Opening T-Mobile Shop Arnhem: 24 mnd 50% korting

Ik reed net langs een bushalte en zag de aankondiging van de opening van een nieuwe T-Mobile shop in winkelcentrum Kronenburg (Arnhem) op 14 juli a.s.. Volgens de poster krijg je 24 maanden 50% korting op je abonnement. De precieze voorwaarden stonden er niet bij. In de basis in ieder geval een interessante deal :

› reageer

Niet slecht!

Al zul je hoogstwaarschijnlijk wel wat bij moeten betalen voor de Apple en Samsung bij een 200 abo.

› reageer

Dat wordt vroeg opstaan dus.
Iemand ervaring met T-mobile?
Zit nu bij HI.

› reageer

Weet iemand of daar internet e.d. bij zit? En waar komt deze winkel, kan er niks over vinden en bij T-mobile zelf weten ze nergens vanaf?!

› reageer

Hee, wat zijn nou eigenlijk de voorwaarden hiervan? Ik kan echt niets vinden op het net, en ik heb gepraat met een "persoonlijk adviseur" op de t-mobile site, alleen die kon me er ook niets over vertellen en was verder ook niet zo behulpzaam. Verder is dit wel een erg goede deal, al moet je waarschijnlijk wel de 90 euro bijbetalen net zoals bij een normaal t-mobile i200 abbonement. Als ik achter de precieze voorwaarden kom sta ik om zes uur voor die winkel

› reageer

Waarschijnlijk gewoon dezelfde deal als bij de reguliere abonnementen, alleen de maandtarieven van een Sim Only. Volgens mij zijn zulke stunts wel eens eerder geweest. De 50% korting verving dan de netwerkactie, en tarieven van toestellen hetzelfde als bij de reguliere abonnementen.

› reageer

Dus als ik het goed begrijp word het dan dus 90 euro bij betalen bij een s2 met 200? Dat klinkt als een mooie deal

› reageer

Dus als ik het goed begrijp word het dan dus 90 euro bij betalen bij een s2 met 200? Dat klinkt als een mooie deal

› reageer

wat die S2 betreft zal het wel een branded versie zijn ...

› reageer

Waarschijnlijk gewoon dezelfde deal als bij de reguliere abonnementen, alleen de maandtarieven van een Sim Only. Volgens mij zijn zulke stunts wel eens eerder geweest. De 50% korting verving dan de netwerkactie, en tarieven van toestellen hetzelfde als bij de reguliere abonnementen.

Het is inderdaad een lokketje, Het gaat namelijk over een spreiding van de actie van 3 maanden gratis. Het is dus gewoon publiciteit trekken.

› reageer

Dat weet ik niet, bij eerdere openingen was het echt wel eens mogelijk om toestellen tegen SO prijzen mee te krijgen.

› reageer

Het is inderdaad een lokketje, Het gaat namelijk over een spreiding van de actie van 3 maanden gratis. Het is dus gewoon publiciteit trekken.

Wat is je bron?

› reageer

[quote]Het is inderdaad een lokketje, Het gaat namelijk over een spreiding van de actie van 3 maanden gratis. Het is dus gewoon publiciteit trekken.[/quote]

Wat is je bron?

Een kennis van mij is een van de nieuwe medewerkers van de winkel.

› reageer

Dus de 50% korting geldt niet voor Relax abonnementen? anders zou ik me huidige Relax nog eens voordelig kunnen verlengen, met behoud van tegoed.

› reageer

ik heb net met de kalntnservice gesproken en ik heb het nagevraagd of de korting voor de gehele peroide was en ze wisten van de actie en het is gewoon 50% korting op de gehele periode vanaf een i200 abo.
Ik heb in het verleden ook 2 keer gebruik gemaakt van deze soort aanbieding en ga het morgen nog een keer proberen.

› reageer

Is ook bekend of verder de toestelprijzen van de website gelden? Dus 89 euro voor de Galaxy SII bij i-200?

› reageer

ik heb net met de kalntnservice gesproken en ik heb het nagevraagd of de korting voor de gehele peroide was en ze wisten van de actie en het is gewoon 50% korting op de gehele periode vanaf een i200 abo.
Ik heb in het verleden ook 2 keer gebruik gemaakt van deze soort aanbieding en ga het morgen nog een keer proberen.

