VodafoneHelp

Beste lezers,

In een laatste poging doe ik hier een oproep in de hoop met iemand in contact te komen die me kan helpen.

Ik word erg gestalked door een bekend nummer, het nummer begint met 06-52 dus ik ga er vanuit dat het een vodafone nummer is. Ik heb meerdere keren gebeld met het nummer maar krijg steeds voicemail waar niets wordt ingesproken. Hij of zij stuurt ook persoonlijke smsjes met info die niet iedereen kan weten. Ik ben dus boos en meer. Vodafone kan mij niet helpen vanwege maar privacy wetgeving en willen dat ik formulieren ga invullen, ik wil weten wie het is en verhaal halen. Lastig verhaal blijkt.

Vraag : wie kan mij helpen en werkt misschien op de klantenservice? Ik heb er zelfs geld voor over. Stuur me een pb als je me kan helpen, k ben je dankbaar.

› reageer

Zijn een aantal truukjes voor:

1. Schakel je nummer tijdelijk door naar het regio politie nummer met *21* (doorschakelen).
2. Doe aangifte , na de aangifte zal vodafone dit serieus moeten oppakken en de bellende partij een waarschuwing geven. Gaat deze beller toch nog door dan krijg je de klant gegevens.
3. Neem een android of iphone toestel en zet het nummer in de blacklist (met een app).

suc6

› reageer

Vraag : wie kan mij helpen en werkt misschien op de klantenservice? Ik heb er zelfs geld voor over. Stuur me een pb als je me kan helpen, k ben je dankbaar.

Dus je roept hier mensen op om strafbare feiten te begaan? Wie weet is het gewoon een ongeregistreerd prepaidsimkaartje en kom je er dus sowieso niet achter.

@ jongerenchaos:

1. Schakel je nummer tijdelijk door naar het regio politie nummer met *21* (doorschakelen).
Dat heeft echt effect op binnenkomende sms berichten. En dan krijgt de rest die topicstarter belt ook de politie aan de lijn. Een erg wenselijke situatie.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.