T-MobileProvider Online wordt T-Mobile per 20 sept.

Live vanaf 20 september, dan verandert Online in T-Mobile Online.

Wat verandert er niet?
Alle e-mailadressen blijven hetzelfde. Alle producten en diensten blijven werken zoals ze dat nu doen. U hoeft dus niets te veranderen aan de instellingen van uw modem of TV Alle prijzen blijven gelijk; u blijft hetzelfde betalen. Het telefoonnummer van de Online klantenservice blijft gelijk: 0900 9515.

Wat verandert er wel?
Het logo van Online wordt vervangen.
De website van Online krijgt een nieuwe opmaak: in de stijl van T-Mobile.

Wat verandert er alleen als u dat zelf wilt?
U kunt profiteren van de voordelen van één aanbieder. Zo kunnen al onze klanten met een FiberFast internet abonnement straks ook buiten de deur supersnel internetten zónder dat het ten koste gaat van hun mobiele data-limiet. Vanaf 1 oktober kunnen zij namelijk gratis gebruik maken van maar liefst 500 T-Mobile HotSpots verspreid over heel Nederland. En dat is mooi meegenomen. Zeker omdat de mogelijkheden in de toekomst voor u als klant alleen nog maar zullen toenemen.

Meer op: http://www.t-mobile.nl/online-wordt-t-mobile

› reageer

goh, T-Mobile heeft de hoop op verkoop dus maar definitief opgegeven?

Het is de laatste erfenis van de overname van Orange door T-Mobile waarin T-Mobile eerst niet veel zag, het in Online hernoemde en het in de verkoop gooide. Dit lukte al niet erg en er kwamen ook gezamenlijke acties en nu wordt dus alsnog besloten tot integratie in 1 merknaam.

Zie ook;
http://www.dutchcowgirls.nl/online/711

› reageer

Toch snap ik niet dat ze ervan af zouden willen, het maakt de provider toch tot echt een alles in 1 provider? Zelf al jaren klant van T-Mobile en denk dat ik straks ook ADSL + TV hier ga afnemen, je krijgt immers ook extra korting als je T-Mobile klant bent, dus een prima aanbod.

› reageer

Zelf al jaren klant van T-Mobile en denk dat ik straks ook ADSL + TV hier ga afnemen, je krijgt immers ook extra korting als je T-Mobile klant bent, dus een prima aanbod.
Je moet wel opletten als je ADSL neemt, ze hebben maar een klein eigen netwerk, de rest loopt via KPN, en daar bieden ze vaak maar de goedkoopste variant aan. Bij mij bied KPN bijv. tot 20 Mb aan( in praktijk ± 12, maar Online komt niet verder dan max 8Mb, net als Scarlet, ze krijgen gewoon de goedkoopste plaatsen toebedeeld in de KPN centrale. )
Ook TV van Online is gewoon Digitenne....

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.