T-MobileFlex contractsovername omgezet naar relax!!

EInd juni een contractsovername uitgevoerd van TM.

Het ging om een Flex 15 Zakelijk Sim Only, deze wou ik dan omzetten naar een Flex 15 Sim Only op mijn prive naam. Maar nu heeft TM er een Relax sim only van gemaakt. Het ging erom dat het handig was voor het buitenland en voor 0900 in NL.

KS kan niks doen voor mij, staat zogenaamd niet in de voorwaarden dat hetzelfde contract zou worden overgenomen. Echt superslechte service van T-mobile, als ik dat wist had ik het nooit overgezet. Nu zit ik met een relax sim only terwijl ik een Flex wil! Het zijn dan niet meer dezelfde voorwaarden die ik dan overneem?!

› reageer

Weet je zeker dat er niet mogelijk een verlenging is doorgevoerd door TM? Bij een contractsovername is er sprake van overname van het oude contract, met andere woorden de oude voorwaarden blijven gewoon in stand. Enige wijziging daarvan betekent direct dat er geen sprake meer is van overname, maar van een geheel nieuw contract.

Je hebt het over "omzetten" van een zakelijk naar privé-abonnement, mogelijk dat de medewerker die het in behandeling heeft genomen dit ook gelijk heeft gezien als een vernieuwing/verlenging van het abonnement. Ik kan me ergens voorstellen dat het zakelijke abonnement alleen overgenomen kan worden zolang het na de overname ook een zakelijk abonnement blijft.

Nu het is "omgezet" naar een particuliere abonnement, denk ik dat TM in zijn voorwaarden heeft opgenomen dat er dan gekozen moet worden voor een particulier abonnement in het huidige aanbod (wat alleen maar Relax-, i-Abonnement en Voordeelsim abbo's zijn op het moment).

› reageer

Het is via een contractsovername formulier gebeurd. Het kwam van het bedrijf waar ik werk en de directeur heeft ervoor getekend en ik natuurlijk. Dus ik begrijp niet wat je met omzetten precies bedoelt. Het enige wat TM aangeeft is dat particulier geen Flex meer heeft, maar ik heb overname dus aangevraagd om een Flex te kunnen houden. Zoals velen hier hun Flex aan anderen aanbieden! Wie heeft er ervaring met deze slechte service van T-mobile.

› reageer

Het ging hier om een zakelijke Flex sim only, bij overname van een zakelijk abonnement door een particulier kan dit alleen als de abonnementsvorm ook particulier wordt aangeboden, indien dit niet het geval is wordt het omgezet naar de abonnementsvorm die het meest vergelijkbaar is.

In dit geval Flex zakelijk SO naar Relax particulier SO.

Dit is altijd al zo geweest bij T-M.

Dat er nog Flex abonnementen particulier kunnen worden overgezet komt door het simpele feit dat dit particuliere Flex abonnementen zijn en geen zakelijke.

› reageer

@Windstorm waar staan de voorwaarden die dat bepalen. Ik had namelijk dit bekeken:

Voor de nieuwe abonnee geldt:

T-Mobile doet een kredietwaardigheidsonderzoek naar de nieuwe abonnee.
De (eventuele) kosten voor Contractovername worden in rekening gebracht bij de nieuwe abonnee.
Het tariefplan van de huidige abonnee blijft ongewijzigd. Zie 'Voorwaarden' voor de uitzonderingen hierop.
Kortingen en promoties die de huidige abonnee ontvangt worden gehandhaafd tot het eind van de lopende contractperiode. De nieuwe abonnee kan daar dus van meeprofiteren.
Eventuele opgespaarde tegoeden/belminuten vervallen op het moment van de overzetting.
Een eventueel lidmaatschap voor T-Mobile Extra vervalt, inclusief de gespaarde punten. Een nieuw lidmaatschap dient opnieuw aangevraagd te worden. Lees meer over T-Mobile Extra
T-Mobile Family vervalt.

En in de voorwaarden die genoemd werden staat er verder ook niks.

› reageer

@Tellies
Bij contractovername naar particulier kom je op één van de huidige prijsplannen te staan. De Flex (Sim Only) is sinds oktober 2010 niet meer in het aanbod op de particuliere markt en daarom ben je op een vergelijkbaar Relax Sim Only gezet.

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard & Cindy
T-Mobile Webcare

› reageer

Aaah webcare heeft gereageerd en heeft het in orde gemaakt en mij weer omgezet naar een Flex simonly dan voor particulier! Toch netjes van T-mobile!!

› reageer

Aaah webcare heeft gereageerd en heeft het in orde gemaakt en mij weer omgezet naar een Flex simonly dan voor particulier! Toch netjes van T-mobile!!
Echt heel slecht dat steeds meer bedrijven uitsluitend na een online publieke melding opeens WEL kunnen doen wat hun klantenservice in de eerste plaats al meteen had moeten doen...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.