie maanden geldig. Het beltegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt (FIFO)
- je ontvangt een waarschuwings-sms als je beltegoed 3 en 0 euro bereikt.

Links:
- over hollandsnieuwe
- voorwaarden
- abonnementen
- Tarieven buitenland (PDF)

Vodafone heeft voor hollandsnieuwe de billing en helpdesk uitbesteed aan respectievelijk Teleena en 2Contact.

› reageer

Als de billing en helpdesk een beetje in orde zijn, neem ik graag dat 550min/sms/mb abonnement voor 1 jaar. Voor mij zijn het erg interessante en prijsgunstige abo's.

Iemand al bekend met MVNE Teleena en 2Contract?

› reageer

Niet onaardig dit! Minuutprijzen liggen iets hoger dan bij Ben, maar daarentegen een hoop andere voordelen waardoor je goedkoper uit kunt zijn In de gaten houden deze!

› reageer

minuten/ sms en mb's in 1 bundel is wel aardig inderdaad. En tegoed drie maanden geldig fifo.

Zie er ook vooral een concurrent voor Ben in.

› reageer

1000 sms bundel: 10 euro
1000 MB bundel: 10 euro (alleen bij extra mogelijk)

Beide bundels zijn tot vijf werkdagen voor het einde van de maand op te zeggen. Opwaarderen gaat via ideal.

› reageer

minuten/ sms en mb's in 1 bundel is wel aardig inderdaad. En tegoed drie maanden geldig fifo.

Zie er ook vooral een concurrent voor Ben in.
Over Ben hoor ik net teveel klachten mbt spookrekeningn en niet kloppende belstatussen. Als hollandsnieuwe dit niet heeft, hebben ze aan mij een klant!

› reageer

Ik kan niet zo gauw terug vinden dat fifo geldt. Alleen een geldigheid v 3 mnd en dat is natuurlijk iets anders dan fifo...
Dus waar staat precies dat fifo geldt?

› reageer

hier gratis 1 jaar 75 belmin/sms of € 5,-- per mnd. korting
(wel € 10,-- aansluitkosten)

http://www.hollandsnieuwe.nl/veronica

› reageer

Ik kan niet zo gauw terug vinden dat fifo geldt. Alleen een geldigheid v 3 mnd en dat is natuurlijk iets anders dan fifo... Dus waar staat precies dat fifo geldt?Linksonder op deze pagina.

› reageer

Die Veronica deal maakt het helemaal interessant! Is het een eenjarig contract? Of 2 jarig met alleen eerste jaar korting? Denk het eerste, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.

› reageer

Volgens mij gaat het om eenjarige contracten want als je op bestel klikt dan zie je rechtsboven op de volgende pagina staan:

Je bestelling hollandsnieuwe 75
12 maanden

› reageer

@One2Call
je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn altijd drie maanden geldig. Het beltegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt.

› reageer

Mooie aanbieding, ik heb nog een T-Mobile abonnement wat binnenkort afloopt, kan ik mooi mijn nummer porteren. 12 maanden 75 minuten per maand voor 10 euro is natuurlijk niet duur ... en nummerbehoud is gratis!

› reageer

Blijkbaar kun je alleen maar eenjarige (Veronica-)abonnementen bestellen, want als je op "meer info" drukt, krijg je geen mogelijkheid om voor een tweejarig abonnement te kiezen.
Bijv. 275 min/€9,00 p.mnd. Dat wordt een jaar lang 5 euro korting!! En wel van de basisprijs €11,50 en vandaaruit kun je bestellen.
Wat gebeurt er na dat jaar? De beltarieven zijn ook verschillend voor eenjarige en tweejarige abonnementen.

› reageer

Ik heb de algemene voorwaarden vluchtig doorgelezen en gezien dat deze redactioneel nog moeten worden aangepast in art.5.4 en 6.4. (6.4: "Klant onderkennen", maar belangrijker in 5.4 de verwijzing naar Artikel??? over beperking van de gebruiksduur van het beltegoed).
Ik heb er nog niet in gelezen dat het beltegoed drie maanden geldig is en FIFO gehanteerd wordt.
Ik zie wel dat het KPN-systeem van prijsindexatie per 1 oktober van elk jaar.

› reageer

Net via de Veronicalink een abo besteld. In de bevestigingmail wordt de korting niet genoemd. Even afwachten dus maar of het goed gaat.

› reageer

Vreemd. Bij mij wordt de korting gewoon vermeld. Heb je wel goed gekeken? Totaal te betalen 0,00 Euro, Behalve uiteraard de 10 Euro.

› reageer

Beste mensen,
mij lijkt de Veronica aanbieding wel wat, klopt het dat ik maar 10 euro
betaal voor 12 x 75 minuten bellen ?
Ben ik niet een dief van mijn eigen portemonnaie als ik het NIET doe ?
Als ik het straks niet wil verlengen kan ik het dan een paar maanden vooraf opzeggen ?
Zitten er geen verborgen adders onder het gras, zoals afsluittarief of het aangetekend
op moeten sturen van de sim of iets dergelijks ?
Staan er ook geen andere verplichtingen in de algemene voorwaarden waar ik misschien
over heen gelezen heb ?

› reageer

12 keer 75 minuten bellen kost inderdaad maar 10 Euro. Gewoon een promotieaanbieding. Uiteraard wel op tijd weer opzeggen.

› reageer

@hpahpa Dit staat er bij mij.Staat er bij jou wat anders?
Je bestelling
eenmalig per maand
hollandsnieuwe 75, 12 maanden € 5,00
nummerbehoud € 0,00
bezorgkosten € 0,00
totaal (incl. BTW) € 10,00 € 0,00

› reageer

Zoals ik het lees gaat bij hollandsnieuwe alles uit 1 bundel. Dus vallen 0900, 0906, 0909, 084, 087, 067, 18XY en 14 XYZ servicenummers en buitenland nu ook binnen de bundel?

› reageer

onze tarieven gelden voor alle (normale) vaste en mobiele nummers in Nederland. Lijkt me dus niet

› reageer

Lijkt me wel, je hebt niks buiten de bundel. Buiten de bundel kan je namelijk niet bellen Net als met prepaid dus. Pas nadat je hebt opgewaardeerd, kan je er weer gebruik van maken.

› reageer

Buitenland gaat wel uit de bundel. Zowel bellen/smsen in, als sms-en naar. Staat bij de FAQ.

› reageer

Ik heb net die gratis abonnement besteld. Als je geen korting vermeld ziet dan heb je geklikt op het zwarte blokje "bestellen". Als je de korting vermeld wil zien moet je dus niet daar op klikken maar op het logo erboven! Dan zie je wel een berekening met de korting vermeld. Ik denk ik zeg het ff

› reageer

Voor dat tientje per jaar en naar het zich laat aanzien alleszins redelijke abovoorwaarden mogen we niet klagen. Zeker als bellen en gebeld worden in het buitenland inderdaad uit de bundel gaat. Nicobart bedankt

› reageer

Ook maar besteld, voor die prijs
Hartelijk dank voor de tip!

› reageer

Ik snap niet dat er mensen zijn die hier verklaren dat bellen/sms naar/vanuit het buitenland uit de bundel gaan, er staan aparte tarieven voor het buitenland. Als ik het mis heb dan graag een link waar het staat dat het uit de bundel gaat.

› reageer

Is de aanbieding 1 per adres of huishouden? Ik heb er namelijk 1 aangevraagd voor mijn vrouw. Nu wil ik voor mezelf ook zo'n abonnement maar zodra ik dan op Ideal klik wordt de actiekorting gewijzigd van 5 euro naar 0 euro.

› reageer

@raaf34

Staat bij de FAQ. Bij zoekterm bijvoorbeeld even 'buitenland' ingeven.

Dan staat er dit:

"Hoe betaal ik de kosten van bellen, sms’en en internetten in het buitenland?

Ook deze kosten van bellen, sms’en en internetten in het buitenland worden betaald uit de (bel)bundel "

Dus andere tarieven, maar gaat wel uit de bundel.

› reageer

Ik heb er 1 besteld, alles is goed gegaan, 10 euro van mijn rekening via Ideal.
Is er iemand die weet wanneer ik eventueel op moet zeggen ?
Ik weet nog niet of ik dit ga doen, maar het kan wel nuttig zijn om die datum
in mijn agenda te kunnen zetten.
Dus wie het weet, mag het zeggen......
Heb net even mijn nummer geverifieerd, komt uit de reeks 0637100000-0637199999,
deze nummerreeks is gereserveerd voor Teleena en dus geen oorspronkelijke Vodafone nummerreeks. (Teleena is o.a. ook leverancier van DekaMobiel)
Dus waarschijnlijk ook niet met Vodafone Blox te combineren, weet iemand hier iets over ?
De reden dat het goedkoop is lijkt mij doordat je alles vooraf betaalt, je bundel, je extra bundel, buitenlandbellen uit de bundel e.d. Derhalve geen boniteitscheck nodig.
Maar goed via Veronica heb je weinig vooruit te betalen en is dus nog beter.

› reageer

Ook deze kosten van bellen, sms?en en internetten in het buitenland worden betaald uit de (bel)bundel "

Dus andere tarieven, maar gaat wel uit de bundel.

Je hebt dus een soort beltegoed??

› reageer

@ zephur

Inderdaad, zie ook de post van Pinokkio.

› reageer

@paul79, bedankt voor je reactie maar ik zie nergens FAQ.

› reageer

@Raaf34,
Het heet iets anders op de website, maar je moet kijken onder Klantenservice. Dan typ je in het zoekveld een sleutelwoord in, in dit geval is dat 'buitenland'.

› reageer

Bedankt Cadezo en Paul, heb het gelezen.

› reageer

Wat kost mobiel internet eigenlijk bij de goedkoopste varianten? Niet echt terug te vinden... Ga hem ook maar bestellen denk ik! Zou de 5 euro korting ook blijven bij tussentijds verhogen?

Edit: laat maar, mobiel internet is niet mogelijk.

Je zou dit bijna kunnen zien als het nieuwe T-Mobile Flex, met slechts een nadeel (afronden op hele minuten) en verder alleen maar voordelen! En dan met name op het niet zomaar buiten je bundel kunnen komen.

Aanvraagprocedure ook maar even doorlopen, ook al een nummer te pakken. Geen hele mooie, maar wat maakt het uit

› reageer

Op de veronica site staat nogsteeds 5 euro korting. Als je doorlinkt blijkt dat de 5 euro korting niet meer berekend wordt. Niet netjes. De site zou eigenlijk aangepast moeten worden. Als je niet oplet ben je de klos.

› reageer

@givemebeer
Ik heb zojuist besteld, de korting bedraagt gewoon 5 euro en die staat ook vermeld in de bevestiging.

Zie echter ook de posting van bcool:

"Gepost op 05/01/11 om 18:04 uur
Ik heb net die gratis abonnement besteld. Als je geen korting vermeld ziet dan heb je geklikt op het zwarte blokje "bestellen". Als je de korting vermeld wil zien moet je dus niet daar op klikken maar op het logo erboven! Dan zie je wel een berekening met de korting vermeld. Ik denk ik zeg het ff
".

› reageer

IK zie niet waar je je kunt registreren voor 'mijn hollandsenieuwe', want klaarblijkelijk moet je een loh-in hebben voordat je een bestelling kunt plaatsen. Of zie ik het over het hoofd?

Okee, ik heb het gezien, enigszins raar, dat je eerst het scherm krijgt dat gegevens niet kloppen en dan pas een log-in moet aanvragen...

› reageer

Is het afsluiten van dat gratis abonnement nou beperkt tot 1 per huishouden of adres? Of zijn er mensen die er meer dan 1 hebben kunnen bestellen op 1 adres...

*edit*

Ik heb het toch weer even geprobeerd en nu lukte het dus wel om een tweede abonnement af te sluiten. Gisteravond lukte dat nog met geen mogelijkheid! Dus als je nog een tweede wilt afsluiten, gewoon even geduld hebben dus

Begrijp ik trouwens goed dat dit een soort prepaid is? Ze hebben het over opwaarderen maar ook over binnen en buiten de bundel. Je kunt dus beltegoed bijkopen maar betekent dit ook dat je niet over je bundel heen kan bellen? Dat zou wel mooi zijn voor mijn zoontje namelijk!

› reageer

Bestelling binnen. Keurige en duidelijke brief erbij. Kortom, dit heeft veel weg van een goede start van Hollands Nieuwe. En niet alleen vanwege deze gratis 75 minuten.

› reageer

Zoals ik het lees gaat bij hollandsnieuwe alles uit 1 bundel. Dus vallen 0900, 0906, 0909, 084, 087, 067, 18XY en 14 XYZ servicenummers en buitenland nu ook binnen de bundel?

Van de website van hollandsnieuwe :

0900, 0906, 0909, 084, 087, 067, 18XY, 14 XYZ servicenummers € 0,10 + kosten van het servicenummer

Volgens mij halen ze dat gewoon uit je tegoed, omdat het uiteindelijk toch een soort goedkope prepaid-constructie is.

