Wat een kortzichtige mods hier!

Dit moet ik even kwijt.

Ik kom hier na ZELF uitzoek werk te hebben gedaan een vraag stellen aan de "specialisten" wat mijn opties zullen zijn.

Gooit een mod het topic dicht omdat ik zelf niets uitgezocht zou hebben??
Als de mod de moeite nam goed te lezen kon hij/zij zien dat ik al in meerdere telecom winkels ben geweest en dat iedere verkoper wat anders zegt.

Waar is deze site voor? Toch om te vergelijken.

En het dan gek vinden dat het bezoekers aantal hier drastisch is gedaald.

En ja! Ik ben ook van de oude garde alleen met een nieuwe account hier (de rest van de oude garde kent me nog wel onde een andere naam maar dat terzijde...)

Beetje erg jammer mods, jullie helpen de site zelf naar de kl#te....

› reageer

Had je ook even via mail of zo kunnen doen. Dit draagt ook niet echt ergens aan bij. Jammer.

› reageer

Of in het Moderatie Forum daar is het voor.
Dat topic wat jij opende voldeed niet aan de Forum richtlijnen.

› reageer

Ook ik ben het met de mods eens. Je hebt het over 127cm televisies voor 500 euro bij Media Markt. De goedkoopste op de website van de Media Markt is 760 euro. De modellen in die prijsklasse zijn zeer sporadisch. Aansluitkosten bij nieuwe abonnementen zijn sinds 2009 al gebruikelijk. Gezien je werkgever grotendeels je abonnementskosten vergoed, lijkt het erop alsof je de situatie wilt uitmelken tot op het bot. En dan verwacht je ook nog dat anderen voor jou zoeken.

En o ja, jij zegt dat de bezoekersaantallen drastisch gedaald zijn? Hoeveel dan? In procenten, of absolute aantallen. Of loop je nu ook nog wat de wereld in te roepen wat nergens op slaat?

Ps.: Na 15 jaar geen aansluitkosten betalen mag je best weten dat het een abonnement is, en geen abbonement.

› reageer

De mods houden zich gewoon aan de richtlijnen van dit forum, waar jij ook mee akkoord bent gegaan, toen je je aanmeldde.
Trouwens, wanneer je echt van de "oude garde" bent, waarom dan een nieuwe account ? Gebanned ?
Een vergeten wachtwoord kun je immers opvragen.

› reageer

Idd...
Vooral de mod Pinokkio

› reageer

@M113: met wie ben jij het nu eigenlijk eens,
met Marly of met TS?
Ik persoonlijk vind de mods hier enorm meevallen.
Natuurlijk is er van mij ook wel eens iets verwijderd,
maar dat verschijnsel zal iedereen wel kennen >.

› reageer

@Gypsy:
Gezien het feit, dat er weleens wat zinloze posts van user M113 terecht gehide zijn, zal hij het wel niet met mij eens zijn, maar met TS.

› reageer

Dubbel

› reageer

Oeps, te haastig op refresh gedrukt >

› reageer

Ach, het lijkt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld om meteen te gaan lopen mekkeren als men het ergens niet mee eens is. Kleutergedrag noem ik dat, kleuters kunnen vaak ook niet tot 10 tellen, dat moeten ze nog leren. >

Zonde dat TS niet de moeite neemt om forumrichtlijnen door te nemen en ook niet eens dit bericht op de juiste plek weet neer te zetten. Opvallend omdat TS zegt van de "oude garde" te zijn. Die horen toch te weten hoe het moet?

@Marly: Vervuiler!

› reageer

En dan zijn er nog mensen die klagen dat er op TV niets gebeurt

Ondanks dat dit topic niet voldoet, laat ik deze even open ... Ik word er helemaal warm van

› reageer

Ik heb een beetje mijn twijfels. Telecomvergelijker was altijd laagdrempelig. Als je op tweakers iets wilde vragen moest je eerst terdege onderzoek doen op TV hoefde dat eerderniet. Persoonlijk denk ik dat ee groot deel van de Nederlanders niet wil zoeken. Dan kan je zeggen, jij zoekt niet dus jij weet ook dee slimme dealtjes niet wij helpen je niet, maar daarme benadeel je niet alleen de klant maar bevoordeel je de duurdere provider met een groot advertentiebudget die het eerst in het oog springt. IK vind dat TVers best mogen zeggen wat de slimste deals zijn zeker als ieand omschrijft wat hij wil, de ene mes is nu eenmaal geinteresseerd om dit soort dingen uit te zoeken de andere niet.

