KPNwelke kosten uit KPN Zakelijk bedrijfsbundel ?

Omdat ik het slechte netwerk van T-Mobile een beetje zat begin te worden, ben ik eens gaan kijken naar een alternatief voor mijn Flex. Nu bied KPN Zakelijk de bedrijfsbundel aan, ze geven op de website aan : alles uit een bundel, maar vervolgens kan ik nergens de exacte voorwaarden vinden wat er nu evneueel wel en niet uit die bundel gaat. Heb vervolgens een mail gestuurd, maar geen antwoord op gekregen. Gebeld met zakelijk verkoop, :
nee meneer, alleen bellen , sms'sen en internet in Nederland zit in de bundel, geen buitenland.
Ik zeg : maar op de website staat in binnen en buitenland!
Nou meneer, dat is dan een fout op de website, ik zal doorgeven dat ze dat aan moeten passen.
Ik weer : dan kan ik beter bij T-Mobile blijven, daar gaat wel alles uit een bundel ( ik heb nog de oude Flex-zakelijk)
Zij weer : ja, dat kunt u zeker beter doen !

Mijn vraag is nu: weet hier iemand wat er nu precies uit die bundel gaat ? Als ik het zo lees op de website zou het hetzelfde moeten wezen als Flex, alle kosten uit de bundel, binnen en buitenland, 088,0900 enz. Van KPN wordt ik in ieder geval niet veel wijzer

› reageer

Bij de nieuwe Flex (sinds 1 April) gaat 0900 ook niet meer uit de bundel trouwens

› reageer

Waarom alleen verdiepen in kpn und t-mobile? Want wat je blijkbaar zoekt heeft vodafone wel

› reageer

Waarom alleen verdiepen in kpn und t-mobile? Want wat je blijkbaar zoekt heeft vodafone wel
Vodafone heeft het volgens mij ook niet , als ik bij Ondernemersbundel kijk, staat er : Kosten voor koop- en tariefnummers en betaalde sms-diensten betaalt u apart.
Dat vind ik dus juist bij T-Mobile Flex het voordeel, omdat ik best regelmatig naar 0900 nummers bel.
Ook is de bundel bij Vodafone maar 2 maanden geldig ( bij TM onbeperkt, bij KPN 6 maanden). Op de plaatsen waar ik regelmatig kom, heb ik met KPN beter bereik dan met Vodafone.En KPN heeft een leuke actie met de Samsung Galaxy II bij 1 jaar bedrijfsFlexibel / bedrijfsbundel.Bij Vodafone kan dat alleen maar bij 2 jaar.
Overigens heb ik nog een keer met KPN gebeld, kreeg nu iemand ander aan de lijn, en die vertelde mij dat binnen-buitenland, bellen sms, data allemaal uit de bundel gaat, behalve 0900,0906 nummers.

› reageer

Ik heb zo'n bundel gehad en die laatste info klopt. Alles uit 1 bundel inclusief buitenland gebruik behalve 0900 en 0909 gebruik. Je hebt wel een Kvk inschrijving nodig. En let op dat de prijzen allemaal ex. 19% Btw. zijn.

› reageer

Bedankt Koen,
Ik hoor het liever van iemand met eigen ervaring dan van een klantenservice medewerkster , want die vertellen helaas vaak maar de halve waarheid.
En dat van KvK en BTW is mij bekend, maar ik heb een eigen zaak, dus dat is geen probleem.

› reageer

telek misschien een idee om beltegoed van een betamax cloon te koppelen aan je nmr dan bel je in en daarna 0900 nmr stuk goedkoper dan eigen mobiel. Ik doe het al jaren zo.

› reageer

Die optie ken ik, maak er eigenlijk geen gebruik van, bel nu meestal via betamax over adsl(=vaste lijn) naar 0900 nrs als ik op de zaak ben, maar het opwaarderen van dat betamax beltegoed doe ik dus uit mijn Flex bundel, 1,30/gesprek=7 freedays+1,04 btg .
Ik was op zoek naar een voordelige Galaxy Sll , daarom kwam ik op de KPN bundel uit ( 94 euro bijbetalen, 1 jaar 32,50/maand , 6 maanden 50% korting, incl 270 euro beltegoed en 250 mb internet , 45 euro retour via P-Less) alleen bij geen 0900 nummers uit de bundel is het wat minder voordelig...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.