Ben en Simyo nu duurder, maar wie is de derde goedkope provider?

Ben is laat aangekondigd duurder geworden.

Simyo is stilletjes ook duurder geworden.

Ik las ergens dat er een derde vergelijkbare provider goedkoper was, maar ik weet niet welke en kan het ook niet meer vinden. Iemand enig idee welke provider dat is?

› reageer

Het sterft van de MVNO's.... maar misschien bedoel je Simpel.nl ?

› reageer

Het licht allemaal een beetje aan je belgedrag:
maar Hollandsnieuwe (bij ene maand veel bellen, andere minder) vanwege 3 maanden geldigheid bundel
simpel (bij bundel onder 200 min.)
wireless circle, (afrekenen per seconde, na eerste minuut.) Bij veel korte gesprekken voordeliger.

› reageer

Het sterft van de MVNO's.... maar misschien bedoel je Simpel.nl ?

Simpel zeker niet, die hebben mij te veel aan creatief boekhouden gedaan.

Wireless Circle, dat is inderdaad nu vergelijkbaar, maar net iets beter door na een minuut per seconden af te rekenen, maar wel een erg tijdelijke actie.

› reageer

Youfone is ook vergelijkbaar, maar dat is dan wel met een 1 en 2 jarig contract, dus niet per maand opzegbaar.

Heeft iemand ervaring met Youfone?

› reageer

De tarieven van Ben en Simyo zijn ook actietarieven tot het einde van de maand, maar worden telkens weer met een maand verlengt.
Wirelesscircle heeft hun actietarieven ook weer verlengt nu tot 29 juli, van zo'n kleinere providers is het inderdaad iets meer de vraag hoelang ze de actietarieven volhouden.

› reageer

De actietarieven van ben en simyo gelden 12 maanden als je een abonnement neemt.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.