goedkoop smsen naar buitenlands nummer

Hallo,

Ik heb een abonnement bij Telfort, en een vriend die in het buitenland woont.
Daarom ben ik elke maand een enorme hoeveelheid geld kwijt aan smsen naar een Noord Amerikaans nummer.

Ik vraag me af hoe ik goedkoop/goedkoper kan smsen naar een buitenlands nummer. Ik wil dit wel vanaf mn telefoon doen, en niet vanaf het internet, want dan gebruik ik het toch minder.

Op het internet staat weinig informatie hierover.

Ik hoor graag jullie tips!

Groetjes,
Suzanne

› reageer

Wellicht zit je bij de verkeerde provider...

Vodafone biedt namelijk haar klanten deze optie:

Voordeel naar Buitenland
Bellen en sms'en naar buitenlandse nummers met een maandelijks tegoed van 60 minuten en/of sms'jes. € 9,50 per maand

Mocht je nog meer informatie willen stuur dan een mail naar info@mobiel-internet.nl we kunnen dan je situatie specifiek bekijken.

Team Mobiel-Internet.nl

› reageer

Ik zie dat je nieuw bent. Groetjes doen we hier niet. Maar je zegt via internet wil je niet dan wat heb je in gedachten een tweede mobiel. Want ik denk dat via internet het goedkoopst is en dat kan eventuel via je mobiel en een sip provider van betamx voor 5 cent per sms.

› reageer

Een aparte prepaid simkaart kopen van bijv. Ortel. Dan betaal je netto 6 cent per sms naar het buitenland.

› reageer

een NL prepaid kaart kopen en die opsturen naar je vriend. Dan kan hij daar gratis sms op ontvangen ( neem aan dat dit ook geld in de VS, in meeste landen is dit zo) en jij kunt hem sms'n met een nederlandse sms bundel

› reageer

Indien je beetje moderne telefoon hebt, zou ik internet er bij nemen en gaan whatsappen.

› reageer

Zorg dat je een telefoon hebt waar je fishtext op kunt installeren, heb je alleen Internet op je telefoon nodig, maar kun je voor 2 cent per sms naar de USA smsen.

› reageer

Een aparte prepaid simkaart kopen van bijv. Ortel. Dan betaal je netto 6 cent per sms naar het buitenland.

Als je echt wilt smsen kun je voor effectief 6 cent terecht bij Lyca, Ortel of T-Mobile internationaal.

Als jullie beide een beetje moderne foon hebben kun je kiezen voor Whatsapp.

Je zou ook NL en amerikaanse simkaart(en) kunnnen opsturen, om tegen binnenlands tarief te kunnen smsen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.