Definitief einde TV....?

Volgens mij is de handdoek nu echt in de ring gegooid bij TV.
De laatste tijd staat de site echt STIL.

Een keer in de 3 maanden post iemand bij TV eens wat nieuws onderwerpen en dan is het weer maanden stil.

Zelfs de introductie van de nieuwe iPhone is hier geen nieuws meer.....
TV hoeft echt niet mee te gaan met de Apple hype, maar een nieuwsberichtje gisteravond had ik al wel verwacht.

Het forum wordt sporadisch meer gebruikt en er worden af en toe niets zeggen berichten geplaatst.

De tips die TV-ers aangeven worden al maanden afgedaan als ja we gaan er wat mee doen.... We zien er niets van.

Voor mij is dit allemaal de druppel.... Mijn laatste post zal dit zijn.
Jammer, ik zoek mijn informatie vanaf nu wel ergens anders.

Succes ermee!

› reageer

Mee eens,
ik volg het forum nog steeds, maar er worden weinig interessante aanbiedingen meer gepost. Nu is het ook wel zo dat de leuke acties de laatste tijd flink opgedroogd zijn, een paar jaar geleden werd er nog lekker gestunt, maar nu het slechter gaat in telecomland zijn de providers niet zo scheutig meer en zijn er alleen maar op uit om de winst op te schroeven door steeds duurdere abo's in de markt te zetten met allerlei vervelende voorwaarden en het liefst voor 2 jaar. Een beetje abo begint bij zo'n 30 euro.
Men is hier op het forum vaak alleen nog actief als er iets gratis wordt aangeboden ( Vodafone / telfort simkaartjes, voordeel paar euro ???)) terwijl je die met een beetje inspanning ook zelf kunt vinden ( telfort kaartjes stonden nl al weken op de telfort site).
Nieuws op deze site is inderdaad ook niets meer, maar daar heb je ook genoeg andere sites voor.
De prijsvergelijker zoals we die op de oude site hadden, met de meest actuele aanbiedingen is ook niets meer. Soms doe ik nog een poging om een abo uit te zoeken voor iemand i.c.m. een toestel. Meestal komen er dan maar 1 of 2 shops te voorschijn ( waarschijnlijk de enige sponsors). En de meest actuele telefoons staan niet eens in de lijst ( Bijv Galaxy S-Plus/I9001 , de recente SonyEricsson lijn enz.).Dus totaal niet representatief.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar een hoop dingen zijn de laatste tijd ook al in het andere topic gezegd.
Ik zal het forum nog wel blijven volgen, maar zoek mijn telecom acties wel op andere sites....

› reageer

Ben er eigenlijk ook wel klaar mee.
De kritiek is sinds de nieuwe site zeer helder geweest richting de nieuwe eigenaren van TV maar daar is slechts zeer miniem wat mee gedaan en de meeste bezwaren staan nog overeind.

Van nieuws moest TV het toch al nooit hebben, verkeerde inschatting bij de nieuwe site, maar juist van het forum en de vergelijker. Het forum is door de nieuwe vormgeving praktisch doodgebloed en zelfs de vergelijker is ondertussen compleet achterhaald, onvolledig en niet eens meer het scherpst qua aanbiedingen.

Typerend vond ik dat ik recent een nieuw toestel +abo geregeld heb waar ik TV totaal niet meer bij gebruikt heb. En dat is toch echt vele jaren geleden. Daarmee heeft TV voor mij in ieder geval haar functie verloren en nu ik toch weer voor 2 jaar onder de pannen ben met een uitstekende deal, vliegt TV ook uit m'n bookmarks en zul je mij hier niet veel meer gaan zien. De nieuwe eigenaren hebben lang een kans gekregen, maar die dus helemaal niet gegrepen.

› reageer

Ik denk ook dat men TV aan het doodbloeden is. Jammer dat het daardoor langzaam bergafwaarts gaat. Dat doet de historie van TV geen recht. Vergelijk ook eens de glorieuze ondergang v FTD (weliswaar juridisch afgedwongen...).

Wat vinden jullie de beste alternatieven voor TV??