› reageer

Dat klopt wel, het punt is wel dat de TS in zijn topic niet aangeeft veel te hebben uitgezocht (behalve de opmerking "ik hoor overal iets anders", en niet van realiteitszin betuigt gezien zijn idee├źn over wat haalbaar is (qua kado's) bij een nieuw abonnement.
Ik kan ook vragen waar ik een Smart bij een abo kan krijgen, maar dat heeft niet veel zin.
Tweakers vraagt mij ook bij vlagen teveel als je niet meer dan gemiddeld verstand hebt, maar het dwingt in ieder geval wel tot het een beetje eigen maken van wat er te koop is.

› reageer

@dsterk: Maar geldt dat ook niet zo voor televisies, wasmachines, etc. Veel mensen gaan naar Media Markt, omdat ze door de reclames denken daar de beste deal te krijgen. Als je voordelig uit wilt zijn, dan moet je daar ook zelf je onderzoek naar willen doen.

Zo werden vroeger bijvoorbeeld de ananassen verkocht. Normaal kostten ze 1,50 gulden, wat in die tijd erg veel geld was. Een slimme kruidenier verhoogde de prijs naar 2 gulden, zette hapjes om te proeven klaar, en een poster dat het een ontzettende aanbieding was. Het resultaat was dat hij twintig kratten ananas verkocht, terwijl hij normaal een krat per week verkocht. Dit is geen verzonnen verhaal, en is meer dan 30 jaar geleden gebeurd. De slimste is het voordeligst uit. De goedkoopste deal is niet de beste deal, de beste deal is de deal die psychologisch het meest tevreden stelt. Ongeacht de prijs.

› reageer

Ik kom hier echt al een tijdje (...). In de [tvr] heeft zolang als dat ik hier kom, altijd gestaan dat TV geen helpdesk is. Er is enige tijd een "helpdesk forum" geweest, voor de users die niet wilden of konden zoeken. Dat was geen succes.

We verwachten geen terdege onderzoek. Maar enig zicht op gangbare prijzen en aansluitkosten is wel vereist. TV-ers helpen elkaar graag aan een goede deal, met de nadruk op elkaar. Een kleine zichtbare inspanning is dan ook wel vereist. In dit geval heb ik deze inspanning niet kunnen ontdekken aan de hand van vraagstelling aan het begin en in de loop van het topic. Vandaar het slotje.

TS geeft in dit topic aan meerdere winkels bezocht te hebben. Dat lees ik voor het eerst en, met alle respect, blijkt dit niet uit de vraagstelling.

Veel mensen vinden het lezen van de [tvr] al een hoop gedoe. Het relevante stukje in dit geval is:

Probeer ook zelf eens iets uit te zoeken
Het forum van TelecomVergelijker is geen helpdesk. Natuurlijk zijn we er om elkaar te helpen, maar het is niet de bedoeling dat er 1001 vragen gesteld worden die met een hele simpele handeling zelf uit te vinden zijn (handleiding toestel, site van provider, klantenservice bellen, Google, etc.). Kortom, probeer ook zelf even moeite te doen en stel pas een vraag als je er echt niet uitkomt. Als je je vraag stelt, meldt dan ook wat je zelf al geprobeerd hebt.[b]


Mij lijkt dat niets teveel gevraagd en in mijn beleving geldt dit voor iedereen die, gelezen of niet, deze [tvr] heeft geaccepteerd bij het aanmelden voor dit forum.

› reageer

@dsterk:
Je hebt zeker gelijk, wanneer je schrijft, dat veel Nederlanders niet willen zoeken, maar moeten wij dat dan doen voor mensen, voor wie 't zelf blijkbaar teveel moeite is ? Wat mij betreft: ik zoek dingen uit voor mijn man (met liefde ) en voor mijn baas (omdat hij me goed betaalt >), maar niet voor wie te lui is, om even te googlen, op de site van de provider te kijken, of de KS te bellen en daarom de vraag maar hier dumpt.
Dat men eerst zelf moet zoeken, heeft ook altijd in de Forumrichtlijnen gestaan. Komt men er dan toch niet uit, zijn de mensen hier graag bereid, te helpen en ook de mods nemen deel aan de discussie en geven tips.

Maar we mogen toch wel een beetje eigen inzet verwachten, van iemand, die voordelig wil bellen, wanneer in de stad uitverkoop is, moet je ook op tijd opstaan en naar de winkel gaan, ze komen je de koopjes heus niet brengen !

› reageer

En hoe denk de TS hier nu zelf over? Lees je nog mee dudenl?

› reageer

dubbelpost.... Zonder dubbel op verstuur bericht te klikken. (ook niet 2x op enter gedrukt) ???

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.