Groupon: TFH 120 euro waardebon voor 19 euro

Groupon actie!
Aanbieding is geldig van 28/09/2011 00:02 tot 29/09/2011 00:02
Prijs: ?19.00 (van: ?120.00, voordeel korting: 85%)

Wat kan ik met de voucher?

Deze voucher ter waarde van ? 120,- kost je nu slechts ? 19,- en is te gebruiken op het complete assortiment van The Phone House: Op telefoons, tablets, laptops en accessoires! De enige voorwaarde hierbij is dat je een nieuw abonnement met een toestel, tablet of laptop aansluit of je huidige abonnement met toestel verlengt. The Phone House kan zowel nieuwe abonnementen als verlengingen met alle netwerken aansluiten!

De voucher is 12 maanden geldig, te besteden bij The Phone House en de voucher moet in één keer worden besteed. Voor meer informatie, ga naar phonehousevoucher.nl.

b]Q. Waar bestel ik de Phone House voucher? [/b]
A. De voucher is te bestellen via phonehousevoucher.nl.

Q. Waar kan ik de voucher besteden?
A. De voucher is in te wisselen in een van onze 188 winkels, via phonehouse.nl en via 0900-4240900 (optie 1).

Q. Hoe lang is de voucher geldig?
A. De voucher is 12 maanden geldig vanaf het moment van aankoop.

Q. Hoe kan ik de voucher besteden?
A. De voucher kan worden besteed wanneer je jouw abonnement verlengt en/of een nieuw abonnement afsluit met daarbij een nieuwe telefoon, tablet of laptop.

Q. Krijg ik geld terug wanneer de (bij)betaling lager is dan de waarde van de voucher?
A. Je krijgt geen geld terug. Het verschil tussen het te betalen bedrag en de waarde van de voucher kan worden opgevuld d.m.v. accessoires behorende bij je telefoon, tablet of laptop.

Q. Hoeveel vouchers kan/mag ik aanschaffen?
A. Je mag maximaal 10 vouchers aanschaffen. Let er wel op dat er maar 1 voucher per afgesloten abonnement i.c.m. toestel, tablet of laptop mag worden ingeleverd.

Q. Kan ik ook een tablet of laptop aanschaffen met mijn voucher?
A. Ja dat kan, mits deze wordt aangeschaft i.c.m. een abonnement.

Q. Kan ik de voucher iemand cadeau doen?
A. Ja dat kan, de voucher is vrij overdraagbaar.

Q. Kan ik meerdere vouchers tegelijkertijd besteden?
A. Ja dat kan, mits er ook meerdere abonnementen i.c.m. toestel, tablet en/of laptop worden afgesloten.

› reageer

Weet iemand of het zakelijk ook gebruikt kan worden? 100 euro korting op een toestel kan interessant zijn

› reageer

Goede actie, gelijk besteld.

@ Floris: Lijkt me wel. Er staat dat er geen kleine letters zijn, en nergens in de voorwaarden staat dat zakelijk is uitgesloten. Er staat enkel dat er een maximum van tien bonnen geldt.

› reageer

Voor hen die er 'overheen' lezen..........

De enige voorwaarde hierbij is dat je een nieuw abonnement met een toestel, tablet of laptop aansluit of je huidige abonnement met toestel verlengt.

Dus niet even 'n toestel van €. 120,00 'ophalen' voor €. 19,00....... maar verder zeker 'n leuke actie !

› reageer

Voor hen die er 'overheen' lezen..........

De enige voorwaarde hierbij is dat je een nieuw abonnement met een toestel, tablet of laptop aansluit of je huidige abonnement met toestel verlengt.

Dus niet even 'n toestel van €. 120,00 'ophalen' voor €. 19,00....... maar verder zeker 'n leuke actie !

de vraag is vervolgens:
welke leuke combinatie is te maken die echt interessant is? toestellen zijn vrij duur bij de goedkoopste abonnementen.

› reageer

de vraag is vervolgens:
welke leuke combinatie is te maken die echt interessant is? toestellen zijn vrij duur bij de goedkoopste abonnementen.

Je hoeft nu nog niet te zoeken naar een voordelige actie, code is een jaar geldig, maar pas vanaf 3 oktober, nieuwe maand, soms nieuwe acties, dus vaak ook weer andere prijzen. Maar in een jaar zal er best een keer een leuke actie voorbijkomen bij TPH , ( het was op zich wel leuk geweest bij de 1-jarige studenten-net actie van eind augustus... )
En niet vergeten : 3% Groupon korting via P-less of shopkorting.nl
Deze actie was trouwens al een paar weken online via studentennet voor 20 euro, maar steeds was de bon niet te bestellen.

› reageer

Heeft phonehouse niet de goedkoopste prijsgarantie? Ze hebben een webwinkel?

› reageer

En niet vergeten : 3% Groupon korting via P-less of shopkorting.nl
Deze actie was trouwens al een paar weken online via studentennet voor 20 euro, maar steeds was de bon niet te bestellen.

Combineer ook met The Phone House. P-less geeft € 17,50 cashback wanneer je een toestel+abonnement afsluit bij The Phone House (online). Let op! Voorwaarden TPH Groupon actie stelt: Niet geldig in combinatie met andere kortingsacties.

Persoonlijk denk ik dat het wel mogelijk is het te combineren. Wie test?

› reageer

Heeft phonehouse niet de goedkoopste prijsgarantie? Ze hebben een webwinkel?
Wat nu als ik net na de aankoop mijn telefoon ergens anders goedkoper zie?
The Phone House garandeert de laagste prijs in Nederland voor mobiele telefoons. Wanneer u binnen 72 uur na de aankoop dezelfde mobiele telefoon i.c.m. hetzelfde abonnement en tarief nieuw in de doos elders goedkoper en op voorraad hebt gezien en u kunt dit aantonen, dan krijgt u een korting van 110% op het verschil tussen de prijs van de concurrent en The Phone House-prijs. Deze garantie geldt niet voor Internet aanbiedingen, prepaid-, netwerkpakketten en tweedehands telefoons.

› reageer

Toch is Phonehouse met een hoop toestellen veel te duur, dus die korting kan wel uit voor ze, ik heb eens een paar toestellen vergeleken, als ik bijv de Galaxy S Plus bij 1 jaar T-Mobile iSmart 150 neem, betaal ik 169 euro bij, terwijl deze combi bij Typhone ( =zelfde club) 49 euro kost.
Of de Galaxy S2 , TPH 319 , typhone 169 bijbetalen bij 1 jr ismart150.
Een telfort 100 + Surfmail 1Gb 1 jaar is TPH499 / typhone 344 bijbetalen op een GS2.
Ook met vodafone abo's kom ik op zulke verschillen uit, en zo zullen er nog wel meer verschillen zijn.
De actie is trouwens een dag verlengd bij Groupon, het aantal verkochte vouchers staat inmiddels al op meer dan 5700, een hele beste groupon actie dus !

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.