goedkope simonly met internet

Ik ben op zoek naar een sim only met 200 minuten, wat smsjes en internet met goede voorwaarden. Omdat met name dat laatste niet zo eenvoudig meer is de laatste maand heb ik het resultaat van mijn zoektocht in een tabelletje gezet, het is vast nuttig voor sommigen.

Wat mij betreft zijn dit de aanraders:

Ben: goedkoop en per maand opzegbaar
Simyo: kpn netwerk en per maand opzegbaar
Youfone: kpn, fup maar minder snel
Telfort: kpn en snel
Hollands Nieuwe: bundel 3 maanden houdbaar + fifo, snel en vodafone netwerk

Als ik een goede aanbieding vergeten ben hoor ik het graag!
Ik denk dat ik voor Ben ga, lekker goedkoop en als het netwerk niet goed ik kan ik weg zodra ik wil

› reageer

Dat zoek ik ook voor m'n zoon. Verdere suggesties zeer welkom!
Mogen trouwens ook wat minder belminuten zijn...

› reageer

Complimenten _/-o_voor 't 'zoekwerk'

› reageer

Volgens mij kloppen de prijzen voor Voordeelsim niet, dat moet toch 22,90 zijn voor 300+100 en 18,70 voor 150+100? Al is dat maar tot 14 augustus. T-Mobile Relax ontbreekt ook: 22,45 voor 190/190, en dan onbeperkt houdbaar. Ook tot 14 augustus. Sizz ontbreekt dan nog in 't overzicht. Ben is voordelig, maar wordt na 12 maanden wel 8 euro per maand duurder. Net als Telfort, wordt ook na één jaar duurder. Wel een mooi overzicht.

› reageer

@Rob.

Deze aanbieding van Youfone is dan wellicht ook wel wat voor jou (het is wel voor 2 jaar):

https://www.youfone.nl/bestellen/youfone-250/

Voor de 250 belminuten per maand:

Eerste jaar 2,50
Tweede jaar 5,85

› reageer

Nog twee om toe te voegen:

EUR 18,33 - HyvesMobile - 250 min - nvt - 1000 sms - m - ? - onbeperkt - nvt - 0,38 - 0,06 - TM

EUR 32,50 - RaboMobiel - 225 min - nvt - 25 sms - m - ? - fup - nvt - 0,12 - 0,06 - KPN

› reageer

Dan is Ben.nl per 1 Augustus ook met de meute meegegaan.
Ik had in Juli nog dat de data voorwaarden waren, bij overschrijding van 1Gb je snelheid verlaagt werd naar 64kb/64kb.
Nu moet je 10cent per Mb betalen.
Ze hebben nu in de algemene voorwaarden staan dat je 2,50 per Mb betaal en bij overschrijding van 1Gb dat je snelheid verlaagt wordt na 2500euro.( en dat allemaal voor 2,50 )
Zie:

http://ben1.poort80.net/doc_content/Ben_prijslijst_abonnees.pdf

Internet bundel
Ben internet altijd
Maandbedrag ? 9,95
De internet bundel is alleen geldig voor gebruik van internet binnen Nederland. De maximum snelheid is 1024 Kbps
downstream en 384 Kbps upstream. Na verbruik van 1 GB per maand betaal je ?0.10 per MB. Ben internet altijd is te
gebruiken voor internet over GPRS, UMTS, en HSDPA. Wanneer je meteen bij aanvang van je abonnement de internet
bundel afneemt, dan ontvang je de eerste maand mogelijk een korting op je bundel. Gaat je abonnement bijvoorbeeld
op 15 april in dan krijg je de eerste maand de bundel voor de helft van de prijs. De bundel is uitsluitend beschikbaar in
combinatie met een abonnement.

Extra mogelijkheden
Internet ? 2,50 per MB
Het gebruik van internet in Nederland wordt per etmaal vastgesteld en naar boven afgerond op 10 KB of een veelvoud
van 10 KB. De maximum snelheid is 1024 Kbps downstream en 384 Kbps upstream. Na verbruik van 1 GB per maand
wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps.