› reageer

De beste vergelijker voor mij is:

1. www.tweakers.net, alles is daar te vinden
2. GSmarena, alle reviews up to date, nadeel engelstalig.
3. nieuwemobiel, blijf deze maar trouw
4. gsmhelpdesk, kijk ik wel minder op dan de bovenste 3.
5. Telecomvergelijker, stond paar jaar geleden bij mij met een dikke vette stip op 1, nu gebruik ik het niet meer.

› reageer

Ook kenmerkend.......dit topic is ruim 12 uur geleden geopend , en tot op heden geen enkele reactie van een mod. Kijk nog wel even dagelijks of er nog wat leuks vermeld word , maar daar houd het voor mij momenteel ook wel een beetje op. Jammer.

› reageer

Misschien moet er toch nog eens overwogen worden om toch alsnog terug te gaan naar het oude design en pagina.

› reageer

Inderdaad heel jammer dat deze ooit zo goede site ten dode is opgeschreven. Wat telecomkommer ook al zegt klopt helemaal.Zelfs over de Iphone 4s verschijnt geen enkel berichtje.De beheerders gaan er kennelijk vanuit dat de bezoekers ALLES invullen. Zij willen aan de site verdienen en de bezoekers mogen het werk doen maar zo werkt het natuurlijk niet. Ook het in mijn ogen vaak te strenge beleid van de mods heeft veel mensen hier weggejaagd. Triest, want vroeger was het hier echt super en keek ik minstens 4 keer per dag of er nog nieuwtjes waren.

› reageer

Zolang als deze discussie - en de vorige over hetzelfde onderwerp - loopt, vraag ik me af waarom het beheer deze site langzaaam maar zeker naar de knoppen laat gaan. Tenzij er geld bij moet, maar dat kan ik me niet voorstellen.

› reageer

Allereerst vind ik dat het ook steeds minder wordt en dit topic wordt geopend op een moment dat ik ook op een dood punt zit.

De voorbije maanden heb ik nog wel geprobeerd er wat leven in te houden, wat vreemd genoeg door bepaalde leden niet zo gewaardeerd werd, ik voelde me daarbij ietwat in een hoek weggezet.

Nieuws!?
De moderators zijn en waren ook daarbij opvallend afwezig. Sommige dagen komt er volgens mij ook zelfs geen moderator langs.
De kleinste verzoeken zoals het toevoegen van een provider in de provider review wordt totaal genegeerd en zo is het eigenlijk met alles, terwijl als je deze site bekijkt het meer een forum is dan een telecomnieuwtjes en vergelijkingssite (met de nieuwe waardeloze tool) Hoe graag de beheerder(s) dat miss anders zien. Je het forum volgens mij uiterst serieus moet nemen. Maar dat gewoon consequent niet gebeurt.

Vroeger konden ook users nieuws plaatsen, maar sinds dat niet meer kan is het nieuws ook een stuk minder geworden.
Het hele jaar wordt er bijna niets geplaatst dan ineens in een week een aantal berichten en daarna niets meer... Hoe inconsequent is dat?
Het gratis sms-weekend bij Vodafone wordt geplaatst. Een week later kondigt Vodafone een herziening van de internet-blox aan. Dat wordt (in mijn ogen veel belangrijker) niet geplaatst.

Lay-out vs volwassen telecommarkt
Het langzame einde van dit forum en daarmee telecomvergelijker als site, zal niet alleen komen door de nieuwe zo bekritiseerde lay-out. Maar ook de meer volwassen geworden telecommarkt speelt daarbij een rol. Minder acties is minder aanbiedingen, minder de moeite het forum te volgen voor die ene acties in de maand.

Schaarse acties
De mobiel.nl acties zijn toch redelijk voordelig en uniek en daarvan hebben toch enkele tv'ers kunnen profiteren, andere visten lelijk naast het net. Maar dat lag uiteraard volledig aan mobiel.nl
Dat soort acties kan nog toekomst bieden voor TV, maar voor de rest...

› reageer

Ok, tijd voor reactie van een admin, denk ik toch?
Ik ben zelf inderdaad hier jaren geleden ook terechtgekomen vanwege
de zoektocht naar een leuke aanbieding. Ook nu zoek ik weer enkele zaken
(goedkope smartphone zonder simlock, goedkoop abo van zeg 180 min. +
internet), maar er komt echt helemaal niets meer langs hier...
En waar zijn de mods? Vakantie?

