Wie kent OMT-telecom ?

OMT-telecom is met verschillende site's actief. Veel spelfouten. Ook op marktplaats adverteren ze veel. Ik ben van plan om een GSM op te halen (ze hebben een winkel in Den Bosch). Maar ik vind het een beetje wat wazig allemaal. Wie kent de winkel in Den Bosch ?

› reageer

Het is een klein winkeltje in een zijstraat in denbosch de spel fouten is te verklaren want het zijn buitenlandse ondernemers.
Ik heb een keer simkaarten gekocht bij ze.

mvg

› reageer

En nog tot de aankoop overgegaan? En wat is het resultaat?
Ik zit nu namelijk met hetzelfde.
Alvast bedankt!

› reageer

Waarschijnlijk zijn veel toestellen simlockvrij gemaakte prepaidpakketten. De duurdere modellen zijn veelal tweedehands. Zolang het werkt is het prima, garantie is 0,0.

› reageer

Ik kreeg geen antwoord van de winkelmedewerker op de vraag of het refurbished en/of demomodellen of anderszins waren. Dus betaal ik liever iets meer bij een "bekende" winkel.

› reageer

Ok bedankt ik betaal in dat geval ook liever wat meer want ik lees ook niks over een seal maar alleen: nieuw in doos

› reageer

Verplaatst naar GSM Winkels.

› reageer

Het is een goeie winkel. ze hebben vroeger op het rivierenplein in den bosch gezeten en zijn naar de stad verhuist. ze zijn altijd aardig, eerlijk advies en goedkoop. ze denken mee met de prijs. ze hebben nieuwe en mooie gebruikte telefoons. ik koop daar altijd 1keer per 1 a 2 jaar een ander telefoon om toch weer iets nieuwers te hebben. ik ruil mijn oude telefoon in voor een nieuwe bij hun, waardoor ik altijd goedkoper uit ben als ergens anders. de reparatie serves is daar gewoon goed. mestal binnen een paar dagen klaar.

1 nadeel ik wil alleen maar samsung telefoons. en de verkoper probeert elke keer dat ik een andere merk eens moet uit proberen omdat die net zo goed of beter zijn.

› reageer

Cool. Je meldt je speciaal aan om een 5 jaar oud topic te kicken met een enorm positieve reactie? Geweldig! En ook heel erg geloofwaardig....

› reageer

Wow!!! aardig, eerlijk, goedkoop, denken mee, mooie telefoons, reparatie services goed , binnen paar dagen bla bla bla....

Rick R. = Rick rolling....
move on!!!

› reageer

Dit noemt men SPAM !!!

Vooral op deze manier wek je geen vertrouwen, valt onder het stukje "Een beetje dom" !

› reageer

Kunnen we niet een apparte rubriek openen voor alle spam berichten (te mooi,te goed, net aangemaakt profiel, etc)? Leuk voor later ;;-p

› reageer

@zephur,

Ik zou zeggen, dien het eens in bij de forum beheerder.

Vroeger pakten we die gasten die bakstenen of andere rotzooi stuurden met z'n allen aan door onder rembours te laten versturen, maar niet aan te nemen, dat kost de oplichter handen vol geld en zoekt wel een ander plekje op internet om dat soort praktijken verder te ondernemen, die zie je hier dan echt niet meer terug.

Het is echter een commercieel forum geworden na de overname, helaas door de lay-out verandering en aanpassingen in dit forum heeft het zich behoorlijk de das om gedraaid.

Vroeger konden gemakkelijk leuke aanbiedingen onderhandeld worden, maar met dit al een tijdje geleden nieuwe forum lukt dat niet meer.

Ik weet nog wel dat ik winkels benaderde, hier en daar kwamen mooie aanbiedingen vandaan, die tijd is al een tijdje voorbij, maar is nu zeker niet onmogelijk, al is het wel een stuk beperkter.

Een mooi voorbeeld is Voordeelmobiel, daar kan je je soms leuke deals vandaan halen, ik denk dat het één van de weinige winkels is die hier vrij neutraal advies geeft, maar het blijft een online winkel die ook graag winst maakt, net als al die andere (online)winkels.

› reageer

Goeiedag Nicobart,
Ik heb voor mezelf en andere de afgelopen jaren zo'n 5 verschillende nieuwe telefoons, van verschillende merken, bij hen gekocht en zonder uitzonderingen prima gegaan en nergens goedkoper. Wel bijzonder dat er op de rekening staat, die je krijgt na betaling, dat je ze niet terug kunt brengen.
Het is tot nu altijd goed gegaan.

› reageer

En nog één. Hoe ongeloofwaardig is dit zeg. Gaat iemand dit nutteloze en misleidende topic nog verwijderen of is dit echt wat er over is gebleven van het eens zo trotse TV?

› reageer

Nee dus blijkbaar.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.