Ik weet niet welke klantenservice jij hebt gesproken maar bij mij geven ze toch echt aan dat het alleen maximaal 3maanden korting is.

› reageer

[quote]ik heb net met de kalntnservice gesproken en ik heb het nagevraagd of de korting voor de gehele peroide was en ze wisten van de actie en het is gewoon 50% korting op de gehele periode vanaf een i200 abo.
Ik heb in het verleden ook 2 keer gebruik gemaakt van deze soort aanbieding en ga het morgen nog een keer proberen.[/quote]

Ik weet niet welke klantenservice jij hebt gesproken maar bij mij geven ze toch echt aan dat het alleen maximaal 3maanden korting is.

ik heb het gratis nr 0800-7123 gebeld en kreeg een medewerker aan de lijn en vertelde het verhaal dat er morgen een winkel open ging en of de korting voor de gehele peroide was omdat ik in zuid holland woon en de gok wou nemen om morgen te gaan reizen, hij heeft mij in de wacht gezet en is het gaan navragen en kwam met de antwoordt ja je krijgt voor de gehele peroide korting.
Maar ik ga het voor de zekerheid nog een keer vragen.
Trouwens 3 maanden 50 % is er neit je krijgt nu 3 maanden 100% op een nieuwe abo maar dit is een heel andere actie vanwege een opening.

› reageer

kan er iemand die daar in de buurt niet even gaan kijken want er zullen nu toch wel folders geplakt zijn met de actievoorwaarden.
Zoals ik eerder schreef in het verleden als er een nieuwe winkel opeb ging kreeg je voor de gehele peroide korting wat ik in het verleden ook gebruik van hebt gemaakt.

› reageer

http://blog.t-mobile.nl/opening-90e-t-mobile-shop-118

› reageer

Zeer interessante aanbieding. Als de telefoons uitverkocht zouden zijn, zou je dan nog wel contract af kunnen sluiten met nazending? Ik bedoel, kan je ook nog even om 17.30 binnenwippen en contract afsluiten?

› reageer

Morgen is koopavond in Arnhem, (ik kan namelijk op zijn vroegst pas om 19:00 uur daar zijn). Als iemand (morgen) weet of ook deze winkel koopavond heeft, dan hoor ik dat graag.

› reageer

Stond er vanmorgen om 9.30 uur. Toen waren er al zeker zo'n 800 a 1000 mensen voor mij! Vier medewerkers. Gemiddelde tijd per klant minstens 10 a 15 minuten. Hopeloos dus. Ben benieuwd of de mensen in de achterste in de rij vandaag uberhaupt nog binnen komen.
Ik zie het maar als een teken. Blijf lekker bij KPN.

› reageer

Volgens mijn handlanger staan er nu zo´n 100 man in de rij. En is er een koord gespannen waarmee ze aangeven of ze verwachten je nog te kunnen helpen voor 9 uur vanavond. Als je daarachter staat verwachten ze dat je te laat zal zijn.

› reageer

Ook een poging gewaagd, helaas niet te doen. Had graag een mobieltje gescoord...
Waren inderdaad maar met ongeveer 4 man personeel die deden aansluiten. Doel van deze actie was natuurlijk ook de publiciteit, en niet het aantal verkochte abo's...

› reageer

Nou, ik vind het dom. Ik had de mensen maar doorverwezen naar het andere filiaal in Arnhem. Ze zijn nu toch een heel aantal nieuwe abonnees misgelopen!

Maar ik heb weer rust en blijf lekker bij KPN. Weet ik zeker dat ik goed bereik heb.
Hoorde toch wel erg vaak van anderen over slecht bereik bij T-mobile.

› reageer

Tja, over het algemeen klopt het wat je zegt, maar hier bij mij thuis weer het tegenovergestelde en ben ik blij dat ik T-Mobile heb KPN heeft geen 3G dekking.

Als ik zo die foto's zie ben ik wel blij dat ik geen poging gewaagd heb.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.