› reageer

Volgens mij halen ze dat gewoon uit je tegoed, omdat het uiteindelijk toch een soort goedkope prepaid-constructie is.

Dat klopt inderdaad, is bevestigd aan mij door de klantenservice.

--
Het is overigens mogelijk om nummerbehoud te regelen nadat je abonnement is ingegaan, maar dat moet uiterlijk 120 dagen voor het einde van je abonnement zijn geregeld.

› reageer

Zo te zien een prepay aansluiting met maandelijkse belbundel afname verplichting. Klinkt bijna net als de vroegere Orange Smart (geloof dat het zo heten) prepay/abo.

Kan dus beter een iets duurdere voorafvoordeel bundel nemen als je buitenland of service nummers wilt bellen, want 3 (mnd) x 5 euro = 15 euro om te bellen of gebeld worden in buitenland is ook niet veel, maar wel GRATIS . Wat mis ik Orange en de oude Flex abo.

› reageer

Klopt het dat je niet meer kan bellen dan je bundel en derhalve ook niet meer dan je abonnementskosten maandelijk kwijt kan zijn?

› reageer

Ja klopt, alleen extra betalen als je dit zelf doet door middel van Ideal.

› reageer

Simmetje ontvangen,lekker snel.

› reageer

Ik vind dit echt een geniaal concept.
Vooral voor gezinnen met kinderen
en voor mij met m'n vrouw dus. >

› reageer

Vreemd. Je abonnement wordt o.a. actief bij het eerste telefoongesprek. Aangezien ik erg zuinig op mijn tegoed wilde zijn, dacht ik, laat ik eens met de AH Klantenservice bellen (0800-0305) bellen. Vervolgens bekijk ik mijn tegoed via 'mijnhollandsnieuwe' blijkt er 1 cent te zijn afgeschreven. Voor de zekerheid nog maar eens 0800-0305 gebeld en wederom 1 cent afgeschreven. Ik geef toe, 1 cent is niet veel, maar een 0800-nummer behoort toch altijd volledig gratis te zijn..... Zo staat het in elk geval wel op de website van hollandsnieuwe.

› reageer

Meld het even bij de klantenservice, iets als kinderziektes enzo

› reageer

Zojuist mijn bestelling afgerond en mijn nummer van T-Mobile meegenomen. Ik had trouwens gisteren een contactformulier ingevuld omdat ik nog enkele vragen had, binnen 15 minuten werd ik teruggebeld! Nette service, benieuwd naar het vervolg.

› reageer

Hier ook beide simkaarten +begeleidende brieven ontvangen. Ik ga er ook 1 aanvragen voor mijn zoontje. Raar is wel dat ze beiden op mijn naam staan terwijl ik duidelijk verschillende namen heb opgegeven bij de registratie. De verschillende email adressen die ik heb opgegeven zijn wel gehandhaafd. Verder valt mij op dat in de brieven geen melding wordt gemaakt van de Veronica actie. De 5 euro korting 12 maand lang wordt dus niet genoemd. Zou wel fijn zijn geweest als je dit zwart op wit had gehad. Bij het inloggen op je account zie je dit wel terug. Dus het staat in ieder geval online. Ik heb hier maar even een printscreentje van gemaakt voor de zekerheid. Verder wilde ik voicemail uitzetten. Dit zou moeten kunnen bij instellingen. Maar ik zie die optie niet. Kan ook nog komen omdat onze simkaarten nog niet geactiveerd zijn. Dat je daarna pas die optie krijgt. De eerste indruk slaat dus door van neutraal naar positief, ook vanwege de positieve reacties hier. Ben altijd weer blij met jullie commentaren hier

› reageer

@bcool
Het uitzetten van je voicemail kan pas na dat je het abo hebt geactiveerd, dit was bij mij ook zo.

› reageer

@ Hugo Boss

Ik heb het zojuist bij de klantenservice gemeld. Reactie zal ik hier ook even posten.

Edit:

Antwoord klantenservice:

"Het kan zijn dat het 0800-nummer van Albert Heijn wel kosten in rekening brengt voor het gebruik van de mobiele telefoon. Echter bedankt voor je input, ik zet het door naar onze communicatie-afdeling.
Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag."

› reageer

Weet iemand of de abonnementen bij Hollands Nieuwe ook later kunnen ingaan als ik ze nu (met korting) bestel?

› reageer

Weet iemand of de abonnementen bij Hollands Nieuwe ook later kunnen ingaan als ik ze nu (met korting) bestel?
Als je ze besteld hebt krijg je ze via TNT post op de deurmat. Zodra je ze dan activeert dan gaat op die datum je beltegoed in. Maar duurt het activeren langer dan 7 dagen dan gaat je "abonnement" na 7 dagen automatisch lopen. Je kunt niet bestellen met uitgestelde activatie dus.

› reageer

Ik heb de simcard van 75 minuten hedenmorgen binnengekregen. Voicemail gemakkelijk te verwijderen via de eigen bijbehorende pagina op internet.
Het geheel maakt een goede indruk, ook de organisatie die er achter staat lijkt mij integer.
Ik probeer het eens een paar maanden uit en als het mij bevalt, en ik zou nu niet weten waarom niet, dan breid ik mijn belbundel naar boven uit.
Een heerlijk gevoel dat je niet buiten je bundel kunt raken en dat je na bijstorting direct je bundel tegen hetzelfde minuuttarief kunt uitbreiden en niet financieel uitgekleed wordt.
Een klein wensje heb ik nog maar: een gereduceerd onderling bellen tarief.....
Kortom het lijkt me een provider waar anderen gerust eens een voorbeeld aan kunnen nemen.

› reageer

"Het kan zijn dat het 0800-nummer van Albert Heijn wel kosten in rekening brengt voor het gebruik van de mobiele telefoon. Echter bedankt voor je input, ik zet het door naar onze communicatie-afdeling.
Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag."

Wat een bullshit antwoord. Het enige dat wél mogelijk is, is dat een bepaald 0800-nummer enkel te bereiken is vanaf de vaste telefoon.

› reageer

Wat ik mij nog aanvraag... Stel je wilt je bundel op den duur verhogen... Neem je dan je korting mee naar die nieuwe bundel?

› reageer

Ik vind dit een uitkomst.Mijn abo kan ik verhogen of elke maand verlagen,0900 uit bundel, duidelijk abooverzicht online.Als ik abo wijzig blijft korting bestaan.

› reageer

Als ik abo wijzig blijft korting bestaan. Weet je dit zeker? Waar kun je dat vinden of heb je de klantenservice benaderd?

› reageer

@blabla

Ik vind het ook niet bepaald een sterk antwoord, maar vond het niet interessant genoeg om er verder op in te gaan.

› reageer

Schiet me zo ineens te binnen.....je bent na twee weken volledig door je bundel heen en besluit die niet aan te passen. Kun je dan nog wel gebeld worden??

› reageer

Dat lijkt me wel, bij prepaid kan je ook (binnen NL) worden gebeld als je geen tegoed hebt.

› reageer

@Pinokkio,

Het lijkt mij - gezien de identieke mogelijkheid bij prepaid - ook niet meer dan volkomen logisch, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik in de telecomwereld van verbazing omval.

› reageer

oeps

› reageer

Hier het antwoord als ik inlog:

kom je beltegoed tekort of bel je juist vaak tegoed over? Je kunt elke maand je abonnement wijzigen, zodat je precies krijgt wat je nodig hebt. Aanpassen van je bundel is bij hollandsnieuwe helemaal gratis. Niet alleen als je voor een grotere, maar ook als je een kleinere bundel kiest.

--------------------------------------------------------------------------------

?de nieuwe bundel gaat in op 7 februari 2011
wijzigingen zijn mogelijk tot 5 dagen voor een nieuwe contractmaand.
?je abonnement loopt nog tot

--------------------------------------------------------------------------------

Kies je nieuwe prijsplan
75 175 275 550

Normaal € 5,00 p/maand Normaal € 8,00 p/maand Normaal € 11,50 p/maand Normaal € 19,50 p/maand
Nu
€ 0,00
p/maand Nu
€ 3,00
p/maand Nu
€ 6,50
p/maand Nu
€ 14,50
p/maand
je huidige tarief kies. kies. kies.
75
minuten,
sms'jes of MB 175
minuten,
sms'jes of MB 275
minuten,
sms'jes of MB 550
minuten,
sms'jes of MB
6,7
minuten,
sms'jes of MB
binnen én buiten je bundel 4,6
minuten,
sms'jes of MB
binnen én buiten je bundel 4,2
minuten,
sms'jes of MB
binnen én buiten je bundel 3,5
minuten,
sms'jes of MB
binnen én buiten je bundel

?je kunt alleen de bundelgrootte wijzigen, niet de looptijd van je abonnement.
?je kunt maximaal 1 keer per maand je abonnement wijzigen. Deze wijziging gaat in vanaf de volgende contractmaand.
?het wijzigen van je abonnement heeft geen gevolgen voor je sms bundel. Als je je abonnement naar een voorafvoordeel basis bundel wijzigt, vervalt je databundel automatisch aan het eind van de contractmaand.

› reageer

Mooi dat je korting blijft behouden na een wijziging naar een andere bundel Mooi dat dat wijzigen ook gratis is! Lijkt er op dat er eindelijk eens een mvno is opgestaan die zich verplaatst heeft in de klant zelf! Die nagedacht heeft wat de klant nou wil! Mijn eerste indruk wordt steeds positiever.

› reageer

Tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen.
Bij mijn tweede abo hadden ze per ongeluk geen korting in het systeem gezet.Na hierover gemaild te hebben werd het binnen 24 uur rechtgezet.Keurig.

› reageer

Het gratis 75-minuten abonnement werkt niet meer.
Gisterenavond nog wel, maar ik twijfelde.
Toen ik het vanochtend wilde aanvragen, lukte het niet meer voor 0,00.

› reageer

@cutjanus Hier werkt hij nog wel hoor. Soms hapert hij maar als je dan een aantal keer op F5 drukt dan geeft hij de korting weer wel.

› reageer

Ikkenietweet@ Bedankt voor je reactie, maar ik krijg het met F4 niet voor elkaar.
Wat doe je precies met de F4-knop? Wanneer moet ik een paar keer drukken? Hij blijft bij mij 5 euro per maand geven.

› reageer

@Cutjanus,

Heb je soms al twee keer besteld????

› reageer

Heb wel in de bestelmode gezeten gisteren, maar de bestelling niet definitief afgerond.

› reageer

@cutjanus

Geen flauw idee of het werk. Maar ik denk dat ipv F4, F5 (refresh) wordt bedoeld.

› reageer

Heb wel in de bestelmode gezeten gisteren, maar de bestelling niet definitief afgerond.

Probeer je internet cache eens te legen. Ik had dat ook een aantal keer. En anders ff wachten tot vanavond. Kan zijn dat je ip geregistreerd is en dat het daarom niet lukt. Om te voorkomen dat ze via eenzelfde ip een stortvloed aan aanvragen krijgen. Zoals ik het hier zie werkt het bij mij ook gewoon.

› reageer

Oeps, jullie hebben gelijk ik schreef F4 maar bedoelde uiteraard F5 (refresh)
Ik heb het veranderd in mijn oorspronkelijke berichtje.

› reageer

IP speelt volgens mij geen rol. Als je twee keer besteld hebt, wordt er waarschijnlijk een cookie naar je computer gestuurd en kun je alleen nog voor 5 Euro en niet meer gratis bestellen.. Als je het vervolgens via hetzelfde IP-adres, maar met een andere computer doet, kun je wel weer gewoon twee gratis abo's bestellen.

› reageer

Ook ik ben in de lucht nu met mn nieuwe simkaart lijkt perfect te werken! Gebruik ik mooi deze als reserve in plaats van het kruidvat mobiel simmetje

› reageer

Is er iemand die weet of je een negatief beltegoed kan krijgen zoals bij simyo het geval is?.Dat wil zeggen dat je tijdens een gesprek buiten je bundel kan komen?Door deze constructie van simyo zijn al de nodige mensen in de problemen gekomen. Door het feit dat je je beltegoed met *101# op kan vragen lijkt het mij een echte prepaid. (beltegoed word allaa iedere lopende gebruiks seconde bijgewerkt. Iemand die dit al bij de hand gehad heeft?

› reageer

Als aanvulling op de vorige post volgens mij kunnen ze bijv sms diensten ook via een factuur verekenen en gaat dit niet altijd via het beltegoed dus toch geen echte prepaid zie algemene voorwaarden 10.8.hollandsnieuwe heeft het recht om bedragen namens een derde waar Klant diensten en/of zaken afneemt bij Klant in rekening te brengen via de hollandsnieuwe factuur, danwel in mindering te brengen op het Beltegoed.

› reageer

@hpahpa

Het lukt me niet (meer) om een gratis 75-minuten abonnement te bemachtigen.
Ik heb het al op 3 computers geprobeerd (óók op het werk en óók met F5), maar helaas.
Ik zal wel iets fout doen, maar wat?