› reageer

De oude Lay-out met de frisse kleuren zou inderdaad niet misstaan.

De echte aanbiedingen zijn door overnames ten gronde gegaan.

Nieuwe eigenaren??? Daar is mij niets van bekend.

Ik ben geen moderator, dus daar weet ik niet verder over te schrijven.

Een hoop abonnementen zijn mij veel te duur geworden, ik kijk over het algemeen alleen nog naar goedkope toestellen,

Nieuws is er altijd wel, maar of dat aantrekkelijk is, dat is voor ieder zich. Telecomvergelijker maken we met z'n allen, moderatoren zorgen dat het enkel in goede banen geleid wordt.

Is er nieuws? jawel, ik ga zo wat plaatsen.

› reageer

Om maar te beginnen met de vraag of TV dood is: nee, alles behalve. Geloof het of niet, maar er wordt achter de schermen ontzettend hard gewerkt. De ontwikkeling van TV heeft inderdaad een tijd lang min of meer stil gelegen. Gelukkig hebben we sinds 1,5 maand een programmeur die fulltime aan TV werkt en kunnen we (eindelijk) weer flinke sprongen maken.

We hebben een gigantische lijst van punten liggen die we willen aanpakken. Deze lijst bevat ook punten die in het andere topic aan de orde zijn gekomen. Input van onze bezoekers is ons veel waard! Het punt dat op dit moment de hoogste prioriteit heeft is het meenemen van internet in de vergelijker; iets wat eigenlijk drie jaar geleden al had moeten gebeuren. Op korte termijn zullen we deze functie introduceren. En nu echt ja.

Overigens begrijp ik al jullie reacties heel goed. Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt blij met hoe de site zich in de afgelopen jaren heeft ontwikkeld. We hebben om redenen die ik liever in het midden laat een aantal jaren min of meer stilgestaan. En daar komt nu echt verandering in. De komst van internet in de vergelijker is stap 1, en daarna gaan we vrolijk verder met het verbeteren van de tool en de rest van de site.

Overigens, als er mensen zijn die nieuws zouden willen plaatsen, dan kan dat! Stuur me dan even een mailtje of meld je hier

› reageer

, ik hoop dat TV het nog kan redden. De combi van veel minder akties in telecomland plus een aantal jaren stilstand van TV kan funest zijn...
Wat is er trouwens verkeerd aan om openheid van zaken te geven? TV is (was) van ons allemaal. Iinzicht in hoe TV nu achter de schermen is georganiseerd en wat de omstandigheden waren, leidt alleen tot begrip van users.

En wat is nu de reden dat er wel een aantal zaken gaan veranderen. En voor welke datum is dat geimplementeerd. Alles blijft redelijk vaag maar je blijft blijkbaar toch vrolijk.... En waar blijven de mods? Worden die niet meer betaald.

Een aantal vragen dus en wellicht hebben andere users er nog meer. Waarschijnlijk een gevolg van alle vaagheid... Ik ben benieuwd naar je reaktie !!

› reageer

Ik laat het in het midden omdat ik geen zin heb om mensen tegen de schenen te schoppen. Het is niet dat ik er niet open over wil zijn, maar meer dat ik het idee heb dat het op dit moment meer kwaad kan dan dat het goed doet.

De reden dat er nu wél zaken gaan veranderen is dat we een eigen programmeur hebben aangetrokken, en nu dus niet meer afhankelijk zijn van een externe partij voor de ontwikkeling. TV krijgt nu dus eindelijk de aandacht en focus die het verdient en nodig heeft.
Zoals ik al zei zijn we inmiddels al een heel eind met de implementatie van het internet. Ik verwacht zelf dat het binnen een maand af is. Als we geen hele gekke dingen tegenkomen dan lukt het nog wel eerder ook.

Aanvullend: Het klopt dat TV is overgenomen van Dirk. Dat is een jaar of drie geleden gebeurd. Nieuwe eigenaar is Niels Willems, die tevens directeur is van BesteProduct.nl. Hier ligt overigens niet het probleem m.b.t. de ontwikkeling van TV in de laatste jaren..

› reageer

Ik ben als mod nog vrijwel dagelijks op TV, maar heb sinds de vernieuwde site minder mogelijkheden om zaken aan te passen. Ook dit staat al een tijdje op het lijstje van

Overigens worden mods hier (voor zover ik weet) niet betaald ...

