VodafoneNieuwe abonnementen per 1 augustus

Het valt me op dat hier nog geen topic over is

Maar Tweakers melde dit gisterenavond al...

http://tweakers.net/nieuws/75767/vodafone-verlaagt-datalimieten-en-komt-met-roaming-abonnement.html

De abonnementen worden steeds slechter. Daarom houd ik gewoon mn oude Basis SIM Only 27,50 1 jaar. Betaal ik misschien wel wat meer maar dan geen rare fratsen meer met oa per minuut afrekenen of datalimieten die erg laag zijn.

› reageer

Tja dat zat er aan te komen natuurlijk.

Even voor de duidelijkheid, als ik nu een Vodafone-abonnement afsluit icm met een toestel dan heb ik gedurende de hele looptijd gewoon de oude tarieven en basisbundels toch? Of heb ik dan de eerste maand 1GB en daarna ineens 200MB bij bijvoorbeeld B+S+W 150?

› reageer

Volgens een vodafone medewerker gelden de nieuwe tarieven voor abonnementen die na 1 augustus worden afgesloten. Dus mensen die voor deze datum een abonnement nemen kunnen nog profiteren van de oude voorwaarden.

› reageer

Volgens een vodafone medewerker gelden de nieuwe tarieven voor abonnementen die na 1 augustus worden afgesloten. Dus mensen die voor deze datum een abonnement nemen kunnen nog profiteren van de oude voorwaarden.
maar als je nu een nieuw abo met nummerbehoud aanvraagt, dan geldt toch de aansluitdatum en ga je 1 augustus dus niet meer redden toch?

Als je kan verlengen gaat dat wel direct in.

› reageer

Inderdaad. Als je nu nieuw contract afsluit (voor 1 augustus), maar deze pas bijvoorbeeld 30 september ingaat, dan heb je nog de "oude" voorwaarden".

Ik zit er persoonlijk zelfs over te denken om de resterende 3 maanden van mijn contract af te kopen en nu alvast nieuw abonnement in te laten gaan.....

› reageer

Opvallend hoe snel ze volgen...
Overzichtelijke wordt het er allemaal niet op met min/sms en databundels.

› reageer

De tijd dat Neli Kroes onderhandse prijsafspraken controleerde is voorbij helaas. Maar ik stel voor dat haar opvolger eens een grondig onderzoek gaat voeren.

› reageer

Ik vind de bestaande Bel+SMS+Web-abonnementen erg aantrekkelijk ivm. de mogelijkheid om voor € 5 per maand m'n nationale databundel in 42 landen te kunnen gebruiken (Internet op Reis Europa).

Wat denken jullie, als ik nu nog snel een Bel+SMS+Web afsluit met ingangsdatum in oktober (ivm. nummerbehoud), kan ik tegen die tijd dan nog deze BloX aan mijn abo toevoegen? De BloX wordt nl. wel genoemd in de tarievenlijst! (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30/pdf/tarieven/VF_tariefblad_bel+sms+web_20110628.pdf)

› reageer

Internet op Reis Passport is niet een "officiële" blox, daar je deze niet per maand aan of uit kan zetten. Het lijkt mij raar als ze dat ineens deactiveren, echter is dat met Vodafone Onder Ons ook gebeurd.

› reageer

Als je nagaat: tot nu toe vonden we na de laatste tariefswijzigingen bij alle 3 de providers de huidige bundels te ongunstig geworden door de minuten afronding en datalimieten. Nu het nog erger wordt haast iedereen zich om nog onder de huidige voorwaarden te verlengen. Zo snel kan je oordeel veranderen...snel nog maar verlengd met een 1 GB bundel.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.