MTV mobile biedt geen onbeperkt internet meer aan

Sinds gisteren is ook het KPN merk MTV Mobile gestopt met de Fair Use Policy. Bij MTV Mobile zit nog 1 GB aan data inbegrepen bij het abonnement, waarna de snelheid verlaagd wordt naar 384 Kbps.

Bron: MTVmobile.nl

› reageer

Dus nog steeds onbeperkt toch...? tenminste in de oude bewoordingen van T-Mobile.

Persoonlijk denk ik dat MTV nu wel een van de interessantere abonnementen heeft.

› reageer

Volgens de bewoordingen van T-Mobile is het inderdaad vergelijkbaar aan T-Mobile, alleen dan met een bruikbare snelheid na de 1 GB. Zo ver ik weet betekende de FUP bij MTV Mobile altijd al een snelheidsverlaging na 1,5 GB, alleen stond dit niet woordelijk in de voorwaarden. Ik vrees echter dat het een tussenstap is, waarbij ook de MTV abonnementen naar flexibele databundels zullen gaan met de verschillende bundels.

› reageer

Maar ik bedoelde ook dat je titel een klein beetje misplaatst is misschien omdat het wel degelijk nog onbeperkt is.

Blijkbaar noemen we in de telecomwereld (met T-mobile voorop) ook al wordt de snelheid geknepen het wel zeker onbeperkt wanneer er niet extra kosten in rekening wordt gebracht.

Ik zou dus eerder zeggen dat de titel beter zou zijn als er zou staan dat MTV nog steeds onbeperkt internet biedt. Dit itt T-mobile die het wel zo noemt, er gewoon doodleuk 5,- voor vraagt en ook nog eens de verbinding volkomen doodknijpt.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.