Providers wijzigen termijn nummerbehoud naar 2 maanden

(Bron)

Vanaf vandaag (1 juli 2011) wijzigen de providers de termijn voor het overstappen met nummerbehoud. Het is vanaf heden alleen mogelijk om vanaf 2 maanden voor de einddatum van het huidige contract een bestelling te doen met nummerbehoud (ook wel: overstappen) naar een nieuwe provider.

Voorheen was het nog mogelijk om 3 of zelfs 4 maanden voor de einddatum een overstap aan te vragen naar een nieuwe provider.

Echter doordat de opzegtermijn van de particuliere contracten eerder al door de OPTA al werde gewijzigd van 3 maanden naar 1 maand, hebben de providers nu besloten om de nummerbehoud- of overstaptermijn ook te verkleinen naar maximaal 2 maanden.

Tot mijn verbazing (zat toen week in VS) is dit bericht hier niet geland, of niet door mij uit zoekfunctie gehaald. Kwam erachter toen ik m'n Telfort-abo 4 maanden voor aflopen wilde switchen door alle gedoe met KPN en mobiel internet. Bleek dat hoop sites nog niet bijgewerkt/geupdate waren.

› reageer

Ah, bedankt. Toevallig had ik hier eergisteren een vraag over.

Maar tot je verbazing kon je wel al nieuwe contracten aanvragen dus?

› reageer

Het is voorbij gekomen in 't topic met de nieuwe maandacties voor juli.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.