› reageer

Geen idee wat je verkeerd doet, de site werkt in elk geval nog.

Mijn simkaart is ook aangekomen, vanavond maar even activeren. Nummerbehoud gelijk aangevraagd, dat lijkt tot nu toe nog goed te gaan.

› reageer

Vreemd. Je abonnement wordt o.a. actief bij het eerste telefoongesprek. Aangezien ik erg zuinig op mijn tegoed wilde zijn, dacht ik, laat ik eens met de AH Klantenservice bellen (0800-0305) bellen. Vervolgens bekijk ik mijn tegoed via 'mijnhollandsnieuwe' blijkt er 1 cent te zijn afgeschreven.Ik heb mijn simkaart kunnen activeren door mijn vaste nummer 1 keer te laten rinkelen. Daarna via *101# en mijnhollandsnieuwe gecheckt: simkaart actief en saldo netjes 5 euro.

› reageer

Ja, een keer over laten gaan is voldoende is ook mijn ervaring. Voordat je dat doet staat je beltegoed op 0 euro.

› reageer

Heeft iemand al geprobeerd een 0900 te bellen? Wat zijn de kosten hiervan en wordt het direct van het tegoed afgeschreven?

› reageer

Wat de kosten van een 0900-nummer zijn, staat overduidelijk in de voorwaarden op de site.

› reageer

Beetje raar. Ik heb zojuist besteld maar krijg vervolgens 5 euro per maand voorgeschoteld na betaling van de 10 euro. Log ik echter in op mn nieuwe 'Hollandsnieuwe' account, dan zie ik daar staan dat ie wel 5 euro korting heeft. Goed in de gaten houden dus!

In mn email geeft ie ook nergens aan dat ik 5 euro korting krijg trouwens.

› reageer

Ook ik heb een abonomentje besteld. Waarbij de actiekorting niet stond vermeld maar het eindbedrag per maand van 0,00 euro wel klopt. Ik heb hier voor de zekerheid even over gemaild in verband met de veronica korting en kreeg dit netjes terug bevestigd via de mail, wel zo netjes.

BTW.misschien leuk om te vermelden maar vannochtend zag ik het eerste reclame spotje op de TV voorbijkomen van Hollands nieuwe.

› reageer

Commercial staat op Youtube. Klik hier.

› reageer

TV-spotjes had ik al eerder gezien, volgens mij in het weekend zelf al.

› reageer

Mooi abonnement. Laat ik niet liggen, al is het maar voor het internetten in het buitenland

› reageer

Ik wil graag hierop een abonnement nemen, alleen als ik bij het onderdeel nummerbehoud Hi (huidige provider) opzoek staat hij er niet tussen. Moet ik hier dan voor kpn kiezen? Of iets anders?

Alvast bedankt

Edit:
Moet inderdaad KPN kiezen. Binnen 20 minuten! antwoord van de klantenservice. Top!

› reageer

Misschien makkelijker om dit bij de klantenservice bij Hollandsnieuwe na te vragen?

› reageer

Weet iemand ook of je de internetfunctie kunt uitzetten. De abo's vanaf 550 zijn incl. internet. Zoniet, ga ik toch maar naar BEN

› reageer

Instellingen op je telefoon foutief bewerken of weggooien, dan zul je echt niet per ongeluk op internet kunnen hoor en de klantenservice kan ook vast wel een blokkade voor je instellen.

› reageer

@pedro714

Hoezo, uitzetten? Als je geen gebruik maakt van Internet, kan je het tegoed gewoon gebruiken om te bellen en te sms-en. Alles gaat immers uit hetzelfde tegoed.Je betaalt dus niets extra voor het Internet. Geen gebruik van Internet (maar je hebt wel altijd de mogelijkheid om het te gebruiken), betekent dus meer tegoed over voor bellen en sms-en.

@HugoBoss

Bij mij was het zelfs zo dat de instellingen om te internetten uberhaupt niet standaard met de sim-kaart meekwamen. Deze moest ik of naar mijn gsm laten sturen of handmatig instellen. Dus naast weggooien of verkeerd zetten, zou de instellingen er uberhaupt niet opzetten, ook moeten werken.

› reageer

Toch een nadeel van Hollandsnieuwe gevonden. Doorschakelen naar een ander nummer is niet mogelijk. Niet d.m.v. het toestelmenu, maar ook niet via *21*nummer#

› reageer

Nu het is SIMPEL....sorry voor de link Ik wil mijn kleinzoon dit abo geven maar ken z'n internetgebruik/misbruik. Daarom wil ik de internetfunctie blokkeren.

› reageer

@pedro714

Zoals HugoBoss al zei, lijkt mij dat de klantenservice Internet vast ook wel voor je kan blokkeren.

› reageer

Jammer dat mms-en niet gaat via HollandsNieuwe. Ik verstuur regelmatig foto's via mms.

› reageer

Kan je niet gewoon foto's gaan mailen? Misschien nog goedkoper ook Indien je internet mogelijkheid hebt natuurlijk.

› reageer

Je moet de nadelen echt zoeken, maar het is een beginnende provider met een goede aanbieding. Ze waren net op tijd i.v.m. dat er anders 3 aansluitingen naar Ben zouden gaan.

Één nadeel, er wordt afgerond naar boven per minuut.

Vanmiddag nogmaals door Holland Nieuwe opgebeld, blijkbaar een nieuwe jonge dame die nog niet helemaal goed ingewerkt is, maar na wat vragen van mijn kant zocht ze het op en bevestigde wat een collega al had gedaan. Nu komt de stroom met vragen goed op gang, dus er is blijkbaar extra personeel ingezet, zeer netjes.

Ik hoop wel dat ze na deze aanbieding weer na een jaar met een volgende aanbieding komen, want dit zijn wel heerlijke Veronica tarieven.

› reageer

Tot nu toe echt hele goede ervaringen met HollandsNieuwe. Vandaag heb ik eindelijk mijn meegenomen nummer weer. Nummerbehoud is goed gegaan. Heb ook al de bundel verhoogd, echter gaat deze pas 6 februari 2011 in. Ze reageren erg snel. Mijn ervaring is binnen een uur. Internet werkt goed, wel jammer dat ze per verbinding 100 kb in rekening brengen i.p.v. 10 kb, maar ja.... als je van prepaid komt, dan is dit een hele verademing. Van 12 cent naar 4.2 en alles vanuit de bundel.

› reageer

Er is nog wel een klein addertje:

7. Verstrekking persoonsgegevens in relatie tot derden

Door het aangaan van een overeenkomst met hollandsnieuwe geef je hollandsnieuwe de mogelijkheid om je gegevens voor commerciële, charitatieve en ideële doeleinden te gebruiken voor haar eigen doelen en de doelen van de adverteerders van hollandsnieuwe of de onderaannemers van hollandsnieuwe. Met je toestemming kan hollandsnieuwe je gegevens dus ook voor commerciële, charitatieve en ideële doeleinden gebruiken van en verstrekken aan derden. hollandsnieuwe kan je gegevens ook verkregen hebben van ondernemingen die er hun bedrijf van hebben gemaakt om gegevens te verzamelen en te verkopen.

Wil je dit niet, neem dan contact op met de klantenservice van hollandsnieuwe, onder vermelding van "Privacy / bezwaar gebruik/verstrekking gegevens aan derden"

Edit: Zojuist bezwaar gemaakt via het contactformulier. Welke achterlijke gladiool heeft ooit bedacht om het formulier maar maximaal 1000 tekens te laten bevatten?

› reageer

Ook maar even een bezwaartje ingediend (kan makkelijk in minder dan 1000 tekens), die privacyvoorwaarden staan onbeperkt gespam en verkoop van je gegevens toe. Beetje jammer voor een provider die verder juist opvalt door zijn klantvriendelijke opzet.

› reageer

Hmm, hier heb ik ook overheen gelezen. Ook maar even bezwaar aangetekend. Ik weet niet wat ze allemaal doorgeven? Naam en 06 vind ik nog prima, maar adresgegevens enzo liever niet.

› reageer

Zouden die klantgegevens misschien inkomsten opleveren, waardoor ze dankzij die inkomsten als provider een concurrerend produkt op de markt kunnen brengen? Zo maar een gedachtengang....

› reageer

Ook ik heb bezwaar ingediend. Raar dat ze dat doen, tenzij de belkosten dan lager kunnen uitvallen. maar dan moeten ze de keus overlaten aan de klant en niet vanuit gaan dat het wel mag (gegevens verstrekken aan derden).

› reageer

Als je het belmeniet register er overheen zet, en een sms filter plaatst, dan valt volgens mij artikel 7 af, maar bezwaar maken is niet zo moeilijk.

Als ze graag Blyk na willen doen, doe het dan gratis en goed.

Ik vind het een zeer mooie aanbieding.

› reageer

@ Casper: Volgens mij staat dat geheel los van het belmeniet register, gezien je hebt aangegeven akkoord te gaan met de voorwaarden, en je die bedrijven dus hebt gemachtigd je te benaderen.

› reageer

Is toch hetzelfde als bij Vodafone Scherp waarbij ze je ook met reclame lastig konden vallen via de voorwaarden?

Ik weet alleen niet of ze dat ook daadwerkelijk in de praktijk gebracht hebben want dat jaar dat ik het had nooit wat van gemerkt.

› reageer

Dit staat ook al jaren in de voorwaarden van Telfort....
Heeft daar ooit iemand wat van gemerkt?

› reageer

Toch ook maar even een korte reactie gestuurd aan hollandsnieuwe dat ik ook niet wens dat mijn gegevens voor wat voor doeleinden dan ook worden gebruikt, die niet direct betrekking hebben op mijn contract.

› reageer

Hebben degenen, die bezwaar hebben ingediend tegen het gebruik van hun persoonsgegevens bij -hollandsnieuwe- daarvan een bevestiging gekregen via e-mail of schriftelijk ?
Anders heeft het waarschijnlijk nog weinig nut.
Verder tot nu toe zeer tevreden over -hollandsnieuwe-, ik hoop dat de "graaiers" onder de providers er een voorbeeld aan zullen nemen.

› reageer

Heb een fout ontdekt. Als je via SMS opwaardeer, blijkt die opwaarderen maar een maand houdbaar te zijn. Ik zal deze week wel even melden. Het zou 3 maanden houdbaar moeten zijn. Bij mij staat 1 maand.

#Update: Gemeldt aan klantenservice 13:27 uur

› reageer

8 jan. simkaart besteld, maar nog steeds is er niets geleverd. De ks. komt niet snel met een reactie. Zwakke start! Kan ik ze bellen?

› reageer

Heb een fout ontdekt. Als je via SMS opwaardeer, blijkt die opwaarderen maar een maand houdbaar te zijn. Ik zal deze week wel even melden. Het zou 3 maanden houdbaar moeten zijn. Bij mij staat 1 maand.

#Update: Gemeldt aan klantenservice 13:27 uur

Lijkt me niet zo vreemd, als je via de website alleen via automatische incasso en ideal kan opwaarderen en ze daar die 3 maanden aan verbinden.

› reageer

7. Verstrekking persoonsgegevens in relatie tot derden

Door het aangaan van een overeenkomst met hollandsnieuwe geef je hollandsnieuwe de mogelijkheid om je gegevens voor commerciële, charitatieve en ideële doeleinden te gebruiken voor haar eigen doelen en de doelen van de adverteerders van hollandsnieuwe of de onderaannemers van hollandsnieuwe. Met je toestemming kan hollandsnieuwe je gegevens dus ook voor commerciële, charitatieve en ideële doeleinden gebruiken van en verstrekken aan derden. hollandsnieuwe kan je gegevens ook verkregen hebben van ondernemingen die er hun bedrijf van hebben gemaakt om gegevens te verzamelen en te verkopen.

Wil je dit niet, neem dan contact op met de klantenservice van hollandsnieuwe, onder vermelding van "Privacy / bezwaar gebruik/verstrekking gegevens aan derden"
Ik kan deze bepaling nergens vinden in de voorwaarden van Hollands Nieuwe. Hebben ze die inmiddels weer geschrapt?

› reageer

Ik heb een reaktie terug gehad over de fout in de website en sms opwaarderen, zie onder:

---

Beste Stephan,

Dank voor je feedback, we hebben het gezien en in onze volgende aanpassing van de website wordt dit meegenomen. Het is inderdaad gewoon 3 maanden geldig.

Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

Michel Lindenborn

Klantenservice

› reageer

8 jan. simkaart besteld, maar nog steeds is er niets geleverd. De ks. komt niet snel met een reactie. Zwakke start! Kan ik ze bellen?

Dat is mijn ervaring niet. KS reageerd binnen een uur of 2 a. 3. Ik weet niet of je ze kunt bellen, maar als je met je telefoonnummer inlogt en zoekt naar klantenservice, dan kom je vanzelf bij het contactformulier uit. Mijn ervaring is dat ze binnen 3 uurtjes reageren. Hoeveel tijd heb je ze gegeven na het versturen van je vraag ?