› reageer

Overgenomen door BesteProduct.nl ?

Hmm, misschien een nieuwe NVMO en andere mooie aanbiedingen?

Ik doe maar een suggestie, maar als het zou kunnen?!

› reageer

Echt waardeloos is het hier. Ik kom hier al zo'n 7 jaar maar ik denk niet dat een lang vervolg gaat krijgen. Al die veranderingen hebben deze site geen goed gedaan. Tuurlijk is het ook zo dat er minder aanbiedingen zijn. Maar er zijn ook ander onderwerpen denkbaar zoals iets als xda developers, apps, internetaanbiedingen, etc etc.

Voor mij is het te laat. Arrividecci

› reageer

De moderatoren werken als vrijwilliger in de vrije tijd voor de site. Hier staat geen vergoeding of salaris tegenover. Mijn vrije tijd is net als bij vele anderen schaarser. Door drukte en login problemen vanaf het werk blijven reacties beperkt tot de vrije tijd. De infovoorziening naar de mods toe heeft ook een tijdje stil gestaan. Wij weten dus ook iet meer te melden dan andere users. Ik lees nog altijd mee, maar als ik geen inhoud kan brengen reageer ik liever niet.

Het lijkt mij erg fijn als de vaste bezoekers nog wat geduld willen opbrengen Nu er zoals ik uit het bericht van Janjaap weer onderhoud aan de site gebeurt en er verbeteringen doorgevoerd gaan worden is juist de groep vaste bezoekers van belang om mee te kijken of TV weer op het goede spoor komt. Zie je een dezer dagen een goede aanbieding post hem dan svp.! De input van de vele users, daarmee is TV groot geworden.

› reageer

Zie je een dezer dagen een goede aanbieding post hem dan svp.! De input van de vele users, daarmee is TV groot geworden.

Inderdaad !
De vele goede aanbiedingen hier stonden nooit in de vergelijker (onmogelijk, door de tijdelijke aard ervan), maar waren te vinden in het forum, gepost door de actieve users.
Dus zie je iets leuks, plaats 't hier ! Ook wanneer 't misschien niet de aanbieding van 't jaar is , zullen er toch altijd wel een paar mensen iets aan hebben .

› reageer

En is het nou niet de aanbieding van het jaar, brandt de ts niet gelijk af. Anders moeten die mods weer ingrijpen

› reageer

en die hebben het al zo druk......... geintje!

Leuk al die namen van vroeger hier weer te zien. Leuk te weten dat de trouwe bezoekers TV nog niet hebben opgegeven. Ik ook niet. Heb nog steeds geduld, want geduld is een schone zaak.....!

Volgens JJ zal het niet lang meer duren. Ben benieuwd naar internet erbij, dat had ik idd nog nodig.

› reageer

Zou als ik de beheerders was een duidelijke mail sturen aan alle geregistreerde gebruikers zodra er concrete vernieuwingen bekend zijn. Met links naar topics waar suggesties gedaan kunnen worden.

Dan hou je TV beetje bekend en krijg je vast wat meer activiteit. En ja, toch die interface: de rubrieken die het drukst bezocht en uniek zijn voor TV , staan ergens rechts in de balken verstopt. Schuif die naar het midden en links, zodat iemand dat ziet. Lijkt me gezien concurrerende sites noodzakelijk.

› reageer

Oh ja, wat misschien ook wel helpen wil om mensen op deze site te houden als ze er eenmaal zijn, ik zie op de homepage regelmatig aanbiedingen staan die echt kant noch wal raken, zoals een Nokia 1800 gratis bij een 2-jarig abonnement van 1000 minuten of zoiets ... ik denk dat deze aanbiedingen automatisch worden gegenereerd, maar als je als argeloze bezoeker zoiets ziet, dan zou ik wegwezen. Probeer daar eens realistische aanbiedingen neer te zetten, dat geeft aanleiding om toch eens verder te zoeken op TV.

› reageer

Nou voor mij is TV ook niet meer wat het is, vroeger gebruikte ik het naast aanbiedingen ook om echt objectief abonnementen en telefoons te vergelijken, maar ook dat werkt niet meer goed

echt jammer

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.