Tot einde deze maand GRATIS Alcatel unlocken

123Unlock heeft er weer een nieuwe service bij, RealTime Alcatel Unlocken

om deze service goed door te testen en gelijk een mooie promotie actie te doen hebben we besloten tot het einde van deze maand GRATIS alcatel te unlocken via de aktie code.

de server ondersteund momenteel meer dan 24.000 Provider ID's
zowel alcatel GSM's als Modem Dongles kunnen worden unlocked

Stappen:
Stap 1: ga naar: http://www.unlockalcatelonline.com/?aktiecode=AlcaPromo2807
Stap 2: voer je Imei nummer en Provider ID in
Stap 3: Klik op CHECK CODES

Normaal kom je nu op de betaal pagina uit, echter door gebruik te maken van deze actie link krijg je direct je unlockcodes in beeld (tenzei de code niet beschikbaar is voor het door jou opgegeven provider id)

Vul nu simpelweg de unlockcodes in om het toestel te unlocken.

LET OP: deze aktie loopt alleen deze maand, hierna zijn de kosten voor een alcatel code 10 euro.

Indien jullie suggesties of verbeter punten hebben hoor ik dat graag...

› reageer

@123unlock.nl Heel erg bedankt.Het werkt super.Ik had nog zo'n oranje AH Alcatel liggen van de wk en die is nu simlockvrij.

› reageer

@ikkenietweet,

Wat heb jij als provider ingevuld? Zowel bij AH-mobiel als bij KPN krijg ik de melding dat de code niet beschikbaar is, Het gaat toch ook bij jou om een Oranje Alcatel OT-106?

› reageer

Met excuses voor de stomme vraag. Te snel en niet goed op de site van 123unlock gekeken. Inmiddels is het gelukt en prijkt er Vodafone op het display. 123unlock, klasse en heel veel dank. Zo maak je prima reclame voor je zaak. Veel succes.

› reageer

@ hpahpa,
Je moet bij provider-ID niet KPN of AH-mobiel invullen maar de code zoals die aan de binnenkant van je toestel staat vermeld. Zie ook het plaatje naast de invulvelden op de 123unlock-site.
Ik heb zojuist het imei-nummer en de provider-ID van mijn simlockvrije Alcatel Sport op de site ingevuld en de drie codes die eruit rolden zijn identiek aan de codes die ik al had. Dus het werkt.
Mijn Alcatel Sport was Telfort gelockt en als provider-ID moet ik invullen: I650X-2ATFNL1 (deze code staat aan de binnenkant van mijn toestel). Succes.
Oeps, je hebt het al voor mekaar zie ik.

› reageer

Dit klopt, het Provider ID is de code welke in het toestel staat

Omdat hier toch nog wat verwarring over was heb ik een extra check op de site gemaakt die een melding geeft als het provider id niet aan "de eisen" voldoet

Je moet dus de gegevens van de sticker uit het toestel invoeren, zie ook

› reageer

Het lijkt er nu even op alsof de site onbereikbaar is...

Wat ik mij namelijk afvroeg is of jullie ook de T-mobile Move OT-908 ondersteunen.

Dat is namelijk best een leuk android toestelletje voor 80,- Zeker als ie dan ook nog eens simlockvrij is.

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/51107/t-mobile-moveot-908.html

http://www.gsmarena.com/alcatel_ot_908-3797.php

http://www.diginu.nl/index.php/component/option,com_videoflow/Itemid,141/id,1418/layout,listview/limitstart,5/sl,latest/task,play/

› reageer

Service is weer beschikbaar, tijdens de update vanmorgen ging er iets niet zoals geplanned.

wat betreft de OT-908 probeer het eens.. mocht je de melding codes niet beschikbaar krijgen stuur dan even je imei en provider id door, dan zullen we hem toevoegen

› reageer

En ondersteunen jullie de OT-880? Ik kan nog aan een gelockt AH exemplaar komen. Met 35 procent kassakorting en een joker van 10% erop kost de Alcatel 40 euro. Als jullie 'm niet ondersteunen koop ik het toestel niet.

› reageer

Jahoor zou geen probleem moeten zijn momenteel ondersteund de site over de 24200 provider id's voor realtime unlock. mocht je provider id er onverhoopt toch niet tussen zitten post het even hier dan voegen we hem toe.

› reageer

@123unlock.nl,
Dank voor het antwoord. Ik heb inmiddels ook jullie advertentie gezien op Marktplaats voor het unlocken van een Alcatel. De OT-880 wordt hier ook genoemd.

› reageer

Helaas lukt het unlocken van mijn OT-E201, welke ik volgens mij ooit met een Telfort kaartje heb gekocht, niet:

- Provider ID: E201X-2ATFNL1
- UnlockCode: Code NIET Beschikbaar

Wellicht dus toch nog een glitch in het systeem?

› reageer

@123unlock.nl,
Unlockcodes voor de AH-gelockte OT-880 waren beschikbaar. Top. Met een simyo kaartje in de gsm vroeg het toestel alleen om de SPCK-code. Na het plaatsen van een T-Mobile sim werd om de netwerkcode gevraagd.

› reageer

Helaas lukt het unlocken van mijn OT-E201, welke ik volgens mij ooit met een Telfort kaartje heb gekocht, niet:

Wellicht dus toch nog een glitch in het systeem?

ik zal hier naar kijken.. volgens de firmware van het toestel was deze niet gelocked
als je hem opstart met een andere simkaart, om welke code vraagt hij dan ?