› reageer

Probeer dit eens. http://www.hollandsnieuwe.nl/bel_mij_terug

› reageer

@ haw: Bij jou gaat er blijkbaar altijd wel iets mis. Bij Kruidvat ging het fout (nummer te laat geporteerd), bij Blyk ging het fout (nummer te vroeg geporteerd), en nu bij Hollands Nieuwe ook al.

Wel vervelend voor jou zeg, om zo bij elke provider een zwakke start te hebben........

› reageer

[quote=bcool]Ik kan deze bepaling nergens vinden in de algemene voorwaarden van Hollands Nieuwe. Hebben ze die inmiddels weer geschrapt?[/quote]Via art. 15 lid 1 wordt het 'privacy statement' onderdeel gemaakt van de overeenkomst, overigens zonder link. Datzelfde euvel treft ook het bestelproces, je zou zelfs kunnen stellen dat de voorwaarden niet volledig en/of niet op de juiste wijze vóór het aangaan van de overeenkomst aan de klant kenbaar zijn gemaakt.

Alle foute voorwaarden staan vervolgens in dat (gebrek-aan-)privacy statement.

› reageer

Het gaat om artikel 7 van het privacy statement.

› reageer

Di. 11-01 ook een bestelling gedaan. Tijdens het bestelproces gekozen voor nummerbehoud. Na afronding van de bestelling kreeg ik een tijdelijk nummer. Dit nummer vond ik zo makkelijk dat ik besloot nummerportering te annuleren. Ik heb daarvoor direct het formulier gebruikt op de site. Geen reactie gekregen. Do. de sim ontvangen en geactiveerd. Tevens nogmaals de klantenservice gemaild en ook gevraagd mij terug te bellen. Tot op heden geen reactie ontvangen. Evenmin teruggebeld. Niet op het tijdelijke nummer en niet op het aanvankelijk te porteren nummer. In mijn geval is de klantenservice niet erg snel in het afhandelen van mijn mail(s). Verder ben ik enthousiast over deze nieuwe aanbieder.

› reageer

Toch een nadeel van Hollandsnieuwe gevonden. Doorschakelen naar een ander nummer is niet mogelijk. Niet d.m.v. het toestelmenu, maar ook niet via *21*nummer#

Kan iemand anders dit testen en bevestigen?
Beperkt het zich alleen tot deze doorschakeling, of ook tot de andere doorschakelmogelijkheden (vertragingstijd naar voicemail instellen bijvoorbeeld)?

Alvast bedankt!

› reageer

Nog steeds geen reactie van de ks over mijn bestelling. Wordt ook niet teruggebeld op het doorgegeven nummer. Krijg wel netjes een email dat er binnen 2 werkdagen contact wordt gezocht. Maar helaas... Ik blijf het proberen.

› reageer

17 januari dan toch een reactie gekregen per mail. Nummerportering is geannuleerd.

› reageer

@Laurens
De voicemail-instellingen zijn "vary basic". Via je persoonlijke pagina AAN of UIT.
Tijden zijn al helemaal niet instelbaar en diverts naar andere nummers niet mogelijk.
Controlemogelijkheden zijn er ook niet via bijv. *#21# of *#61#.
Dus e.e.a. gaat buiten het menu van je telefoon om.
Mocht je de voicemail-reactietijd toch willen wijzigen kun je eens een poging doen
via de klantenservice.

› reageer

Twee weken geleden besteld en nog geen sim kaart ontvangen.Reactie binnen 2 dagen van de KS "er is vertraging opgelopen" Slecht begin.

› reageer

Het abonnement van 175 minuten kan ook volledig gratis, maar dan moet je een lidmaatschapsnummer van Veronica hebben.

Via de volgende link, maar hoofdlettergevoellig:

www.hollandsnieuwe.nl/VERONICA

› reageer

Is het mogelijk om dit aan te vragen met elk lidmaatschapnummer van Veronica? Want dan is een proefabonnement op Veronica Magazine voor 7,50 nog niet eens zo'n gek idee, om zo'n abonnement te valideren.

› reageer

Is het mogelijk om dit aan te vragen met elk lidmaatschapnummer van Veronica? Want dan is een proefabonnement op Veronica Magazine voor 7,50 nog niet eens zo'n gek idee, om zo'n abonnement te valideren.
Deze actie is, zoals ik het begrijp, een 'welkomscadeau' bij een nieuw Veronica abo.

Als je na [datum] abonnee bent geworden van Veronica magazine en als kado hebt gekozen voor een telefonie abonnement bij hollandsnieuwe, heb je een promotiecode ontvangen via de post.
Met deze x-cijferige code krijg je een heel jaar ? 8,00 korting op een hollandsnieuwe abonnement.

› reageer

Ik ben geen (proef) lid van Veronica, maar ik kwam het toevallig tegen bij per ongeluk hoofdletters te gebruiken.

› reageer

Toch ook maar even een korte reactie gestuurd aan hollandsnieuwe dat ik ook niet wens dat mijn gegevens voor wat voor doeleinden dan ook worden gebruikt, die niet direct betrekking hebben op mijn contract.

Zojuist een emailtje gehad dat het langer gaat duren dan 2 dagen om een oplossing voor dit probleem te vinden dus nog even geduld ...

› reageer

Als je na [datum] abonnee bent geworden van Veronica magazine en als kado hebt gekozen voor een telefonie abonnement bij hollandsnieuwe, heb je een promotiecode ontvangen via de post.
Met deze x-cijferige code krijg je een heel jaar ? 8,00 korting op een hollandsnieuwe abonnement.

Ik ben geen (proef) lid van Veronica, maar ik kwam het toevallig tegen bij per ongeluk hoofdletters te gebruiken.
@ Casper Ik denk dat je per ongeluk iets ontdekt heb wat voor een latere actie bedoeld is Vandaar dat die datum nog niet ingevuld is Maar zoals goeie TV-ers betaamt houden we dit natuurlijk scherp in de gaten

› reageer

@bcool

Actie loopt nu al:

http://www.veronicamagazine.nl/Word-abonnee-van-Veronica-Magazine.html

Onder optie 2 staat: 'Gratis Belbundel hollandsnieuwe'

› reageer

Jaarabonnement: €55,50 Als je toevallig net de veronicagids wilt ontvangen is het een leuke aanbieding. Maar ik sla dit maar ff over... Ik bestel nog wel een gratis abootje

› reageer

wat is de netwerk ID in het scherm van je telefoon bij het gebruik van een simkaart van Hollandsnieuwe? VODAFONE NL?

› reageer

Netwerk ID is Hollandsnieuwe.

› reageer

@barrie020

Hangt van je telefoon af. Bij mij staat er Vodafone NL.

› reageer

Als je toevallig iemand kent die al wel abonnee is dan kan je zelf het blad een jaar lang krijgen voor 25 euro, dan krijgt de huidige abonnee de code voor een jaar lang iedere maand 8 euro korting toegestuurd (die diegene natuurlijk zo door kan geven)

Link:
http://www.veronicamagazine.nl/Maak-iemand-abonnee.html

Interessante optie

› reageer

Hoe werkt het dan precies als je dat abonnement afsluit met korting via veronica:

Je betaalt dan dus 14,50 per maand en krijgt een bundel van 19.50 per maand waar alles uit wordt gehaald?

Zijn de kosten voor bellen in het buitenland dan ook niet netto goedkoper? (je betaalt immers 14,50 voor 19,50 beltegoed en bellen in het buitenland is bijvoorbeeld 48 cent per minuut en gaat van de 19,50 af?)
Je betaalt immers geen 19,50 maar 14,50.

Bij het afsluiten van het abonnement kom ik trouwens op 17,50 euro per maand uit +10 euro admin kosten als ik bij de Ideal pagina kom. Foutje?!

› reageer

Donderdag 13 januari heb ik de sim geactiveerd en vandaag is nummer geporteerd. Dus 5 werkdagen. Na inloggen krijg ik nog het tijdelijke nummer in mijn scherm en kan ik mijn verbruik niet inzien.

› reageer

Men is nog aan het sleutelen aan hun systeem, maar het wordt steeds uitgebreider. 's nachts is de website al een keer off-line geweest i.v.m. onderhoud.

Ik denk dat het wel goed zal komen., kwestie van aanlooptijd.

› reageer

Donderdag 13 januari heb ik de sim geactiveerd en vandaag is nummer geporteerd. Dus 5 werkdagen. Na inloggen krijg ik nog het tijdelijke nummer in mijn scherm en kan ik mijn verbruik niet inzien.

Dat heb ik dus ook. 1 van mijn nummers is afgelopen maandag 17 januari geporteerd naar Hollands Nieuwe en sindsdien zie ik ook alleen maar het tijdelijk nummer. Ik kan ook mijn gebruik en andere informatie niet inzien. Heb er al contact over gehad met de KS. Die zei dat het maximaal 2 dagen kon duren voordat de boel geupdate was. Gisteren maar weer een formulier ingevuld en daar in gesteld dat het probleem er nog steeds is en dat ik graag nu een oplossing wil. Temeer omdat het bij een ander nummer wel in 1 keer goed ging. Ik kon toen gelijk mijn geporteerde nummer zien en mijn gebruik inzien. Dat had dus geen 2 dagen nodig. Ik wacht ff af.

› reageer

Gisteren maar weer een formulier ingevuld en daar in gesteld dat het probleem er nog steeds is en dat ik graag nu een oplossing wil.

En anders? Anders ga je ze sommeren je gratis abonnement te ontbinden?

› reageer

En anders? Anders ga je ze sommeren je gratis abonnement te ontbinden? Ok, ok... Zo stellig heb ik het daar niet gezegd Ik had net een reactie weer in mijn mail:Beste Ben,

Vanaf vandaag moet mijnhollandsnieuwe weer de juiste gegevens vertonen. We hebben er hard aan gewerkt om deze dienst te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,

Michel Lindenborn

Klantenservice
Het werkt dus nog steeds niet Maar weer een formulier ingevuld Ach, mag ook eigenlijk niet klagen he... 'T is tenslotte gratis

› reageer

Zojuist een tweede abonnement van 75 minuten via de veronica-link besteld. Als ik het icoontje boven de 75 minuten aanklik wordt de korting vermeld. Ga ik naar stap twee van het bestelproces dan hoef ik niet opnieuw mijn gegevens in te vullen omdat ik al een account heb. Na het inloggen is de korting verdwenen. Voor de zekerheid dus de bestelling gedaan zonder mijn bestaande account te gebruiken. De gegevens handmatig ingevuld en ook een ander e-mailadres gebruikt (het e-mailadres van mijn eerdere bestelling werd niet geaccepteerd). Aan het einde van de bestelling werd de korting nog steeds vermeld.

› reageer

Ben nieuw hier en had wat opmerkingen en vraagjes. yay !

Vandaag me sim binnen gekregen alles werk redelijk goed , maarrrr
Ik zie dus die veronica actie van 14.50 voor het 550 pakket,
daar ben ik dus een beetje ziek van omdat ik gewoon 17,50 heb betaald op de site , kom ook andere sites en daar heb je ze voor 16,50

Begrijp ik dit nu goed dat ik het op mag zeggen mijn abonament binnen 7 dagen? dan neem ik gewoon eentje van veronica voor 14,50,- we blijven holllanders he. scheelt 36,- op jaarbasis toch paar kratjes bier

Nog een opmerking voor de minder technische mensne onder ons , instelling versturen aan de hand van het IMEI nummer heeft niet gewerkt. voor mij . Heb een sony-ericson c510

groet

› reageer

@babba,
In de bijgevoegde brief staat dat je het abonnement kosteloos kan annuleren tot 7 dagen na ontvangst van het pakket. Lijkt me dat de simkaart dan niet geactiveerd moet zijn. De jouwe is dat wel omdat je de instellingen hebt willen laten versturen naar je telefoon. Na 7 dagen wordt een simkaart automatisch actief en daarmee is de annuleringstermijn verstreken.

› reageer

@bcool,
Is het antwoord van de klantenservice dat jouwhollandsnieuwe vanaf vandaag weer de juiste gegevens vertoont alleen voor jouw account? Of is de dienst zo verbeterd dat ieder die zijn nummer heeft geporteerd vanaf vandaag weer zijn juiste gegevens te zien krijgt. M.a.w. moet ik zelf actie ondernemen of maar even afwachten?

› reageer

@babba,
In de bijgevoegde brief staat dat je het abonnement kosteloos kan annuleren tot 7 dagen na ontvangst van het pakket. Lijkt me dat de simkaart dan niet geactiveerd moet zijn. De jouwe is dat wel omdat je de instellingen hebt willen laten versturen naar je telefoon. Na 7 dagen wordt een simkaart automatisch actief en daarmee is de annuleringstermijn verstreken.

Staan geen voorwaarden bij het anuleren alleen binenn 7 dagen , het klinkt in mijn oren als "niet goed dan je geld terug binnen 7 dagen" maar denk dat ik er naast zit..