› reageer

Abonnementen van meer dan 25 euro heb ik niet meegenomen, ik zoek iets goedkoops, en 2 jarige sim abo's vind ik ook niet interessant. De prijs ná 1 jaar interesseert me ook niet

voordeelsim> de aanbiedingsprijzen daarvan wijzigen zo ongeveer dagelijks...
op dit moment kost een 1 jarig 150/100 + internet gemiddeld €16,78 /mnd
relax> met internet te duur om te vergelijken
hyves> dat internet is veel te traag
sizz> da's wel een goeie: €18 175 min/sms 1G, 3ct/mb 3,6mbps vf netwerk

› reageer

Simyo geeft nu ook 50% korting op internet!

› reageer

Let wel op Sizz:

*Aanbieding geldt voor de eerste 4 maanden.

› reageer

Simyo komt dan voor 250 min/sms + 1 Gb internet op 11,94 per maand
en eenmalig 10 euro. Lijkt me geen slechte aanbieding...

› reageer

Ben en Simyo komen dan beide voor 250 min/sms + 1 Gb op 12 euri per maand. Waarbij Ben dan nog 50 sms-jes per maand extra geeft en Simyo op het KPN netwerk zit.

Is er nog iemand die de kwaliteit van de aanbieders kan beoordelen?? Ben heb ik in het verleden ervaring mee en was goed, Simyo ken ik niet..

ps.@Rob, welk abo heb je gekozen???

› reageer

@zephur: ik heb simyo gekozen

› reageer

Simyo vraagt nu voor dit pakket 15,94 per maand.
Iemand met een scherpere aanbieding...?

› reageer

Ja, dan is Youfone beter. Ook kpn netwerk. Actie op de belbundel:
250 minuten, eerste jaar voor €2,50 per maand - daarna €5,85 per maand (daarna duurder, maar dan kan je opzeggen/overstappen)
Onbeperkt Internet € 8,95 per maand

Totaal
Eerste jaar €11,45 per maand
2e jaar: € 14,80 per maand

Meer info abonnement:http://www.voordeelmobiel.nl/detail/nieuwe-sim-only/youfone/youfone-sim-only-250-24.html

Bij vragen over kwaliteit van de abonnementen beantwoord ik deze graag. WIj hebben ervaring met de meeste providers. Dat kan in dit topic of per mail: info@voordeelmobiel.nl.

› reageer

Tja, maar daar moet je dan wel weer een sms-bundel bijkopen...

› reageer

Ja, dat is waar. Maar dan heb je wel / nog steeds meer voor minder geld.....

› reageer

Ik moet de persoon in kwestie nog even goed aan de tand voelen
of hij nou echt wel internet erbij moet, anders komen denk ik Simyo
en Ben meer in aanmerking. Ik laat het je nog weten!

› reageer

Helemaal goed. Als hij/zij geen internet wilt en je wilt dat ik dan alles nog even met de huidige acties op een rijtje zet, dan kan je mail naar info@voordeelmobiel.nl. Dan maak ik even een overzichtje voor je!

› reageer

Iemand een idee welke provider op dit moment de goedkoopste is? Ik zit te denken aan Simyo. Ik heb nu Wirelesscircle maar denk over te stappen. Aangezien de prijzen na 1 jaar drastisch verhoogd worden bij Wirelesscircle is het niet lonend om nog langer bij ze te blijven.

› reageer

Dag, dit is niet helemaal het antwoord op je vraag, maar m.i. wel het meest slim.
Je kunt op www.gsmtopdeal.nl een voordelig abonnement met internet etc afsluiten. Ok, er zit wel voordelig (!) een telefoon bij, maar die ben je ook zo kwijt via marktplaats.nl en zo ontstaat een sim-only.

› reageer

Dag, dit is niet helemaal het antwoord op je vraag, maar m.i. wel het meest slim.
Je kunt op www.gsmtopdeal.nl een voordelig abonnement met internet etc afsluiten. Ok, er zit wel voordelig (!) een telefoon bij, maar die ben je ook zo kwijt via marktplaats.nl en zo ontstaat een sim-only.

Probleem met dit abonnement is echter dat de belminuten en smsjes maar 1 maand geldig zijn. Je kunt dus niks meenemen naar de volgende maand. Ook moet je elk belletje per minuut afrekenen dus het lijkt voordelig maar dat is het niet. Ik heb dit abonnement ook overwogen met een LG Optimus Black of een SE Xperia Ray maar ik doe het toch maar niet.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.