slechte (klanten) service T-Mobile

Ik heb wel eens met T-mobile overhoop gelegen (zeker na de overgang van Orange, snik!), maar geen heel schokkende dingen. Maar begin nou toch te geloven dat Youp een beetje gelijk had.

Zondag een prepaid mobiel bij de T-mobile webshop besteld. Dinsdag maar eens met de klantenservice bellen waarom ik nog niks gehoord heb over aflevering. "Oh, nou, we gaan erachteraan, maar het kan wel een week duren hoor, da's normaal."

Donderdag nog maar eens gebeld of ze al wat weten. De mijnheer van de T-mobile klantenservice vertelt mij dat volgens zijn systeem de bestelling gannuleerd is. Op verzoek van de klant!

Nou zeg ik best wel eens rare dingen aan de telefoon (heus!) maar in dit geval niet. Ik heb 100% zeker niks geannuleerd, maar toch gaat deze mijnheer het niet voor mij oplossen. "U kunt het beste maar opnieuw bestellen."

Omdat dat toch wel een heel raar verhaal is, donderdagavond nóg een keertje gebeld. Want ik snáp gewoon niet hoe dit kan. Ik heb ook geen mail ontvangen of zo dat er geannuleerd is.

Deze keer een mevrouw aan de lijn, die elke zin die ze uitspreekt afsluit met het woord "mijnheer". Zij beweert nu dat er een storing geweest is, waardoor een aantal bestellingen in het systeem geannuleerd is. Compleet ander verhaal dus, met excuses, heel vervelend en zo. Maar ook zij gaat het niet oplossen. "De enige oplossing is dat u de bestelling opnieuw doet".

Ik ga eens nadenken of ik dat nog wel wil. Slechte service, niet klantgericht en ook niet oplossingsgericht.

› reageer

Je kan ze anders wel maar liefst vier keer telefonisch bereiken. Hoogstwaarschijnlijk niet op een 0900-nummer. Het kan dus nog veel erger.

› reageer

Drie keer maar en op een 06- nummer.
En als het probleem niet wordt opgelost, is dat drie keer te veel.
Maar je hebt gelijk: het kan altijd erger....

› reageer

Mwah ligt eraan wie er werkt. Vorige week werd er bij mij gewoon opgehangen bij navraag waarom incasso voor een familielid. Nam niet eens de moeite om na te kijken of te vragen of de abonnee aan de lijn kon komen. Gewoon opgehangen.... Daarvoor betere ervaringen gehad.

› reageer

Na onderzoek is gebleken dat T-mobile de slechtste service verleend van alle providers.

› reageer

@ nicobart: Welk onderzoek dan?

› reageer

Onderzoek thuis aan de keukentafel :0)

(Zo deed Stapel van de UvT het ook , en die verdiende er tonnen mee)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.