› reageer

Is het antwoord van de klantenservice dat jouwhollandsnieuwe vanaf vandaag weer de juiste gegevens vertoont alleen voor jouw account? Of is de dienst zo verbeterd dat ieder die zijn nummer heeft geporteerd vanaf vandaag weer zijn juiste gegevens te zien krijgt. M.a.w. moet ik zelf actie ondernemen of maar even afwachten?Je kunt het lezen alsof ze hun zaakjes weer op orde hebben voor iedereen maar het werkt bij mij nog steeds niet. Nu kan ik wel bellen en gebeld worden en *101# geeft het juiste saldo weer, maar de site doet het dus nog steeds niet. Op je vraag: Ik zou ook actie ondernemen als ik jou was. Hoe meer mensen hier gewag van maken hoe eerder ze daar wakker worden.

› reageer

@bcool,
Actie ondernomen, mail verstuurd.

› reageer

iemand al su6 met het instellen van MMS? ik dus niet.
thx

› reageer

@babba: misschien toch maar proberen iets meer zelf uit te zoeken?

› reageer

iemand al su6 met het instellen van MMS? ik dus niet.
thx

Als je nou bij de klantenservice even had gezocht op mms had je het volgende kunnen lezen:hollandsnieuwe biedt geen mms diensten aan. Als je toch foto’s wil versturen raden wij je aan deze in een email te sturen.

› reageer

[quote]iemand al su6 met het instellen van MMS? ik dus niet.
thx[/quote]
Als je nou bij de klantenservice even had gezocht op mms had je het volgende kunnen lezen:[quote]hollandsnieuwe biedt geen mms diensten aan. Als je toch foto’s wil versturen raden wij je aan deze in een email te sturen.[/quote]

Toch jammer kan geen video msg sturen enzo.

› reageer

@bcool,
Inmiddels ook antwoord per mail van de klantenservice gekregen over het niet kunnen inzien van de status op de site na nummerportering.

Antwoord: Het probleem met mijnhollandsnieuwe is bij ons bekend. Wij proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden voor dit probleem.

Afwachten dan maar.

Afgelopen vrijdagmiddag een tweede sim besteld. Deze werd zaterdagmorgen al bezorgd.

› reageer

Vandaag vanuit Duitsland een sms verstuurd met mijn voorafvoordeel basis abonnement. Meteen daarna mijn beltegoed gecontroleerd. Er was 13 cent afgehouden voor dat smsje, dus precies volgens de tarieven op de website.

› reageer

@ dreumes

Ik heb ook weer antwoord gekregen van de klantenservice Beste Ben,

We hebben nog meer tijd nodig om mijnhollandsnieuwe weer aangepast te krijgen. Ik hoop dit zo snel als mogelijk opgelost te hebben.

Vriendelijke groeten,

Michel Lindenborn

Klantenservice
Idd maar afwachten dus...

› reageer

Er zit dus wel een adder onder het gras van Hollandse nieuwe.

Afronding van de data per 100KB. Opzich niet erg als dit bijvoorbeeld dagelijks wordt gedaan. Echter dit wordt per sessie uitgevoerd. Antwoord van de helpdesk:

Hoe een datasessie wordt beeindigd hangt af van je mobiele telefoon. Sommige modellen (zoals bijvoorbeeld de Iphone) sluit iedere keer dat je internet verlaat je sessie af. Andere telefoons, zoals bijvoorbeeld somige Nokia modellen sluiten een sessie pas af op het moment dat je je internet browser afsluit. Zo ook gaat het bij het ontvangen van email. In het geval dat je mobiele telefoon de datasessie open laat staan zal het netwerk van hollandsnieuwe de sessie afsluiten na 30 minuten geen up-of download activiteit.

Dit is wel gevaarlijk omdat elke sessie na max 30 minuten wordt afgesloten, als je deze open laat staan op een toestel. Kortom: 24 * 2 sessies per uur = 48 sessies per dag * 30 = 1440 sessies per maand (als je hem dag en nacht met bijv google apps laat syncen). Hierdoor ben je dus al 144 MB aan data kwijt, als er geen enkele sessie verbroken wordt. Als je gaat reizen met je telefoon, dan gaat het aantal sessies drastisch omhoog!

Het leuke is dat de Iphone de verbinding NA ELKE email check dichtgooit. Heb je 5 mailaccounts en laat je ze elke 10 minuten syncen dan heb je: 5 * 100KB * 6 keer per uur * 24 uur = 720 sessies per dag ~ 30 dagen = 21600 sessies ~ 2160MB!!!!!!!!!!!!

Kortom je gooit zonder dat je per sessie meer dan 100KB gebruikt al snel 2160 *3,5 cent = 75,60 voor data weg! Dat is toch absurd!

› reageer

Tja, het zal toch wel bewust gedaan zijn om het nog enigszins verleidelijk te maken om een maandelijkse databundel erbij te nemen.

› reageer

Kan iemand me ff helpen mee rekenen ? heb 550 abo voor 17.50 ( jaja genaaid veronica hn is 14.50)
Heb psies 10 euro verbruikt vanaf 21-1 tm 27-1
Uitgaande gesprekken = tot nu toe is 80 min ( geen 0900 of andere crap )
aantal verzonden sms = 24
DATA
2542995 bytes ontvangen
15424761 bytes verzonden
bytes met kleine "b"

Ik moet zeggen dat ik geen grote beller ben of data verslinder gewoon mail kijken en op facebook , ik vind persoonlijk dat het snel gaat en dat het erop neer komt dat ik pm 20 euro er bovenop moet gooien komt dus uit op 37.50 pm en het is nog niet eens zomer .

Best veel dus , moet zeggen dat ik er niet echt super blij mee ben , en dat ze geen mms ondersteunen mag ook wel met KOEIEN Letters op de site gezet worden.

telefoon C510 sony ericson

thx

› reageer

MMS is zóó 2002. Als dat voor jou belangrijk is, dan had je dat zelf moeten uitzoeken voor je het abonnement aanging.

› reageer

@blabla

naja mag wel 2002 zijn maar niet iedereen die ik ken heeft een iphone4 en/of internet. en soms een foto sture is wel geinig snap ie.

› reageer

@bcool,
Vanmiddag reactie per mail ontvangen van de klantenservice.

Beste ...,

Ik heb je mijnhollandsnieuwe geupdate. Het juiste nummer is nu zichtbaar. Er zit inderdaad nog een fout in de website m.b.t. de korting. Dit wordt zo snel mogelijk aangepast. Hij staat wel correct bij ons geregistreerd. Dus we incasseren geen geld van uw rekening.

Vriendelijke groeten,

...

Klantenservice

En inderdaad is mijn geporteerde nummer nu zichtbaar en kan ik mijn verbruik inzien. Ik vraag me wel af of bij ieder met een geporteerd nummer zijn mijnhollandsnieuwe handmatig moet worden geupdate.

› reageer

@ dreumes

Mijn nummer is nog steeds niet zichtbaar. Zal dus handmatig geupdate moeten worden. Ik zal nogmaals de KS mailen en ze wijzen op dit topic. Mooi dat het in ieder geval voor jou opgelost is. Er is dus een oplossing.

› reageer

@babba

Ik zou je abonnement eentje verlagen en een internetbundel erbij nemen, denk dat je dan netjes uitkomt

› reageer

Heb net een bestelling geplaatst bij HN voor een voordelig Veronica abonnement 275 (zonder nummerbehoud, dus dat zou toch in 1x goed moeten gaan!).
Wat ik niet snap is de berekening van de kosten per minuut/sms/MB. Je betaalt 6,50 Euro per maand voor dit abonnement wat volgens mij neerkomt op 2,4 cent per minuut/sms/MB. Op de site staat echter dat het tarief met dit abonnement 4,3 cent is binnen en buiten de bundel. Kan ik nou niet rekenen of moeten ze bij HN terug naar school?!?

› reageer

Ze gaan uit van de normale abonnementsprijs om de prijs per minuut te bepalen. Dit bedrag krijg je namelijk ook in beltegoed en om het aantal minuten / sms / MB kloppend te houden, krijg je een iets hogere prijs dan in werkelijkheid

› reageer

Ik heb al diverse malen contact met Hollandsnieuwe gehad, zowel per mail als terug gebeld worden per telefoon. Er is nog 1 vraag in behandeling, maar men heeft wel bevestigd dat het antwoord langer dan de maximaal 2 standaard dagen gaat duren.

Contact is dus prima te noemen, maar ze hebben het blijkbaar wel al een stuk drukker gekregen.

Ik heb zo het idee dat ze hun systeem per module opbouwen, want ze willen de fouten zo snel als mogelijk er uit halen. Soms spreekt men zich via de mail en telefoon zich tegen, maar er zit weinig verschil in het aangeven op vragen wanneer iets gaat veranderen / verbeteren.

In mijn geval zullen 3 bankrekeningnummers moeten veranderen, eerst twee, later één.

Ik heb voor mezelf, maar ook voor 2 andere mensen het abonnement afgesloten, die hebben nog geen internet bankieren en dus ook geen betaal ideaal. Het voordeel is dat ze niet buiten de bundel kunnen bellen, maar daar komen ze niet eens aan.

Beter een stabiele opbouw met schoonheidsfoutjes die gecorrigeerd worden, dan een abonnement op wat vreselijk simpels wat blijkbaar nog steeds problemen geeft.

› reageer

hoe bevalt de dames en heren hollandsnieuwe ?

heb er gisteren ook maar een gratis 75 min sim besteld .

› reageer

@Hermes
Kun je me de link geven waar je de gratis sim 75 min kan kopen?

› reageer

@Donkervoort: http://www.hollandsnieuwe.nl/veronica

› reageer

@Donkervoort: http://www.hollandsnieuwe.nl/veronica
ik heb een vraag, via bovenstaande link kan ik een abonnement bestellen met 5 euro korting in
bij een Veronica gids abonnement. Ik heb via de Veronica site gekeken om een abonnement af te sluiten maar kan daar niets vinden over deze aanbieding met Hollands Nieuwe.
En ik durf via bovenstaande site niet zomaar te bestellen, had het een en ander ingevuld maar geen gegevens te vinden over Veronica.
Dus wie weet welk Veronica abonnement ik moet afsluiten om hier gebruik van te maken en
waar kan ik beide tegelijk bestellen, graag lees ik info hierover

› reageer

Gaat prima hoor, begin januari heb ik ook via dezelfde link besteld en heb geen maandelijkse kosten. Gewoon doen!

› reageer

Gaat prima hoor, begin januari heb ik ook via dezelfde link besteld en heb geen maandelijkse kosten. Gewoon doen!
dank voor je snelle reactie maar nu heb ik nog geen idee over het Veronica abonnement.
Heb jij nu wel of geen abonnement op de veronica gids en zo ja voor welke periode?

› reageer

[quote]Gaat prima hoor, begin januari heb ik ook via dezelfde link besteld en heb geen maandelijkse kosten. Gewoon doen![/quote]
Heb jij nu wel of geen abonnement op de veronica gids en zo ja voor welke periode?

Je kunt zonder abonnement ook bestellen, bedoelt hij.

› reageer

ik heb 2 maart betaald 10 euro per ideal,
maar nog steeds geen sim kaart gekregen...

meer mensen die na betaling niks meer horen ?

› reageer

meer mensen die na betaling niks meer horen ?

Heb je al contact met ze opgenomen? Als je 2 maart na 15 uur besteld hebt, dan zijn ze namelijk pas één werkdag te laat met leveren en is je reactie nogal overtrokken.

› reageer

vanaf 2 maart staat het volgende op mijn hollandsnieuwe:

je bestelling is in behandeling...

ik lees op andere sites niet zulke goede berichten over hollandsnieuwe,
oa dat meerdere mensen hun sim kaart niet hebben ontvangen en
dat de klantenservice nooit antwoord...
http://www.bellen.com/forum/onderwerp.aspx?category=48&onderwerp=301&topic=9648

› reageer

Natuurlijk lees je ook negatieve reacties op fora.
Maar tegenwoordig is het ook zo, dat als iemand maar
een windje dwars zit, dat op heel internet te lezen is.
Ik zie op dit forum voornamelijk positieve reacties
en heb zelf ook alleen maar goede ervaringen.
Dàt mag ook wel eens worden gezegd!

› reageer

Gewoon even afwachten joh, je bent niet de enige die bestelt, dus het zal vele malen drukker zijn dan vlak na de lancering. Komt wel goed uiteindelijk

› reageer

Ik ben overgestapt, maar nummernehoud werd erg onduidelijk(of eigenlijk niet correct) aangegeven op de website. Op mijn vragen via mail wordt nogal lomp gereageerd.
zouden ze het druk hebben?

› reageer

Denk het wel. Nummerbehoud schijnt sowieso niet echt denderend te gaan, smsjes die niet meer binnenkomen na nummerbehoud en onbereikbaar zijn.

› reageer

Ik heb met mn 2e aangevraagde simkaartje ook problemen. Betaling wel verricht en daarvan mededeling gehad per mail maar smartcard kwam maar niet. Gemaild via de site: geen reactie volgens mij. Direct gemaild naar klantenservice@hollan..... .nl en daarna binnen een dag reactie ontvangen. Emailadres was niet bekend... aanvraag kennelijk ook niet maar ze zijn ermee bezig.

