VodafoneTijdelijk prepaid Vodafone

Ik heb een vodafone abonnement die binnekort afloopt. Nu zag ik een goeie deal bij Dealdirect (=Vodafone) maar ik kan daar geen gebruik maken van nummerbehoud omdat ik al een Vodafone abo heb. Dit kan wel als je een Vodafone prepaid nummer heb.

vraag:
1) is het tijdelijk omzetten naar een Vodafone prepaid (en dan naar de dealdirect abo) een goeie oplossing?
2) kan ik dat telefonisch regelen met behoud van huidige simkaart of moet ik eerst een Vod.pp paket kopen?

› reageer

Meld bij vodafone dat je weggaat als ze niet willen meewerken.

› reageer

Als je dit wilt kun je je nummer op elke willekeurige prepaid sim overzetten en vervolgens een bestelling doen bij dealdirect.
Als je nog niet zo'n prepaid simmetje hebt, kun je er hier een gratis bestellen: http://shop.telfort.nl/telefoons-prepaid/Overige/Telfort-Prepaid-0-Euro-Sim.html

› reageer

@Windstorm, tnx. Gratis is altijd leuk ). Ik heb dan wel die maand opzegtermijn bij Vodafone. Als ik de Vodafone pp neem misschien niet, of ook??

› reageer

een nummerportering geldt als een opzegging en hierbij geldt bij een abonnement idd een opzegtermijn van een maand. Het maakt niet uit of je dan naar Vodafone of een ander overstapt er geldt altijd een maand opzegtermijn.

› reageer

De prepaid simkaart moet dan ook nog eerst met tien euro opgewaardeerd worden. Tegen die tijd is de actie ongetwijfeld alweer voorbij.

› reageer

opgewaardeerd? Moet er opgewaardeerd worden voordat er nummerbehoud kan worden aangevraagd? Das dan ook weer nieuw.

Er gaat tijd overheen, acties kunnen dan idd verdwijnen of veranderen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.