Vodafone Webcare

Dit is het officiële Twitter account van Vodafone. Heb je een vraag aan Vodafone, stel hem aan @vodafonenl. We reageren op ma t/m vr van 08:00 - 17.30uur
http://www.vodafone.nl/webcare

Pffff, die gasten zitten te slapen denk ik want berichten van 2 dagen terug worden niet beantwoord. Het woord care kunnen ze dus wel weg laten...

Iemand anders ook deze ervaringen? Bellen naar de CS duurt ook lang als je even na werktijd contact met ze wil hebben...

› reageer

Donder je probleem op een consumentenforum (trosradar.nl leent zich daarvoor bij uitstek) , met een pakkende titel (lees : niet zo gunstig voor de beklaagde , oftewel Vodafone in dit geval) en je zal zien dat de webcare-afdeling (zeer) snel zal reageren met het verzoek om je privé gegevens te mailen. Lijkt natuurlijk klantvriendelijk , maar is niets meer dan damagecontrol.

Werkt o.a. met Vodafone , T-Mobile , Telfort , Tele2 en noem ze maar op.

› reageer

@ Markus: Dan moet je zorgen dat je meer volgers op Twitter krijgt. Eigenlijk hebben al die bedrijven ook geen webcare, maar webscare.

› reageer

Vodafone nu echt actief op twitter? Leuk! ik ga ze meteen volgen. :

Geen reactie via Twitter? Dan moet je het probleem zetten op kassa, KlachtENoplossing.nl of Telecomklachten.nl (lelijke website!). Daar reageren ze op. Staat bij een stukje uitleg over webcare op vodafone.nl.

› reageer

De klachten op telecomklachten.nl zijn om te huilen. Veelal mensen die nog niet eens weten hoe ze hun telefoon uit of aan moeten zetten.

› reageer

Bellen naar de CS duurt ook lang als je even na werktijd contact met ze wil hebben...

Je moet ze in elk geval alleen tijdens hun werktijden bellen

Ik geloof niet zo in Twitter voor dit soort zaken, ik stuur ze gewoon een mailtje via de website en krijg in de regel binnen een dag of twee antwoord, meestal zelfs naar tevredenheid

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.