T-Mobiledoodsbedreiging AMP Logistics/slechte service T-mobile

Gisteren 26/05/2011 had ik een afspraak gemaakt met AMP voor het levering van mijn I-phone 4.  Omdat ik moest werken had ik een vriend gevraagd of hij de telefoon in ontvangst wilde nemen. Echter was ik vergeten mijn legitimatiebewijs achter te laten. Toen de chauffeur van firma AMP Logistics vriendelijk verzocht werd om de gsm op mijn werk te leveren reageerde hij agressief met de woorden: "Denk je dat ik dat ga doen!" Na dat hij op deze klantonvriendelijke benadering werd aangesproken werd hij nog agressiever met als resultaat een DOODSBEDREIGING tegen de vriend van mij. Hiervan is een aangifte gedaan bij de politie en meteen contact opgenomen met T-mobile klantenservice. Die zouden een notitie hiervan maken en ervoor zorgen dat ik mijn abonnement niet opnieuw hoefde aan te vragen. Op mijn verzoek is er ook contact geweest met de leverancier die aangaf dat het mijn woord is tegen het zijnde. Vol ongeloof belde ik vandaag nogmaals zowel T-mobile als de leverancier. De reactie van T-mobile was dat mijn bestelling op verzoek van de leverancier geannuleerd zou worden en meer kunnen ze voor mij niet betekenen.
Naast de voor mij schokkende behandeling door de leverancier werd ik nog meer verrast door de reactie van de T-mobile klantenservice. Al jaren ben ik een trouwe klant en ik denk dat ik dit niet verdien om op deze schandelijke wijze behandeld te worden.

› reageer

Goed man,

en je opent nu overal maar lukraak een topic hierover?

› reageer

Na dat hij op deze klantonvriendelijke benadering werd aangesproken werd hij nog agressiever met als resultaat een DOODSBEDREIGING tegen de vriend van mij.

Hoe moet ik dat zien?
De koerier pakt zijn aktentas, met daarin de laptop en scanner, en wil hem daarmee doodmeppen?
Of wil hij je vriend doodsteken met zijn pinapparaat?

› reageer

Het feit dat de medewerker van AMP niet wilde afwijken van zijn ingeplande route , daar dus extra (onbetaalde) tijd moest insteken en andere klanten dus moest laten wachten omdat je vergeten bent je legitimatiebewijs achter te laten noem je klantonvriendelijke benadering? Ben bang dat je het zelf dan niet helemaal begrijpt.

Neemt niet weg dat de medewerker van AMP natuurlijk anders had moeten reageren , ondanks dat het begrijpelijk is dat deze geirriteerd was omdat hij voor niets bij een klant staat. Als deze medewerker inderdaad een doodsbedreiging zou hebben geuit naar je vriend (en deze vriend zich zelf netjes heeft gedragen) men deze medewerker wat mij betreft zou moeten ontslaan. Probleem in deze is natuurlijk , en je gaf dit zelf al aan , dat het zijn woord tegen dat van je vriend is.

Het is voor mij natuurlijk makkelijk praten , maar ik zou proberen hier over heen te stappen en je bloeddruk niet te hoog laten oplopen. Haal een Iphone in de T-Mobileshop of desnoods bij een andere provider , en probeer verder te gaan met je leven. Laat zoiets niet teveel je leven beinvloeden.

› reageer

Ik zou jou eens willen zien hoe jij zou reageren als iemand tegen jou zegt: "Als je buiten komt dan schiet ik je kapot." Ja, en ik neem zeker de moeite om een account voor het eerst aan te maken om dit te melden.

› reageer

Ik zou jou eens willen zien hoe jij zou reageren als iemand tegen jou zegt: "Als je buiten komt dan schiet ik je kapot."
Ik niet, dat gun ik niemand. En als het me al zou overkomen zou ik dat iig niet aan de hele wereld gaan opdringen. Zegt ook duidelijk iets over jezelf.

Ja, en ik neem zeker de moeite om een account voor het eerst aan te maken om dit te melden.
Jammer. Had meer indruk gemaakt als je gewoon eens een account had aangemaakt om zinvolle bijdrages te kunnen leveren.

› reageer

Ik zou er in ieder geval niet van ondersteboven zijn , sterker nog....dat zijn uitspraken die op mij totaal geen indruk maken. Deels omdat ik geregeld met dit soort bedreigingen te maken heb (gehad) via mijn werk , en deels omdat ik er van overtuigd ben dat als je zoiets daadwerkelijk van plan zou zijn je niet eerst zou gaan dreigen. Ik zie dreigen altijd als een vorm van onmacht. Als sommige mensen niet op een beschaafde manier een discussie kunnen winnen veranderen ze ineens in een holbewoner.

Nogmaals niet te druk om maken en verder gaan met je leven.

