Nokia Anna

Na lang wachten nu Anna te downloaden. Mijn C7 is er iig nu mee bezig....

› reageer

Ik gebruik het al langer op de E6. Het is echt een forse verbetering ten opzichte van eerdere Symbian versies. Zelf gebruik ik wel nog Opera Mini als browser, maar dat doe ik vooral vanwege de snelkiezer. Vandaag Symbian Belle live gezien, en dat ziet er ook weer een stuk beter uit. Een soort Android meldingsbalk die je naar beneden kan slepen, en nog wat meer van dat soort zaken.

› reageer

Zou dat ook werken met een C6-01? Ik wilde binnenkort mijn C6-01 toch updaten, kan ik deze update gelijk meenemen.

› reageer

Zit er in Anna eindelijk ook een sms-teller???Bij de oudere Symbian-versies vind ik dat een groot gemis.

› reageer

Ik heb nu sinds een week ook "Anna" op m'n C7. Bevalt inderdaad prima. Vorige week heb ik met Phoenix een generieke 22.14 firmware op m'n C7 gezet, vandaag deze via OVI geupdate naar 24.1. Ik heb het gevoel dat het toestel stabieler is geworden. Had ik met de oudere versies vaak last van crashes (vooral bij navigeren), is dat nu nog niet voorgekomen.

SMS teller is er niet, maar SMS is zo 2009 ... Bijna iedereen in mijn omgeving heeft Whatsapp, dus SMS-en is er niet meer bij

Het enige wat me stoort is dat sinds "Anna" de 3G verbinding constant open staat, ook als ik thuis ben en alles via Wifi wordt afgehandeld. Dat is in Android toch beter geregeld.

› reageer

@Pinokkio. Vreemd dat je G3 steeds openstaat. Ik heb er op mijn C7 geen last van. Ligt het misschien aan je email-instellingen? Ophaaldagen instellen op : geen en automatisch ophalen uitschakelen. Ook zou het kunnen zijn dat je een app. hebt die automatisch verbinding maakt (bijv. wheather app).

› reageer

Zit er in Anna eindelijk ook een sms-teller???Bij de oudere Symbian-versies vind ik dat een groot gemis.

Anna heeft geen sms teller, maar wellicht bestaat er daar een app voor. Anna heeft wel conversaties bij berichten ook.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.