Dat was het kaartje waarbij ik nummerbehoud had aangevraagd.

› reageer

Wel lullig dat de belofte anders is. Die is namelijk 1 of 2 werkdagen. Mijn huisgenote heeft vorige week dinsdagmiddag een kaartje besteld. Die is nu nog niet binnen ! Slecht hoor ! Stuur dan even een reaktie als het drukker is. Ze kunnen het blijkbaar gewoon niet aan.

› reageer

[quote]meer mensen die na betaling niks meer horen ?[/quote]

Heb je al contact met ze opgenomen? Als je 2 maart na 15 uur besteld hebt, dan zijn ze namelijk pas één werkdag te laat met leveren en is je reactie nogal overtrokken.

Fout.... 2 dagen te laat en er zijn meer mensen !

› reageer

Fout.... 2 dagen te laat en er zijn meer mensen !

2 maart = woensdag. Als het woensdag na drie uur besteld is, dan wordt het vrijdag geleverd volgens de website. Als op zondag deze reactie geplaatst wordt, kunnen zij het op z'n vroegst pas op maandag leveren, wat dus één werkdag te laat is. Dus mijn reactie is niet fout, helemaal correct.

Desalniettemin staat de belofte prominent op de website, dus is het niet netjes die niet na te komen.

› reageer

De abonnementen van Hollandsnieuwe gaan uiterlijk na 7 dagen in na ontvangst van de simkaart, ook als er nummerbehoud is aangevraagd. Als het nummer over een paar maanden over wordt genomen, zit je met dubbele abonnementskosten in de tussenperiode.

Volgens mij is dit in vergelijking met andere providers niet normaal, toch?

› reageer

2 maart is 10 euro afgeschreven van mijn bank,
nog geen sim gekregen,
5 maart een email gestuurd
vandaag een email ; 7 maart :

Hallo,

Je verzoek is bij ons in behandeling. We hebben echter extra tijd nodig en daarom gaat het langer duren dan de standaard antwoordtijd van twee dagen om met een oplossing te komen. We doen ons best je zo snel mogelijk een antwoord te sturen. We danken je voor je begrip.

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, antwoorden worden niet gelezen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Ik wacht nog 2 dagen alvorens ze ik weer schrijf...
heeft het bedrijf geen tel nummer ??

› reageer

De abonnementen van Hollandsnieuwe gaan uiterlijk na 7 dagen in na ontvangst van de simkaart, ook als er nummerbehoud is aangevraagd. Als het nummer over een paar maanden over wordt genomen, zit je met dubbele abonnementskosten in de tussenperiode.

Volgens mij is dit in vergelijking met andere providers niet normaal, toch?

Dan vraag je het toch pas later aan?

@ hermes: Nee, ze hebben geen telefoonnummer.

› reageer

ik probeer met mijn email adres in te loggen...lukt niet
vul 3x mijn email adres in om een nieuw pasword te krijgen in mijn email,....

krijg geen nieuw pasword in mijn email, ook niet in de spam map....
ik lees op andere fora dat meer mensen dat hebben.

hollandsnieuwe heeft de zaakjes duidelijk niet op orde...

in dit topic wordt een telefoon nummer genoemd van klantenservice,
023-7521600 die je dan verwijst naar hun site...

http://www.abonnementmobiel.com/hollandsnieuwe

› reageer

Het begint net zo te gaan als met Blyk (Ook van Vodafone). Een vliegende start, waarna opeens problemen ontstaan. Bij Blyk duurde dit best lang voor het opgelost werd. Volgens mij loopt het daar nu weer goed. Dan merk je dat ze blijkbaar vanuit Engeland online zaken doen. Geen telefonische klantenservice is dan best vervelend omdat de reacties op email pas nar ca. 2 dagen komen met daarin weer een volgende vraag. Hopelijk loopt dat bij Hollands nieuwe anders. Vodafone heeft nu volgens mij naast Vodafone en Simpel nog 3 andere merken draaien. Ze willen blijkbaar bij de 3 nieuwkomers zo snel mogelijk van de telefonische klantenservice af. Zelfs betaald wordt het telefonisch spreken van de klantenservice steeds lastiger gemaakt. En reken maar dat niet alle problemen 100% online op te lossen zijn. Als hollandsnieuwe geen fatsoenlijke telefonische klantenservice heeft, dan zou ik er geen abonnement aanvragen.

› reageer

In het begin was ik ook enthousiast over hollandsnieuwe: eindelijk een provider die een aantal belangrijke zaken voor klanten goed had geregeld.

Nu ben ik inmiddels ontzettend afgeknapt op de klantenservice. Ze reageren niet als je een probleem hebt, maakt niet uit hoe ernstig. Het grootste knelpunt is dat je ze zelf niet kan bellen, je bent volledig aan ze overgeleverd als ze geen contact opnemen.

Mijn telefoonnummer is zonder enige aanleiding afgesloten op 15 feb,, een complete ramp. Pas op 5 maart was ik weer bereikbaar na een ontzettend boze mail naar de klantenservice. Van te voren ook heel veel mailtjes naar de klantenservice, zonder enig resultaat. Er werd wel gebeld door iedere keer een andere medewerker, die geen idee had. Afspraken gemaakt en daarna radiostilte. Nooit een afspraak nagekomen.
Daarvoor was het fout gegaan met mijn nummerbehoud, veel te vroeg ingegaan zonder enig overleg, waardoor ik blijf zitten met een boete. En ga zo maar door......

Ik raad iedereen af om bij deze provider een abonnement te nemen. Ik ben nog nooit zo schandalig en onprofessioneel behandeld door medewerkers van een klantenservice.

› reageer

eind april loopt mijn 200 min voor 5 euro abo bij Telfort af,
maar ik ga gauw weer verlengen voor 2 jaar bij Telfort.

bij Telfort kreeg ik wel antwoord per email en kreeg een brief met opzeggingsbevestiging.

› reageer

Wat is dit een waardeloos bedrijf.
Drie mails gestuurd, geen respons.
Nogmaals een mail met het verzoek me terug te bellen. Sinds vrijdag geen reactie meer ontvangen.

En dan gaat het ook nog eens over een minder lullig probleem. Ze melden dat m'n beltegoed op is, maar ik heb voor twee euro gebeld (abo 10,50) en dat is ook terug te vinden in het overzicht. Maar m'n resterend tegoed van 0.45 ook. En het resterend tegoed van vorige maand is niet meegenomen.
Op dezelfde dag dat ik een nieuwe bundel krijg,is mijn nummer omgezet. Ik vrees dat daar het probleem ligt. Maar ondertussen maar wachten en wachten en niet kunnen bellen.

Advies: zoek aub een andere provider die wel bereikbaar is wanneer je een probleem hebt!

› reageer

Inderdaad, niet zo'n beste provider. Het beste is het om hier een abo voor erbij te hebben zonder nummerbehoud. Verder is het zeer vreemd dat als je nu opzegt voor over 10 maanden, dat je een mail krijgt dat je tegen het eind van het abonnement nog maar een mailtje moet sturen. Nou, dat denk ik toch niet. Ze hebben mijn opzegging ontvangen, dat ze daar dan niks mee doen is niet mijn probleem. Staat nergens in de AV dat er pas opgezegd kan worden 1 maand oid voor einde contractsperiode. Of heb ik daar net overheen gelezen?

› reageer

Tegen dat probleem ben ik ook aangelopen, nu opzeggen lukt je gewoon niet.

› reageer

ik heb zeer veel moeite een email gekregen dat er iets fout was gegaan,
kreeg de 10 euro weer terug op de bank,
verder nooit meer een antwoord gehad waarom geld teruggestort en geen sim kaart ontvangen....

dit is de meest vreemde provider die ik ken...

advies : ga niet op hun aanbiedingen in, het lijkt veel mooier dat het is !!

› reageer

Toevallig gisteren eens mijn sim geprobeerd, vorige week is namelijk mijn oude T-Mobile nummer geporteerd, en voor zover ik nu kon merken, heeft Hollands Nieuwe dat prima geregeld. Ik ben in elk geval weer bereikbaar op dat nummer bij Hollands Nieuwe.
Ik zal vanavond eens kijken hoe het met bundels en tegoeden staat,maar tot dusver heb ik geen problemen met deze provider.

› reageer

Ik vind het toch wel sneu voor HN dat er blijkbaar wat opstartproblemen zijn. Een van mijn buren is daar naar overgestapt met nummerbehoud en die heeft geen klachten behalve dat de klantenservice zo lang nodig heeft om te reageren.

Dat je HN niet kan bellen zou voor mij wel doorslaggevend zijn om niet voor hun te kiezen.

› reageer

Eens, ik heb deze voor erbij, maar als hoofdprovider zegmaar voor dagelijks gebruik zou het ook niet voldoende zijn.

› reageer

hebben ze nu soms storing? Ik heb al een paar uur no service (omgeving leiden) en opnieuw aan/uit zetten maakt geen verschil :S

edit: doet het weer....

› reageer

Ik heb prima ervaringen met Hollands Nieuwe. Nummerbehoud is zonder problemen gegaan. Ik heb al voor de 3e keer nieuw beltegoed gekregen. Het resterende tegoed blijft gewoon staan (3 maanden). Ook mijn gebruik kan ik inzien op HollandsNieuwe.nl. Er zijn dus ook klanten waar het wel goed bij gaat. Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar HollandsNieuwe (had voorheen prepaid).

› reageer

Het is werkelijk te gek voor woorden. Eerst m'n vader en nu m'n moeder die geen nieuwe bundel heeft ontvangen. Dit is gewoon crimineel.
M'n vader probeert nu al bijna 4 weken lang een probleem met autmatische incasso op te lossen en nu start dit gesodemieter nog eens bij mijn moeder.

Doe jezelf aub een groot plezier en ga met deze oplichters niet in zee.
Ze reageren op 1 van de 6 mails, na minstens 3 dagen en van iets oplossen hebben ze nog nooit gehoord.

Ik heb zo iets schofterigs nog nooit meegemaakt.

› reageer

Het wel onbekende spreekwoord "Alle waar is naar zijn geld, en de gierigheid bedriegt vaak de wijsheid." is op Hollands Nieuwe goed van toepassing.

› reageer

Sorry, maar crimineel? Ik heb 10 euro betaald voor een jaar voor zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder, die qua communicatie niet echt afhankelijk zijn van hun mobiele telefoon. Ik neem aan dat jij ook het "gratis" pakket hebt afgenomen. Waar zit dan het criminele aspect in, en waar zijn het "oplichters"?

› reageer

Sorry, maar crimineel? Ik heb 10 euro betaald voor een jaar voor zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder, die qua communicatie niet echt afhankelijk zijn van hun mobiele telefoon. Ik neem aan dat jij ook het "gratis" pakket hebt afgenomen. Waar zit dan het criminele aspect in, en waar zijn het "oplichters"?

Je neemt dat inderdaad ongeneerd aan, ja! Maar, waarom zou ik het over automatische incasso hebben als ik het gratis pakket zou hebben? Kun je me dat uitleggen?

Crimineel, dat is het zeker. Deze klantenservice is dusdanig ingericht dat je met geen mogelijkheid op een normale manier kunt communiceren. Ze bellen niet terug, reageren op ongeveer 1 van de 6 mails, leggen de schuld bij jou of de bank. En wanneer ik diverse fora napluis zie ik exact dezelfde verhalen. Oftewel, dikke sch**t hebben ze aan je.
Bij een abonnement kan er al 28 dagen NIET gebeld meer worden. Er is nog geen enkele poging ondernomen om er iets aan te doen. Dat vind ik crimineel en oplichterij.

Dat familieleden van jou niet afhankelijk zijn van hun abonnement is erg prettig, maar probeer je ook even voor te stellen als je wel afhankelijk bent van je mobiel en het bijbehorend nummer.

› reageer

@ Dnrm:

Vind jij jezelf niet wat raar bezig? Ik kan me heel goed voorstellen,
dat mensen zich kwaad maken over de klantenservice van een bedrijf.
Maar om dan te gaan strooien met termen als "crimineel", "oplichting",
"schofterig"... dat is nogal wat. De maffia is crimineel en Al Capone
waarschijnlijk ook - maar MVNO / Vodafone???
Hou toch op joh, neem een kop koffie en een valiumpje.

› reageer

@ Dnrm:

Hou toch op joh, neem een kop koffie en een valiumpje.

Een upper en een downer. Dat gaat niet werken.

Doe mij maar alleen een valiumpje. Ach doe eens gek, doe er meteen twee.

Wat een hoop reacties vanwege een paar (lichtelijk) provocerende woorden. Maar wanneer Joup (jeweetwel, die van het hek) het zegt, beaamt iedereen het. Apart.

Maar goed. Laten we weer aub terug naar het topic gaan.
Ik heb ondertussen nog altijd een probleem, maar ach, wat zijn nou 28 dagen vergeefs wachten.