› reageer

Blijkbaar zie jij t als een spelletje maar je zou het zelf eens moeten meemaken dan zou je anders reageren

› reageer

Ik heb (al wel een flink aantal jaren geleden) op mijn werk een pistool op mijn voorhoofd gehad (en dat was inderdaad geen pretje kan ik je vertellen) en ben eens zwaar mishandeld door 7 gasten (na aanleiding van het aanhouden van een winkeldief) waarbij ik een lange tijd in de lappenmand heb gezeten. Echter heeft dit mijn leven niet al teveel beinvloed en deins er niet voor terug om een winkeldief aan te houden. Hoe vaak ik in de afgelopen jaren al niet bedreigd ben....

Maar misschien sta ik wel wat sterker in mijn schoenen dan jij.

› reageer

Sinds wanneer wordt een legitimatie afgegeven? De contractant moet ten alle tijde een handtekening zetten ook, dus als het een contractsvernieuwing of nieuwe aanvraag betreft. Dan kan niet simpelweg een legitimatie aan een ander gegeven worden.

Daarnaast lijkt het mij heel vreemd dat een medewerker zijn baan op het spel gaat zetten door een klant te gaan bedreigen. Zeker als er ogenschijnlijk niets aan de hand is, behalve klant nummer zoveel die zijn zaken niet op orde heeft, waardoor de koerier voor Jan Lul heeft gereden.

Je slotopmerking slaat overigens nergens op. Alsof niet trouwe klanten wel op een dergelijke manier behandeld mogen worden. Maar het klinkt vooral als een vriend van je die ervan houdt flink wat olie op het vuur te gooien.

› reageer

't probleem met dit verhaal is een beetje tweeledig

Allereerst klopt er bij de basis al het een en anders niet; je moet het persoonlijk in ontvangst nemen en je legitimeren, dat mag een ander met jouw id niet eens doen. Er moet ook getekend worden en gepind. En als het op een ander adres geleverd moest worden, dan dien je dat van te voren aan te geven. De chauffeurs gaan niet ineens een andere route rijden dan gepland, die route is er niet voor niets.

Ten tweede is het inderdaad het woord van de een tegen dat van de ander. Daarbij is ook alleen deze zin bekend (erg fout en onacceptabel, dat absoluut) maar niet de hele discussie. En die zin (en discussie) heb je zelf ook nog maar uit tweede hand en is ook gekleurd. Je hebt het van je vriend omdat je er zelf niet bij was.

› reageer

Zoal hier in het topic al werd opgemerkt:

Jij sluit een contract af, dus jij moet je zaakjes op orde hebben.

Al zou iemand anders het pakket in handen willen nemen, dan moet je dat melden, met dubbele legitimaties werken, dus ook één van jou vriend en je pinpas met pincode aan hem afgeven. Als, zeg ik erbij, want volgens mij kan dat niet, maar geef jij zomaar jou pincode aan je vriend af?

AMP zit ergens in het verleden nog negatief in mijn hoofd, maar ik weet niet eens meer waarom. Ik ben het dus vergeten, maar wakker heb ik er blijkbaar niet van gelegen. Volgens mij ging het er nogal rommelig er aan toe, maar wat het nou precies is geweest, ik heb geen idee meer. Zoek eens op Google of er meerdere klachten over het bedrijf op internet staan, echter staan goed afgehandelde zaken er meestal niet tussen. (geen bericht is in dit soort zaken meestal goed bericht)

Zo'n bezorger zal wel met meerdere toestellen pad zijn, dus hij moet zijn spullen ook in de gaten houden.

Dreigen mag, maar bedreigen niet, maar blaffende honden bijten meestal niet.

Aangifte doen is uiteraard goed, maar het zal dan als melding in het systeem van oom agent worden geplaatst. Pas bij meerdere meldingen zal oom agent de la open doen en eens een praatje gaan maken. Verwacht er niet te veel van, want dit soort problemen kunnen alleen op heterdaad of als het al gebeurd is aangepakt worden. Voor de volgende keer, neem het gesprek even op, want daar heeft oom agent meer aan, maar volgens mij moet je daar toestemming voor vragen aan de dreigende.

Jou melding of die van jou vriend is prima, maar alleen bij meerdere meldingen zal er iets mee gedaan worden.

Als laatst zou het wel zo vriendelijk zijn dat je aan het forum deel neemt in het algemeen, want met alleen hoog van de toren blazen bereik je bovenstaande reacties. Het is een beetje geven en nemen, dat gebeurd op zowat elk forum.

› reageer

Kort samengevat:

* Klant heeft zaken niet op orde
* Vriend vertelt een verhaal dat niemand kan verifiëren
* Provider heeft er niets mee te maken

Topic gaat nergens over, met alle respect. Closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.