Nieuws op TV

Het valt me op dat de nieuwssectie alles behalve compleet is. Simpele wijzigingen als verlaagde roamingtarieven door EU regulering worden geplaatst, maar zowel de nieuwe abonnementsstructuur van KPN, Vodafone als T-Mobile heeft geen nieuwsbericht gekregen. Dat terwijl dit mijn inziens toch grote nieuwsberichten zijn. Hoe komt het dat het één wel en het ander niet geplaatst wordt?

› reageer

dat is inherent aan het feit dat heel Telecomvergelijker stukken minder geworden is.

De vergelijkfunctie is nooit fatsoenlijk geupdate met databundels, het forum is veel minder druk en de vorige layout was 10 keer beter dan de huidige die nog steeds niet went, onlogisch is opgebouwd en veel minder interactief is. TV is ondertussen wel voorbij gestreefd als meest vooruitstrevende telecomvergelijkingswebsite waar als eerste de leukste deals gepost worden. Was de site ook niet in andere handen over gegaan?

Daarnaast is in heel telecomland met het huidige monopoly van de grote 3 natuurlijk ook alles minder geworden wat de neergang van deze site alleen maar versterkt zal hebben.

› reageer

Je hebt gelijk dat door het ontbreken van concurrentie de aanbiedingen fors minder worden. Daarom vind ik juist belangrijk dat TV dit soort aankondigingen van nieuwe tarieven in de nieuwssectie plaatst, want dat heeft dan wél de toegevoegde waarde dat je weet dat je tot aankoop over moet gaan voordat de nieuwe tarieven ingaan.

Volgens mij zijn de andere zaken die je aandraagt zeker prioriteit voor TV, maar wil het niet lukken de vacature in te vullen die al een maand of wat open staat rechtsboven op de website. Ik hoop dat ze die snel invullen, want al gebruik ik zelf de functie niet erg vaak, is dat toch ook een belangrijke basis voor het succes van TV.

› reageer

Een nieuwsonderdeel vergt een redactie, het ontbreekt vooral aan menskracht om dit goed/beter in te vullen. Dit wordt overwegend ingevuld door , maar die heeft nu vakantie.

Zie ook hier en constateer dat jullie zorgen breed worden gedeeld. Ik stel voor om daar verder te gaan over dit onderwerp

Dan gaat deze dus dicht.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.