› reageer

[quote]Helaas lukt het unlocken van mijn OT-E201, welke ik volgens mij ooit met een Telfort kaartje heb gekocht, niet:

Wellicht dus toch nog een glitch in het systeem?[/quote]

ik zal hier naar kijken.. volgens de firmware van het toestel was deze niet gelocked

Ik kan een soortgelijk probleem bevestigen. Ik krijg ook dat de code niet beschikbaar is.
Zelf heb ik hier twee 201's hier liggen.
Eentje is wat verder geblokkeerd) omdat ik een fout had gemaakt met de unlockcode die ik van Debitel had ontvangen.
Als ik er een Debitel simkaart in doe geeft de ene aan dat de sim onjuist is. De telefoon start verder wel helemaal op, alleen kan ik enkel SOS bellen.
Doe ik de sim in de andere staat er : MEPD niet aanwezig. En kan ik alleen SOS bellen.

› reageer

[quote]Helaas lukt het unlocken van mijn OT-E201, welke ik volgens mij ooit met een Telfort kaartje heb gekocht, niet:

Wellicht dus toch nog een glitch in het systeem?[/quote]

Dan krijg ik de melding "Code SPCK". Ik heb eerder wel een unlockcode van Telfort gehad waardoor ik nu volgens mij alle Telfort kaartjes kan gebruiken (en niet alleen prepaid), maar de code om hem ook op een ander netwerk te laten werken hebben ze mij, zelfs na herhaaldelijk verzoekt, nooit verstrekt. Kennelijk is dit toestel dus een probleemgeval, ook voor Telfort...

Overigens zou het best een oud Debitel toestel kunnen zijn, maar bij het opstarten krijg ik wel een Telfort logo te zien. Dan zouden ze hem dus (deels) geflashed moeten hebben o.i.d..

› reageer

E227X-2BTBNL1 van T-mobile werkt ook niet?!

› reageer

@ TELLIES

Bij mij doet die het ook niet.Jammer.

E227X-2BTBNL1
IMEI: 357180011895322

› reageer

@ ikkenietweet en Tellies,
De unlockcode kun je toch online bij T-Mobile opvragen. Je moet wel een T-Mobile nummer hebben om te kunnen inloggen. Als ik mijn eigen prepaid nummer neem en inlog is het even zoeken om bij het unlockgedeelte te komen. Als ik het imeinummer van ikkenietweet's E227 invul rolt er de simunlockcode 2914119549 uit. Volgens de instructie nu een andere sim in de Alcatel plaatsen. Bijbehorende pin intoetsen. Toestel vraagt om NCK-code. Simunlockcode ingeven en dan moet het toestel melden 'netwerk ontgrendeld''. Ik heb de unlockcode met twee verschillende prepaid-nummers opgevraagd en in beide gevallen kreeg ik dezelfde unlockcode. Ik zou zeggen probeer de code in te voeren. Als het werkt kan ik de code voor Tellies ook generen.

› reageer

@ dreumes

Heel erg bedankt.Hij werkt.Toppie.

› reageer

Ik heb het ook nog even nagekeken, Beide modellen zijn U7 series en geen MTK modellen, de U7 modellen kunnen alleen via een kabel unlocked worden omdat deze geen algoritme hebben voor de codes

of natuurlijk de code bij de provider zelf aanvragen

ik zal in de toekomst een lijst er bij in maken van alle ondersteunde modellen en provider ID's

› reageer

@ ikkenietweet,

Dat is mooi. De T-Mobile gelockte toestellen hebben bij mijn weten alleen een netwerklock.

› reageer

Ik heb het ook nog even nagekeken, Beide modellen zijn U7 series en geen MTK modellen, de U7 modellen kunnen alleen via een kabel unlocked worden omdat deze geen algoritme hebben voor de codes

of natuurlijk de code bij de provider zelf aanvragen

ik zal in de toekomst een lijst er bij in maken van alle ondersteunde modellen en provider ID's

Jammer, maar niets aan te doen.
Heb je misschien enig idee waar je daarvoor tegenwoordig terecht kan als het om een Debitel prepaid gaat?

› reageer

Jammer, maar niets aan te doen.
Heb je misschien enig idee waar je daarvoor tegenwoordig terecht kan als het om een Debitel prepaid gaat?

het beste is gewoon even langs de unlock-shop gaan met die modellen..
op gsm-unlock.pagina.nl staat een heel overzicht..

› reageer

Vandaag nog geprobeerd, maar helaas niet gelukt. Ook via tmobile site zelf lukt niet aangezien toestel nog geen 1 jaar oud is. Code wederom niet beschikbaar. Het was al te mooi om waar te zijn, collega blij gemaakt met een dode mus.

› reageer

leuke actie ,maar helaas de alcatel 819x met telfort als provider wordt helaas niet herkend jammer
gr Hans

› reageer

leuke actie ,maar helaas de alcatel 819x met telfort als provider wordt helaas niet herkend jammer
gr Hans

kun je eens het provider ID geven van je OT819x
bij mijn weten is de ot819 op telfort namelijk niet gelocked..

welke wel gelocked is is de OT-918X op telfort (pid 918X-2ATENL1) en dit android toestel wordt gewoon ondersteund op de website..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.