Belnu betaald cashback niet

Ik heb 16 weken geleden via belnu.nl abonnementen aangevraagd. Goedkeuring ging snel, maar ze waren een maand te vroeg geactiveerd. In plaats van per 1 mei, al per direct... Nou ja, niet zo'n groot probleem. Afgesproken dat de cashback na 8 weken betaalkd zou worden, maar ja... Het gebeurde niet. Mailtje gestuurd, gebeld, toen kreeg ik nog een reactie. Maar nog steeds niet betaald. Uiteindelijk gaf een belangrijk iemand daar aan dat het zou gebeuren, maar nog steeds niet.
Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Moet ik mijn rechtsbijstand inschakelen, of ze eerst per aangetekende brief herinneren (wat ze al lang weten!)? Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat er zo gelogen wordt! Terwijl ze volgens mij nog wel solvabel zijn....

› reageer

Bij Belnu heb ik ook nog nooit gehad dat ik automatisch mijn cashback kreeg zonder erom te vragen. Maar na een mailtje werd het alsnog wel in orde gemaakt. Ik zou maar even blijven volhouden nog, dagelijks mailen / bellenn en dan zal het wel lukken denk ik. Je hebt toch ook wel eens eerder aan een CB actie daar meegedaan denk ik?

› reageer

zoek een bekende advocaat of incassobureau die je helpt een brief te schrijven. Als je dan ook nog een logo van hem mag gebruiken dan worden ze erg snel. Heb ooit iemand geadviseerd bij Belnu.nl meerdere mobiels met cashback te bestellen en dit zou bijna foutlopen. Tot dat ze de brief van het advocatenbureau zagen, toen was de cashback binnen een week betaald. Veel succes

› reageer

Cashback? Bestaat dat dan nog? Of hebben we het hier over een zakelijk abonnement?

› reageer

Het bestaat nog wel als je erom vraagt, maar vrijwel nooit meer de moeite waard. De tijden dat je een hogere cashback kreeg dan de abonnementskosten bij elkaar opgeteld zijn in ieder geval allang voorbij.

› reageer

Belnu.nl betaalde mij ook pas terug na dreigingen. Nooit meer iets besteld bij die flapdrollen.

› reageer

Klopt, het ging om een T-Mobile zakelijk abonnement. Tja, cashback was voldoende om het interessant te maken. Maar zonder uitbetaling ishet altijd een stuk minder interessant. Misschieneen incassobureau inschakelen, maar dan verlies ik een deel van de claim volgens mij. Werd afgelopen week weer een belofte gedaan dat het betaald zou worden... Maar ja, mooie woorden kan je overal wel vinden.

› reageer

Tja, het zal altijd wel een beetje lastig blijven. Bij Belnu geloof ik twee keer meegedaan met een CB actie en na verzoek was het dan wel vrij snel opgelost, maar de beloofde termijn van 12 weken zijn ze nooit uit zichzelf nagekomen.

Ik snap het ook wel, natuurlijk zal er gegokt worden op dat er iemand is die het vergeet, dat zal niet alleen Belnu zijn waar dat voorkomt. Maar het is een kleine moeite om dan meteen even het bedrag over te maken als webshop zijnde.

Een kennis en ik ook een keer een SO besteld ergens met aansluitkosten als CB. Werd ook nooit meer op gereageerd, totdat ik een verwijzing had gemaakt naar mijn op dat moment positief zijnde review op deze site. Toen was het dezelfde dag nog gestort, bij ons allebei.

› reageer

Ik heb een paar keer wat besteld bij belnu. Let op! Deze winkel betaalt alleen een cashback als je er uitdrukkelijk om blijft vragen. Ik ben een keer zo naïef geweest te denken dat dat automatisch zou gebeuren. Toen ben ik na 8 maandan toch eens mijn bankafschriften gaan bekijken. Ze hadden niet betaald! Uiteraard ben ik erg boos geworden en toen was het vrij snel geregeld. De medewerker aan de telefoon zal altijd zeggen dat het 'een foutje' was en dat ze die fout nog nooit eerder hebben gemaakt, maar het is juist andersom: Het is bij hen regel om niet te betalen, pas als je zeurt krijg je je geld.

› reageer

Vullen jullie nog even een review in? De laatste dateert namelijk van begin 2004.

› reageer

Move Nieuws -> Winkels

Boos mailtje, boze brief, incassotraject met no cure no pay.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.