› reageer

Als dhr. Van het Hek het over zoiets heeft, dan moet ik vaak een beetje lachen.
Dat was bij jou bepaald niét het geval... Quod licet Jovi non licet bovi.
Even serieus nu: het is goed, dat we hier ervaringen uitwisselen.
Maar ik (en ik denk velen mèt mij) vond dit een prima aanbieding
en heb er ook met veel plezier gebruik van gemaakt. En geen enkel
probleem gehad tot dusverre. Dus wat mij betreft...

› reageer

Ik dacht dat je beltegoed bij Hollands Nieuwe verbruikt wordt volgens het LiFo principe... (Last in, Fist out) Nou heb ik mijn Poivy account 5 x opgewaard met het beltegoed van Hollands Nieuwe. Ik had nog 14,87 euro beltegoed waarvan 4,87 euro geldig tot 14 april. Dit blijkt dus nu als eerste verbruikt te zijn! Resterende beltegoed is langer geldig. 14 april is nergens meer te zien. Dit is toch het FiFo principe? (First in, First out)

› reageer

@ bcool,
Op pagina 1 van dit topic geeft 123456 al aan dat het om FiFo gaat.

› reageer

@ bcool,
Op pagina 1 van dit topic geeft 123456 al aan dat het om FiFo gaat.

Ooh ok Bedankt... Had ik eerst ff pagina 1 weer ff motte doorspitten

› reageer

Excuses voor mijn overspannen reactie, en ik hoop wel dat mensen voortaan beter op de hoogte zijn van de beperkingen van een klantenservice die alleen via mail te bereiken is. Na 4 weken drama, is bij mij gisteravond helaas even een lichtje uitgegaan,dat gelukkig nu weer brandt.

Doe met deze info over de ks wat je zelf wilt.

› reageer

Ok, welkom terug op aarde. >

› reageer

Hollands Nieuwe is een op zich zelf staand bedrijf in Haarlem met zover ik begrepen heb Vodafone als aandeelhouder.

Ze hebben een vliegende start gemaakt, maar ik denk dat ze wegens hun eigen succes nu capaciteitsproblemen qua mankracht hebben. Ik denk ook dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt, dus te weinig simkaarten klaar hadden liggen. Nu de echte aanbiedingen voorbij zijn, zullen ze denk ik de waslijst van aanvragen snel weg werken.

De marketing trein dendert op volle toeren, misschien dat ze even een pauze moeten inlassen, maar dat is met de aanbiedingen al min of meer gebeurd.

Bij het inloggen wordt je netjes op de hoogte gehouden, ook als er mogelijk iets niet klopt. Voor het beltegoed raden ze aan *101# te gebruiken, want die is up to date, de site kan mogelijk achter lopen.

Ik ben tot nu toe aldoor netjes beantwoord via mail en telefoon, maar dat was voor de trein op volle toeren reed.

Ik wacht op een onderdeel in het systeem wat nog aangepast moet worden, dat duurt wat langer dan ze gezegd hebben, maar staat inmiddels als ik inlog in het systeem dat het langer gaat duren.

Als ik ze een tip mag geven, plaats dat netjes op een aparte onderhoud pagina zodat iedereen weet wanneer iets wel kan of wanneer er aan een storing gewerkt wordt en hoe lang dat nog kan duren.

Wie weet als de problemen zijn opgelost dat er weer betere aanbiedingen komen, want nu zijn ze duur i.v.m. Ben. Ben heeft weer andere nadelen, zoals het meenemen van het beltegoed, maar ze zijn nu wel goedkoper. Ik ben van mening dat Orange het eerlijkste systeem had, want je bundel bleef onbeperkt geldig dat kan je niet vergelijken met T-Mobile.

› reageer

Hollands Nieuwe is 100% Vodafone

› reageer

Zojuist trouwens even mijn tegoed gecontroleerd, dat klopt. De portering is ook goed uitgevoerd, dus hier zit een tevreden klant.

› reageer

Al een maand is er geen mogelijkheid om je facturen te kunnen downloaden. In eerste instantie zocht ik me wezenloos naar de link. Na navraag bij de klantenservice bleek dat zij hierin een bugg hadden gevonden en de link "tijdelijk" hebben verwijdert.
Ze zeiden toen nog dat het de week daarop zou zijn opgelost.

Nu zeggen ze: We zijn er druk mee bezig, alleen is het technisch gezien nog niet mogelijk.
We zullen er alles aan doen om dit in de toekomst weer mogelijk te maken.
Beetje raar dat je bij een prepaidabonnementsvorm geen facturen krijgt en laat staan geen gespreksspecificatie ontvangt.

Jammer, want verder vind ik dat ze de beste aanbieder zijn en voorwaarden hebben voor een abonnementsvorm.

› reageer

Op dezelfde vraag kreeg ik dit als antwoord:
Beste John,

Deze functie is tijdelijk van de site gehaald omdat er fouten in zaten.
Wij zorgen ervoor dat dit z.s.m. wordt verholpen.

Vriendelijke groeten,

Marieke Wouters

Klantenservice

Fijn dat ik niet de enige klager ben, maar ik ben bang dat ze er te weinig klachten over krijgen en het voor hun dan niet belangrijk is.

› reageer

Op dit moment kan ik niet inloggen,
nieuw wachtwoord aangevraagd helpt ook niet.

Zullen ze er zonder aankondiging aan het werk zijn.
En de gespreksspecificatie eindelijk weer beschikbaar maken??

Of ben ik de enige die NU niet kan inloggen?

› reageer

Bij Vodafone staat op de website:

Om je nog beter van dienst te zijn verbeteren we My Vodafone. Daarom is het mogelijk dat je van zaterdag 11 juni tot en met dinsdag 14 juni je verbruikgegevens en belstatus niet kunt bekijken. Ook zijn een aantal diensten binnen My Vodafone niet beschikbaar. Vanaf woensdag zijn al je gegevens weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat HN en Vodafone vrij dicht bij elkaar zitten, zou er een verband kunnen zijn.

› reageer

Hoewel ik over de Veronica actie van 3 euro voor 175 minuten erg positief ben, heb ik helaas een best wel lastig nadeel ondervonden.

Het is tot op heden nog steeds niet mogelijk je bankrekeningnummer te veranderen, hoewel dat in het begin al beloofd was. Als ik inlog staat er nog steeds dat er aan gewerkt wordt, maar het zou al rond moeten wezen.. Wel hebben ze de mogelijkheid geboden om op een iets omslachtigere mogelijkheid de betaling te doen.

Verder zie ik binnen het systeem als ik dus ingelogd ben niet de mogelijkheid om de bundel per maand aan te passen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

De aanbieding was mooi, maar als het wordt zoals de aanbiedingen nu zijn, dan ben ik bang straks geen klant meer ben, want dan begint het best duur te worden.

Maar hopen op een goede verleningsaanbieding voor het einde van het contract, maar dat duurt nog even. Aanbieders met ook mooie aanbiedingen zijn er voldoende.

De klantenservice per e-mail vindt ik geen enkel probleem, ze reageren netjes en op tijd.

Ik begrijp overigens niet waarom niet elke aanbieder *101# gebruikt, makkelijk en snel.

› reageer

Kan iemand met Hollandsnieuwe mij vertellen of je (online) de actuele status van de 1000 MB bundel kan inzien? En wat gebeurt er als de bundel van 1000 MB op is? Krijg je dan een waarschuwing of ga je zonder dat je het weet je beltegoed verbruiken?

› reageer

Kijk eens op de website van Hollands Nieuwe, daar staat dat gewoon op. 1 GB data is erg veel, of je moet van plan zijn veel streaming diensten te gebruiken, zoals internetradio.

› reageer

Kan iemand met Hollandsnieuwe mij vertellen of je (online) de actuele status van de 1000 MB bundel kan inzien? En wat gebeurt er als de bundel van 1000 MB op is? Krijg je dan een waarschuwing of ga je zonder dat je het weet je beltegoed verbruiken?

Het wordt (tenminste, 3 maanden terug nog) gewoon aangegeven. Als je door de 1000 MB heen ben, gaat het gewoon weer van je belbundel af. ongeveer 4 eurocent per MB (ligt aan tarrief bundel).

› reageer

Op dezelfde vraag kreeg ik dit als antwoord:
Beste John,

Deze functie is tijdelijk van de site gehaald omdat er fouten in zaten.
Wij zorgen ervoor dat dit z.s.m. wordt verholpen.

Vriendelijke groeten,

Marieke Wouters

Klantenservice

Fijn dat ik niet de enige klager ben, maar ik ben bang dat ze er te weinig klachten over krijgen en het voor hun dan niet belangrijk is.

Ik moet mijn woorden terugnemen, het werkt nu weer en volgens mij zijn de facturen inhoudelijk ook verbeterd. Nu hopen dat het blijft werken.

› reageer

Fijn dat het weer werkt,
Al worden de kosten wel pas gefactureerd als ze daadwerkelijk verbruikt worden.
maar dat heeft met de semi-prepaid structuur te maken.

› reageer

Het is al weer verdwenen...

› reageer

Het volgende bericht net verzonden naar HN:

Er is al 2 dagen storingen met het verzenden van SMS berichten. Ik heb al een paar keer gemerkt dat berichten niet weg willen en een foutmelding kreeg. Dit was een minuut geleden nog zo. Soms wordt 1 bericht 3x verzonden door de slechte verzending. Er is bij mij dus teveel in rekening gebracht. Soms doet een bericht er 2 minuten over voordat het verzonden is en soms lukt het helemaal niet. Kunnen jullie wat aan deze storingen doen ???

Hebben jullie ook problemen ?

› reageer

Mijn zoon heeft er ook last van.
Ook een mail gestuurd.

› reageer

Ook problemen met smsen? Of ook last van het missen van de facturen/gespreksspecificatie's?

› reageer

smsen

› reageer

vodafone heeft heel slecht bereik hier bar slecht en dat voor zoon grote provider

› reageer

vodafone heeft heel slecht bereik hier bar slecht en dat voor zoon grote provider

Lekker specifiek voor een 1e post. Wat is de definitie van hier? Waar ligt hier?
Ik heb het even opgezocht voor je: Je woont redelijk landelijk.
Waarschijnlijk is dat de oorzaak.

Niet gek dat Vodafone daar een slechte dekking heeft.

› reageer

lijkt mij niet kerel kpn en t-mobile never problemen dus weet je dat ook weer

› reageer

Nogmaals, niemand die iets aan jouw informatie heeft als je je locatie niet bekend maakt. Vodafone heeft een hoger dekkingspercentage dan T-Mobile, en minder capaciteitsproblemen.

› reageer

Wat zijn "never" problemen?

› reageer

Mijn zoon heeft er ook last van.
Ook een mail gestuurd.

Het is tot nu toe niet opgelost ! Nog sterker.... het lijkt erop dat er niks aan gedaan wordt. Ik heb nog steeds geen reraktie terug. Ik denk dat ik maar over ga stappen naar een andere. Hollandsnieuwe mag dan wel 100% vodafone zijn, maar de service is het niet !

› reageer

[quote]Mijn zoon heeft er ook last van.
Ook een mail gestuurd.[/quote]

Het is tot nu toe niet opgelost ! Nog sterker.... het lijkt erop dat er niks aan gedaan wordt. Ik heb nog steeds geen reraktie terug. Ik denk dat ik maar over ga stappen naar een andere. Hollandsnieuwe mag dan wel 100% vodafone zijn, maar de service is het niet !

Opgezegt ! Ik ben al die goedkope providers zat met hun kwaliteiten ! Ik heb een t-mobile prepaid kaartje gekocht. Liever iets meer geld kwijt, maar dan wel kwaliteit, hoop ik.

› reageer

@sverrips,
Is je opzegging geaccepteerd?

› reageer

Heb slechte ervaring met Hollands Nieuwe, bij het ingaan van de nieuwe maand ben je zomaar je tegoed van de vorige maand kwijt, kan regelmatig niet bellen en sms versturen, wel ontvangen, vaak worden de sms'jes drie tot zeven keer naar dezelfde persoon verstuurd en dit wordt dan ook van je tegoed afgeschreven, op de vraag wat ze hieraan doen is hun antwoord, " stuur ons de 06 nummers, de providers, en de postcodes van de personen waar dit bij gebeurd, nogal onbehoorlijk lijkt mij, zijn volgens mij toch prive gegevens, contact loopt alleen maar via de mail, en je krijgt op elke vraag een standaard mail terug, dat ze tijd nodig hebben om het op te lossen, op de vraag om een factuur waarin ik precies kan zien waar naartoe er gebeld is en sms is verstuurd dan kunnen ze deze niet geven. Heb een jaar abonnement bij ze, zou graag willen weten hoe ik hier van af kan komen.

Heb inmiddels wel een telefoon nr van ze 023-7521600 maar dan krijg je een bandje te horen, volgens mijn gegevens maken ze gebruik van het callcentrum www.2contact.com in Haarlem, hun postbusnr is ook raar, dit wordt ook gebruikt door Certin incasso, dus je kunt alleen maar met ze mailen, en hier wordt slecht op gereageerd, 100% dochter van Vodafone, zij doen ook niets voor je, slecht zaak hoor, hoe goedkoop het ook is, ga niet me ze in zee.

