"Vanaf april volgend jaar gaat Blok een salaris van 800.000 tot 2,6 miljoen euro per jaar verdienen. Dat is opgebouwd uit een basissalaris van 800.000 euro, een prestatiebeloning van maximaal 720.000 en een langetermijnbonus van maximaal 135 procent van het basissalaris, oftewel 1,08 miljoen, in aandelen. Bij de laatste bonus wordt gekeken naar de prestaties over een periode van drie jaar, aldus een woordvoerder van KPN".
Zou het kunnen zijn dat ik mijzelf niet aan de indruk onttrekken kan dat de "hoge heren" zichzelf toch redelijk goed (laten) verzorgen.....?
Ach ja, dat is een beetje menseigen. Mensen willen nou eenmaal meer, meer meer. Of het nu om meer gratis abo's gaat, gratis telefoons bij de forumleden hier, of bij medewerkers. Waarom zou dat bij leidinggevenden anders zijn?
› reageerKern van het bericht op dft.nl was wel dat door appjes als Ping en Whatsapp, plus sociale netwerken, het gebel en ge-sms drastisch afneemt in ons land. Wat ik al vaker heb geroepen: waarom niet gewoon ruime internetbundel, desnoods iets trager vanaf 500MB of 1 GB, en normaal geprijsde minuten/sms ernaast. Krampachtige FUPjes, bellen per minuut/seconde, bundels die lifo meegaan elders...
› reageerIk denk dat mensen best bereid zijn om iets meer te betalen voor hun abonnement in ruil voor een stuk transparantie en vrijheid. Het verder gaan beperken van wat je mag met je internetbundel vind ik een slechte ontwikkeling. Dit gaat ook recht tegen het idee van netneutraliteit in, zoals te lezen is op Tweakers.net. De markt blijft maar ondoorzichtiger en ondoorzichtiger worden..
› reageerZouden de beperkingen van het applicatiegebruik via de gsm-internetbundel niet door een zekere Neelie Smit-Kroes verboden kunnen worden ?
› reageer