Voip doorsturen naar 06 -inclusief caller-id-. Waar?

Welke voipaanbieder heeft de mogelijkheid om het vaste nummer door te sturen naar je GSM en tevens de caller-id van de beller mee te sturen?

Mijn huidige VoIP account via Budgetphone (vast nummer) is doorgeschakeld naar mijn GSM, maar laat mijn eigen nummer zien bij gemiste gesprekken. Graag zou ik hier het telefoonnummer van de beller willen zien.

Alvast bedankt.

Tim

› reageer

Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik de FritzBox maar ook die kan ik niet aan zijn verstand peuteren dat hij het binnenkomende nummer moet doorsturen i.p.v. zijn eigen nummer.

› reageer

Weet niet wat het mag kosten:
http://www.callvoip.nl/callvoip_pbx.php#cli
Zie aldaar:
Keuze mee te zenden nummer bij doorgeschakelde gesprekken

"u ziet het nummer van de oorspronkelijke beller: u weet wie er belt, maar weet niet of u rechstreeks wordt gebeld danwel dat het een doorschakeling betreft"

Dus let op: je weet niet of er (extra) VoIP kosten ontstaan.

› reageer

Beste Tim,

Bij alle VoIPBel abonnementen kun je bij de doorschakeling naar elk willekeurig nummer kiezen of je het nummer van de beller wilt weergeven, of het nummer van het account dat doorschakelt.

Op de laatste manier weet je dat het gesprek via de doorschakeling komt.

Bij doorschakeling betaal je natuurlijk wel de gesprekskosten van je VoIPBel account naar het (mobiele) nummer waar naartoe is doorgeschakeld.

Met vriendelijke groet,

VoIPBel Internettelefonie
http://www.voipbel.nl

› reageer

Ben je er nog uitgekomen? Ik zag dat het bericht al van maart was maar zag nog geen oplossing.

› reageer

Goh, weer zo'n Voip leverancier, die zich er tegen aan bemoeit.
www.Budgetphone.nl is de voordeligste Voipprovider van nederland, als je geavanceerde mogelijkheden en oplossingen wilt is www.Callvoip.nl een optie, als je wilt doorschakelen met nummer mee zenden, kan dat bij hun.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.