› reageer

@sverrips,
Is je opzegging geaccepteerd?

Nee, dat kan normaal ook niet. Ik heb aangegeven dat ik mijn abonnement NIET meer wil verlengen na het jaar en heb het belbedrag van 550 belminuten en internetbundel terug gebracht naar 5 euro. Dus ben nu 5 euro per maand kwijt tot januari 2012. Ik heb een prepaid kaartje genomen van t-mobile en nu blijken de meeste klachten inees opgelost te zijn. Kan weer bellen en smsberichten komen ook weer in 1x aan met het t-mobile kaartje. Kwaliteit kan dus wel, als je maar meer betaald. Mij krijgen ze niet meer aan een abonnement !

› reageer

@ sverrips,

NIET meer willen verlengen is niet hetzelfde als opzeggen. Als je niet verlengt zit je niet opnieuw een jaar aan het abonnement vast maar loopt het abonnement wel door. De opzegtermijn is dan een maand. Dus wel eind november of begin december opzeggen.

› reageer

@ sverrips,

NIET meer willen verlengen is niet hetzelfde als opzeggen. Als je niet verlengt zit je niet opnieuw een jaar aan het abonnement vast maar loopt het abonnement wel door. De opzegtermijn is dan een maand. Dus wel eind november of begin december opzeggen.

Ik had juist begrepen dat als het doorloopt, dat het dan steeds met een maand verlengt wordt. Niet verlengen betekende bij mij dus opzeggen. Ik zal het per januari 2012 opzeggen. Ik heb met T-Mobile op dit moment veel meer plezier. Ik kan iedereen weer gewoon bellen, wat bij Hollandsnieuwe niet kon.

› reageer

Heb laatst weer een keer geprobeerd op te zeggen per januari 2012, maar alleen reactie gekregen "het is doorgestuurd naar de juiste afdeling en die nemen het in behandeling". Sindsdien niets meer gehoord, ik vrees dat het erg lastig wordt om ervan af te komen.

› reageer

Makkelijkste manier om op te zeggen is natuurlijk om nummerbehoud aan te vragen, maar dan moet je nog even geduld hebben 60 dagen voor afloop en/of een prepaid kaartje aan schaffen om het naartoe over te zetten.

› reageer

Er zijn weer facturen beschikbaar, alleen zit daarbij geen gespreksspecificatie. Dat is jammer.
Maar de eindbedragen kloppen nu wel, met wat er betaald is.

Van slechte bereikbaarheid of niet kunnen bellen of dubbele smsjes heb ik niets gemerkt,
wel komen smsjes soms later aan, als op het moment dat het smsje is verzonden je mobiel uit stond of geen bereik had.

Wat mij betreft komt ook weer de gespreksspecificatie terug en dit is wellicht neerlands beste sim-only provider!

› reageer

Als ik op de hollandsnieuwe site klik op 'klantenservice' en vervolgens op 'contract' kom ik de volgende vraag tegen:

Kan ik mijn bundelkorting behouden na afloop van mijn contract?

Antwoord:

Als je een korting hebt op je voorafvoordeel bundel, dan vervalt deze na afloop van de contractstermijn. Je contract wordt telkens automatisch met 1 maand verlengd en je betaalt de standaard prijs voor de bundel. Als je wilt blijven profiteren van je bundelkorting, verleng dan (vanaf je laatste contractsmaand) je contract via 'mijn hollandsnieuwe' onder het kopje 'je aansluiting'. Kies bij je huidige voorafvoordeelbundel "wijzig" en selecteer je huidige voorafvoordeel bundel of een grotere. Volg vervolgens alle aanwijzingen op het scherm.

Betekent dit nu dat ik in de laatste maand van mijn contract mijn voordeelbundel van 75 minuten met 5 euro korting per maand (Veronica actie) voor een jaar had kunnen verlengen en dus wederom een jaar gratis had kunnen bellen?

Ik kan het op mijn account niet nagaan omdat ik mijn contract heb opgezegd.
Onder het kopje 'je aansluiting' staat bij mij dat het contract wordt beeindigd per 12 januari 2012.

› reageer

Als ik op de hollandsnieuwe site klik op 'klantenservice' en vervolgens op 'contract' kom ik de volgende vraag tegen:

Kan ik mijn bundelkorting behouden na afloop van mijn contract?

Antwoord:

Als je een korting hebt op je voorafvoordeel bundel, dan vervalt deze na afloop van de contractstermijn. Je contract wordt telkens automatisch met 1 maand verlengd en je betaalt de standaard prijs voor de bundel. Als je wilt blijven profiteren van je bundelkorting, verleng dan (vanaf je laatste contractsmaand) je contract via 'mijn hollandsnieuwe' onder het kopje 'je aansluiting'. Kies bij je huidige voorafvoordeelbundel "wijzig" en selecteer je huidige voorafvoordeel bundel of een grotere. Volg vervolgens alle aanwijzingen op het scherm.

Betekent dit nu dat ik in de laatste maand van mijn contract mijn voordeelbundel van 75 minuten met 5 euro korting per maand (Veronica actie) voor een jaar had kunnen verlengen en dus wederom een jaar gratis had kunnen bellen?

Ik kan het op mijn account niet nagaan omdat ik mijn contract heb opgezegd.
Onder het kopje 'je aansluiting' staat bij mij dat het contract wordt beeindigd per 12 januari 2012.

Ik heb dit net uitgeprobeerd met het abonnement van mijn zoontje. Je krijgt geen 5 euro korting meer maar je komt gewoon in aanmerking voor de actiekortingen die nu gelden bij HN. Bv 12 maand abonnement 75 minuten levert niks op maar 12 maand 175 minuten levert 50 cent per maand op (van 8 euro voor 7,50)

› reageer

@ bcool,

Dank voor het uitproberen. Ik kon me al niet voorstellen dat ik mijn abonnement nog een jaar had kunnen verlengen met de Veronica korting. Hoef ik geen spijt te hebben van mijn opzegging

› reageer

@ bcool,

Dank voor het uitproberen. Ik kon me al niet voorstellen dat ik mijn abonnement nog een jaar had kunnen verlengen met de Veronica korting. Hoef ik geen spijt te hebben van mijn opzegging
Nee idd hoef je geen spijt te hebben. Ik twijfelde ook ff na je post hier. Ik heb inmiddels ook onze 3 HN veronica abonnementen opgezegd en voor mijn zoon heb ik een nieuwe HN abo afgesloten voor 6 euro per maand met gratis toestel. Ik vind HN voor hem wel zo makkelijk. Nog ff een tip. Ik had 2 van die abonnementen afgesloten bij HN maar ik wilde er 1 annuleren. Via mailformulier en terug laten bellen kreeg ik echter geen reactie. Inmiddels waren de 7 werkdagen waarbinnen je je bestelling kan laten annuleren verstreken. Ik ff gegoogled en toen via het forum van Tros Radar een PM gestuurd naar HN. Ze zijn daar zelf actief op het forum. En warempel!!! Ik had op verzenden gedrukt en werkelijk waar, nog geen minuut later ging mijn telefoon! HN aan de lijn. Ik kon simkaart en telefoon retourneren en het zou alsnog in orde gemaakt worden. Hun excuus was dat ze het nogal druk hadden en vandaar had ik nog niks gehoord. Kan misschien allemaal wel kloppen maar als ze via Tros Radar wel direct kunnen reageren kunnen ze volgens mij ook wel extra mankracht inzetten om de achterstand bij de KS weg te werken. Dus als het niet rechtstreeks lukt bij de KS van HN ff via Tros Radar proberen.

› reageer

088-1182011

dit is het nummer van de klanten service van hollands nieuwe

googluck x

› reageer

In het begin dat je met een actie een abonnement had, kan je nog wisselen met korting. Later is dat uit het systeem gehaald, want het kon niet overweg met de normale abonnementen, zo is dat door een medewerkster van Hollandsnieuwe tegen mij verteld.

Het valt mij al veel langer op dat de site van Trosradar vreselijk snel gereageerd wordt, maar via hun eigen site het niet best gesteld is.

Ik ben ooit via een 023 telefoonnummer gebeld, maar terug bellen had daar weinig zin, want dan kreeg je een antwoordapparaat dat je het invulveld moest invullen.

› reageer

Ik heb inmiddels anderhalve maand een abbo lopen bij hollands nieuwe.
Voordat ik aan het abonnement begon had ik o.a. op deze site wat informatie gezocht.
Helaas is bij iedere provider (goedkoop en duur) een hoop ellende te vinden in forums en reviews.

Vanwege de slechte bereikbaarheid waar ik veel over gelezen had, heb ik besloten mijn abonnement bij belcompany hier in de buurt af te sluiten ipv via internet. Op deze manier kan ik altijd direct met klachten terecht.
Geen overbodige luxe want op mail reageren ze pas na een week of 3, rond uit belachelijk hollands nieuwe! (ik wacht nog steeds op antwoord of ze ook micro sim's leveren terwijl de bij belcompany op maat geknipte kaart al in mijn one x zit)
Bellen? Het nr op hun site kost 0,35 p/min en ze laten je echt niet weten hoe lang de wacht tijd is.

Als je opwaardeer datum in het weekeind valt zal je een aantal dagen langer op je minuten moeten wachten, tijdelijk een paar euro extra bij schrijven kan dan gelukkig wel.

Verder heb ik weinig klagen over het bereik tot nu toe al heb ik de indruk dat het wel iets minder is dan vodafone waarvan ik hiervoor een prepaid kaart had.
Internet is hier in de omgeving (Goes) duidelijk langzaam!
Wil ik aan de 500mb komen die ik er voor 5 euro p/mnd bij heb komen dan zal ik serieus mijn best moeten doen.

Grote voordeel blijft natuurlijk dat ik echt maar voor een fractie van het bedrag bel en internet t.o.v. de meeste providers

› reageer

(ik wacht nog steeds op antwoord of ze ook micro sim's leveren terwijl de bij belcompany op maat geknipte kaart al in mijn one x zit)

Als je je abonnement bij BelCompany hebt aangesloten, leveren zij de simkaart. Als ze dus micro simkaarten zouden hebben, zouden ze je die bij BelCompany gegeven moeten hebben.

› reageer

Wellicht interessant. Sinds kort is hollandsnieuwe wel telefonisch te bereiken. Hun telefoon nummer is 0900 - 0602. Maandag t/m vrijdag van 9 tot 6. Wel 35 cent per minuut.

(Maar je kan natuurlijk ook altijd via ons vragen stellen/bestellen, gewoon 020-nummer en we nemen altijd snel op ;-) )

› reageer

Wellicht interessant. Sinds kort is hollandsnieuwe wel telefonisch te bereiken. Hun telefoon nummer is 0900 - 0602. Maandag t/m vrijdag van 9 tot 6. Wel 35 cent per minuut.

Meestal krijg je na 30 minuten wachten iemand aan de lijn die je totaal niet verder kan helpen.
Dus geld weg en je bent niets opgeschoten.
Overigens mogen dat soort bedrijven hooguit 15 cent per minuut vragen voor een klantenservice. Dat zegt wel genoeg.

› reageer

Ik hoor over het algemeen van onze klanten hele positieve verhalen over de klanten service van hollandsnieuwe (en als het niet lukt, dan helpen wij onze klanten gewoon uiteraard).....@mobiemo: heb je slechte ervaring met de hollandsnieuwe klantenservice?
Maar dan heb ik ook weer wat geleerd! Ik wist niet dat er max 15 gevraagd mag worden....interessant.

› reageer

Ik hoor over het algemeen van onze klanten hele positieve verhalen over de klanten service van hollandsnieuwe

Dat lijkt me nogal stug, want het hele internet zit vol met klachten over de "klantenservice" van Hollandsnieuwe.
En inderdaad heb ik ook zeer slechte ervaringen als je ze eens nodig hebt, of een abonnement wil opzeggen.

› reageer

Het internet staat vol met klachten over alle providers (klanten services). Geen enkele uitgezonderd.

Ik wil niet hollandsnieuwe gaan ophemelen, want er waren inderdaad vooral in het begin een hoop klachten. Grootste problemen waren het netwerk en dat hollandsnieuwe telefonisch niet bereikbaar was. Het zal heus niet helemaal vlekkeloos zijn, beide punten hebben ze echter afgelopen jaar aardig aangepakt en verbeterd.
Natuurlijk is het zo dat er nog dingen fout gaan. Dat gebeurd overal en op de 1 of andere manier in de telecom altijd best wel veel (meer dan in andere branches), maar naar onze ervaring hebben ze veel zaken goed beetgepakt de laatste tijd en is de prijs kwaliteit verhouding.

Maar goed, zoals ik al zei, klanten service is juist ons sterke punt, dus misschien moet ik dit allemaal niet zeggen over hollandsnieuwe ;-)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.